Nou, bij de recente EU-top toen er werd gesproken over de huidige situatie en de Luxemburgse premier een anekdote opgooide over zijn eigen coming out, zat iedereen schijnbaar te snikken van aldus Rutte. Dat kan zeker worden bestempeld als vrij hysterisch en aanstellerig gedrag.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat ze hadden beloofd normaal te doen, jammer dat ze niet zo betrouwbaar zijn gebleken
Daarnaast is er van hysterie tot noch toe weinig sprake, sommige landen vinden het kut, andere landen niet ... dat heb je wel eens
das de Luxemburgse premier zijn feestje, daar heeft Hongarije niets mee te makenquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, bij de recente EU-top toen er werd gesproken over de huidige situatie en de Luxemburgse premier een anekdote opgooide over zijn eigen coming out, zat iedereen schijnbaar te snikken van aldus Rutte. Dat kan zeker worden bestempeld als vrij hysterisch en aanstellerig gedrag.
Dat is jouw interpretatie. Je kan ook mededogen tonen en blij zijn voor die premier.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, bij de recente EU-top toen er werd gesproken over de huidige situatie en de Luxemburgse premier een anekdote opgooide over zijn eigen coming out, zat iedereen schijnbaar te snikken van aldus Rutte. Dat kan zeker worden bestempeld als vrij hysterisch en aanstellerig gedrag.
Je kunt meerdere dingen belangrijk vinden. Die landen zitten ook niet bij de EU en ik heb dacht ik niet van hen gehoord dat ze de status van homo's daar wel ok vonden of jij wel?quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Al die snikkende Europese leiders die zo zijn begaan met het lot van homo's knijpen maar wat graag een oogje toe als ze olie importeren uit landen als Saoedi-Arabië. Wat?? Worden homo's daar gestenigd? Doe niet zo mal..Hongarije moeten we aanpakken, dat is het echte kwaad. En Saudi-Arabië hoort toch niet bij de EU? Nou, dan mogen ze lekker zelf weten hoe ze hun burgers behandelen.
Ik vind deze antihomowet ook flauwekul maar vind tevens dat het groter wordt gemaakt dan het is. Het is zo enorm hypocriet allemaal. Waar is de steun voor homo's als zij worden belaagd door Marokkanen? Uhhh dan kijken we liever even de andere kant op. Deugers zijn alleen stoer als ze iemand kunnen aanvallen op een volkomen veilige manier.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je kunt meerdere dingen belangrijk vinden. Die landen zitten ook niet bij de EU en ik heb dacht ik niet van hen gehoord dat ze de status van homo's daar wel ok vonden of jij wel?
De vraag die bij me opkomt is waarom jij je niet afzet tegen deze antihomo-wet, maar wel afzet tegen vermeende hypocrisie als niet elk homo-onderdrukking van de planeet wordt aangepakt?
Hoezo denk je dat men liever de andere kant op kijkt als homo's belaagd worden door Nederlandse Marokkanen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind deze antihomowet ook flauwekul maar vind tevens dat het groter wordt gemaakt dan het is. Het is zo enorm hypocriet allemaal. Waar is de steun voor homo's als zij worden belaagd door Marokkanen? Uhhh dan kijken we liever even de andere kant op. Deugers zijn alleen stoer als ze iemand kunnen aanvallen op een volkomen veilige manier.
Hoe kom je toch tot dit soort achterlijke uitspraken? En waarom kan je die wet niet gewoon simpel afwijzen zonder sneue ‘ja naars’? Ben je vroeger soms gepest door homo’s of Marokkanen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind deze antihomowet ook flauwekul maar vind tevens dat het groter wordt gemaakt dan het is. Het is zo enorm hypocriet allemaal. Waar is de steun voor homo's als zij worden belaagd door Marokkanen? Uhhh dan kijken we liever even de andere kant op. Deugers zijn alleen stoer als ze iemand kunnen aanvallen op een volkomen veilige manier.
Pas nog een onderzoekje een half jaar in een la gelegen in Amsterdam omdat de uitkomst het gemeentebestuur niet zo bevalt. Autoriteiten kijken de andere kant op ja, er wordt niets aan het probleem gedaan. Het is de olifant in de kamer.. wanneer Marokkanen negatief gedrag vertonen durft niemand er wat over te zeggen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat men liever de andere kant op kijkt als homo's belaagd worden door Nederlandse Marokkanen?
Ik kan me ook wel voorstellen dat het pijnlijk is als je van zoiets belachelijks wordt beschuldigd door wat een bevriend lidstaat zou moeten zijn en dat ook nog doodleuk wettelijk doorvoert.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:50 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Je kan ook mededogen tonen en blij zijn voor die premier.
