hoop dat het niks ernstigs is, sterktequote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:51 schreef The_Emotion het volgende:
Weekendje Maastricht zit nog in de planning, wil over 2 weken gaan.
Mits mevr. Hersteld is van haar operatie en Maasje weer opgedroogd is.
Penis watchesquote:
Niets ernstigs gelukkig, maar moet wel goed herstellen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoop dat het niks ernstigs is, sterkteen is idd wel handig ja, tenzij je van zwemmen houdt
was niet van plan er een te kopenquote:
Mijn hemelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was niet van plan er een te kopen
heb wel as we speak een alpha "datejust" van 100 eu met fluted bezel en cyclops om, doodsbedreigingen zijn welkom in dm
Seikoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
welke horloges heb jij eigenlijk?
ja wat voor modellen sukkelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Seiko
Citizen
Casio
De Heilige Japanse Trinity
Deze maar dan met alligatorlederen bandquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze maar dan met alligatorlederen band(SARB035)
[ afbeelding ]
Die andere modellen weet ik niet uit m’n hoofd maar die citizen is een dress watch op zonne-energie en de Casio een G-Shock
De kermis is helaas nog niet open dus je zal nog even wachten moeten op de grijp automaten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die andere modellen weet ik niet uit m’n hoofd maar die citizen is een dress watch op zonne-energie en de Casio een G-Shock
Met je advocaat?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:15 schreef Solotovski het volgende:
Straks mn telefonische zitting met ovj
Waarom zou je zo onnodig onaardig doen. Dat heb ik niet verdiend.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom ben je nog blauw
Of heb je een ander kneuzenbaantje
Best zin in.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Its the 2nudge hier. Ik ga stoppen met foodreview
Nu eerst foodreview kapsalon pulled pork
Je was niet erg behulpzaam in het blauwquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:52 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Waarom zou je zo onnodig onaardig doen. Dat heb ik niet verdiend.
Je kunt niet iedereen tevreden houden in deze harde wereld.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je was niet erg behulpzaam in het blauw
Ik zou dan pulled chicken nemen maar smaken verschillen natuurlijk.quote:
Nounou zo druk had je het ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:57 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Je kunt niet iedereen tevreden houden in deze harde wereld.
Dat bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nounou zo druk had je het ook niet
pohquote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste maanden dat ik de 035 had, had ik spijt dat ik niet voor de 33 was gegaan, maar met leren band is de witte wijzerplaat weer mooier. En sowieso beter dan die schakelband, want die is niet zo fantastisch.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
pohprachtig model is dat, vind die 033 ook de moeite waard. maar tegenwoordig zijn die tweedehands veel duurder dan ze waard zijn omdat ze niet meer gemaakt worden
Pics van je overpriced horloge aubquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De eerste maanden dat ik de 035 had, had ik spijt dat ik niet voor de 33 was gegaan, maar met leren band is de witte wijzerplaat weer mooier. En sowieso beter dan die schakelband, want die is niet zo fantastisch.
Klopt, ding wordt iets meer waard. Maar is nog steeds een massaproduct natuurlijk. Al ben ik benieuwd hoeveel die over 10 jaar waard is.
Ach ja het is en blijft een pareltje in de categorie tot 1K.
Niks mis met een mooi horloge.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:59 schreef scrupuleus het volgende:
Van braddie naar watches
Allebei pauper
Beetje onbetrouwbare Dijk is dat.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:28 schreef Boze_Eend het volgende:
Limburg heeft iets nodig om de dijk mee te dichten ik ken een zekere dijk die gewoon rond kan lopen
Sharon Dijksma?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:28 schreef Boze_Eend het volgende:
Limburg heeft iets nodig om de dijk mee te dichten ik ken een zekere dijk die gewoon rond kan lopen
Pauperquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:59 schreef scrupuleus het volgende:
Van braddie naar watches
Allebei pauper
Wel grootquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Beetje onbetrouwbare Dijk is dat.
Daar zal je Bradge hebbenquote:
Ik vermoed dat hij dat nog nooit gezien/gelezen heeft.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is hij Harry Potter fanboy dan?
Die gore afgekloven klauwen ook van die bolle.quote:
Lekker met volle mond praten weer.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die gore afgekloven klauwen ook van die bolle.
Misschien de films?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij dat nog nooit gezien/gelezen heeft.
Ja, dat bedoel ik met gezien Hansquote:
Ja dat geef ik ook altijd aan de juffen van mijn zoon.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vakantie
Veel chocola gekregen van alle kinders.
Heb je ze niet verteld dat je wilde afvallen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vakantie
Veel chocola gekregen van alle kinders.
De afgelopen weken 3,3 kilo afgevallen inclusief die paar teringdikke vreetreviewsquote:
Zware stoelgang voor het wegen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:50 schreef okselzweet het volgende:
[..]
De afgelopen weken 3,3 kilo afgevallen inclusief die paar teringdikke vreetreviews
Normaal vreet hij dus echt elke dag thuisbezorgd.
Wij deden dat echt nooit.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja dat geef ik ook altijd aan de juffen van mijn zoon.
Geregeld.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ze niet verteld dat je wilde afvallen?
Proberen ze je om te kopenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geregeld.
Ook veel van niet mentorkindjes.
Hou echt van Deze jaargang.
Wat gaf jij danquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij deden dat echt nooit.
Maar ik waardeer de geste.
Drakendildoquote:
kan je de bradge geen les geven?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geregeld.
Ook veel van niet mentorkindjes.
Hou echt van Deze jaargang.
ik gaf wel wat aan leuke lerarenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks. Kan me niet herinneren dat die cultuur er was.
Een geschiedenisleraar van mij was omkoopbaar met drop. Kon fantastisch vertellen en liep altijd in pak. Meneer Litjens.quote:
Inside jokequote:
Van mij had je een bus spiritus gekregen om de volgende keer beter je best te doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:33 schreef Fok-it het volgende:
In groep 8 kreeg elke leerling een persoonlijk cadeau, en ik kreeg een doosje lucifers omdat ik dat jaar met een aantal maatjes een houten speelhuisje in het parkje naast de school in de hens probeerde te zetten
Lol.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:33 schreef Fok-it het volgende:
In groep 8 kreeg elke leerling een persoonlijk cadeau, en ik kreeg een doosje lucifers omdat ik dat jaar met een aantal maatjes een houten speelhuisje in het parkje naast de school in de hens probeerde te zetten
Spiritus zie je haast niet branden. Dat wist ik als kind al. Tegenwoordig heb je bio aanmaakgel voor de bbq. Dat werkt goed om brand te stichten. Waren twee gappies mee bezig hier vlakbij 2 jaar terug. Om de 100 meter een brandje. Gewoon afgepakt. Je mag van mij als kind best een kampvuurtje maken, maar doe het verantwoord.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van mij had je een bus spiritus gekregen om de volgende keer beter je best te doen.
even weer melden dat hij 80% van de troll bestelling heeft weggegooidquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
even weer melden dat hij 80% van de troll bestelling heeft weggegooid
Die 1,1km wandelingen doen het hemquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:50 schreef okselzweet het volgende:
[..]
De afgelopen weken 3,3 kilo afgevallen inclusief die paar teringdikke vreetreviews
Normaal vreet hij dus echt elke dag thuisbezorgd.
Wat was de troll bestelling deze keer?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
even weer melden dat hij 80% van de troll bestelling heeft weggegooid
Herkenbaar. Een vrouw van achter de kassa in de supermarkt is een keer een heel stuk achter ons aangefietst om een heterdaadje te zetten nadat we voor de vierde dag op rij een heel pak lucifers kwamen halen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:33 schreef Fok-it het volgende:
Lol, waar je zin in hebtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:16 schreef Azula het volgende:
[..]
Herkenbaar. Een vrouw van achter de kassa in de supermarkt is een keer een heel stuk achter ons aangefietst om een heterdaadje te zetten nadat we voor de vierde dag op rij een heel pak lucifers kwamen halen.
Pyrofase hebben we allemaal wel gehad denk ik. Ik weet nog toen ik mijn eerste zippo kocht.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, waar je zin in hebt
Maar ja, ik was vroeger beetje pyromaanje
Cleptomaantje ook overigens
Ja klopt. Vuur. Gevaarlijk. Mag niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pyrofase hebben we allemaal wel gehad denk ik. Ik weet nog toen ik mijn eerste zippo kocht.
Naja snap het wel we waren echt zeven hooguit en het was een rustig dorpje dus druk zal ze het wel niet hebben gehad. Geloof dat we bezig waren op een hek van een weiland langs zo’n afgelegen voetpaadje.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol, waar je zin in hebt
Maar ja, ik was vroeger beetje pyromaanje
Cleptomaantje ook overigens
lol, frisdrank. Vanmiddag al wat gedronken: China Lychee.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik drink grey goose
En jij wodka uit finland?
ken ik niet maar skaal in iedergevalquote:Op vrijdag 16 juli 2021 22:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol, frisdrank. Vanmiddag al wat gedronken: China Lychee.
dezei is ook gode mANquote:
Waarom zo vaak?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
dezei is ook gode mAN
frank sinatraik wil terug naar new york sinds 2013 bijna ieeder njaar geweest behalve 2016
december2019 laatrsate keer
Omdat New York baas isquote:
Ik he. Een zieke obesessie met grote stedenquote:
Deze is ook goedquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Maar als we toch typische Murica nummers posten
Dit had ik ook ja. Niet zo zeer echt tot rust maar meer tot mezelf ofzo. Je leeft echt op in New Yorkquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik he. Een zieke obesessie met grote steden
New york is mijn favoriet
Ik komt op rust in grote steden netzoalsk hemk en ingrid dat in alanya hebben
Ja ik heb dat gewoon in ieder wereldstedquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit had ik ook ja. Niet zo zeer echt tot rust maar meer tot mezelf ofzo. Je leeft echt op in New York
Londeb vond ik verschrikkelijkquote:
Nog niet het genoegen gehad om al die steden te mogen zien helaasquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:27 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ja ik heb dat gewoon in ieder wereldsted
New york, tokio,DC, chicago, hong kong etc etc
DC is echt mooisquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet het genoegen gehad om al die steden te mogen zien helaas
Ja DC lijkt me ook toffe stad. Sowieso Smithsonian museumquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
DC is echt moois
Was verrast hoeveel groen er rondom doe stad is
Normaal hou ik van wolkrekrabbers, maar in DC boeide mij dat geen fuck
Opgegroeid in een dorp, middelgrote stad of grote stad? Ben juist veelal blij als ik na een dag Amsterdam weer terug naar Brabant ga.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit had ik ook ja. Niet zo zeer echt tot rust maar meer tot mezelf ofzo. Je leeft echt op in New York
Vind new york wel echt meest cliché stad wat dat betreftquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik he. Een zieke obesessie met grote steden
New york is mijn favoriet
Ik komt op rust in grote steden netzoalsk hemk en ingrid dat in alanya hebben
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben geboren in Rotterdam, toen eerste jaren in Barendrecht gewoond, maar heb m'n latere jeugd in Emmen beleeft.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:46 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Opgegroeid in een dorp, middelgrote stad of grote stad? Ben juist veelal blij als ik na een dag Amsterdam weer terug naar Brabant ga.
Las Vegasquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:50 schreef Azula het volgende:
Zou idd het laatste zijn waar ik heen zou gaan in Amerika.
quote:
Damn dan ga je wel van alles naar niks opeens of niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben geboren in Rotterdam, toen eerste jaren in Barendrecht gewoond, maar heb m'n latere jeugd in Emmen beleeft.
Haha Emmenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben geboren in Rotterdam, toen eerste jaren in Barendrecht gewoond, maar heb m'n latere jeugd in Emmen beleeft.
Lol ja, ik haatte Emmen. Opzich best toffe vrienden gehad verder, maar de rest was echt vreselijk. Hele mentaliteit, teveel wereldvreemde homofobe boeren die net onder hun hunebed vandaan waren gekropen leek hetquote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Damn dan ga je wel van alles naar niks opeens of niet.
Tsja eerst bezoeken dan oordelenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Zou zelf alleen maar landschappen gaan opzoeken. Fuck die smerige steden.
Hmm, oké. Hoe kijken jouw jeugdvrienden uit Emmen daar tegen aan? Ik kom juist tot rust door de stad uit te gaan, vind steden heerlijk voor even om in een andere vibe te komen maar rustgevend is het niet echt voor me. Rotterdam op bepaalde gebieden dan weer wel maar die doen erg dorps aan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeugdvrienden? Die heb ik al weet ik veel hoeveel jaar niet meer gezienquote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:21 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Hmm, oké. Hoe kijken jouw jeugdvrienden uit Emmen daar tegen aan? Ik kom juist tot rust door de stad uit te gaan, vind steden heerlijk voor even om in een andere vibe te komen maar rustgevend is het niet echt voor me. Rotterdam op bepaalde gebieden dan weer wel maar die doen erg dorps aan.
Ben jij in NZ geboren of hier?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Zou zelf alleen maar landschappen gaan opzoeken. Fuck die smerige steden.
Of vrienden algemeen uit Emmen. Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeugdvrienden? Die heb ik al weet ik veel hoeveel jaar niet meer gezien
Ja, vind dat toch wel eng op de een of andere manier als ik zie hoe klein de wereld is gebleven van velen waar ik mijn jeugd mee heb doorgebracht.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:22 schreef Fok-it het volgende:
Maar genoeg die nog nooit in de grotere steden waren geweest
Hoezo eng? Vind het vooral jammer dat je niet wat verder kijkt dan je geboorteplaats groot isquote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:23 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Ja, vind dat toch wel eng op de een of andere manier als ik zie hoe klein de wereld is gebleven van velen waar ik mijn jeugd mee heb doorgebracht.
Omdat je zelf eveneens in een dergelijke situatie had kunnen zitten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo eng? Vind het vooral jammer dat je niet wat verder kijkt dan je geboorteplaats groot is
Hoe dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:27 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Omdat je zelf eveneens in een dergelijke situatie had kunnen zitten.
Precies. Ik heb toch een heel ander karakter?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:28 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Hoe je in een soortgelijke situatie had kunnen komen bedoel je of?
True maar dat komt wrs omdat je om wat voor reden dan ook in aanraking bent gekomen met andere mensen, denkbeelden etcetera en de moeite nam, bewust of onbewust, om je daar verder in te verdiepen anders had het ook voor jou helemaal anders kunnen lopen toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Ik heb toch een heel ander karakter?
Valt wel mee. In de tijd dat ik dat zou moeten doen was ik eigenlijk alleen bezig met mijn eigen leven. Met overleven.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:43 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
True maar dat komt wrs omdat je om wat voor reden dan ook in aanraking bent gekomen met andere mensen, denkbeelden etcetera en de moeite nam, bewust of onbewust, om je daar verder in te verdiepen anders had het ook voor jou helemaal anders kunnen lopen toch?
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. In de tijd dat ik dat zou moeten doen was ik eigenlijk alleen bezig met mijn eigen leven. Met overleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 02:01 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]Als je goed bent met de zoekfunctie kan je het wel terugvinden op de foks. Komt er op neer dat dankzij mijn geboorte de wereld om me heen altijd een moeilijke is geweest, zeker in mijn kindertijd. Maargoed, ik ga pitten verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Trusten maat, hebben 't er een andere x wel over.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je goed bent met de zoekfunctie kan je het wel terugvinden op de foks. Komt er op neer dat dankzij mijn geboorte de wereld om me heen altijd een moeilijke is geweest, zeker in mijn kindertijd. Maargoed, ik ga pitten verder
Ik ookquote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind new york wel echt meest cliché stad wat dat betreft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:00 schreef Boze_Eend het volgende:
@:fok-it wat loop je te snitchen tegen looij kartel habibo
Even dimmen tegen fokitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste waarschuwing
Mooie stad dat Budapest. Ze schijnen er ook een prachtige verzameling hoeren te hebbenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Update reis:
Positief: mooie stad, spotgoedkoop, lekker eten, hostel is een bouwval logisch voor 20 euro euro 3 nachten maar wel comfy beds en helpfull staf. En wifi.
Negafief: ik was zo achterlijk om tien minuten te gaan douchen en mijn geld in de kamer te laten leggen, dag 30000 hongaarse forinten. Godzijdank lieten ze de 50 euro zitten, dus die wisely ik zo om en dan heb ik nog genoeg.
Extra positief en hype+1000: https://ibb.co/cXctDKd
De gene met wie ik ga is een free hugger en zijn vrienden ook, ik dacht ik vraag het vast, dus ik ga ze allemaal echt huggen en een van die twee boordjes lenen lol
Mijn hype voor de con is zojuist nlg duizend keer groter geworden 😭 💘
Also, hij bood aan als mijn geld nu op raak zijn eten en drinken tr delen, had ik al gezegd dat de community geweldig was???
Kan je beter naar Boekarest gaanquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mooie stad dat Budapest. Ze schijnen er ook een prachtige verzameling hoeren te hebben
Mortaxxquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:08 schreef scrupuleus het volgende:
Welke onzichtbare idioot verwijderd telkens mijn reacties in klbfb
@:very @:socios @:mortaxx @:ama
Wie van de vier
hahahquote:As well, living in Ukraine I saw groups of Turks that were coming with each flight to Ukraine, for sex tourism… for fun.. for falling in love maybe.. Slavic women have lack of men attention, so Turks show their best - they are real masters of how to court a woman and love her. Russian women are more easy and open minded than Turkish women. So, a lot of Russian women, that didn’t get used to have men attention, will find Turks attractive and masculine. In plus, Turkish men when they come to Ukraine or Russia, introduce themselves as owners of business or plants and factories :-)). Here is a prince , just from Turkey.. Russian women, they still believe in fairytales… Who knows what happens after
Zou men gewoon moeten laten staan inderdaad. Eventueel noten kan ook zonder verwijdering van post(s) in kwestie (lijkt mij).quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:08 schreef scrupuleus het volgende:
Wie van de vier
Wat ik uit je quote haal: Patsers en golddiggers. lol. Soort zoekt soort.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahah
stelletje geile beesten dat we zijn
Verwijderdquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:08 schreef scrupuleus het volgende:
Wie van de vier
Offtopic uitlokkende SC-reacties in FB worden gewoon terecht verwijderd.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Zou men gewoon moeten laten staan inderdaad. Eventueel noten kan ook zonder verwijdering van post(s) in kwestie (lijkt mij).
Heel goedquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Even dimmen tegen fokit
Laatste waarschuwing
Dit zou net zo goed geschreven kunnen zijn door een 15 jarig meisjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Update reis:
Positief: mooie stad, spotgoedkoop, lekker eten, hostel is een bouwval logisch voor 20 euro euro 3 nachten maar wel comfy beds en helpfull staf. En wifi.
Negafief: ik was zo achterlijk om tien minuten te gaan douchen en mijn geld in de kamer te laten leggen, dag 30000 hongaarse forinten. Godzijdank lieten ze de 50 euro zitten, dus die wisely ik zo om en dan heb ik nog genoeg.
De gene met wie ik ga is een free hugger en zijn vrienden ook, ik dacht ik vraag het vast, dus ik ga ze allemaal echt huggen en een van die twee boordjes lenen lol
Also, hij bood aan als mijn geld nu op raak zijn eten en drinken tr delen, had ik al gezegd dat de community geweldig was???
Welke community bedoel je?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Update reis:
Lijkt me leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Update reis:
NZ, maar als baby al hier gekomen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 01:21 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Ben jij in NZ geboren of hier?
Zelfs thuis is je geld niet meer veilig tegenwoordig. Geen achterbaksheid wordt geschuwd voor een paar knaken.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Update reis:
Soooooooow koekoekquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef Solotovski het volgende:
Dit is een bericht aan de persoon achter het looijkartel:
Je moeder is een kankerhoer die een zielige loser heeft gebaard
Einde bericht.
Ja dat zal hem even hequote:
Daar heeft ie niet van terug!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef Solotovski het volgende:
Einde bericht.
denk je dat je ban ontloopt door ironische pi te gebruiken?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef Solotovski het volgende:
Einde bericht.
Zal me worst wezenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk je dat je ban ontloopt door ironische pi te gebruiken?
Vind het nou niks voor jou om je met dit soort onbenulligheden bezig te houdenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef Solotovski het volgende:
Einde bericht.
Looijkartel? 'kartel'quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef Solotovski het volgende:
Einde bericht.
Kom maarquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:30 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Looijkartel? 'kartel'![]()
Je bedoeld die zielige eenling zonder vrienden die braddie beticht van leugens terwijl hij zelf de grootste leugenaar is
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het nou niks voor jou om je met dit soort onbenulligheden bezig te houden
Kijk zelf nou maar uit.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk je dat je ban ontloopt door ironische pi te gebruiken?
Iedereen is gek op zijn eigen manier, Makrelis. De één weet het alleen net even iets beter te verbergen en ermee te dealen dan de ander.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:39 schreef Makrelis het volgende:
Soms vraag ik mij af he. Zijn er ook nog min of meer normale mensen. Best lastig als ik 1 en ander hier zo lees.
En dat voor iemand die de geestelijke gesteldheid van anderen ter discussie stelt.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:06 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Gaat het wel? Je berichten worden met de dag meer incoherent.
Wat een megool hèquote:Op zondag 18 juli 2021 10:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat voor iemand die de geestelijke gesteldheid van anderen ter discussie stelt.
hoiquote:Op zondag 18 juli 2021 11:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Heeft @:scrupuleus zich er al mee bemoeid?
Ik mag toch hopen dat ze hem in een beschermde woongroep stoppen ipv weer een ander huis geven.quote:
Part time werken dus een zeer lang weekend en min of meer vrijgezel sinds vorige week. Dat laatste is niet helemaal waar. Allebei even afkoelen. We zijn het er allebei mee eens dat we iets samen gaan ondernemen. Ze belde gisteren , is ze bij haar ouders. Even een maand niet en ik ga ook niet buiten de pot pissen. Kan het best ophouden.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:06 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Gaat het wel? Je berichten worden met de dag meer incoherent.
Altijd weer dat kansloze gestream van hem he pffffquote:Op zondag 18 juli 2021 11:46 schreef Modus het volgende:
[ twitter ]
"Heb het voorlopig ook wel gezien met het streamen"
OK tot over 3 dagen.
Nou knap hoor.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Part time werken dus een zeer lang weekend en min of meer vrijgezel sinds vorige week. Dat laatste is niet helemaal waar. Allebei even afkoelen. We zijn het er allebei mee eens dat we iets samen gaan ondernemen. Ze belde gisteren , is ze bij haar ouders. Even een maand niet en ik ga ook niet buiten de pot pissen. Kan het best ophouden.
''Niet meer streamen tot ik verhuisd ben''quote:Op zondag 18 juli 2021 11:46 schreef Modus het volgende:
[ twitter ]
"Heb het voorlopig ook wel gezien met het streamen"
OK tot over 3 dagen.
Ik denk in de krokante krab.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:22 schreef okselzweet het volgende:
[..]
''Niet meer streamen tot ik verhuisd ben''
2 minuten later
''Of van een geheime locatie want met mn mobiel kan natuurlijk ook''________________!
Vanavond dus stream vanuit de slaapkamer.
Werk betaalt dus why notquote:
Ja is goed mortiequote:Op zondag 18 juli 2021 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter gewoon niet testen. Kun je ook niet besmet zijn
Am*dammers allemaal. In Thailand zijn het allemaal omgebouwden volgens mensen die er nooit zijn geweest. Dan in A*dam allemaal homo's. Eerlijk is eerlijk.quote:
Laat dat schijn maar weg, flikkertje.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:52 schreef Makrelis het volgende:
Een nichten-optocht in R'dam die met hun pik lopen te zwaaien nee, daarvoor moet je Am*dam wezen.
Ik ben er makkelijk in. wil je ge-accepteerd worden als homofiel, gedraag je dan ook normaal. Ik heb een magneetje voor die gasten. Ik schijn eruit te zien als 1 van hun. En nu heul snel opzouten.
quote:Op zondag 18 juli 2021 13:52 schreef Makrelis het volgende:
Een nichten-optocht in R'dam die met hun pik lopen te zwaaien nee, daarvoor moet je Am*dam wezen.
Ik ben er makkelijk in. wil je ge-accepteerd worden als homofiel, gedraag je dan ook normaal. Ik heb een magneetje voor die gasten. Ik schijn eruit te zien als 1 van hun. En nu heul snel opzouten.
hahaha.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laat dat schijn maar weg, flikkertje.
Heee Ashaquote:Op zondag 18 juli 2021 13:27 schreef Fugue het volgende:
Ik weeg me nooit dan kan ik ook niet aankomen
[ afbeelding ]
Heb jij wat tegen homo's?quote:Op zondag 18 juli 2021 13:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laat dat schijn maar weg, flikkertje.
Alleen tegen Dima, maar dat is niet omdat hij homo is.quote:
Ja leuk, ff Dima erbijhalen.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen tegen Dima, maar dat is niet omdat hij homo is.
Jij bepaalt niet wat normaal is. Ik vind dit soort uitspraken van jou abnormaal. Jij bepaalt de norm niet, Niels.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:52 schreef Makrelis het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2021 13:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja leuk, ff Dina erbijhalen.
Ik beken kleur. Ik heb een hekel aan homo's. Waarom? Ik hou niet van dat nichterige. Bovendien met sex. Moe'k echt niet aan denken hoor.
Dikke negerinnen vind ik wel leuk.ehm, nee, die dochters wel dan.
Heb je er last van dan? Dat hele nichterige is een minderheid, en je hoeft er zelf niet mee te neuken.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja leuk, ff Dima erbijhalen.
Ik beken kleur. Ik heb een hekel aan homo's. Waarom? Ik hou niet van dat nichterige. Bovendien met sex. Moe'k echt niet aan denken hoor.
Huhquote:Op zondag 18 juli 2021 11:24 schreef JochemSjakie het volgende:
Heeft @:scrupuleus zich er al mee bemoeid?
De norm is wat de meeste mensen vinden. Dat mag dan normaal zijn, maar niet wat ik als sociaal en ook op intelligentie serieus neem.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:59 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet wat normaal is. Ik vind dit soort uitspraken van jou abnormaal. Jij bepaalt de norm niet, Niels.
Ik ben jou geen uitleg schuldigquote:Op zondag 18 juli 2021 14:02 schreef scrupuleus het volgende:
@:ggmm , @:tardis is (nog) blauw
Graag uitleg
Je hebt het er maar druk mee hè?quote:Op zondag 18 juli 2021 14:02 schreef scrupuleus het volgende:
Graag uitleg
Ik heb dan bijvoorbeeld weer een enorme hekel aan freehuggers.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
De norm is wat de meeste mensen vinden. Dat mag dan normaal zijn, maar niet wat ik als sociaal en ook op intelligentie serieus neem.
En nu jij weer.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2021 14:02 schreef scrupuleus het volgende:
Graag uitleg
1 vd 2 meestal. Kijk, Prima als je zo geaard bent, dat nichtere hou ik niet van.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:01 schreef Solotovski het volgende:
Niks mis met homo's. Flikkers daarentegen
Vast mod van een ander waardeloos flut subforumquote:Op zondag 18 juli 2021 14:02 schreef scrupuleus het volgende:
Graag uitleg
Dan kijk je toch de andere kant op.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
1 vd 2 meestal. Kijk, Prima als je zo geaard bent, dat nichtere hou ik niet van.
Wat is een freehugger? Definitie graag.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb dan bijvoorbeeld weer een enorme hekel aan freehuggers.
Ik denk niet dat ze onder de indruk zijn van jouw mening.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Andere coupé opzoeken in de trein ja. Ik kan dat niet aanzien. Dat spijt me.
Jij wel zo te zienquote:Op zondag 18 juli 2021 14:08 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze onder de indruk zijn van jouw mening.
Mensen die naar conventies gaan, en hun gebrek aan aandacht in het echte leven proberen te vergeten door zogenaamd leuk te gaan 'freehuggen'quote:Op zondag 18 juli 2021 14:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat is een freehugger? Definitie graag.
Ja, dat kwam echt door jou.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee oke, verwacht ik ook pas over 4 maanden, net als met de sluiting van asn
@:hermiehermann
En als een man en een vrouw elkaars amandelen aan het zoeken zijn dan kijk je wel?quote:Op zondag 18 juli 2021 14:08 schreef Makrelis het volgende:
Vrij land. Als er twee mannen met elkaar gaan zoenen kan ik dat niet aanzien. Sorry, is een soort van aangeboren afkeer. Kan ik het helpen?
Echt hoor. Hou je affectie lekker thuis.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En als een man en een vrouw elkaars amandelen aan het zoeken zijn dan kijk je wel?
Not sure if serious maar zo denk ik er wel over ja, als je elkaars lichaam binnen gaat dringen met een deel van jezelf dan doe je het maar lekker thuis.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:13 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Echt hoor. Hou je affectie lekker thuis.
Ik ook hoor. Ik hoef dat sowieso niet te zien. Verder love who you love enzo.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Not sure if serious maar zo denk ik er wel over ja, als je elkaars lichaam binnen gaat dringen met een deel van jezelf dan doe je het maar lekker thuis.
quote:Op zondag 18 juli 2021 13:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja leuk, ff Dima erbijhalen.
ik welquote:Op zondag 18 juli 2021 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En als een man en een vrouw elkaars amandelen aan het zoeken zijn dan kijk je wel?
Eindresultaat, wie er wie aflikt maakt niet uit, Niels zoekt een ander plekje op, opgelost klaar slotje.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:20 schreef Makrelis het volgende:
Om even heel duidelijk te zijn:
Indien er twee mannen voor mijn neus in bijv de trein met elkaar gaan tongen sta ik op en zoek een andere coupë. Daarentegen een man vrouw stelletje moedig ik haar aan om ook te gaan pijpen in het openbaar. Ook dan zoek ik een andere coupé.
Het probleem is: Homo's willen als gelijken worden behandeld. Gedraag je er dan ook naar. Als ik dat zeg ben ik homofoob ofzo. Flikker toch een end op joh. En heel ver weg van mij vandaan blijven. Ook niet met werk. Gewoon opzouten. Het spijt me. Nogmaals, dat nichterige, verkeerde adres hier.
Misschien moet je het eens proberen?quote:Op zondag 18 juli 2021 14:08 schreef Makrelis het volgende:
Vrij land. Als er twee mannen met elkaar gaan zoenen kan ik dat niet aanzien. Sorry, is een soort van aangeboren afkeer. Kan ik het helpen?
Wat is hier nou weer duidelijk aan? Gewoon de standaard clichés om homofobie te maskeren.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:20 schreef Makrelis het volgende:
Om even heel duidelijk te zijn:
Indien er twee mannen voor mijn neus in bijv de trein met elkaar gaan tongen sta ik op en zoek een andere coupë. Daarentegen een man vrouw stelletje moedig ik haar aan om ook te gaan pijpen in het openbaar. Ook dan zoek ik een andere coupé.
Het probleem is: Homo's willen als gelijken worden behandeld. Gedraag je er dan ook naar. Als ik dat zeg ben ik homofoob ofzo. Flikker toch een end op joh. En heel ver weg van mij vandaan blijven. Ook niet met werk. Gewoon opzouten. Het spijt me. Nogmaals, dat nichterige, verkeerde adres hier.
quote:
quote:2 keer gedaan met een omgebouwde. Per ongeluk en een sapje op.
Maar ik krijg geen stijve van een piemel.
Ik ben gek op vrouwen man.
Dit is niet mijn quote vriend.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Twee keer is niet meer per ongeluk maat. Denk dat je het stiekem wel leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |