Festivals mogen niet tot 13 augustus! Tenzij het bij de kermis hoort, dan is het een doorstroomlocatie.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Een festival op een kermis organiseren met het waanidee dat mensen dan op hun stoeltje blijven zitten en met hun bilspleten dansen kan ook alleen maar van een ambtenaar afkomen. Doe het dan gewoon niet. Echt hoor.
Uhhhm, 6 van 500 mg staat op het pakje.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:52 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Welke, die van 500 of van 1000 mg?
Hier rust nostra: Gestreden in het leven, maar geveld door een prikjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:45 schreef nostra het volgende:
Ook (nog) nergens last van na mijn tweede prik, zelfs geen spierpijn, Kan ook betekenen dat mijn lichaam gewoon kapot is natuurlijk.
Je hebt het goed te pakkenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:30 schreef SilverEyes het volgende:
Aangezien ik toch in m'n bed lig, iemand nog een leuke serie/film tip? Genre: thriller/waargebeurd
Vroeger kon je voor een paar muntjes ook Walibi op bij Lowlands, dus waarom niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Festivals mogen niet tot 13 augustus! Tenzij het bij de kermis hoort, dan is het een doorstroomlocatie.
Met die logica kan Mysteryland gewoon verhuizen naar het terrein van Walibi omdat dat een doorstroomlocatie is.
Dat hoop ik inderdaad niet, kost alles bij elkaar toch een uur dat hele gebeuren:)quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hopen dat ze je geen zoutoplossing gegeven hebben dan
Bah, bij de eerste had ik al last van long-covid.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik had het ook. Echt de hele dag op bed gelegen. Hondsberoerd van de tweede Pfizer.
The Serpent misschien?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:30 schreef SilverEyes het volgende:
Aangezien ik toch in m'n bed lig, iemand nog een leuke serie/film tip? Genre: thriller/waargebeurd
Deze vond ik erg mooi (wel ander genre):quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:30 schreef SilverEyes het volgende:
Minder suicide onder de 20 in 2020 dan het jaar daarvoor, eerste kwartaal dit jaar was hoger, weet alleen het exacte aantal niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:50 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwd wat de Nederlandse cijfers zijn.
Of wat uberhaupt de cijfers zijn, gezien een tweet van Baudet, of het artikel in kwestie niet doet overlopen van betrouwbaarheid.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:50 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Daarnaast is het totaal onduidelijk in hoeverre zelfmoord is toe te wijzen aan coronamaatregelen, en is het onduidelijk waarom het vergelijken van zelfmoordcijfers en coronadoden zinvol is.quote:a study (pdf) that has not yet been peer-reviewed that the CCP (Chinese Communist Party) virus, otherwise known as the coronavirus
(..)
SARS-CoV-2 is another name for the CCP virus.
Of juist wel. Geen dodelijk vaccin wat ervoor zorgt dat de overheid je altijd en overal kan volgen met geluid, maar je krijgt wel je vaccinatie paspoortjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hopen dat ze je geen zoutoplossing gegeven hebben dan
Goeie tip!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze vond ik erg mooi (wel ander genre):
https://www.netflix.com/n(...)ang=nl&clip=81435985
De maatregelen kunnen de druppel(s) zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Of wat uberhaupt de cijfers zijn, gezien een tweet van Baudet, of het artikel in kwestie niet doet overlopen van betrouwbaarheid.
[..]
Daarnaast is het totaal onduidelijk in hoeverre zelfmoord is toe te wijzen aan coronamaatregelen, en is het onduidelijk waarom het vergelijken van zelfmoordcijfers en coronadoden zinvol is.
Kortom, dit is Baudet die een politiek beladen artikel tweet met nietszeggende cijfers in de hoop politieke punten te scoren.
Net het enige genre waar ik niks van af weetquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:30 schreef SilverEyes het volgende:
Serpent vond ik een goede tip. Al was de acteur niet zo charmant als de Serpent. Wat een verhaal! Misschien zijn de tijdssprongen niet fijn als je niet lekker bent.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:01 schreef Celestien het volgende:
[..]
Goeie tip!
Ik zit echt te denken... Waargebeurde thrillers. Denk denk..
Dat heet onderliggend lijden. Je moet het wel consequent doorvoeren. Als iedereen die is overleden met covid ook wordt geteld als aan covid overleden, dan mag dat ook met de zelfmoorden van mij.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De maatregelen kunnen de druppel(s) zijn geweest.
Alles kan. Als baudet iets tweet is de waarheid echter vaak ver te zoeken en zeer speculatief.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:05 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat heet onderliggend lijden. Je moet het wel consequent doorvoeren. Als iedereen die is overleden met covid ook wordt geteld als aan covid overleden, dan mag dat ook met de zelfmoorden van mij.
Zo kan ik ook wel ongefundeerde zaken stellen: Misschien hebben ze wel zelfmoord gepleegd omdat 1 van hun ouders zijn overleden aan corona.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar het is een leuke soundbite voor de volgers.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Zo kan ik ook wel ongefundeerde zaken stellen: Misschien hebben ze wel zelfmoord gepleegd omdat 1 van hun ouders zijn overleden aan corona.
Het is in ieder geval duidelijk dat de cijfers niets zeggen.
Wat mag je met de zelfmoorden? Toekennen aan coronamaatregelen? Toekennen aan corona? Toekennen aan vaccinaties? Toekennen aan social media? Toekennen aan klimaatverandering?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:05 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat heet onderliggend lijden. Je moet het wel consequent doorvoeren. Als iedereen die is overleden met covid ook wordt geteld als aan covid overleden, dan mag dat ook met de zelfmoorden van mij.
Dat krijgen we straks dus de hele tijd met vele aandoeningen. Bijvoorbeeld met de ziekte kanker. Wel of niet te laat ontdekt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Zo kan ik ook wel ongefundeerde zaken stellen: Misschien hebben ze wel zelfmoord gepleegd omdat 1 van hun ouders zijn overleden aan corona.
Het is in ieder geval duidelijk dat de cijfers niets zeggen.
Net als dat Corona de druppel was voor veel mensen die zijn overleden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:11 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Het was voor een aantal vast de druppel, maar speculatie en misselijke hond baudet maakt er maar wat graag misbruik van.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Minder suicide onder de 20 in 2020 dan het jaar daarvoor, eerste kwartaal dit jaar was hoger, weet alleen het exacte aantal niet.
Corona is de druppel van de overheid van de rabobank van de illuminati van de wapenindustrie van de autoindustrie van de vleesindustrie van de melkboeren.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:24 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Net als dat Corona de druppel was voor veel mensen die zijn overleden.
Maar dan heeft het opeens wel alles te maken met corona.
Ik vind dit niet grappig en respectloos voor de mensen die door de maatregelen het niet maar zagen zitten en er een einde aan hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Corona is de druppel van de overheid van de rabobank van de illuminati van de wapenindustrie van de autoindustrie van de vleesindustrie van de melkboeren.
Ik ben echt ontzettend boos!
Dat is dan toch aantoonbaar? Qua psyche weet je dat nietz tenzij ze dat massaal in een afscheidsbrief hebben vermeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:24 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Net als dat Corona de druppel was voor veel mensen die zijn overleden.
Maar dan heeft het opeens wel alles te maken met corona.
Baudet is zelf een zeer vervelend virus. Tegen coronamaatregelen zijn, maar weigeren om zich te laten vaccineren, terwijl dat één van de weinige uitwegen uit de crisis zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:50 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Op dit moment wordt alle oversterfte toegewezen aan corona, dan mag je dat ook doen met zelfdoding. Meer zelfdodingen dan in 2019? Corona.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat mag je met de zelfmoorden? Toekennen aan coronamaatregelen? Toekennen aan corona? Toekennen aan vaccinaties? Toekennen aan social media? Toekennen aan klimaatverandering?
Dat noemt men censuur, is niet echt wenselijk in Nederland.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Baudet is zelf een zeer vervelend virus. Tegen coronamaatregelen zijn, maar weigeren om zich te laten vaccineren, terwijl dat één van de weinige uitwegen uit de crisis zijn.
Wanneer wordt Baudet eens geblokkeerd op Twitter, Facebook en Instagram? Net als Trump overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |