Als je het 1x gezien hebt, dan heb je ze allemaal wel gezien.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb laatst een stukje bradgetv gezien die jongen roept elke keer dat hij wil afvallen eet vervolgens eten op voor een heel weeshuis.
Als hij zichzelf zou braadden dan kan een heel weeshuis er een jaar van eten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb laatst een stukje bradgetv gezien die jongen roept elke keer dat hij wil afvallen eet vervolgens eten op voor een heel weeshuis.
Pakje sigaretten kost tegenwoordig ¤8,50 WTF?????quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze zouden reclame voor roken weer terug moeten brengen.
F1 is te woke geworden
Ziek hé. 80% daarvan is accijns.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:30 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Pakje sigaretten kost tegenwoordig ¤8,50 WTF?????
En dat is mooi, belasting die ik niet op hoef te hoesten. (hihaho)quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ziek hé. 80% daarvan is accijns.
Mag nog wel wat duurderquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:30 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Pakje sigaretten kost tegenwoordig ¤8,50 WTF?????
Gewoon stoppen met die onzinquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dat is mooi, belasting die ik niet op hoef te hoesten. (hihaho)
Ze komen uiteindelijk op een prijs uit dat zelfs de grootste die-hards het er niet meer voor over hebben.quote:
Iedereen die rookt natuurlijkquote:
Ja, allebei en met liefde.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Drink je wel eens een biertje? Tank je wel eens benzine?
Nee. Verslaafd is verslaafd. Een heroineverslaafde gaat ook niet stoppen omdat het te duur zou worden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze komen uiteindelijk op een prijs uit dat zelfs de grootste die-hards het er niet meer voor over hebben.
Zit ook flink accijns op.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, allebei en met liefde.
Verder ben ik van mening dat mensen gewoon moeten kunnen roken als ze dat willen.
F1 woke? Racist Verstappen is voor de meeste een heldquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze zouden reclame voor roken weer terug moeten brengen.
F1 is te woke geworden
Mag net zo goed bij alcohol inderdaad. Prima maatregel laatst dat ze geen megakortingen kunnen gooien op drankquote:
Racist Verstappen? Die jongen heeft een Turkse vriendinquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
F1 woke? Racist Verstappen is voor de meeste een held
Van geld gaat de schoorsteen niet roken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze komen uiteindelijk op een prijs uit dat zelfs de grootste die-hards het er niet meer voor over hebben.
Een heroineverslaafde doet dan ook letterlijk alles om aan zijn dagelijkse dosis te komen. Of een roker dat ook zal doenquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Verslaafd is verslaafd. Een heroineverslaafde gaat ook niet stoppen omdat het te duur zou worden.
Kan je nog wel een racist zijnquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Racist Verstappen? Die jongen heeft een Turkse vriendin
Alsof dat wat zegtquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Racist Verstappen? Die jongen heeft een Turkse vriendin
Twee keer nee.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stem je VVD en laat jezelf ook graag zonder spuug tussen de bips neuken?
Nicotine is één van de meest verslavende stofjes.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een heroineverslaafde doet dan ook letterlijk alles om aan zijn dagelijkse dosis te komen. Of een roker dat ook zal doen
Oh ja. Ik geef je helemaal gelijk.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof dat wat zegthij knielt niet voor BLM, dat zegt genoeg over hoe hij is
Een echte roker zal een stuk touw in de fik steken om te kunnen roken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een heroineverslaafde doet dan ook letterlijk alles om aan zijn dagelijkse dosis te komen. Of een roker dat ook zal doen
Precies, dat bedoel ikquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he. Plantagehouders hadden ook seks met hun slaven
quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nicotine is één van de meest verslavende stofjes.
Oh hij heeft alweer een nieuwe vlamquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:41 schreef doggy112 het volgende:
Kelly Piquet is Braziliaans, niet Turks
@datismijnmening vindt dat allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 15 juli 2021 23:41 schreef doggy112 het volgende:
Israëliërs en Brazilianen lijken ook al zoveel op elkaar.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:41 schreef doggy112 het volgende:
En een klein ienieminie pikkie van een jochie van 5 hahaaaaatjesquote:
Misschien heeft hij was tegen donkere mensenquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh hij heeft alweer een nieuwe vlam![]()
Anyway ze zijn beide niet blank.
Dat heb ik altijd met Marokkanen en varkensquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:45 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Israëliërs en Brazilianen lijken ook al zoveel op elkaar.
Ja misschien welquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een echte roker zal een stuk touw in de fik steken om te kunnen roken.
Ik kan het weten, heb ruim 30 jaar gerookt.
Allemaal niet Noord-Europeaans. Dus wat dat betreft hetzelfde.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:datismijnmening vindt dat allemaal hetzelfde
Wow echt racistischquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal niet Noord-Europeaans. Dus wat dat betreft hetzelfde.
Sjonge, wat edgy!quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met Marokkanen en varkens
Je mening is je mening. Niks mis mee.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien wel
Ik zeg ook heel eerlijk, wat betreft roken en rokers ben ik wel enigszins bevooroordeeld dat geef ik eerlijk toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |