SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook al die insta-accounts met een berichtjequote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuws over nieuws, dat is ook weer nieuwsAlsof er nog niet genoeg gebeurt.
https://nos.nl/artikel/23(...)den-peter-r-de-vries
Dat blijkt!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
buda gaat zijn managerpipo een poepje laten ruiken
Nog nooit gezienquote:
Insta was voor mij gisteren een mix van "Rip Peter" en "Pray for Valkenburg"quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook al die insta-accounts met een berichtje
Ik heb wel een boos bericht op FB voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Insta was voor mij gisteren een mix van "Rip Peter" en "Pray for Valkenburg"
Even met je vingers knippen en een dam bouwen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb wel een boos bericht op FB voorbij zien komen.
"help Limburg. De gemeente en rijkswaterstaat laten ons stikken blablabla"
Net alsof die veel kunnen doen.
Oh er moest zeker geld komen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het leger, reddingsbrigades en brandweer uit het hele land is actief. De koning en koningin waren er gisteravond. Markiemark heeft het al tot ramp uitgeroepen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje lastig inschatten welk water zo hoort en welk niet. Je hebt daar normaal ook al die grindgaten liggen en zo.quote:
Ja ik hoorde het.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het leger, reddingsbrigades en brandweer uit het hele land is actief. De koning en koningin waren er gisteravond. Markiemark heeft het al tot ramp uitgeroepen.
maar goed, dat is de big picture maar..
dat klinkt lekker.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
vandaag misschien broodje zalm nemen op werk. die is zo lekker![]()
https://fb.watch/6MWw0cx9AI/
Er komen toch extra middelen vrij als iets wordt uitgeroepen tot rampgebied? Dat er dan geld wordt vrijgemaakt?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het.
Maar ja, Koning kan ook zo weinig. En iets als rampgebied benoemen doet verder ook weinig.
Ik weet ook niet wat ik zou doen. Vast niet klagen op Facebook, maar toch
tot op de slaapkamer?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Die webcam kijkt uit op twee exen, niet de beste want Roermond maar toch
Ja, als iets tot ramp wordt uitgeroepen dan kun je aanspraak maken op geld uit het rampenfonds.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komen toch extra middelen vrij als iets wordt uitgeroepen tot rampgebied? Dat er dan geld wordt vrijgemaakt?
Of is dat in andere landen?
Nou ja Duitsland is wel wat zwaarder getroffen, 80 doden al zeg.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er komen toch extra middelen vrij als iets wordt uitgeroepen tot rampgebied? Dat er dan geld wordt vrijgemaakt?
Of is dat in andere landen?
Er staats iets meer rondom de huizen; en veel gebieden zijn ook "gemaakt" om uiteindelijk te overstromen. Alleen zijn daar over de jaren blijkbaar allerlei dingen gebouwd die nu ook ineens weg zijn. Een van de kantoren van ons ligt daar in de buurt, daar zijn wat collega's die vannacht geëvacueerd zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje lastig inschatten welk water zo hoort en welk niet. Je hebt daar normaal ook al die grindgaten liggen en zo.
Wel makkelijk met naambordjes op de deur. Heb ik ook geprobeerd toen mijn langste relatie uitging, maar ze vond verhuizen vanuit Amsterdam om bij een onbekende te gaan wonen een brug te ver.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het bizarre is dat ze beiden dezelfde naam hebben
Ja heel gekquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
veel gebieden zijn ook "gemaakt" om uiteindelijk te overstromen. Alleen zijn daar over de jaren blijkbaar allerlei dingen gebouwd die nu ook ineens weg zijn.
Was nog vrij kort achter elkaar ook dus ik kon me niet vergissen tijdens het schreeuwenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel makkelijk met naambordjes op de deur. Heb ik ook geprobeerd toen mijn langste relatie uitging, maar ze vond verhuizen vanuit Amsterdam om bij een onbekende te gaan wonen een brug te ver.
De mensen die tegen het bouwen van een dijkverhoging waren omdat het hun uitzicht op de Maas zou belemmeren zullen vandaag ook wel even teruggedacht hebben aan hun keuze.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat blijkt!
[..]
Nog nooit gezien
Gaat t wel goed met je?
De koning had een gaar jasje en een lelijk overhemd aangetrokken om zich even te verlagen tot het gepeupel.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het.
Maar ja, Koning kan ook zo weinig. En iets als rampgebied benoemen doet verder ook weinig.
Ik weet ook niet wat ik zou doen. Vast niet klagen op Facebook, maar toch
Wimlexquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De koning had een gaar jasje en een lelijk overhemd aangetrokken om zich even te verlagen tot het gepeupel.
Zullen we er een keertje heengaan als het water weg isquote:
hebben z er beestjes?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen we er een keertje heengaan als het water weg is
laat dat ijs dan ook een weg.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:23 schreef kwiwi het volgende:
Jezus er kan geen ijskoffie tegenop vandaag![]()
jaloersquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Even kijken, ah zon en 23C al. Lekker strandweer.
Hier ookquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:23 schreef kwiwi het volgende:
Jezus er kan geen ijskoffie tegenop vandaag![]()
Duitsers die toch nog even bij het outlet willen shoppen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:25 schreef gianni61 het volgende:
Er gaan opvallend veel helicopters hier langs vandaag.
Zou er iets te doen zijn in Roemond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |