Maar is er een VLAGGETJE de ruimte in gegaan!! Iemand uit ons koude kikkerlandje! Waar een klein land groot in kan zijn!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:46 schreef hhh38 het volgende:
Wanneer zijn we af van die berichten over die domme ruimtereizen? Geef die verwende diknekken geen aandacht
Hoe zeer ik astronomie en ruimtevaart ook intressant vindt, heb zelfs bijna sterrenkunde gestudeerd, die rijke lui die 3 minuten technisch gezien in de ruimte vliegen boeien mij ook geen drol. Stop dat geld in iets nuttigs.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:46 schreef hhh38 het volgende:
Wanneer zijn we af van die berichten over die domme ruimtereizen? Geef die verwende diknekken geen aandacht
Die busbaanklacht was weer een nieuw dieptepunt, die man kan niet hard genoeg worden aangepaktquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Turboproleet Sjon Jorritsma door de gehaktmolen, MarcelGOAT.
"Juich niet voor PSV" is een nobele oproep.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Turboproleet Sjon Jorritsma door de gehaktmolen, MarcelGOAT.
Toen hij begon te roeptoeteren over een burgeroorlog hadden ze hem meteen in een dwangbuis naar de Grote Beek moeten afvoeren.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die busbaanklacht was weer een nieuw dieptepunt, die man kan niet hard genoeg worden aangepakt
Het was mooi geweest als ie per ongeluk steeds verder de ruimte in was gekatapulteerd en nooit meer terugkwamquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)e-missie-of-pr-stunt
Ik heb dit echt met stij-gen-de verbazing gelezen.
quote:De Amazon-oprichter ziet dat zelf anders, zegt De Vries. "Bezos hoopt dat deze mensen zien hoe kwetsbaar de aarde is zodat ze er beter voor willen zorgen."
Bezos verwees in gesprek met NBC Today naar astronauten die vanuit de ruimte naar de aarde keken en zich toen pas realiseerden hoe kwetsbaar de aarde is. "Ik kan niet wachten om te ontdekken wat het met mij gaat doen", zei hij.
Dus je verneukt om te beginnen ONZE planeet met je blokkendozen en dan zet je al het geld dat je daarmee hebt verdiend in om je zoon de lucht in te schieten.quote:De Nederlander is na de ruimtereis meteen houder van twee records. Hij is de jongste astronaut ooit en de eerste betalende klant van het ruimtebedrijf van Bezos. Oliver betaalde overigens niet zelf. Dat was Olivers vader Joes Daemen, oprichter van investeringsfonds Somerset Capital Partners Value Fund.
Zakenblad Quote bekeek de Kamer van Koophandel-gegevens van dit investeringsfonds. Hieruit bleek dat in 2019 20 miljoen euro winst is geboekt, vooral dankzij de ontwikkeling en verkoop van distributiecentra.
Ik hoop dat iemand deze verdediging ooit in de rechtbank gebruikt: ja ik heb haar alleen maar verkracht om te zien hoe kwetsbaar zo’n meisje is!quote:
"Ik groette alleen maar Opi en Omi om te kijken hoe kwetsbaar de renners zijn."quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand deze verdediging ooit in de rechtbank gebruikt: ja ik heb haar alleen maar verkracht om te zien hoe kwetsbaar zo’n meisje is!
"Ik heb miljoenen mensen laten vergassen om te kijken of ze echt Untermenschen waren."quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
"Ik groette alleen maar Opi en Omi om te kijken hoe kwetsbaar de renners zijn."
We moeten dus met de hele wereldbevolking even naar de ruimte om te zien hoe kwetsbaar onze aarde isquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)e-missie-of-pr-stunt
Ik heb dit echt met stij-gen-de verbazing gelezen.
Ik heb een paar foto's gezien van Genot met bril en dan lijkt hij sprekend op San Millan.quote:
Ondertussen zijn, of ja nu voormalige, werknemers een poot af te draaien door hun te laten werken voor minder dan minimumloon zonder enig sociaal vangnet enzovoorts.quote:
Bezos was toch juist voor een hoger minimumloon van 15 dollar per uur? Of klopt daar niets van?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ondertussen zijn, of ja nu voormalige, werknemers een poot af te draaien door hun te laten werken voor minder dan minimumloon zonder enig sociaal vangnet enzovoorts.
Om te kotsen die Bezos. En Amerika staat erbij en kijkt ernaar.
Ja, dat klopt. Maar dat heeft weinig te maken met liefdadigheid. Afgelopen jaren probeerden ze ook allerlei unions tegen te werken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bezos was toch juist voor een hoger minimumloon van 15 dollar per uur? Of klopt daar niets van?
Diederik Gommers is net als Sjon Jorritsma een pissebed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |