SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook al die insta-accounts met een berichtjequote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuws over nieuws, dat is ook weer nieuwsAlsof er nog niet genoeg gebeurt.
https://nos.nl/artikel/23(...)den-peter-r-de-vries
Dat blijkt!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
buda gaat zijn managerpipo een poepje laten ruiken
Nog nooit gezienquote:
Insta was voor mij gisteren een mix van "Rip Peter" en "Pray for Valkenburg"quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook al die insta-accounts met een berichtje
Ik heb wel een boos bericht op FB voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Insta was voor mij gisteren een mix van "Rip Peter" en "Pray for Valkenburg"
Even met je vingers knippen en een dam bouwen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb wel een boos bericht op FB voorbij zien komen.
"help Limburg. De gemeente en rijkswaterstaat laten ons stikken blablabla"
Net alsof die veel kunnen doen.
Oh er moest zeker geld komen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het leger, reddingsbrigades en brandweer uit het hele land is actief. De koning en koningin waren er gisteravond. Markiemark heeft het al tot ramp uitgeroepen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje lastig inschatten welk water zo hoort en welk niet. Je hebt daar normaal ook al die grindgaten liggen en zo.quote:
Ja ik hoorde het.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het leger, reddingsbrigades en brandweer uit het hele land is actief. De koning en koningin waren er gisteravond. Markiemark heeft het al tot ramp uitgeroepen.
maar goed, dat is de big picture maar..
dat klinkt lekker.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
vandaag misschien broodje zalm nemen op werk. die is zo lekker![]()
https://fb.watch/6MWw0cx9AI/
Er komen toch extra middelen vrij als iets wordt uitgeroepen tot rampgebied? Dat er dan geld wordt vrijgemaakt?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het.
Maar ja, Koning kan ook zo weinig. En iets als rampgebied benoemen doet verder ook weinig.
Ik weet ook niet wat ik zou doen. Vast niet klagen op Facebook, maar toch
tot op de slaapkamer?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Die webcam kijkt uit op twee exen, niet de beste want Roermond maar toch
Ja, als iets tot ramp wordt uitgeroepen dan kun je aanspraak maken op geld uit het rampenfonds.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komen toch extra middelen vrij als iets wordt uitgeroepen tot rampgebied? Dat er dan geld wordt vrijgemaakt?
Of is dat in andere landen?
Nou ja Duitsland is wel wat zwaarder getroffen, 80 doden al zeg.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komen toch extra middelen vrij als iets wordt uitgeroepen tot rampgebied? Dat er dan geld wordt vrijgemaakt?
Of is dat in andere landen?
Er staats iets meer rondom de huizen; en veel gebieden zijn ook "gemaakt" om uiteindelijk te overstromen. Alleen zijn daar over de jaren blijkbaar allerlei dingen gebouwd die nu ook ineens weg zijn. Een van de kantoren van ons ligt daar in de buurt, daar zijn wat collega's die vannacht geëvacueerd zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje lastig inschatten welk water zo hoort en welk niet. Je hebt daar normaal ook al die grindgaten liggen en zo.
Wel makkelijk met naambordjes op de deur. Heb ik ook geprobeerd toen mijn langste relatie uitging, maar ze vond verhuizen vanuit Amsterdam om bij een onbekende te gaan wonen een brug te ver.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het bizarre is dat ze beiden dezelfde naam hebben
Ja heel gekquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
veel gebieden zijn ook "gemaakt" om uiteindelijk te overstromen. Alleen zijn daar over de jaren blijkbaar allerlei dingen gebouwd die nu ook ineens weg zijn.
Was nog vrij kort achter elkaar ook dus ik kon me niet vergissen tijdens het schreeuwenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel makkelijk met naambordjes op de deur. Heb ik ook geprobeerd toen mijn langste relatie uitging, maar ze vond verhuizen vanuit Amsterdam om bij een onbekende te gaan wonen een brug te ver.
De mensen die tegen het bouwen van een dijkverhoging waren omdat het hun uitzicht op de Maas zou belemmeren zullen vandaag ook wel even teruggedacht hebben aan hun keuze.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat blijkt!
[..]
Nog nooit gezien
Gaat t wel goed met je?
De koning had een gaar jasje en een lelijk overhemd aangetrokken om zich even te verlagen tot het gepeupel.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het.
Maar ja, Koning kan ook zo weinig. En iets als rampgebied benoemen doet verder ook weinig.
Ik weet ook niet wat ik zou doen. Vast niet klagen op Facebook, maar toch
Wimlexquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De koning had een gaar jasje en een lelijk overhemd aangetrokken om zich even te verlagen tot het gepeupel.
Zullen we er een keertje heengaan als het water weg isquote:
hebben z er beestjes?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we er een keertje heengaan als het water weg is
laat dat ijs dan ook een weg.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:23 schreef kwiwi het volgende:
Jezus er kan geen ijskoffie tegenop vandaag![]()
jaloersquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Even kijken, ah zon en 23C al. Lekker strandweer.
Hier ookquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:23 schreef kwiwi het volgende:
Duitsers die toch nog even bij het outlet willen shoppen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:25 schreef gianni61 het volgende:
Er gaan opvallend veel helicopters hier langs vandaag.
Zou er iets te doen zijn in Roemond..
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze er beestjes
[ afbeelding ]
https://www.inlimburg.com(...)bewonder-de-big-five
Zag ook wat vosjes die het droge opzochten. En gisteren en konijn die op een kussen voorbij kwam drijven.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kijkt een beetje kwebs.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is er nog wat gebeurd gister?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:23 schreef kwiwi het volgende:
surfkonijn!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:28 schreef gianni61 het volgende:
Ballie:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20210715_96776656
awwwquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:28 schreef gianni61 het volgende:
Ballie:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20210715_96776656
klinkt als een goed bedrijfsfeestjequote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is er nog wat gebeurd gister?
Ruzies, flirts, mensen die met elkaar weggingen?
KSC Boulevard.
God ja, zo noemde je dat als mensen achter het fietsenhok gingen tongworstelen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is er nog wat gebeurd gister?
Ruzies, flirts, mensen die met elkaar weggingen?
KSC Boulevard.
Hier vaak dronken op de motorkapquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
God ja, zo noemde je dat als mensen achter het fietsenhok gingen tongworstelen.
volgende week heb ik een bedrijfsborrel. misschien wordt het wel zo spannend.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:34 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
klinkt als een goed bedrijfsfeestje
op een gegeven moment blijven de leuke mensen over, dat is het moment om toe te slaanquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgende week heb ik een bedrijfsborrel. misschien wordt het wel zo spannend.
dan ben ik meestal al weg. oh wachtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:38 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
op een gegeven moment blijven de leuke mensen over, dat is het moment om toe te slaan
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:38 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
op een gegeven moment blijven de leuke mensen over, dat is het moment om toe te slaan
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:39 schreef TaMieke het volgende:
argh![]()
Krijg berichtje van collega: "heb je die mail gezien?"
Nee niets gezien. Ik zoeken.... geeen mail te zien.
"ja nee, ik kreeg een berichtje via teams"
Ja domme doos. hoe moet ik reageren op een mail/berichtje die jij alleen gekregen hebt??!?!![]()
Mijn vader noemt ook alles een berichtjequote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:39 schreef TaMieke het volgende:
argh![]()
Krijg berichtje van collega: "heb je die mail gezien?"
Nee niets gezien. Ik zoeken.... geeen mail te zien.
"ja nee, ik kreeg een berichtje via teams"
Ja domme doos. hoe moet ik reageren op een mail/berichtje die jij alleen gekregen hebt??!?!![]()
Dan moet je toch wel flink wat verkeerd doen wil je ontslagen wordenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Prima ochtend. Hoor net dat een collega ontslagen is. Nog meer werk.
tegenwoordig al zekerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel flink wat verkeerd doen wil je ontslagen worden
Ik weet niet eens of ze nu een berichtje heeft gekregen of een mail. of allebei....quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vader noemt ook alles een berichtjeEen mail, een sms, een pushbericht, What's App. En dan moet ik weten wat het is of hoe hij het terugvindt
Mijn vader noemt alles "m'n bestand". Alles. Een document, een excelletje, Outlook, Paint, een website, anything.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vader noemt ook alles een berichtjeEen mail, een sms, een pushbericht, What's App. En dan moet ik weten wat het is of hoe hij het terugvindt
Deed die collega wel wat? Anders zal het meevallen met het extra werkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier moeten we nog aan werken, Kwiwi
iemand minder om je aan te ergerenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn moeder wil ook maar niet begrijpen wat een app is.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zo kan je er ook naar kijkenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
iemand minder om je aan te ergeren
Wat heeft die gedaan?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja precies. Fuck gezelligheid en collegialiteit.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ze nu een berichtje heeft gekregen of een mail. of allebei....![]()
Maar doe gewoon je werk. ik hoef niet alles te weten. Werk gewoon door.
40 uur ellende per weekquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies. Fuck gezelligheid en collegialiteit.
Werk moet niet leuk worden!
Ja dat is nou eenmaal horeca. Dat wist je.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja zei als dat niet mag ga k wel wachten tot half 11 :p
Ze zei met gesprek wel dat ze het zo fijn vindt dat k altijd zo op tijd ben.![]()
ja dat is wel logisch als je een half uur eerder er bent dat je fijn op tijd bentquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja zei als dat niet mag ga k wel wachten tot half 11 :p
Ze zei met gesprek wel dat ze het zo fijn vindt dat k altijd zo op tijd ben.![]()
Volgens mij zijn dit soort dingen in de prostitutie nog beter geregeld.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is nou eenmaal horeca. Dat wist je.
Ze zei dat je dat kan doen. Ze zei niet dat je ook betaald kreeg.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja het is bijdehand dat zij zegt dat k dat kan doen. Dan doe k dat en dan is zij ineens geen leidinggevende meet en gaat ze er niet over
Zijn ook van die sullige brave nietsvermoedende ouders, soort schattige koala's terwijl de wereld uit leeuwen bestaat.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Alle vooroordelen bevestigd:
https://www.ad.nl/geld/in(...)0-000-euro~af8f5984/
Betalen je ouders je studie, inwoning en sport en nog ¤30.000 schulden maken, domme flapdrol.
Jaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze zei dat je dat kan doen. Ze zei niet dat je ook betaald kreeg.
Voor 30k kun je best veel vakanties en feestjes doenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Betalen je ouders je studie, inwoning en sport en nog ¤30.000 schulden maken, domme flapdrol.
Denk dat mijn zwager hier wel wat centjes op tekort komt voor een enkel feestje alleen al.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:33 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Voor 30k kun je best veel vakanties en feestjes doen
doe maar duurquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat mijn zwager hier wel wat centjes op tekort komt voor een enkel feestje alleen al.
Op vakantie van geleend geld, ik zou er niet van kunnen genietenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:33 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Voor 30k kun je best veel vakanties en feestjes doen
gratis geld van de overheid! Amper tot geen rente! gratis geld!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op vakantie van geleend geld, ik zou er niet van kunnen genieten
Ik heb destijds ook maximaal geleend, wel gelijk doorgesluisd naar de spaarrekening waar destijds nog 4+% aan rente op zat en daarna gebruikt om minder hypotheek nodig te hebben bij de koop van mijn huis.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
ook niet mijn ding; heb over de jaren best goed gespaard en maak me dan zelf af en toe zorgen om mijn geldsituatie. Terwijl anderen in mijn omgeving nauwelijks spaargeld hebben en geld uit lijken te blijven geven.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op vakantie van geleend geld, ik zou er niet van kunnen genieten
Zeg je nu dat ik niks doe?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deed die collega wel wat? Anders zal het meevallen met het extra werk
Over een paar weken kap je espressos wegquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nou ik ben al van ijkoffie met chocoladepoeder erin naar ijskoffie zonder chocolade overgestapt. En langzaam wordt de koffie/melk ratio meer 50/50 dan 20/80, dus we komen er langzaam wel
ja heel bijzonder. Ik zie dat ook veel gebeuren. Begrijpen doe ik het niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:50 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ook niet mijn ding; heb over de jaren best goed gespaard en maak me dan zelf af en toe zorgen om mijn geldsituatie. Terwijl anderen in mijn omgeving nauwelijks spaargeld hebben en geld uit lijken te blijven geven.
Jij zit 90% van de tijd in nutteloze meetings tochquote:
Dat wel jaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit 90% van de tijd in nutteloze meetings toch
Als dat zo is dan beginnen we samen een bospodverhuurbedrijf met relaxte excursies naar het Zwarte Woud, bij speciale gelegenheden trekken we Dirndls aan en zingen we Duitse schlagers uit de jaren 70.quote:
En dan ook iets met van die grote alpenhoorns.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
Als dat zo is dan beginnen we samen een bospodverhuurbedrijf met relaxte excursies naar het Zwarte Woud, bij speciale gelegenheden trekken we Dirndls aan en zingen we Duitse schlagers uit de jaren 70.
Ja, die post ik hier toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Buda je hebt nu toch wel elke bullshitbingo ter wereld volgemaakt? Hou je nou ook een lijstje bij met echte über bullshit pareltjes?
Godver, dat klinkt als een droombaan en zo'n dirndl zou mij ook best staan.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat zo is dan beginnen we samen een bospodverhuurbedrijf met relaxte excursies naar het Zwarte Woud, bij speciale gelegenheden trekken we Dirndls aan en zingen we Duitse schlagers uit de jaren 70.
En hoe staan de andere feestgangers erbij vandaag?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:58 schreef kwiwi het volgende:
Moet steeds uitkijken dat ik niet zit te gapen voor de camera
Harig spleetje.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver, dat klinkt als een droombaan en zo'n dirndl zou mij ook best staan.
Oh dat mis ik dan steeds (of het zijn er gewoon niet echt veelquote:
Veel caravans hebben geen wielen, daar wonen de armen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.nu.nl/288169/(...)mond.html?redirect=1
Zoiets snap ik dan niet he. Een caravan breek je in een uurtje max op. Je weet al drie dagen dat dat water eraan komt. Wat klopt hier niet?
Lekker lang slapen.quote:
zolang je maar niet voor eeuwig gaat slapenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker lang slapen.Mag toch niet werken dus dan maar uitslapen.
Jeetje dit klinkt wel meteen heel dramatisch.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
zolang je maar niet voor eeuwig gaat slapen
Hier is iedereen welkomquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Platslaan, dat is een vies insect.
ik ben dan ook een grote dramaqueenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje dit klinkt wel meteen heel dramatisch.
Nee gek die zijn nodig voor de bestuiving van planten. Essentieel voor onze voedselvoorziening.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Platslaan, dat is een vies insect.
Wat doet hij dan op de tafel van een restaurant, hups aan het werk anders krijgen de mensen honger.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gek die zijn nodig voor de bestuiving van planten. Essentieel voor onze voedselvoorziening.
Misschien heeft ie even pauzequote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doet hij dan op de tafel van een restaurant, hups aan het werk anders krijgen de mensen honger.
Hij wacht tot hij in een flesje fris kan duikenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doet hij dan op de tafel van een restaurant, hups aan het werk anders krijgen de mensen honger.
Als Solo ineens een zwarte UI heeft weten we voldoende.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:23 schreef Ama het volgende:
Mocht het toch ineens slecht gaan met mij dan komt @:dud0r dat wel melden denk ik (aangezien ik zijn telefoonnummer heb).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker geleerd van de vorige keer toen hij zin had in tomatensoep.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij bestelde een glaasje suikerwater
van die Italiaanse van 5ml waar je een glaasje water bij krijgt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over een paar weken kap je espressos weg
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker geleerd van de vorige keer toen hij zin had in tomatensoep.
Niet zo best, zat net de appjes te lezenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe staan de andere feestgangers erbij vandaag?
Nou dan. Dan mag jij best geeuwenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet zo best, zat net de appjes te lezen
hij is niet rozequote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:41 schreef Ama het volgende:
https://www.kipling.com/n(...)ki633474m00-999.html Ik vind dit een mooie rugtas denk ik.
Nee ik hoef niet alles roze te hebben hoor, heb nu ook al jaren een roze rugtas gehad.quote:
Te weinig rozequote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:41 schreef Ama het volgende:
https://www.kipling.com/n(...)ki633474m00-999.html Ik vind dit een mooie rugtas denk ik.
Dadelijk komt een hysterisch gillende manager aanrennen en die trapt dat flesje woest uit je handen.quote:
ik kan dat echt nietquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben 40 geweest en slaap nog steeds 12 uur als ik de wekker niet zet, maar ben dan wel zo stijf al een euh..
De linkse gaat de bejaardenzorg in, de middelste gaat onze Fat Queen worden en de rechtse gaat de porno in.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:46 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke meiden zijn onze prinsessen toch ook.
Nou je word er niet fitter van.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:46 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik kan dat echt niet![]()
altijd al jaloers geweest op mensen die de halve dag kunnen slapen
Moet je het mij wel laten weten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:23 schreef Ama het volgende:
Mocht het toch ineens slecht gaan met mij dan komt @:dud0r dat wel melden denk ik (aangezien ik zijn telefoonnummer heb).
Als je na 24 uur niks meer hoort is het misschien wel RIP maar verder zal ik vanzelf wel keertje reageren.quote:
beetje net als het vrouwentennis.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Rake woorden van de coach van Pogacar.
https://www.ad.nl/tour-de(...)iet-zeggen~af09a705/
Gewoon geen nivo bij de concurrentie en ik geloof hem.
ik zal het in de gaten houdenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je na 24 uur niks meer hoort is het misschien wel RIP maar verder zal ik vanzelf wel keertje reageren.
daar gaan we dan maar vanuit.quote:
Beter koffie en zoet spul dan blijf je wat beter wakker na je wilde strapatsen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog geen honger, maar eet straks een salade denk ik.
Jumbo Visma weer zwaar beledigd.quote:
Ja dit is dus echt niks voor mij he. Hier ben ik nog 3 dagen moe vanquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter koffie en zoet spul dan blijf je wat beter wakker na je wilde strapatsen.
INEOS en Jumbo hadden na de eerste 3 dagen al zoveel schade; dat hebben ze nooit meer goed kunnen maken.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Rake woorden van de coach van Pogacar.
https://www.ad.nl/tour-de(...)iet-zeggen~af09a705/
Gewoon geen nivo bij de concurrentie en ik geloof hem.
Ja zorg dan ook dat jeje klassements rijders beschermd. Kijk naar Mattieu die rijdt of vooraan of helemaal achterin.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
INEOS en Jumbo hadden na de eerste 3 dagen al zoveel schade; dat hebben ze nooit meer goed kunnen maken.
Half nachtje doortrekken en socialiseren is ook heel wat als je normaliter al om 20:00 uur in de bedstede ligt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit is dus echt niks voor mij he. Hier ben ik nog 3 dagen moe van/bejaard
Volgens mij waren de meeste domme pech; maar wel toevallig dat Jumbo er vaak tussen zit.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zorg dan ook dat jeje klassements rijders beschermd. Kijk naar Mattieu die rijdt of vooraan of helemaal achterin.
Midden in de chaos blijven is die eerste dagen killing.
Ik mag 3 dagen achter elkaar; ook nog iemand die op zondag af wil spreken maar dan zal ik wel K.O. zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half nachtje doortrekken en socialiseren is ook heel wat als je normaliter al om 20:00 uur in de bedstede ligt.
Jumbo Visma had zelf ook geen idee dat Vingerbaas zo hard kon fietsen. En dat was ook nooit gebleken als hij had moeten blijven knechten voor Roglaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jumbo Visma weer zwaar beledigd.
Maa die weten dan ook feilloos met 2 toppers het te verprutsen. Volgens mij leiden Gesink en Steven ze precies naar de juiste valpartijen.
Nee nooit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Was gisteren hier, maar ze heeft wel vakantiequote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:10 schreef Karzai het volgende:
Is ijsdraakje met vakantie, tijdje niet gezien hier?
Ristretto heet het dan, toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die Italiaanse van 5ml waar je een glaasje water bij krijgt.
Denk dat ze dat op basis van de Vuelta wel wisten hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jumbo Visma had zelf ook geen idee dat Vingerbaas zo hard kon fietsen. En dat was ook nooit gebleken als hij had moeten blijven knechten voor Rogla
Ik was al begonnenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:13 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ja ik ook. Als ik op die tammeling moet wachten...quote:
Afbak-ciabattina's met pesto, kaas en srirachaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:17 schreef dud0r het volgende:
Ik ben nog aan het bedenken wat ik ga lunchen
Das wel het voordeel aan corona. K kan desnoods mn eigen schijt eten aangezien dat net zo smaakt als de restquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:17 schreef dud0r het volgende:
Ik ben nog aan het bedenken wat ik ga lunchen
Heerlijk he, van die familieleden die je behandelen als een soort wilsonbekwame amoebe.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Mijn tante appt dat gezien de weersomstandigheden k beter geen maastunnel kan gebruiken
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Das wel het voordeel aan corona. K kan desnoods mn eigen schijt eten aangezien dat net zo smaakt als de rest
Want ze is bang dat die instort?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Mijn tante appt dat gezien de weersomstandigheden k beter geen maastunnel kan gebruiken
Ehm, welke weersomstandigheden?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Bitterblubquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:20 schreef bitterbal het volgende:
Amoebal.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerlijk he, van die familieleden die je behandelen als een soort wilsonbekwame amoebe.
Verschrikkelijk. Het is ook zo fucking overdrevenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerlijk he, van die familieleden die je behandelen als een soort wilsonbekwame amoebe.
Als je straks natte sokken hebt piep je wel anders.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Het is ook zo fucking overdreven
Kan ook zijn dat Badr dan eventjes een cappuccino is komen drinken natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks natte sokken hebt piep je wel anders.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Badr dan eventjes een cappuccino is komen drinken natuurlijk.
Hebben we straks een zompige bitterbalquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks natte sokken hebt piep je wel anders.
Ja ik kreeg op de laatste dag van de vakantie ook een appje van mijn pa (je weet wel, die computervirtuoos). Of ik er rekening mee hield dat ik misschien wel in quarantaine moest bij terugkomstquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn ouders vorige week: 'Ooh je hoeft niet zo bang te zijn voor ons, afstand houden is overdreven!'quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik kreeg op de laatste dag van de vakantie ook een appje van mijn pa (je weet wel, die computervirtuoos). Of ik er rekening mee hield dat ik misschien wel in quarantaine moest bij terugkomst![]()
Dus ik zo "We zijn morgen thuis. Is er wat veranderd of zo?"
"Geen idee, kijk op internet!"
Okee bedankt voor dit soort totaal onnodige en onzinnige paniekzaaierij![]()
Maar ja het is allemaal goed bedoeld dus je kunt er niks van zeggen![]()
![]()
ergerlijk
Mijn moeder heeft heel lang een attitude gehad van "Ja corona dat is wat van op het journaal, maar het slaat niet op mij". Gewoon overal tussendoor daveren in de supermarkt, verbolgen zijn als ze aangesproken wordt op geen mondkapje etc.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders vorige week: 'Ooh je hoeft niet zo bang te zijn voor ons, afstand houden is overdreven!'
Even later: 'Kijk je uit met die delta?'
Luistert ze niet naar jou dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft heel lang een attitude gehad van "Ja corona dat is wat van op het journaal, maar het slaat niet op mij". Gewoon overal tussendoor daveren in de supermarkt, verbolgen zijn als ze aangesproken wordt op geen mondkapje etc.
Het is toch juist mis in de heuvels van Nederlandquote:
Dat is iets wat andere mensen overkomt. Niet wat mij overkomtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft heel lang een attitude gehad van "Ja corona dat is wat van op het journaal, maar het slaat niet op mij". Gewoon overal tussendoor daveren in de supermarkt, verbolgen zijn als ze aangesproken wordt op geen mondkapje etc.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders vorige week: 'Ooh je hoeft niet zo bang te zijn voor ons, afstand houden is overdreven!'
Even later: 'Kijk je uit met die delta?'
Arme kwiwiquote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:06 schreef kwiwi het volgende:
Meeting half uur uitgesteld. Als ze het nou even eerder hadden laten weten had ik een half uurtje langer kunnen slapen
wat?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Er komt een zwangere man emoji voor op Android![]()
Eindelijk zeg
Alle belangrijkere problemen in de wereld zijn opgelostquote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Eindelijk zeg
Ik ben al een lijstje aan het maken van dikke mannen die ik hem kan sturenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle belangrijkere problemen in de wereld zijn opgelost![]()
Is dat niet #viesdikquote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Eindelijk zeg
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
maar wees blij:
ik kan dat soort discussies niet meer hebben met mn ouders
Hoe zie die eruit dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ook eentje voor jou, je liep toch uit je inspiratie?
Wtfquote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kun jij beter![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Als je een beetje snel voorbij scrollt is dit ook wel een twijfelachtig rijtje ...quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kun jij beter![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Die eerste kan ik ook wel gebruiken voor mijn vriendinnetje Leone want die heeft pas een nieuwe donkere vriend.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een beetje snel voorbij scrollt is dit ook wel een twijfelachtig rijtje ...
[ afbeelding ]
Geefquote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
Burp. Dat was lekker. Even tonijnsalade in elkaar gedraaid voor op brood
geeft die dan een hand of houdt die iets anders vast?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eerste kan ik ook wel gebruiken voor mijn vriendinnetje Leone want die heeft pas een nieuwe donkere vriend.
LTVDK ziet er weer wat schunnigs in uiteraardquote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:50 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
geeft die dan een hand of houdt die iets anders vast?
het is vrijdagmiddag, dan mag hetquote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LTVDK ziet er weer wat schunnigs in uiteraard
Ja en jij bent hier de vrome Hendrik natuurlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LTVDK ziet er weer wat schunnigs in uiteraard
In een stadje al 1300 vermisten dus dat gaat echt zwaar oplopen nog.quote:
FOK!ken en Netflix.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:08 schreef Karzai het volgende:
Zijn er nog wilde plannen nu de club weer dicht is?
Allemaal op. En ik kom nu niet in de buurt bij jequote:
Neequote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je goede verduisterende gordijnen?
De plannen zijn ietwat gewijzigd voor sommige verslaafden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:08 schreef Karzai het volgende:
Zijn er nog wilde plannen nu de club weer dicht is?
Maar ik heb een bankje bij mijn voordeur, zet je het daarop.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal op. En ik kom nu niet in de buurt bij je
Jort kelderquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke BN-er zouden ze voor deze onderschepping af gaan knallen?
Wel voor 10 uur daarna is het te warmquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:15 schreef Ama het volgende:
Morgen is het zo te zien onkruid wieden weer.
Ik zal er volgende keer aan denken.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik heb een bankje bij mijn voordeur, zet je het daarop.
Beetje warmte is niet erg en heb hele dag de tijd he. Op de helft gewoon even pauze nemen toch.quote:
Wellicht wel een politicus dit keer om te laten zien wie de baas is, dat ontwricht het land helemaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
In bikini onkruid wieden is wel een beetje gek.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:19 schreef Karzai het volgende:
Je hebt gelijk, lekker in bikini, pak je nog een kleurtje ook
Dat sowieso, voor staan brandnetels volgens mij.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
Uitkijken voor distels en brandnetels, wel handschoenen asndoen
En dan nog herstellen etc. etc.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:23 schreef Karzai het volgende:
zal nog een paar dagen duren voordat de ellende voorbij is
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig woon je op een berg en niet aan een grote rivier.
Wordt het bij jouw balkon ook al hoger?quote:
Mag jij dat ook gewoon onder werktijd zonder daarna die tijd weer goed te maken?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik zo even bloed ga doneren. Werk kan de schijt krijgen.
Als ie uit zichzelf rechtop blijft staanquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:47 schreef Ama het volgende:
Er komt een moment deze week dat ik mijn nieuwe trui in de was moet gooien.
Oooh dan kan ik nog wel even wachten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ie uit zichzelf rechtop blijft staan
Toch lijkt het me ergens wel beetje eng.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:47 schreef kwiwi het volgende:
Hier staat de rivier naast m'n huis ook extreem hoog, maar woon gelukkig op een heuvel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |