Eens maat.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ben wel benieuwd naar morgen met de sprintrace, denk toch dat ik de normale opzet leuker blijf vinden
Same, maar wil het wel een kans geven.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ben wel benieuwd naar morgen met de sprintrace, denk toch dat ik de normale opzet leuker blijf vinden
Ja dat zekerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Same, maar wil het wel een kans geven.
Ik denk dat die sprint race maar saai wordt maar we gaan het wel zien.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
Slechter dan nu is bijna onmogelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef potjecreme het volgende:
Zullen we straks met de Zweden ook denken dat we betere verslaggeving krijgen? Of zal dat tussen onze oren liggen
Ligt eraan wie het gaat doenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef potjecreme het volgende:
Zullen we straks met de Zweden ook denken dat we betere verslaggeving krijgen? Of zal dat tussen onze oren liggen
F1TV blijft toch ook bestaan? Of is dat hetzelfde commentaar?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef potjecreme het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |