Hoop over twee weken ook nog weg te kunnen, nog even afwachten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga in het buitenland doen of corona even niet bestaat
Ik heb het idee dat dit voor mij is gepost.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geen zekerheid over de toekomst, maar wel talentvolle Afrikanen een profcontract geven. Dat gaat lekker daar.
~User op Wielerflits
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit voor mij is gepost.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is vooral Nico Dick die terechtgewezen moet worden. Die denkt dat er paniek is omdat Dimitri Klaas of all places naar Intermarche gaat.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Ik hoop dat je die jongen even terecht wijst op Wielerflits
Al volle bak mee bezig.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poh. Ik krijg hopelijk binnenkort genoeg traditioneel spul in enorme glazenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Al volle bak mee bezig.
Kopenhagen craftbeergoden.
Ik wilde naar Slovenië in augustus, maar weet niet of dat kan met de huidige besmettingen. Anders dichterbij.quote:
Pogi en Rogi vinden dit leuk.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik wilde naar Slovenië in augustus, maar weet niet of dat kan met de huidige besmettingen. Anders dichterbij.
Daarvoor heb ik nog wat trainingsschema's nodig als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou Fela zijn kommetjes in kunnen pikken?
Noordwest Slovenië? Dat is een erg mooi gebied!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik wilde naar Slovenië in augustus, maar weet niet of dat kan met de huidige besmettingen. Anders dichterbij.
Ouders. De leegheid van die levens schokt mij.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:26 schreef franklop het volgende:
Weekendje Center Parcs in september zijn onze plannen tot dusver
Maar je krijgt er zoveel voor terug he.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ouders. De leegheid van die levens schokt mij.
Het is wat anders na Costa Rica, Alaska, Kaapverdie, West-Amerika en Siciliequote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ouders. De leegheid van die levens schokt mij.
Door al dat gevlieg komt je dochter in een wereld terecht waar het halve land overstroomt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is wat anders na Costa Rica, Alaska, Kaapverdie, West-Amerika en Sicilie
Sorry Greta. Ik zal voortaan gaan fietsen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Door al dat gevlieg komt je dochter in een wereld terecht waar het halve land overstroomt.
Het beste zou zijn als we nu allemaal dood gaan. Het liefst buiten zodat de lokale fauna er ook nog wat aan heeft.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Sorry Greta. Ik zal voortaan gaan fietsen.
Of nee, lopen. Want die fietsen worden in smerige fabrieken gemaakt! Maar mijn schoenen ook. Dan maar op blote voeten en zonder kleren. Back to basic
Eens.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Sorry Greta. Ik zal voortaan gaan fietsen.
Of nee, lopen. Want die fietsen worden in smerige fabrieken gemaakt! Maar mijn schoenen ook. Dan maar op blote voeten en zonder kleren. Back to basic
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Het beste zou zijn als we nu allemaal dood gaan. Het liefst buiten zodat de lokale fauna er ook nog wat aan heeft.
En in Beek xdquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:14 schreef franklop het volgende:
Wateroverlast in Spa en Chaudfontaine vond ik dan op zich wel typisch
Daar heb ik alleenrecht op.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand gifje van 'Ik run hier de zaak' voor me?
Wat is jouw favoriete Radiohead nummer?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tom is in troll modus? Dat gezegd hebbende heb ik Creep altijd al een vervelend overschat kutliedje gevonden dus hij mag hem van mij verder zoveel verkrachten als hij wil.
Wat een afschuwelijke vraag.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Radiohead nummer?
How To Disappear Completely.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Exit Music, dat kan toch niet anders jongons.
Videotape, Sail to the Moon, Motion Picture Soundtrack.quote:
Raakt dit de gevoelens van onze demissionair premier? Gaat Michal hiermee niet te ver? Is hij geen excuses verschuldigt aan Mark Rutte voor zijn opmerkingen in het boek?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:09 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is een aanrader als je het boek nog niet gelezen hebt.
@:slobeend
https://www.nrc.nl/nieuws(...)itisme-niet-a4051155
Krasje in het onverslijtbare verdienmodel van Danny? Moeten we ons al voorbereiden op een migratie naar Viva? Ik zal mijn kennis van vrouwelijke kampwachters en ander feminiem gespuis alvast even opfrissen.quote:
Onder andere naar het Triglav nationale park inderdaad.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Noordwest Slovenië? Dat is een erg mooi gebied!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |