The Thing @GGMMquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zin om een film te gaan kijken, dus ik ga nu op zoek naar een leuke film. Ik denk dat ik over 3 uur nog steeds aan het zoeken ben maar we gaan het meemaken!
Einde verslag.
Ik kan je Pulp Fiction aanraden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zin om een film te gaan kijken, dus ik ga nu op zoek naar een leuke film. Ik denk dat ik over 3 uur nog steeds aan het zoeken ben maar we gaan het meemaken!
Einde verslag.
Nee, die vond ik belachelijk saai. Net als veel andere Tarantino films.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kan je Pulp Fiction aanraden.
Is ook wel zo ja, al vind ik Reservoir Dogs wel top.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die vond ik belachelijk saai. Net als veel andere Tarantino films.
Toch gek.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij eet de pizzakortsten niet op
HvJ wat een kut films maakt die gesmolten alienquote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die vond ik belachelijk saai. Net als veel andere Tarantino films.
20:40quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Einde verslag.
Gewoon willekeurige Steven Seagal als je een beetje kwaliteit wil zien. Als je echt de diepte op wil zoeken, zou ik gewoon voor SS Doomtrooper gaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Einde verslag.
Laatst tenet gekeken en kreeg bij die film dezelfde begeleiding.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:33 schreef GGMM het volgende:
Behalve 'Once upon a Time ... in Hollywood'
Al moet je die wel snappen.
@:caland
quote:
Hier haak ik al af.quote:Tenet, ook geschreven als TENƎꓕ
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Einde verslag.
Da's teveel eer Niels.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel Limburg is op het moment een piscine de Lans
veels te vroeg dit Nielsie ouwe reusquote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel Limburg is op het moment een piscine de Lans
.heeft God een hekel aan Limburgers gezien de recente ontwikkelingen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
veels te vroeg dit Nielsie ouwe reus
Genieten van de wedstrijd, vriend?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
20:40
LIVE Club Brugge - Racing Genk (Super Cup)
Niet echt. Nu Sportzomer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |