SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, ga maar uit van vluchters, dan noem ik vijf overgebleven sprinters.
1. Cavendish. 35. Klaar.
2. Philipsen. 0. Ook klaar.
3. Matthews. Meelijwekkende pogingen met het oog op de groene trui, een Tour om snel te vergeten.
4. Garcia Cortina. Omdat zijn vorige sprint zo goed was. Kan eventueel ook nog in de aanval gaan, wat ik hem wel zou aanraden.
5. Greipel. For old times' sake. En omdat ik weiger Dommie van Poppel te noemen.
ISN en BEX alleen nog.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat is geen sliertvorming meer in het peloton. Zijn ze gestopt? Zou fijn zijn als we een beeld krijgen, in plaats van weer een of ander dom kasteel en bij de ploegwagen stoppende non-valeurs.
Ja, zoveel gebeurd er niet meer toch voorlopig?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
Is dit nou het moment voor historische terugblikken?
De meest onzichtbare renner deze Tour!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En dit is relevant omdat? Klinkt als een spelletje ofzo.
TDF / De meest onopvallende renner in de Tour 2021 #1quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En dit is relevant omdat? Klinkt als een spelletje ofzo.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De meest onzichtbare renners deze Tour!
Bedankt, Hans en Hans.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
TDF / De meest onopvallende renner in de Tour 2021 #1
Piet heeft best een acceptabel jaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jelle Wallays en Piet Allegaert blijven twee jaar langer bij Cofidis, we schakelen live over naar @:Mani89
Dan ben je net zo snel tevreden als Vasseur.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Piet heeft best een acceptabel jaar.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan ben je net zo snel tevreden als Vasseur.
Van Bilsun of Van Bielsun?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:06 schreef Mykonos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je Allegaert al wegdoet, dan kun je het hele team wel opdoeken. Niet dat dat een slecht idee is, overigens.
Eens.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:06 schreef Mykonos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je Allegaert al wegdoet, dan kun je het hele team wel opdoeken. Niet dat dat een slecht idee is, overigens.
En hij heet Piet Allegaert. Gewoon wegdoen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eens.
Maar Piet heeft z'n punten verzameld in drie koersen, uiteindelijk. Dat is wel al hoger dan het gemiddelde van Cofidis ja, maar alsnog niet echt fenomenaal.
Jens Wallays kon er ook wat van.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Jelle Wallays weegt minstens 100 kilo. Het is ook een naam voor een dik kind, Jelle Wallays.
Ook een naam voor iemand die elke maandag weer met het busje wordt opgehaald en dan de ramen onder kwijlt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Jelle Wallays weegt minstens 100 kilo. Het is ook een naam voor een dik kind, Jelle Wallays.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:06 schreef Mykonos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Froome is nu klaar voor de Vueltaquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook een naam voor iemand die elke maandag weer met het busje wordt opgehaald en dan de ramen onder kwijlt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
IS DIT EEN SPELLETJESPOST?
Hij deed al een ontsnappingspoging eerder vandaag.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:17 schreef franklop het volgende:
Wanneer gaat Nils er vandoor? Met meer of minder dan 40-45 kilometer te gaan?
Je vergeet den Krek.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel erg dom van die mongolen van Movistar en Astana dat ze zich er af hebben laten wapperen.
Dat wel, maar hij had hier nog wel bij kunnen blijven zitten toch?quote:
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel erg dom van die mongolen van Movistar en Astana dat ze zich er af hebben laten wapperen.
Dat zou nog net moeten lukken ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij had hier nog wel bij kunnen blijven zitten toch?
Ik dacht toen ook heel even dat het voor de volgende aanvalspoging zou zijn, maar uiteindelijk reed dit groepje toch weg.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet.
Of nouja, ik snap het wel, want Movistar.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
MODBREAK
Hou je een beetje in met kritiek op Wilco.
Modder-, moddervet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bak een saucijzebroodje voor elke keer dat Keldergod op z'n muil gaat
Ach nee, het honderd bunderbos.quote:
3x pas deze Tour!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bak een saucijzebroodje voor elke keer dat Keldergod op z'n muil gaat
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[modbreak]We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu Kelderman nog harder afzeiken.[/modbreak]
Onenigheid in het mod-team!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:33 schreef Slobeend het volgende:
[modbreak]Laat Wilco met rust[/modbreak]
Waarom zouden we ons druk maken over een lege entiteit?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:33 schreef Slobeend het volgende:
[modbreak]Laat Wilco met rust[/modbreak]
Ik viel meestal door anderen. 1x keihard gevallen toen een dronken mongool tegen me aan fietste, was recht voor de discotheek waar een rij van zo'n honderd mensen mij keihard uitlachten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Ik ben ook wel eens van de fiets geflikkerd. Helemaal de weg kwijt, mooie avond
Wel nog geregeld die avond?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik viel meestal door anderen. 1x keihard gevallen toen een dronken mongool tegen me aan fietste, was recht voor de discotheek waar een rij van zo'n honderd mensen mij keihard uitlachten.
Een keer met mijn hoofd voorover gebogen over het stuur naar beneden gehangen en daardoor een bejaarde vrouw aangereden. Basisschoolleeftijd.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik viel meestal door anderen. 1x keihard gevallen toen een dronken mongool tegen me aan fietste, was recht voor de discotheek waar een rij van zo'n honderd mensen mij keihard uitlachten.
Prima alibi.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen actieve herinnering aan maar ben wel naar een andere discotheek gegaan in ieder geval.
Als je een eigen naam krijgt, kan dat ook niet andersquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:41 schreef VoMy het volgende:
Staf: Theuns en Stuyven zijn geweldig op elkaar ingespeeld.
Bernard telt nietquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je een eigen naam krijgt, kan dat ook niet anders
[ twitter ]
Nee, hij kwam in beeld met een kapot shirt, waarschijnlijk van 1 van de valpartijen eerder vandaagquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:43 schreef Momo het volgende:
Ik kijk even niet en Wielco ligt weer op de grond?
nee was 150 km geleden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:43 schreef Momo het volgende:
Ik kijk even niet en Wielco ligt weer op de grond?
Of Theuven heet Bernard met zijn voornaam.quote:
Nee dat is Theuvenetquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of Theuven heet Bernard met zijn voornaam.
Wallonië telt niet?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat in Limburg gebeurt, dát is een ramp
Nou ja in de Eifel vooral. In NL zijn nog geen doden gevallen toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat in Limburg gebeurt, dát is een ramp
Jeetje, wat hebben de Duitsers jou ooit misdaan?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik erken Limburg niet als Nederland, dat hadden we allang aan de Duitsers moeten geven.
Oost-Friesland bezet?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje, wat hebben de Duitsers jou ooit misdaan?
Zo'n duimpje bij elke post, waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
Teunissen is verder niet opperbest deze Tour, of wel?
Ik heb daar ooit een keer mijn voet gebroken in een fabriek toen ik met mijn pa mee was op de vrachtauto, maar dit is wel een hele willekeurige anekdote.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje, wat hebben de Duitsers jou ooit misdaan?
Op wie zet jij je spreekwoordelijke geld?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De eerste aanval is niet raak, opmerkelijk.
Standaard-PI waar ik doorgaans niet enorm veel moeite voor doe om die te veranderen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zo'n duimpje bij elke post, waarom eigenlijk?
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op wie zet jij je spreekwoordelijke geld?
(en de rest hier?)
Het zal wel weer Quick Step worden, he.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op wie zet jij je spreekwoordelijke geld?
(en de rest hier?)
Uran Uran Uran Uran hep zijn geld van OS 2012 al doorheen gejaagd?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie al diep in de buidel getast voor de werken van Voghters?
[ twitter ]
Puur knecht, rijdt prima mee verderquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
Teunissen is verder niet opperbest deze Tour, of wel?
Al besproken.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie al diep in de buidel getast voor de werken van Voghters?
[ twitter ]
Alleen Bonnamour, eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
B&B Hotels rijdt wel aardig deze Tour moet ik zeggen
Ja dat wel ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen Bonnamour, eigenlijk.
Of de Karrepats-act.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:07 schreef wimderon het volgende:
Ballero is in staat om zo meteen te ontploffen.
Hij is net klaargestoomd voor de Tour na zijn blessure. Pas in mei begonnen met koersen rijden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op meer sinds z'n Touroverwinning destijds
Ik heb Valgren nog weinig te veel zien doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:10 schreef TheArt het volgende:
Ik heb niet het idee dat er iemand in die groep overal doorheen fietst en weinig doet. Ze demarreren allemaal en ze rijden allemaal gaten dicht.
Turgis idemquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb Valgren nog weinig te veel zien doen.
Teunissen, Poliep, Cort hebben weinig gedaan hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:10 schreef TheArt het volgende:
Ik heb niet het idee dat er iemand in die groep overal doorheen fietst en weinig doet. Ze demarreren allemaal en ze rijden allemaal gaten dicht.
Iedereen is fan van Teunissen!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou Joris fan van Theunissen zijn denken jullie?
Cort?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Teunissen, Poliep, Cort hebben weinig gedaan hoor.
Uh oké.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Teunissen, Poliep, Cort hebben weinig gedaan hoor.
Stuyven kiest altijd zichzelf.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:19 schreef VoMy het volgende:
Als het oerdomme Trekduo nou eens een kopman zou kiezen.
Franse leger valt Bahrein binnen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Franse politie vanavond nog een inval doen bij Bahrein?
Maar Mohoric start niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:22 schreef Faraday01 het volgende:
Sterke tour van Mohoric.
Die gaan met een best redelijk team naar Tokyo
Mohoric gaat nietquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:22 schreef Faraday01 het volgende:
Sterke tour van Mohoric.
Die gaan met een best redelijk team naar Tokyo
Turgis, Mohoric mijn FPCL ploegleider keurt het goedquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou Toto Turgis wel een keer een mooie overwinning gunnen.
Als ik dat was, sorryquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Kelderman een wandelende advertentie voor Hansaplast is, dan zijn er voor de Mohoor zeker kansen met Voltaren tegen de kniepijnen die hij op latere leeftijd gaat krijgen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:24 schreef TheArt het volgende:
Mohoor met wel echt een imitatie van Honchar, mijn hemel die versnelling.
Zoals ons aller Jacques Chapel dan treffend riep "De achtervolgers sprinten voor de tweede plaats, MAAR DIE TELT NIEEEEET!!!!!"quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
God, god, god, je snapt die achtervolgers toch ook niet. Eén mannetje op kop met tegenwind, als je blijft draaien kun je hem nog bijhalen, maar nee, het grote sparen voor de tweede plaats begint meteen.
Eerst een nieuw flesjequote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:30 schreef VoMy het volgende:
Stuyven moet zich zo eens wat beter leegrijden,
Stuyven zelf is ook niet traag en daar heb je het alquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:30 schreef VoMy het volgende:
Stuyven moet zich zo eens wat beter leegrijden, Theuns hoort bij de snelste 3 man in dat groepje. Breng het verschil in ieder geval even terug tot minder dan een halve minuut, met een beetje draaien + zelf extra je best doen kan dat nog best.
Maar wel trager.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Stuyven zelf is ook niet traag en daar heb je het al
Mathieu is een grootverbruiker.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:35 schreef Beregd het volgende:
Volgens Christophe Vandegoor is dit het bewijs dat Mohoric niet aan de doping zit, want als je aan de doping zit, rijdt je best niet zo opvallend.
Capuchon heeft daar een fantastisch topic over geopend!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
Wel jammer dat we niet een keer een groepje ontsnappers krijgen met een sprintje.
Dat moet wel een Belg zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:35 schreef Beregd het volgende:
Volgens Christophe Vandegoor is dit het bewijs dat Mohoric niet aan de doping zit, want als je aan de doping zit, rijdt je best niet zo opvallend.
Daar waren ze mee bezig, maar dat liep helemaal in de soep toen ze Laporte bijhaaldenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kop over kop fietsen jongens, ja jij ook Stuyven en Theuns. Met je rotkoppen
nou nou wat een haatquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou heel knap zijn als hij dat niet haalt met 9 renners achter Mohoricquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
Uit puur eigenbelang zou ik graag Teunissen in de top 10 zien
Oh, ik heb niet geteldquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou heel knap zijn als hij dat niet haalt met 9 renners achter Mohoric
Als ze met 2 in een groepje van 4 zitten voeren ze nog geen ster uit. Te dikke nekken.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima stream, nu op een loeisteile klim.quote:
Bahrein heeft meer achtervolging gedaan dan DSM.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:50 schreef TargaFlorio het volgende:
DSM/Pedersen 3e, dat was met Bol nooit gelukt.
Ik zou niet weten waarom bij een zuiver geweten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat juichen van Mohoric is wel echt vragen om problemen he?
Ik hoop het. Ik heb wel weer zin in een fatsoenlijke, ouderwets opgeblazen dopingrel.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuke grap.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom bij een zuiver geweten.
Ja, focus nog even op het feit dat de Franse politie met de neus erop zit.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die rijdt in Italië rond toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:06 schreef AllesKaputt het volgende:
"Nothing to hide, no?"
Behalve dhr. M. Padun.
Tikkeltje gefrustreerd?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom in hemelsnaam dit finishgebaar..
Tja, je weet toch dat het enige redmiddel van wielrenners tegen beschuldigingen van doping volledige transparantie is.. Waarom wil je het tegenovergestelde uitstralen..quote:
Hij wil denk ik vooral dat ze ophouden met hun te beschuldigen, omdat ze onschuldig zijn (volgens hun zelf). Al denk ik dat nu het tegendeel wordt bereikt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, je weet toch dat het enige redmiddel van wielrenners tegen beschuldigingen van doping volledige transparantie is.. Waarom wil je het tegenovergestelde uitstralen..
Je bent onschuldig, totdat het tegendeel bewezen is.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe je dan die mensen de mond snoert op dit moment. Je wint dus de dopingverdenkingen worden minder ofzo?
https://www.cyclingnews.c(...)-bahrain-victorious/quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik denk dat die inval gewoon even machtsvertoon was van een aanklager cq politie en gaan we er verder niets meer over horen.
Gelukkig gaat hij nu de bus in ipv iemand van z’n fiets te beukenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijft een volslagen idioot.
Een sprinter hoort echter een beetje temperamentvol te zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:33 schreef The_Undertone het volgende:
Verbazend hoe snel mensen vergaten dat Cavendish een doortrapte debiel was.
Stokpaardje.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Leuk zeg, tijdritten in het slotweekend. De winnaar start mogelijk meer dan drie uur eerder dan de gele man. [ afbeelding ]
Dat kan in de eerste week ook zo zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Leuk zeg, tijdritten in het slotweekend. De winnaar start mogelijk meer dan drie uur eerder dan de gele man. [ afbeelding ]
Bring back the iPadsquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
We hebben ook nieuwe geruchten over motortjes in het peloton.
Blijkbaar een stukje in een Zwitserse krant van drie anonieme renners die gekke geluidjes horen als ze in de buurt van bepaalde renners fietsen. Smeuïge rubriek.
https://rmcsport.bfmtv.co(...)AV-202107160177.htmlquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar een stukje in een Zwitserse krant van drie anonieme renners die gekke geluidjes horen als ze in de buurt van bepaalde renners fietsen. Smeuïge rubriek.
Alpecin en Bora niet? Dan heb je alle ploegen met meerdere etappezeges gehad.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://rmcsport.bfmtv.co(...)AV-202107160177.html
UAE, Bagrijn, DQS en Jumbo, jawel!
benieuwd welke dan, ik lees het nergensquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Soms gaan ze best hard in het wit in de slottijdrit andersquote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:15 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Terechte klacht. Dit gepruts kan echt niet meer
Bult op speelt aerodynamica niet zo'n grote rolquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Soms gaan ze best hard in het wit in de slottijdrit anders
Vorig jaar reed Pogacar ook aardig door op het vlakke.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:50 schreef crv het volgende:
[..]
Bult op speelt aerodynamica niet zo'n grote rol
das waar idd,quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vorig jaar reed Pogacar ook aardig door op het vlakke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |