Een heroineverslaafde doet dan ook letterlijk alles om aan zijn dagelijkse dosis te komen. Of een roker dat ook zal doenquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Verslaafd is verslaafd. Een heroineverslaafde gaat ook niet stoppen omdat het te duur zou worden.
Kan je nog wel een racist zijnquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Racist Verstappen? Die jongen heeft een Turkse vriendin
Alsof dat wat zegtquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Racist Verstappen? Die jongen heeft een Turkse vriendin
Twee keer nee.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stem je VVD en laat jezelf ook graag zonder spuug tussen de bips neuken?
Nicotine is één van de meest verslavende stofjes.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een heroineverslaafde doet dan ook letterlijk alles om aan zijn dagelijkse dosis te komen. Of een roker dat ook zal doen
Oh ja. Ik geef je helemaal gelijk.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof dat wat zegthij knielt niet voor BLM, dat zegt genoeg over hoe hij is
Een echte roker zal een stuk touw in de fik steken om te kunnen roken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een heroineverslaafde doet dan ook letterlijk alles om aan zijn dagelijkse dosis te komen. Of een roker dat ook zal doen
Precies, dat bedoel ikquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he. Plantagehouders hadden ook seks met hun slaven
quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nicotine is één van de meest verslavende stofjes.
Oh hij heeft alweer een nieuwe vlamquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:41 schreef doggy112 het volgende:
Kelly Piquet is Braziliaans, niet Turks
@datismijnmening vindt dat allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 15 juli 2021 23:41 schreef doggy112 het volgende:
Israëliërs en Brazilianen lijken ook al zoveel op elkaar.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:41 schreef doggy112 het volgende:
En een klein ienieminie pikkie van een jochie van 5 hahaaaaatjesquote:
Misschien heeft hij was tegen donkere mensenquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh hij heeft alweer een nieuwe vlam![]()
Anyway ze zijn beide niet blank.
Dat heb ik altijd met Marokkanen en varkensquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:45 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Israëliërs en Brazilianen lijken ook al zoveel op elkaar.
Ja misschien welquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een echte roker zal een stuk touw in de fik steken om te kunnen roken.
Ik kan het weten, heb ruim 30 jaar gerookt.
Allemaal niet Noord-Europeaans. Dus wat dat betreft hetzelfde.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:datismijnmening vindt dat allemaal hetzelfde
Wow echt racistischquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal niet Noord-Europeaans. Dus wat dat betreft hetzelfde.
Sjonge, wat edgy!quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met Marokkanen en varkens
Je mening is je mening. Niks mis mee.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien wel
Ik zeg ook heel eerlijk, wat betreft roken en rokers ben ik wel enigszins bevooroordeeld dat geef ik eerlijk toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |