quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
3 keer raden wat er vanochtend niet geleverd is
Het komt nog wel maar de grondwerker is natuurlijk al naar huis.
-2 hier zie ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:51 schreef Blues het volgende:
Oh wij wonen op 4 meter hoogte zie ik met een beetje hulp van @:sigme
Nu gaan we maar andere dingen doen. Ach ja. Zo gaat dat. We verwachten toch niet voor september klaar te zijn.quote:
Tja, fout linkje was dat. Zat nog onder de wijsvinger touch. Het was laat geworden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:51 schreef Blues het volgende:
Oh wij wonen op 4 meter hoogte zie ik met een beetje hulp van @:sigme
Helaasch. Nog 6 weken om te fiksen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu gaan we maar andere dingen doen. Ach ja. Zo gaat dat. We verwachten toch niet voor september klaar te zijn.
Die zijn er wel, maar die zijn volgeboekt. Altijd. Volledig. Daar kom je bijna niet tussen als nieuwe klant, en je moet iemand kennen die dat bedrijf kent en je vertelt van de hoe en de wat; het zullen geen adverterende bedrijven zijn want daar hebben ze het te druk voorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Lucky, je zou bijna een bouw/klusbedrijf beginnen met op nr 1 dat je je afspraken na komt. Dat klinkt al héél uniek
Haal ook een ijsje bij De Leliequote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:16 schreef Myraela het volgende:
Wat een heerlijk weer.Vandaag een stadswandeling in Delft en naar het Royal Delft museum.
Een van de gerechtjes van de wandeling is als het goed is een watermeloensalade met feta, dat is echt perfect met dit weer.
En de rondvaart met interessante weetjesquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Haal ook een ijsje bij De LelieEn Delftenaartjes zijn goeie bonbons
Dat was bij Jans op de Brabantse Turfmarktquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
En de rondvaart met interessante weetjesen het binnenterras waar wij gebakjes aten.
( onlangs zag ik de foto’s terug).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in Trouw.nl
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:22 schreef AnneX het volgende:
@:DancingPhoebe het viva forum gaat door.
QuoteEr staat dat er een oplossing is gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in Trouw.nlDat kan ook rouwtherapie zijn voor mensen die het verdwijnen mentaal niet aankunnen ofzo
Kranplätze müssen verdichtet sein
Oh wow zeg.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Onhandig… ik wilde die straat oversteken.
[ afbeelding ]
Toen maar twee kilometer omgereden. Het ziet spannender uit dan het is, afzetting is preventief, aan de andere kant staat geen druppel.
Maar shit is real: een local wees me op een uitzichtpunt. Het zal je verenigingsgebouw maar zijn…
[ afbeelding ]
De weg waarop ik stond verdween naar rechts dus ook in het water.
En van collega kreeg ik een foto waarbij het water tot aan de platen van de ophoging staat. Reguliere waterkering and het niet gered. Diverse cliënten vertelden ook dat hun huizen in 93 en 95 in 60cm water stonden. Nu dus gelukkig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |