abonnement Unibet Coolblue
pi_200580759
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:15 schreef Fer het volgende:
4 grenzen over DLD/A/SLO/HR , 0x gechecked

Overnachting in Duitsland in hotel was ook probleemloos.
Ik ga zondag, ben benieuwd ^O^
Alius aliud dicit
  dinsdag 27 juli 2021 @ 23:36:28 #252
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_200584627
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 12:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Je gaat toch niet zeggen dat je tegenwoordig naar Frankrijk gaat... :P
Noord Bretagne is toch ook wel heel mooi moet ik zeggen voor eens een afwisseling met Italië.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 27 juli 2021 @ 23:40:23 #253
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_200584678
Frankrijk overigens weer ruim 27000 besmettingen, rare sprongen steeds in die dagelijkse aantallen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_200585345
Pas op als je een besmetting hebt gehad en maar 1 prik!

Collega had Corona gehad een half jaar geleden maar dat verloopt dus. En ze wil op vakantie as maandag en die ziet dat ineens in haar Corona app dat haar besmetting/genezing eruit is.
Nou moet ze alsnog een tweede prik halen maar moet dan in quarantaine op bestemming plus testen doen omdat ze niet volledig gevaccineerd is.

Dus mensen als je Corona hebt gehad en het is iets langer dan een half jaartje.. opletten! En anders zo snel mogelijk twee weken voor vertrek een tweede prik erin laten jassen.
pi_200588689
Zijn maandag na flink wat gezeik met Transavia (staking, last minute vlucht geannuleerd vanuit hen en geen oplossing voor handen) in Toscane terecht gekomen. Op Schiphol al controle bij baggage drop off op de Coronacheck.

In Italie 0.0. Niks noppes nada. Het lijkt sowieso of het hier niet bestaat. Op de mondkapjes na.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_200594169
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 12:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En bij je instapstation was er ook geen controle? Op de site staat dat je 40 min eerder op het station moet zijn (in ons geval Rotterdam) omdat ze die QR codes of PCR testen willen controleren. Dat klopt dus niet?
Klopt inderdaad niet. Ik ben ook in Rotterdam opgestapt en daar was geen controle. Niet eens steekproefsgewijs.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_200594288
Gisteren eindelijk een keer mijn QR code moeten laten zien (heb ik die app in ieder geval niet voor niets :')) en het werkte gelukkig gewoon. Moest 'm laten zien bij de ingang van Musée D'Orsay in Parijs.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 28 juli 2021 @ 18:48:20 #258
62913 Blik
The one and Only!
pi_200601467
Voor kinderen is dat testen wel echt vreemd geregeld. Ik kom uiteindelijk, na 2 codes doorgeven op een website uit, zonder naam of enige andere vorm van gegevens, dat de test negatief is. En het enige dat er is, is een linkje naar de coronacheck app.

Echter, mijn kids van 6 en 8 hebben geen telefoon. Dus dit betekent dat ik iedere keer dit proces moet doorlopen als iemand de negatieve test wilt zien?
pi_200602160
Je kan de QR code uitprinten voor je kinderen, en die meenemen.
pi_200602623
Ik heb sowieso mijn vakantie niks met de app gedaan, ik dacht ik print gewoon alles uit, geen risico nemen, straks heb je net geen data oid, of de app heeft ineens storing, en levert dat gedoe op. Nee lekker ouderwets printen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 28 juli 2021 @ 20:21:25 #261
62913 Blik
The one and Only!
pi_200602637
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 19:46 schreef Freudie het volgende:
Je kan de QR code uitprinten voor je kinderen, en die meenemen.
Fijn als je geen printer hebt, je buren die wel een printer hebben niet thuis zijn wegens vakantie en je het vanwege dat het 24u geldig is je het ook niet meer op kantoor kan uitprinten… echt top
pi_200602977
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:21 schreef Blik het volgende:

[..]

Fijn als je geen printer hebt, je buren die wel een printer hebben niet thuis zijn wegens vakantie en je het vanwege dat het 24u geldig is je het ook niet meer op kantoor kan uitprinten… echt top
Als je er geen moeite voor wil doen, moet je maar niet op vakantie gaan in coronatijd? Iedereen weet ondertussen wel dat vakantie in deze tijd heel veel gedoe oplevert. Als een printer regelen al te veel moeite is blijf je toch lekker thuis?

[ Bericht 4% gewijzigd door DX11 op 28-07-2021 20:44:57 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200603082
Je kan overal printen. Dit is gewoon moeilijk doen.
  woensdag 28 juli 2021 @ 20:44:58 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200603095
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:38 schreef DX11 het volgende:

[..]

Als je er geen moeite voor wil doen, moet je maar niet op vakantie gaan in coronatijd? Iedereen weet ondertussen wel dat vakantie in deze tijd heel veel gedoe oplevert.
Met/voor kinderen is het uitermate kudt geregeld en nog steeds niet gefixt ook door de overheid.

Iedere knurft die beetje logisch nadenkt had dit kunnen verzinnen toen ze kwijlend 'er moet een app komen met DigiD :9~ :9~ :9~ ' riepen in koor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200603157
Je kunt toch ook een DigiD aanmaken voor je kinderen en die bijvoorbeeld op je iPad zetten.
Alius aliud dicit
  woensdag 28 juli 2021 @ 20:50:24 #266
62913 Blik
The one and Only!
pi_200603190
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:38 schreef DX11 het volgende:

[..]

Als je er geen moeite voor wil doen, moet je maar niet op vakantie gaan in coronatijd? Iedereen weet ondertussen wel dat vakantie in deze tijd heel veel gedoe oplevert. Als een printer regelen al te veel moeite is blijf je toch lekker thuis?
Ah, kritiek hebben op een slecht uitgedacht proces mag niet?

En dat een test maar 24u oud mag zijn was vorige week nog niet bekend, dus vrij lastig om daar op te anticiperen. Sowieso lastig te anticiperen op de immer veranderende eisen van alle verschillende overheden en soms daarbij ook nog de provincies/staten in Europa. Er is geen touw aan vast te knopen
  woensdag 28 juli 2021 @ 20:52:48 #267
62913 Blik
The one and Only!
pi_200603242
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:44 schreef quirina het volgende:
Je kan overal printen. Dit is gewoon moeilijk doen.
Sure, je kan overal printen… na sluitingstijd van ongeveer alle winkels en kantoorpanden…
  woensdag 28 juli 2021 @ 20:56:53 #268
62913 Blik
The one and Only!
pi_200603314
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Met/voor kinderen is het uitermate kudt geregeld en nog steeds niet gefixt ook door de overheid.

Iedere knurft die beetje logisch nadenkt had dit kunnen verzinnen toen ze kwijlend 'er moet een app komen met DigiD :9~ :9~ :9~ ' riepen in koor
Nou idd, maar dat mag niet gezegd worden ofzo?

Ik ben erg blij met de gratis test, de koppeling met de coronacheck app en dat mijn vaccinatie daar zo ook in komt te staan. Maar voor kinderen is het gewoon beroerd geregeld, zeker de jongere kinderen die geen telefoon hebben. Het is dat ik een antigeentest heb gedaan, want met de pcr-test zou ik de uitslag pas ergens onderweg naar Duitsland krijgen… maargoed, je kunt natuurlijk overal printen…

Ik begrijp overigens best dat het voor kinderen kut geregeld is. Ze zijn er waarschijnlijk van uit gegaan dat kinderen niet (massaal) getest zouden gaan worden voor de zomervakanties. Jammer dat enkele lidstaten daar anders over denken
pi_200603319
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:52 schreef Blik het volgende:

[..]

Sure, je kan overal printen… na sluitingstijd van ongeveer alle winkels en kantoorpanden…
Even bij de buren aanbellen? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 28 juli 2021 @ 21:00:15 #270
62913 Blik
The one and Only!
pi_200603379
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Even bij de buren aanbellen? :)
Die zijn op vakantie, evenals andere mensen in de buurt die een printer hebben. Verder heeft niemand hier een printer, relatief veel jonge mensen. Die werken digitaal
  woensdag 28 juli 2021 @ 21:03:38 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200603445
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:56 schreef Blik het volgende:

[..]

Nou idd, maar dat mag niet gezegd worden ofzo?

Ik ben erg blij met de gratis test, de koppeling met de coronacheck app en dat mijn vaccinatie daar zo ook in komt te staan. Maar voor kinderen is het gewoon beroerd geregeld, zeker de jongere kinderen die geen telefoon hebben. Het is dat ik een antigeentest heb gedaan, want met de pcr-test zou ik de uitslag pas ergens onderweg naar Duitsland krijgen… maargoed, je kunt natuurlijk overal printen…

Ik begrijp overigens best dat het voor kinderen kut geregeld is. Ze zijn er waarschijnlijk van uit gegaan dat kinderen niet (massaal) getest zouden gaan worden voor de zomervakanties. Jammer dat enkele lidstaten daar anders over denken
Ben ik met je eens, zeker dat laatste.
Die aanname en daar heel je ontwerp van laten afhangen was nogal dommmmn iig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200603503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:00 schreef Blik het volgende:

[..]

Die zijn op vakantie, evenals andere mensen in de buurt die een printer hebben. Verder heeft niemand hier een printer, relatief veel jonge mensen. Die werken digitaal
Tjemig, stuur een app naar je whatsapp adresboek met de vraag wie er een printer heeft. Vast wel iemand.
Alius aliud dicit
pi_200603532
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:00 schreef Blik het volgende:

[..]

Die zijn op vakantie, evenals andere mensen in de buurt die een printer hebben. Verder heeft niemand hier een printer, relatief veel jonge mensen. Die werken digitaal
Jonge mensen hebben juist een printer. Maar jammer dat er dan niemand is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 28 juli 2021 @ 21:17:48 #274
62913 Blik
The one and Only!
pi_200603710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:07 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Tjemig, stuur een app naar je whatsapp adresboek met de vraag wie er een printer heeft. Vast wel iemand.
Het is hoogseizoen, zo ongeveer mijn complete vriendenkring die hier in de buurt woont is pleite.

En nee, ik ga niet even 2u op en neer rijden naar mijn ouders voor een printje. Ik heb nu een printscreen op mijn telefoon staan. Dat zal vast ook wel kunnen, en anders haal ik hem ter plekke wel tevoorschijn via coronacheck.nl
pi_200603734
Trouwens je kan ook gewoon die printbare variant (de pdf versie dan) op je mobiel / tablet zetten, hoef je geen printer, en geen app the hebben! Dat is hendig!

(Wel even de volledige pdf opslaan en niet een printscreen, want een printscreen verlaagt de kwaliteit en dan heb je kans dat de barcode onleesbaar word)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 28 juli 2021 @ 21:20:33 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200603765
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:17 schreef Blik het volgende:

[..]

Het is hoogseizoen, zo ongeveer mijn complete vriendenkring die hier in de buurt woont is pleite.

En nee, ik ga niet even 2u op en neer rijden naar mijn ouders voor een printje. Ik heb nu een printscreen op mijn telefoon staan. Dat zal vast ook wel kunnen, en anders haal ik hem ter plekke wel tevoorschijn via coronacheck.nl
Tipje, van iemand die ook geen printer heeft en maar één iemand in de straat (80+ :+ )

Kruidvat fotoprinter. Doe ik vaak met zulke dingen (iets terug sturen waar je retourbon voor moet printen, concertkaartje etc)

Snel en cheap
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200603786
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:44 schreef quirina het volgende:
Je kan overal printen. Dit is gewoon moeilijk doen.
Ik moet toch nog altijd wel lachen om mensen die hun vliegtickets anno 2021 uitprinten en laten zien bij het inchecken op het vliegveld door het uit hun tas te halen. Stelletje boomers.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2021 21:22:12 ]
pi_200603812
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:21 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik moet toch nog altijd wel lachen om mensen die hun vliegtickets anno 2021 uitprinten en laten zien bij het inchecken op het vliegveld. Stelletje boomers.
Doe ik ook altijd, want dan kan ik hem achteraf (met alle vouwen en andere vakantie-beschadigingen) bewaren in de doos met vakantie herinneringen O+ O+ O+
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200603920
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:21 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik moet toch nog altijd wel lachen om mensen die hun vliegtickets anno 2021 uitprinten en laten zien bij het inchecken op het vliegveld door het uit hun tas te halen. Stelletje boomers.
Welnee.
Ik hou m’n dure telefoon graag in m’n tas als ik half over de wereld ben gevlogen en in hysterische taferelen op een vliegveld ben. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 28 juli 2021 @ 22:50:07 #280
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200605344
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:21 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik moet toch nog altijd wel lachen om mensen die hun vliegtickets anno 2021 uitprinten en laten zien bij het inchecken op het vliegveld door het uit hun tas te halen. Stelletje boomers.
Altijd handig om een print achter de hand te hebben voor als je telefoon om wat voor reden dan ook het begeeft.
pi_200608969
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:50 schreef Blik het volgende:

[..]

Ah, kritiek hebben op een slecht uitgedacht proces mag niet?

En dat een test maar 24u oud mag zijn was vorige week nog niet bekend, dus vrij lastig om daar op te anticiperen. Sowieso lastig te anticiperen op de immer veranderende eisen van alle verschillende overheden en soms daarbij ook nog de provincies/staten in Europa. Er is geen touw aan vast te knopen
Je kan het in een app zetten, een pdf op je tablet opslaan of uitprinten. Wat wil je nog meer? Dat Hugo hem even persoonlijk komt bezorgen?

Die 24u is trouwens een regel van die idioot Macron.
.
pi_200612356
Oei, quarantaineplicht in Engeland en Schotland opgeheven *O* Had de hoop op onze tweede verplaatste reis al opgegeven. Nu krijg ik toch stiekem weer hoop :P

Het is afwachten of Nederland hetzelfde zal doen 8-)

Reis staat geboekt op woensdag 4 augustus, maar die datum wordt het sowieso niet omdat we minimaal twee weken gevaccineerd moeten zijn (ga ik van uit) om het land in te komen.
  donderdag 29 juli 2021 @ 15:35:01 #283
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_200617124
Jammer, was wel lekker rustig zonder Engelsen in Bretagne.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_200617156
Volgens mij geldt de quarantaineplicht nog wel voor Frankrijk ;)
pi_200637296
Hi allen,

hier even een vraagje omdat ik door alle bomen het bos niet meer zie. Kom verschillende antwoorden tegen online en bij de ANWB wisten ze niks...here we go:

Ik ga straks op vakantie naar Oostenrijk en Zwitserland. Zowel ik als mijn reispartner hebben tegen de tijd dat we vertrekken onze tweede shot vaccin gehad. Echter geven sommige sites aan dat dit voldoende is, maar andere weer niet.

En naast het binnenkomen van de landen geldt er ook een vaccin-verplichting (of test oid) voor horeca. Gelden hier voor exact dezelfde regels als het land binnenkomen of kan dit ook weer anders zijn met de wel of niet twee weken inwerk tijd?

Zijn er hier mensen met ervaring hiermee en weten wat het antwoord is?
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:05:16 #286
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200642277
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:49 schreef mrjobby het volgende:
Hi allen,

hier even een vraagje omdat ik door alle bomen het bos niet meer zie. Kom verschillende antwoorden tegen online en bij de ANWB wisten ze niks...here we go:

Ik ga straks op vakantie naar Oostenrijk en Zwitserland. Zowel ik als mijn reispartner hebben tegen de tijd dat we vertrekken onze tweede shot vaccin gehad. Echter geven sommige sites aan dat dit voldoende is, maar andere weer niet.

En naast het binnenkomen van de landen geldt er ook een vaccin-verplichting (of test oid) voor horeca. Gelden hier voor exact dezelfde regels als het land binnenkomen of kan dit ook weer anders zijn met de wel of niet twee weken inwerk tijd?

Zijn er hier mensen met ervaring hiermee en weten wat het antwoord is?
Voor Oostenrijk had ik het uitgezocht.
https://www.sozialministe(...)-Ma%C3%9Fnahmen.html

HIer vind je de actuele informatie. Er verandert ook wel telkens wat :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:33:32 #287
278505 naaktslakkenverkrachter
Legt er geen zout op
pi_200642627
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:05 schreef Arizona het volgende:

[..]

Voor Oostenrijk had ik het uitgezocht.
https://www.sozialministe(...)-Ma%C3%9Fnahmen.html

HIer vind je de actuele informatie. Er verandert ook wel telkens wat :P
Gisteren teruggekomen uit Noord-Italie en Zwitserland. Nergens last van gehad. :) Er was geen kip die om m'n vaccinatieausweis vroeg.

In het hotel in Basel liep er een overigens te blaffen als een zeehond op het terras, maar zelfs die lieten ze lekker zitten. De nuchtere Zwitser maakt zich dus niet zo'n zorgen.
For he who has eyes to see, let him see. And he who has ears to hear, let him hear.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:05:18 #288
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200645759
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:33 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:

[..]

Gisteren teruggekomen uit Noord-Italie en Zwitserland. Nergens last van gehad. :) Er was geen kip die om m'n vaccinatieausweis vroeg.

In het hotel in Basel liep er een overigens te blaffen als een zeehond op het terras, maar zelfs die lieten ze lekker zitten. De nuchtere Zwitser maakt zich dus niet zo'n zorgen.
We moeten sowieso af van het idee dat elke individuele besmetting en/of positieve test te managen valt.
pi_200646364
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:49 schreef mrjobby het volgende:
Hi allen,

hier even een vraagje omdat ik door alle bomen het bos niet meer zie. Kom verschillende antwoorden tegen online en bij de ANWB wisten ze niks...here we go:

Ik ga straks op vakantie naar Oostenrijk en Zwitserland. Zowel ik als mijn reispartner hebben tegen de tijd dat we vertrekken onze tweede shot vaccin gehad. Echter geven sommige sites aan dat dit voldoende is, maar andere weer niet.

En naast het binnenkomen van de landen geldt er ook een vaccin-verplichting (of test oid) voor horeca. Gelden hier voor exact dezelfde regels als het land binnenkomen of kan dit ook weer anders zijn met de wel of niet twee weken inwerk tijd?

Zijn er hier mensen met ervaring hiermee en weten wat het antwoord is?
Als vuist regel:

volledig gevaccineerd = 2 injecties Pzizer/ Moderna/astra of 1 jansen + 2 weken na de laatste injectie (sommige landen rekenen 1 week bijv bij Moderna) en Jansen + 4 weken. Dan hoef je geen extra testen te doen binnen de eu shenger (behalve ijsland). Voldoe je niet aan de bovenstaande criteria dan zul je negatieve test moeten laten zien.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 23:54:06 #290
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_200646405
Over twee weken naar Praag voor een week. En halverwege september naar gran canaria voor 9 dagen. Dat laatste ben ik wel benieuwd naar hoe dat gaat.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_200646521
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:54 schreef Rene het volgende:
Over twee weken naar Praag voor een week. En halverwege september naar gran canaria voor 9 dagen. Dat laatste ben ik wel benieuwd naar hoe dat gaat.
Ik ben vorige week uit Gran Canaria teruggekomen. Bij mij ging alles goed. Daar laten testen. Maar was geregeld door Corendon. Bij aankomst je verklaring + vaccinatie/test laten zien. Op Schiphol helemaal niets laten zien, zelfs m'n paspoort niet :') top vakantie.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_200646631
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:02 schreef ebtravel het volgende:
Bij aankomst je verklaring + vaccinatie/test laten zien. Op Schiphol helemaal niets laten zien, zelfs m'n paspoort niet
Als je het vliegtuig uit komt weten ze dat je paspoort / negatieve test al is gecheckt bij het instappen (anders mocht je het vliegtuig naar nederland niet in) dus zo gek is dat niet.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200647449
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:10 schreef DX11 het volgende:

[..]

Als je het vliegtuig uit komt weten ze dat je paspoort / negatieve test al is gecheckt bij het instappen (anders mocht je het vliegtuig naar nederland niet in) dus zo gek is dat niet.
Nee, in Nederland is letterlijk niets gecheckt. We checkten bagage in, daar natuurlijk wel je paspoort ivm je vliegticket wat je krijgt. Daarna tot in Spanje geen enkele controle. Dus nee: bij het instappen is niets gecheckt.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 07:35:34 #294
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_200649492
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:02 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Ik ben vorige week uit Gran Canaria teruggekomen. Bij mij ging alles goed. Daar laten testen. Maar was geregeld door Corendon. Bij aankomst je verklaring + vaccinatie/test laten zien. Op Schiphol helemaal niets laten zien, zelfs m'n paspoort niet :') top vakantie.
Vliegen via dusseldorf alles zelf geregeld én dubbele vaccin :s)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_200650078
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:02 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Ik ben vorige week uit Gran Canaria teruggekomen. Bij mij ging alles goed. Daar laten testen. Maar was geregeld door Corendon. Bij aankomst je verklaring + vaccinatie/test laten zien. Op Schiphol helemaal niets laten zien, zelfs m'n paspoort niet :') top vakantie.
Ben je bij vertrek op Schiphol ook niet langs de douane geweest? :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Pisces29 op 31-07-2021 09:11:42 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_200652101
Jeej 2 weken vakantie! Lekker een beetje met de auto touren / Nederland bekijken!

Het weerbericht: het gaat de komende 2 weken elke dag regenen. :'( :'( :'(
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200659894
Ondertussen ben ik nu een week in Oostenrijk en het is hartstikke relaxed hier.
Ben alleen bij hutten van de Alpenverein om mijn groene pas gevraagd en dat was eigenlijk alleen een formaliteit.
En in het OV moet je een kapje op.
Bij de restaurants en hotels waar ik geweest ben is het allemaal welletjes en werd ik nergens om gevraagd.
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 18:31:00 #298
5428 crew  miss_sly
pi_200660063
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:16 schreef Aaruul het volgende:
Ondertussen ben ik nu een week in Oostenrijk en het is hartstikke relaxed hier.
Ben alleen bij hutten van de Alpenverein om mijn groene pas gevraagd en dat was eigenlijk alleen een formaliteit.
En in het OV moet je een kapje op.
Bij de restaurants en hotels waar ik geweest ben is het allemaal welletjes en werd ik nergens om gevraagd.
Zo is het in NL ook, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 31 juli 2021 @ 19:06:51 #299
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_200660507
Afgelopen twee weken 6 landen bezocht (België, Luxemburg, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Frankrijk) en nergens is om een test gevraagd :') Ook naar EuropaPark geweest en ook daar niks te merken. Alleen in de wachtrijen een mondkapje op, maar zelfs afstand houden was daar niet aan de orde .Ik werd gewoon naast onbekenden in een attractie gezet.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 1 augustus 2021 @ 09:53:25 #300
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_200669422
Ik ben aan het inchecken voor onze vlucht bij Ryanair naar Portugal. Nu vragen ze het volgende:

Je moet je COVID-testresultaten en verplicht toegangsformulier voor je reis uploaden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet ik hier nu mee? Ik heb twee prikken gehad, dus geen negatief testresultaat nodig. Moet ik een foto maken van de QR code op mijn telefoon ofzo?
En ik heb de health check form ingevuld en het Portugese locatiedocument (maar dan ontvang je een email, niet een pdf), moet ik dat uploaden?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')