Amrish weet waarover hij praat, dat is niet bij iedereen zo.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:maxi-mus.
Amrish zal ons vast nog vijf jaar in lockdown willen.
In september mag het klaar zijn. De religieuze mafketels en wappies die geen vaccin willen, die zoeken het zich maar uit.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde regels instellen als in Frankrijkquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:03 schreef Szura het volgende:
[..]
In september mag het klaar zijn. De religieuze mafketels en wappies die geen vaccin willen, die zoeken het zich maar uit.
Ik ben gewoon mentaal kapot van al dat gedram en geschreeuw. Of hij nu gelijk heeft of niet, dat weet ik niet. Zoek er niet teveel achter.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Amrish weet waarover hij praat, dat is niet bij iedereen zo.
We komen nooit meer buiten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Luchtvaart- en ruimtevaartgoden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe zeer ik astronomie en ruimtevaart ook intressant vindt, heb zelfs bijna sterrenkunde gestudeerd, die rijke lui die 3 minuten technisch gezien in de ruimte vliegen boeien mij ook geen drol. Stop dat geld in iets nuttigs.
Er wordt nu bij @heywoodu met spullen gegooid.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:41 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord, maar het is geen sport.
Ik hoop dat hij zijn 'Blij dat ik glij'-VHS-collectie niet kapot gooit, dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er wordt nu bij @:heywoodu met spullen gegooid.
Geen fan van, want nauwelijks te volgen op TV. Overigens vooral erg opvallend dat natuurbaanrodelen niét is toegevoegd. Terecht, maar zeer opvallend gezien het gastland dat gratis drie keer goud op had kunnen halen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er wordt nu bij @:heywoodu met spullen gegooid.
Wel spectaculair natuurbaanrodelenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen fan van, want nauwelijks te volgen op TV. Overigens vooral erg opvallend dat natuurbaanrodelen niét is toegevoegd. Terecht, maar zeer opvallend gezien het gastland dat gratis drie keer goud op had kunnen halen.
Mensen die Jorritsma heten heb ik nooit vertrouwd.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Turboproleet Sjon Jorritsma door de gehaktmolen, MarcelGOAT.
Ik wil eerst drugs gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mani, wanneer gaan we weer zuipen? Ik heb zin in een paar goede porters
Daar pas ik voor. Sinds ik de racefiets heb, heb ik niks meer aangeraakt. Behalve dingen die me dik maken dan.quote:
Dus eerst ga je zielig doen over Peterrrr en wil je een dialoog daarover en nu wil je onderdeel van het probleem zijn?quote:
Zeer afhankelijk van de baanquote:
Ja, legaliseren die hele teringzooi.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus eerst ga je zielig doen over Peterrrr en wil je een dialoog daarover en nu wil je onderdeel van het probleem zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |