Ach voor een keertje zou toch wel kunnen. Je hoeft er niet mee te trouwenquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:13 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zou mij als 29? jarige wel een beetje vies voelen om een 16 jarige Samantha aan te duwen.
Gewoon een volwassen vrouw met inhoud en klasse
Huh wat een raar verhaalquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:18 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dit boven een concept post? Of heeft iedereen dit? Heb nooit zoiets gegrapt?
Wel altijd je eigen vuurtje bij je.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Reclame voor roken. Tijd om dat F1 te verbieden
Waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel altijd je eigen vuurtje bij je.
En wat voor eten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb laatst een stukje bradgetv gezien die jongen roept elke keer dat hij wil afvallen eet vervolgens eten op voor een heel weeshuis.
Ze zouden reclame voor roken weer terug moeten brengen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Reclame voor roken. Tijd om dat F1 te verbieden
Als je het 1x gezien hebt, dan heb je ze allemaal wel gezien.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb laatst een stukje bradgetv gezien die jongen roept elke keer dat hij wil afvallen eet vervolgens eten op voor een heel weeshuis.
Als hij zichzelf zou braadden dan kan een heel weeshuis er een jaar van eten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pakje sigaretten kost tegenwoordig ¤8,50 WTF?????quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze zouden reclame voor roken weer terug moeten brengen.
F1 is te woke geworden
Ziek hé. 80% daarvan is accijns.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:30 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Pakje sigaretten kost tegenwoordig ¤8,50 WTF?????
En dat is mooi, belasting die ik niet op hoef te hoesten. (hihaho)quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ziek hé. 80% daarvan is accijns.
Mag nog wel wat duurderquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:30 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Pakje sigaretten kost tegenwoordig ¤8,50 WTF?????
Gewoon stoppen met die onzinquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dat is mooi, belasting die ik niet op hoef te hoesten. (hihaho)
Ze komen uiteindelijk op een prijs uit dat zelfs de grootste die-hards het er niet meer voor over hebben.quote:
Iedereen die rookt natuurlijkquote:
Ja, allebei en met liefde.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Drink je wel eens een biertje? Tank je wel eens benzine?
Nee. Verslaafd is verslaafd. Een heroineverslaafde gaat ook niet stoppen omdat het te duur zou worden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze komen uiteindelijk op een prijs uit dat zelfs de grootste die-hards het er niet meer voor over hebben.
Zit ook flink accijns op.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, allebei en met liefde.
Verder ben ik van mening dat mensen gewoon moeten kunnen roken als ze dat willen.
F1 woke? Racist Verstappen is voor de meeste een heldquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze zouden reclame voor roken weer terug moeten brengen.
F1 is te woke geworden
Mag net zo goed bij alcohol inderdaad. Prima maatregel laatst dat ze geen megakortingen kunnen gooien op drankquote:
Racist Verstappen? Die jongen heeft een Turkse vriendinquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
F1 woke? Racist Verstappen is voor de meeste een held
Van geld gaat de schoorsteen niet roken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze komen uiteindelijk op een prijs uit dat zelfs de grootste die-hards het er niet meer voor over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |