abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200405883
pi_200405889
3 keer raden wat er vanochtend niet geleverd is *O*

Het komt nog wel maar de grondwerker is natuurlijk al naar huis.
Spoilers!
pi_200405913
Oh wij wonen op 4 meter hoogte zie ik met een beetje hulp van @sigme *G*
pi_200405918
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
3 keer raden wat er vanochtend niet geleverd is *O*

Het komt nog wel maar de grondwerker is natuurlijk al naar huis.
8)7 En nu? Jezus zeg :(
  zaterdag 17 juli 2021 @ 10:54:03 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200405942
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 10:51 schreef Blues het volgende:
Oh wij wonen op 4 meter hoogte zie ik met een beetje hulp van @:sigme *G*
-2 hier zie ik

Sprak tijdje terug een Afrikaan die daar helemaal niets van snapte. Hoe kán dat _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200405944
quote:

[..]

8)7 En nu? Jezus zeg :(
Nu gaan we maar andere dingen doen. Ach ja. Zo gaat dat. We verwachten toch niet voor september klaar te zijn.
Spoilers!
pi_200406034
quote:
Oh wij wonen op 4 meter hoogte zie ik met een beetje hulp van @:sigme *G*
Tja, fout linkje was dat. Zat nog onder de wijsvinger touch. Het was laat geworden.
https://overstroomik.nl/ Sorry.
Genieten van een rustig weekend. B-)

Handig zo’n chat: hoor en lees je inderdaad een andere visie op gebeurtenissen als controles.
Niet alleen over kaas en koriander. (8>
pi_200406076
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nu gaan we maar andere dingen doen. Ach ja. Zo gaat dat. We verwachten toch niet voor september klaar te zijn.
Helaasch. Nog 6 weken om te fiksen.
Onbegrip en frustratie er een beetje uitgewerkt? Hopelijk. w/

@Kaatje1 ondanks de barre tijden had je alsnog een feestelijke jaardag zie ik! Met bloemen, kadootjes en kaarten. *O*
pi_200406149
Lucky, je zou bijna een bouw/klusbedrijf beginnen met op nr 1 dat je je afspraken na komt. Dat klinkt al héél uniek _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200406238
Wat een heerlijk weer. O+ Vandaag een stadswandeling in Delft en naar het Royal Delft museum.

Een van de gerechtjes van de wandeling is als het goed is een watermeloensalade met feta, dat is echt perfect met dit weer. :9
pi_200406270
Wat een gedoe zeg, Lucky. Wat Isa zegt, kan je je niet gaan verhuren als planner aan bouwbedrijven? 8-)

@Blues: ik schrijf maar een hoofdstuk, gelukkig. Maar het zijn casusbeschrijvingen uit ons vakgebied, begrijpelijk voor geïnteresseerde leken. Ik dénk dat het supertof wordt om te lezen, maar ik heb natuurlijk een totaal vertekende blik 8-) Het schrijven is in ieder geval al ontzettend leuk om te doen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200406493
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Lucky, je zou bijna een bouw/klusbedrijf beginnen met op nr 1 dat je je afspraken na komt. Dat klinkt al héél uniek _O-
Die zijn er wel, maar die zijn volgeboekt. Altijd. Volledig. Daar kom je bijna niet tussen als nieuwe klant, en je moet iemand kennen die dat bedrijf kent en je vertelt van de hoe en de wat; het zullen geen adverterende bedrijven zijn want daar hebben ze het te druk voor ;)

Verder is er momenteel geen klusbedrijf dat geen last heeft van onverwacht lange levertijden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200406725
Wat betreft de controles: als je eisen stelt, moet je ook controleren wat mij betreft. Anders is het een papieren oefening waarmee je alleen de eigen verantwoordelijkheden indekt. Ik verbaas me er gewoon over.

G is alweer op de terugweg dus zo maar richting Schiphol waar ik dus buiten op de parkeerplaats moet blijven ipv wachten bij de aankomsthal :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200406734
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 11:16 schreef Myraela het volgende:
Wat een heerlijk weer. O+ Vandaag een stadswandeling in Delft en naar het Royal Delft museum.

Een van de gerechtjes van de wandeling is als het goed is een watermeloensalade met feta, dat is echt perfect met dit weer. :9
Haal ook een ijsje bij De Lelie :Y En Delftenaartjes zijn goeie bonbons :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200406826
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 12:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Haal ook een ijsje bij De Lelie :Y En Delftenaartjes zijn goeie bonbons :7
En de rondvaart met interessante weetjes *O* en het binnenterras waar wij gebakjes aten.
( onlangs zag ik de foto’s terug).
pi_200406900
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 12:13 schreef AnneX het volgende:

[..]

En de rondvaart met interessante weetjes *O* en het binnenterras waar wij gebakjes aten.
( onlangs zag ik de foto’s terug).
Dat was bij Jans op de Brabantse Turfmarkt :Y
pi_200406932
@DancingPhoebe het viva forum gaat door.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in Trouw.nl
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 juli 2021 @ 12:25:32 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200406982
Groeten uit bijna Dintelmond. Lunchpauze voor de laatste vijf kilometer 😛
Helaas is het tweede deel toch een beetje saai.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200407138
Groeten uit de trein. Op weg naar A en B. *G*

Vanochtend ruim 18 km gerend, door wat dorpen heen en over de dijk terug. Het uitzicht vanaf de dijk was uniek. Wát een water. _O_
De Waal is nog niet bijzonder hoog. Alle uiterwaarden en nevengeulen kunnen een hoop water opnemen. Het een-na-laagste stuk kade is nu overstroomd, maar de kade zelf heeft nog een kleine meter schat ik. En dan heb je nog de schotten en het hogere stuk kade voordat je in de benedenstad zit.
Aan de overkant staat het water aan de voet van de dijk. Ik heb één ontruimde camping gezien - de stacaravans direct tegen de voet van de dijk staan nog droog. Ik weet niet of ze die evt over de dijk heen zouden kunnen halen als het erger wordt - stacaravans zijn nou niet enorm mobiel.
pi_200407565
Onhandig… ik wilde die straat oversteken.

Toen maar twee kilometer omgereden. Het ziet spannender uit dan het is, afzetting is preventief, aan de andere kant staat geen druppel.

Maar shit is real: een local wees me op een uitzichtpunt. Het zal je verenigingsgebouw maar zijn…

De weg waarop ik stond verdween naar rechts dus ook in het water.

En van collega kreeg ik een foto waarbij het water tot aan de platen van de ophoging staat. Reguliere waterkering and het niet gered. Diverse cliënten vertelden ook dat hun huizen in 93 en 95 in 60cm water stonden. Nu dus gelukkig niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 13:36:28 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200407962
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 12:22 schreef AnneX het volgende:
@:DancingPhoebe het viva forum gaat door.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in Trouw.nl
Er staat dat er een oplossing is gevonden :P Dat kan ook rouwtherapie zijn voor mensen die het verdwijnen mentaal niet aankunnen ofzo :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200408252
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Onhandig… ik wilde die straat oversteken.
[ afbeelding ]

Toen maar twee kilometer omgereden. Het ziet spannender uit dan het is, afzetting is preventief, aan de andere kant staat geen druppel.

Maar shit is real: een local wees me op een uitzichtpunt. Het zal je verenigingsgebouw maar zijn…
[ afbeelding ]

De weg waarop ik stond verdween naar rechts dus ook in het water.

En van collega kreeg ik een foto waarbij het water tot aan de platen van de ophoging staat. Reguliere waterkering and het niet gered. Diverse cliënten vertelden ook dat hun huizen in 93 en 95 in 60cm water stonden. Nu dus gelukkig niet.
Oh wow zeg.
pi_200408806
Wat een heerlijk weer inderdaad O+, die zon doet me echt goed. Weer een paar uur flink gewerkt in de tuin, die er weer wat tooonbaarder uitziet. Had nog een grappig gesprek met de postbode die mijn ongemaaide "gras"veld vol bloemen eigenlijk wel kon waarderen. De rest van de straat niet volgens mij.

Nu tijd voor een douche en dan een boek in de hangmat denk ik. En een biertje. Het lijkt wel vakantie.
  zaterdag 17 juli 2021 @ 14:47:29 #24
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200408819
Hele ochtend grasveldherstel gedaan; de 1e zaaironde van afgelopen woensdag begon al te kiemen; op de zonnigste stukken is het helaas tussendoor te droog geweest.
Komende dagen wordt het sproeien dus kritiek....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200408913
Na lang wachten en 23 misfoto's toch de, in de ouwe conifeer van de buren lunchende, Vlaamse gaai op de foto gekregen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Blues op 17-07-2021 20:34:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')