Waarom zou ik die wet moeten afwijzen? Het interesseert me niet heel erg en heel erg schadelijk lijkt die wet me ook niet. Heb verder niks tegen homo's, zou niet weten waarom. En Marokkanen vind ik op individueel niveau vaak wel oké, het dagelijks leven is niet hetzelfde als wat je in het nieuws tegenkomt. Maar het is een feit dat deze groep relatief voor veel gezeik zorgt, moet er niet aan denken om in zo'n wijk te wonen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hoe kom je toch tot dit soort achterlijke uitspraken? En waarom kan je die wet niet gewoon simpel afwijzen zonder sneue ‘ja naars’? Ben je vroeger soms gepest door homo’s of Marokkanen?
Stel we zouden hier een wet aannemen die er voor zorgt dat de serie Modern Family pas na 23 uur uitgezonden mag worden, omdat dat homo-propaganda is. Dan vind je Nederlands-Marokkaanse straatjeugd die homo's lastigvallen wel een probleem en dat eerdere niet?quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zou ik die wet moeten afwijzen? Het interesseert me niet heel erg en heel erg schadelijk lijkt die wet me ook niet. Heb verder niks tegen homo's, zou niet weten waarom. En Marokkanen vind ik op individueel niveau vaak wel oké, het dagelijks leven is niet hetzelfde als wat je in het nieuws tegenkomt. Maar het is een feit dat deze groep relatief voor veel gezeik zorgt, moet er niet aan denken om in zo'n wijk te wonen.
Wat in Nederland gebeurt interesseert me meer dan Hongarije ja, en ik vind het gedrag van Marokkanen richting homo's ook een stuk kwaadaardiger als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Stel we zouden hier een wet aannemen die er voor zorgt dat de serie Modern Family pas na 23 uur uitgezonden mag worden, omdat dat homo-propaganda is. Dan vind je Nederlands-Marokkaanse straatjeugd die homo's lastigvallen wel een probleem en dat eerdere niet?
Absurd dat je de richting van de staat minder belangrijk vindt dan wat in enkele wijken gebeurt. Maar los daarvan vind je niet veel van Urkers en Veluws gespuis, slechts die lui waar hun ouders of grootouders elders geboren zijn?quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat in Nederland gebeurt interesseert me meer dan Hongarije ja, en ik vind het gedrag van Marokkanen richting homo's ook een stuk kwaadaardiger als ik eerlijk ben.
Ja dat wordt dan gezegd he.. christenen doen het ook! Die doen niks terug dus kan je veilig bekritiseren. Maar inderdaad, ik denk dat de islamofobie vanuit de moslimhoek omvangrijker en kwaadaardiger is dan islamofobie op de Veluwe. Daar hoor of lees je ook nooit iets over, ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Absurd dat je de richting van de staat minder belangrijk vindt dan wat in enkele wijken gebeurt. Maar los daarvan vind je niet veel van Urkers en Veluws gespuis, slechts die lui waar hun ouders of grootouders elders geboren zijn?
Nee, jij wordt daar misschien hysterisch van, maar die gedraging valt niet onder hysterie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuke poging tot projectie, maar nee. Ik constateer slechts dit aanstellerig en hysterisch gedrag betreft. Het valt namelijk absoluut als dusdanig te categoriseren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, jij wordt daar misschien hysterisch van, maar die gedraging valt niet onder hysterie.
Nee, je bent van mening dat dat hysterisch gedrag is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuke poging tot projectie, maar nee. Ik constateer slechts dit aanstellerig en hysterisch gedrag betreft. Het valt namelijk absoluut als dusdanig te categoriseren.
Leuk non-argument. Past prima in een postmodern wereldbeeld waarin alles stoelt op subjectiviteit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, je bent van mening dat dat hysterisch gedrag is.
Dat is wat anders.
Ja, nu begrijp je het.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuk non-argument. Past prima in een postmodern wereldbeeld waarin alles stoelt op subjectiviteit.
Hihi, nou, de betekenis komt perfect overeen met de context waarin ik het gebruik. Desalniettemin, bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, nu begrijp je het.
Dat het hysterische gedrag is, dat is jouw subjectieve mening.
Het komt totaal niet overeen met de herkomst of hedendaagse betekenis van het woord in kwestie.
Het punt wat je niet weet te maken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, nou, de betekenis komt perfect overeen met de context waarin ik het gebruik. Desalniettemin, bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Maar waarom is het precies hysterisch dan? Ik ben wel benieuwd waar de 'constatering' vandaan komt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuke poging tot projectie, maar nee. Ik constateer slechts dit aanstellerig en hysterisch gedrag betreft. Het valt namelijk absoluut als dusdanig te categoriseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |