quote:
nouja klinkt toch wel goed zegquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb een Tanzaniaanse gehad; die liggen al te kreunen en te spartelen voordat je ze überhaupt aanraakt!
Zo fake!
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
nouja klinkt toch wel goed zegwaar scoor je Tanzianaansie chicks dan
Dat was gewoon door t massagebedquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:27 schreef ToT het volgende:
Moest haar godverdomme snel vastpakken voor ze in die semi-epileptische aanval het bed uit zou pleuren!
Bij een Tanzaniaanse buurvrouw die een dochtertje van mij wilde hebben, maar ik vond d'r te lelijk en sowies voos ik niet met getrouwde vrouwen!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
nouja klinkt toch wel goed zegwaar scoor je Tanzianaansie chicks dan
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:29 schreef suzi1 het volgende:
nou engine, aangezien schakel de vraag steeds negert ga jij voor de hoofdprijs!
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-07-2021 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja heeft die ook whatsappquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij een Tanzaniaanse buurvrouw die een dochtertje van mij wilde hebben, maar ik vond d'r te lelijk en sowies voos ik niet met getrouwde vrouwen!
Maar ze had nog wel een knappe jongere zus!
quote:
quote:
maar ze weten niks van sexs en hoe en wat? kunnen ze toch wat geld bij mekaar leggen en even uurtje surfenquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]Nee, tot de trouwdag weten jongeren daar helemaal niets van seks, en voor de huwelijksnacht moeten de ouders van de bruidegom aan het aanstaande bruidje uitleggen wat seks is en hoe het moest, maar aangezien ze uit Tanzania hier naar toe kwam en mijn ouders uiteraard er niet bij betrokken waren, moesten haar eigen ouders het dus aan haar uitleggen voor ze het vliegtuig in stapte. Ja we gingen niet trouwen, maar die ouders wisten ook wel wat er hier zou gaan gebeuren!
Zonde manquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb al een aantal jaren geen contact meer met hen en die knappe zus is allang weer terug in eigen land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |