Als hem dat ook lukt in de sprintrace en morgebquote:
Misschien is de balance nu beterquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
rondje zag er prima uit.
Toch gek dat het in de kwali net niet lukte
Dat was de rode bandquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
rondje zag er prima uit.
Wind en Britse fansquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
rondje zag er prima uit.
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als hem dat ook lukt in de sprintrace en morgeb
die fans bliezen tijdens de ronde van Max zodat hij tegenwind had en Lewis meewind?quote:
Volgende keer nemen ze allemaal zo'n hand ventilatortje meequote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die fans bliezen tijdens de ronde van Max zodat hij tegenwind had en Lewis meewind?
Yupquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die fans bliezen tijdens de ronde van Max zodat hij tegenwind had en Lewis meewind?
Als we toch bezig zijn met nutteloze dingen.............quote:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn met nutteloze dingen.............
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:27 schreef Zipportal het volgende:
Het Sinaloakartel wenst Perez veel succes.
minstens 20xquote:
Temperatuur is anders en ook de bandencompound. En Hamilton had een gigantische tow van Bottas die Verstappen niet (in die mate) had.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
rondje zag er prima uit.
Op zich niet verrassendquote:
Daar wil ik ook eens aan (als mijn schouder voldoende herstel is).quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:31 schreef Kickstart het volgende:
Vanmorgen even een paar rondjes gereden in Assetto Corsa VR
[ afbeelding ]
Deed ie toch ook?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind dat ze die tearoffs sowieso in hun auto moeten houden
uhuquote:
Gigantische tow? Bottas zat er 5 seconden voorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Temperatuur is anders en ook de bandencompound. En Hamilton had een gigantische tow van Bottas die Verstappen niet (in die mate) had.
En Mercedes krijgt blijkbaar de nieuwe softbanden beter op temperatuur dan Red Bull Racing.
dan heb je er al veel voordeel vanquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gigantische tow? Bottas zat er 5 seconden voor
Ik las dat hem dat 0,2 sec opleverde. Hij had ook de hoogste topsnelheid, waar Verstappen de laagste topsnelheid had op het rechte stuk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gigantische tow? Bottas zat er 5 seconden voor
Ik vraag me nog steeds af waarom die sprintrace zo extreem laat isquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Arme toeschouwers. 3,5 uur wachten op de sprintrace
Meer inkomsten voor het circuit denk ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom die sprintrace zo extreem laat is
Ik ben tegen zinloos geweld.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:42 schreef Dazalbest het volgende:
Op Sky wordt heel familie Verstappen even doorgenomen. Ze vinden Jos leuk
Dat is onzin. Het aantal sessies blijft gelijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Meer inkomsten voor het circuit denk ik
Max heeft iets meer vleugel staanquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat hem dat 0,2 sec opleverde. Hij had ook de hoogste topsnelheid, waar Verstappen de laagste topsnelheid had op het rechte stuk.
Leclerc zat voor Verstappen. (Ook ongeveer 4s)quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat hem dat 0,2 sec opleverde. Hij had ook de hoogste topsnelheid, waar Verstappen de laagste topsnelheid had op het rechte stuk.
Nu kunnen ze nog een paar uur over het terrein slenteren..en geld uitgevenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is onzin. Het aantal sessies blijft gelijk.
Omdat een F1 race de afsluiter van de dag hoort te zijn. Alles wat vroeger na de kwalificatie was (F2 en WSeries in dit geval) is naar voren geplaatst.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom die sprintrace zo extreem laat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |