Het is al een feit, hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Mwa, vind dat je dat nu nog niet kan zeggen.
Jawel. De 1e 3 krijgen punten. Dus het is al een feitquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:02 schreef PS. het volgende: [..] Mwa, vind dat je dat nu nog niet kan zeggen.
Wat mij betreft niet, ik heb echt geen tijd om steeds op vrijdag de quali te gaan kijken en dat vind ik leuker dan dit.quote:
Verstappen was 2 seconden trager dan de ronde ervoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:04 schreef MoreDakka het volgende:
Gezien hoe makkelijk Hamilton er naar toe kon rijden denk ik dat Mercedes op de lange termijn sneller is, wordt spannend morgen
Ik ook nietquote:
Hij is NU uitgelopen. Klopt gewoon.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, want dit weekend is nog niet klaar. Als hij morgen uitvalt heb je alsnog niks.
Best vermakelijk, maar ik vind het link. Je moet trouw blijven aan de aard van de sport, geen kunstmatige sensatie proberen te maken. Voor je het weet gooi het kind met het badwater weg.quote:
Max is nu 1 punt uitgelopen op Lewis. Niks meer, niks minder.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, want dit weekend is nog niet klaar. Als hij morgen uitvalt heb je alsnog niks.
Precies. Gewoon 0 risico want 2.5 tel + inhalen gaat niet in 1 ronde.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen was 2 seconden trager dan de ronde ervoor.
Nee, want de punten krijgen ze pas morgenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is NU uitgelopen. Klopt gewoon.
Wat is “saao”?quote:
Gisteren was je nog positief over dit conceptquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:04 schreef potjecreme het volgende:
Vind het geen toegevoegde waarde. Was leuk om eens gedaan te hebben. Jammer dat Oostenrijk niet was gebruikt als proef.
Klopt maar ik bedoel ook eerder in de race, ik denk dat als Hamilton voor Verstappen was gebleven bij de start het gat van 1 naar 2 groter was geweestquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen was 2 seconden trager dan de ronde ervoor.
Nou je krijgt tenminste waar voor je kaartje. Zijn best prijzig.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:06 schreef Nattekat het volgende:
Ze maken er wel een flinke poppenkast van.
Of deze:quote:
Jaa ook toegevoegdquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik mis alleen de paarden en de slee nog
Dat was de tussenevaluatie. De sprintrace bracht niet veel.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gisteren was je nog positief over dit concept
Goed juist. Je hebt een half uur waardevol kunnen besteden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:07 schreef Dven het volgende:
Kut. R365 laat blijkbaar de lokale tijd zijn. Dus ik dacht dat het pas over 20 minuten zou beginnen
Altijd in de OP kijken van dit topicquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:07 schreef Dven het volgende:
Kut. R365 laat blijkbaar de lokale tijd zijn. Dus ik dacht dat het pas over 20 minuten zou beginnen
En dan is Lulu zw...quote:
En het dweilorkestquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:07 schreef StephanL het volgende:
Afgekeken van het schaatsenmis alleen de paard en wagen nog
![]()
Tijden die niet meer gaan komenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:09 schreef SiGNe het volgende:
Bij de loveparade pakten ze die vrachtwagen parades altijd wel goed aan.. goede tijden
Vind ik niet. Gisteren hadden we de spanning van Q1, Q2, Q3 zoals normaal. Nu was er de spanning van de start + de vraag of iedereen het volhoudt tot het eind daar nog bovenop.quote:
Heeeeeel klein beetje maarquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:10 schreef Johannes788 het volgende:
Hamilton heel anders dan gisteren. Lol.
Dan zat je er een uur eerder al klaar voorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:07 schreef Dven het volgende:
Oppassen voor Suzuki's danquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:10 schreef Joosie200 het volgende:
Victory lap lijkt wel veel op de koninklijke familie in de bus parade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |