hoop dat het niks ernstigs is, sterktequote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:51 schreef The_Emotion het volgende:
Weekendje Maastricht zit nog in de planning, wil over 2 weken gaan.
Mits mevr. Hersteld is van haar operatie en Maasje weer opgedroogd is.
Penis watchesquote:
Niets ernstigs gelukkig, maar moet wel goed herstellen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hoop dat het niks ernstigs is, sterkteen is idd wel handig ja, tenzij je van zwemmen houdt
was niet van plan er een te kopenquote:
Mijn hemelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was niet van plan er een te kopen
heb wel as we speak een alpha "datejust" van 100 eu met fluted bezel en cyclops om, doodsbedreigingen zijn welkom in dm
Seikoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
welke horloges heb jij eigenlijk?
ja wat voor modellen sukkelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Seiko
Citizen
Casio
De Heilige Japanse Trinity
Deze maar dan met alligatorlederen bandquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze maar dan met alligatorlederen band(SARB035)
[ afbeelding ]
Die andere modellen weet ik niet uit m’n hoofd maar die citizen is een dress watch op zonne-energie en de Casio een G-Shock
De kermis is helaas nog niet open dus je zal nog even wachten moeten op de grijp automaten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die andere modellen weet ik niet uit m’n hoofd maar die citizen is een dress watch op zonne-energie en de Casio een G-Shock
Met je advocaat?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:15 schreef Solotovski het volgende:
Straks mn telefonische zitting met ovj
Waarom zou je zo onnodig onaardig doen. Dat heb ik niet verdiend.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom ben je nog blauw
Of heb je een ander kneuzenbaantje
Best zin in.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Its the 2nudge hier. Ik ga stoppen met foodreview
Nu eerst foodreview kapsalon pulled pork
Je was niet erg behulpzaam in het blauwquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:52 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Waarom zou je zo onnodig onaardig doen. Dat heb ik niet verdiend.
Je kunt niet iedereen tevreden houden in deze harde wereld.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je was niet erg behulpzaam in het blauw
Ik zou dan pulled chicken nemen maar smaken verschillen natuurlijk.quote:
Nounou zo druk had je het ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:57 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Je kunt niet iedereen tevreden houden in deze harde wereld.
Dat bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nounou zo druk had je het ook niet
pohquote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste maanden dat ik de 035 had, had ik spijt dat ik niet voor de 33 was gegaan, maar met leren band is de witte wijzerplaat weer mooier. En sowieso beter dan die schakelband, want die is niet zo fantastisch.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
pohprachtig model is dat, vind die 033 ook de moeite waard. maar tegenwoordig zijn die tweedehands veel duurder dan ze waard zijn omdat ze niet meer gemaakt worden
Pics van je overpriced horloge aubquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De eerste maanden dat ik de 035 had, had ik spijt dat ik niet voor de 33 was gegaan, maar met leren band is de witte wijzerplaat weer mooier. En sowieso beter dan die schakelband, want die is niet zo fantastisch.
Klopt, ding wordt iets meer waard. Maar is nog steeds een massaproduct natuurlijk. Al ben ik benieuwd hoeveel die over 10 jaar waard is.
Ach ja het is en blijft een pareltje in de categorie tot 1K.
Niks mis met een mooi horloge.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:59 schreef scrupuleus het volgende:
Van braddie naar watches
Allebei pauper
Beetje onbetrouwbare Dijk is dat.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:28 schreef Boze_Eend het volgende:
Limburg heeft iets nodig om de dijk mee te dichten ik ken een zekere dijk die gewoon rond kan lopen
Sharon Dijksma?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:28 schreef Boze_Eend het volgende:
Limburg heeft iets nodig om de dijk mee te dichten ik ken een zekere dijk die gewoon rond kan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |