abonnement Unibet Coolblue
pi_200448031
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:57 schreef Bottomleftone het volgende:

[..]

Gedaan. 4 werkdagen onderzoek dus uiterlijk vrijdag maar bekend
Ik ben benieuwd wat zij te zeggen hebben. :)
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_200448324
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 22:46 schreef HSG het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat zij te zeggen hebben. :)
Tip aan TS. Europese Comissie inschakelen als ze niks doen voor TS. Heeft mij heel goed geholpen.
pi_200448335
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 23:03 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Tip aan TS. Europese Comissie inschakelen als ze niks doen voor TS. Heeft mij heel goed geholpen.
Misschien even uitleggen hoe TS dat moet doen?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_200450406
Misschien een beetje laat maar is er niemand in je straat of bij de buren die een deurbel camera hebben? Hier ook gehad dat postnl aangaf dat het bezorgd was, maar op de camera beelden in de straat was geen bezorger te zien rond het aangegeven tijdstip.
pi_200451313
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 07:35 schreef 111210 het volgende:
Misschien een beetje laat maar is er niemand in je straat of bij de buren die een deurbel camera hebben? Hier ook gehad dat postnl aangaf dat het bezorgd was, maar op de camera beelden in de straat was geen bezorger te zien rond het aangegeven tijdstip.
Goede!

Trouwens dit vind ik dan weer hilarisch. Ze willen dat je kan chatten met je bezorger bij Postnl. Zorg eerst eens dat je basis namelijk pakketjes afleveren klopt

https://www.droidapp.nl/n(...)hatten-met-bezorger/
pi_200451338
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 07:35 schreef 111210 het volgende:
Misschien een beetje laat maar is er niemand in je straat of bij de buren die een deurbel camera hebben? Hier ook gehad dat postnl aangaf dat het bezorgd was, maar op de camera beelden in de straat was geen bezorger te zien rond het aangegeven tijdstip.
Hebben ze beide niet. Zijn oudjes en niet van deze tijd technisch :(
pi_200454542
En TS, al update? Meestal is een onderzoek 4 dagen, niet 4 werkdagen. Zou eens vragen om een update :)
pi_200454751
Hoe lang duurt zo een onderzoek gemiddeld @DaneV ?

Jij zal er wel eens mee te maken hebben denk ik.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 16:03:41 #159
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200456984
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:30 schreef Newone82 het volgende:
En TS, al update? Meestal is een onderzoek 4 dagen, niet 4 werkdagen. Zou eens vragen om een update :)
Bij bol wel echt WERKdagen, weet ik uit ervaring. Bij mij was een retour (a 220 euro, dus niet zo'n groot bedrag) kwijt en dat hebben ze na 11 werkdagen maar handmatig overgemaakt. Ik ben gewoon na werkdag 4 elke dag gaan zeiken op de chat.
pi_200457692
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:03 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Bij bol wel echt WERKdagen, weet ik uit ervaring. Bij mij was een retour (a 220 euro, dus niet zo'n groot bedrag) kwijt en dat hebben ze na 11 werkdagen maar handmatig overgemaakt. Ik ben gewoon na werkdag 4 elke dag gaan zeiken op de chat.
Wat was je kwijt dan? Retour niet aangekomen of wat?
pi_200458494
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 06:31 schreef BadderAapje het volgende:
Als een bezorger het niet haalt om jou pakketje af te leveren, wil die hem nog wel eens op bezorgd zetten om administratief van het pakketje af te zijn.

Zodat hij er al voor betaald krijgt en een bepaalde hoeveelheid pakketen per dag aflevert.
Zodat vervolgens allemaal mensen gaan bellen dat ze helemaal geen pakketje hebben gehad? Dat valt toch op en dan vlieg je er toch uit mag ik hopen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:09:45 #162
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200459360
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:56 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Wat was je kwijt dan? Retour niet aangekomen of wat?
Smartwatch kapot na paar weken gebruik en moest het retour sturen. Maar redelijk snel opgelost dus.

Het ligt er echt maar net aan wie er aan de andere kant van de chat zit. Na elke dag op de chat was er op werkdag 11 opeens een medewerker die zei 'oh, maak ik wel even handmatig over' terwijl de andere hier allemaal lastig over deden.
pi_200466490
Updatte:

Goedemorgen, je chat met ( naam weggehaald) We hebben helaas nog geen terugkoppeling gehad van PostNL over waar jouw smartphone zich bevind. Ik ga er vanuit dat we uiterlijk vrijdag terugkoppeling hierover hebben voor je en dan krijg je dit gelijk te horen via de mail. Houd je mailbox dus nog even in de gaten hiervoor.


Vrijdag dus d-day :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Bottomleftone op 21-07-2021 09:06:22 ]
pi_200466533
Hou ons op de hoogte. Tot nu toe gaat het sneller dan mijn wehkamp case ;)

[ Bericht 76% gewijzigd door Johannes788 op 21-07-2021 09:07:24 ]
pi_200466782
Denk wel dat deze case goed komt. Hoop het voor je ts.
pi_200466789
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:04 schreef Newby6781 het volgende:
Denk wel dat deze case goed komt. Hoop het voor je ts.
Dankje.
pi_200483724
Wat een ongelofelijk gefaal van Bol. Woedend!

Beste meneer Bottomleftone,

Bedankt dat je hebt laten weten dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik ben voor je aan de slag gegaan om dit op te lossen.

Ondertussen heb ik meer nieuws van de bezorgdienst. Omdat ik je zo snel mogelijk op de hoogte wil brengen, stuur ik je deze mail. Als je liever belt, kun je me natuurlijk terugbellen wanneer het uitkomt.

De bezorgdienst heeft gesproken met de bezorger van je pakket. Die heeft je bestelling ondertussen bezorgd, op je bezorgadres. Klopt dat? Als het niet klopt, hebben je buren het misschien voor jou aangenomen.

Ik hoor graag van je.

Voor nu wens ik je een prettige dag toe!

Met vriendelijke groet,


bol.com klantenservice
www.bol.com


Wat ik dus al niet gehoopt had wordd werkelijkheid. En nu :(
pi_200483778
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef Bottomleftone het volgende:
Wat een ongelofelijk gefaal van Bol. Woedend!

Beste meneer Bottomleftone,

Bedankt dat je hebt laten weten dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik ben voor je aan de slag gegaan om dit op te lossen.

Ondertussen heb ik meer nieuws van de bezorgdienst. Omdat ik je zo snel mogelijk op de hoogte wil brengen, stuur ik je deze mail. Als je liever belt, kun je me natuurlijk terugbellen wanneer het uitkomt.

De bezorgdienst heeft gesproken met de bezorger van je pakket. Die heeft je bestelling ondertussen bezorgd, op je bezorgadres. Klopt dat? Als het niet klopt, hebben je buren het misschien voor jou aangenomen.

Ik hoor graag van je.

Voor nu wens ik je een prettige dag toe!

Met vriendelijke groet,


bol.com klantenservice
www.bol.com


Wat ik dus al niet gehoopt had wordd werkelijkheid. En nu :(
Geschillencommissie inschakelen. Nu.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.selfTest
pi_200483805
Het woord “ondertussen” verbaast me. Bedoelen ze dat het niet bezorgd is op het tijdstip dat jij aangeeft maar “ondertussen” wel? Ik zou vriendelijk antwoorden dat het antwoord van de bezorger je niet verbaast, die baseert zich waarschijnlijk op dezelfde informatie als jij (verwijs naar aflevertijdstip ) gezien het feit dat hij niet weet of het pakket op jouw adres is bezorgd of misschien toch bij de buren. In het laatste geval had hij trouwens een briefje in de bus moeten doen. Het is niet jouw verantwoordelijkheid noch jouw probleem dus verzoek bol om dit op te lossen door jou schadeloos te stellen: geld terug of nieuwe telefoon opsturen. Dan mag bol het met PostNL uitvechten.
  donderdag 22 juli 2021 @ 10:58:35 #170
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_200483814
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:56 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Geschillencommissie inschakelen. Nu.
Helemaal niet. Er is nog helemaal niet gezegd dat ze je niet meer willen helpen. In tegenstelling tot jouw casus.
Zet deze TS niet op het verkeerde been aub. nu al met een geschillencommissie aankomen is echt veel en veel te vroeg. Je moet ze wel de kans geven om het op te lossen.
pi_200483837
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef Bottomleftone het volgende:
Als je liever belt, kun je me natuurlijk terugbellen wanneer het uitkomt.
NIET BELLEN! Dan heb je geen enkel bewijs.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:05:57 #172
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200483938
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:00 schreef DX11 het volgende:

[..]

NIET BELLEN! Dan heb je geen enkel bewijs.
Wel een extra wrange opmerking van bol richting TS, ze weten dondersgoed dat hij geen telefoon heeft.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_200483973
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:00 schreef DX11 het volgende:

[..]

NIET BELLEN! Dan heb je geen enkel bewijs.
goede tip
pi_200483984
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:58 schreef Serinde het volgende:
Het woord “ondertussen” verbaast me. Bedoelen ze dat het niet bezorgd is op het tijdstip dat jij aangeeft maar “ondertussen” wel? Ik zou vriendelijk antwoorden dat het antwoord van de bezorger je niet verbaast, die baseert zich waarschijnlijk op dezelfde informatie als jij (verwijs naar aflevertijdstip ) gezien het feit dat hij niet weet of het pakket op jouw adres is bezorgd of misschien toch bij de buren. In het laatste geval had hij trouwens een briefje in de bus moeten doen. Het is niet jouw verantwoordelijkheid noch jouw probleem dus verzoek bol om dit op te lossen door jou schadeloos te stellen: geld terug of nieuwe telefoon opsturen. Dan mag bol het met PostNL uitvechten.
Ja, snap ook de bewoording niet in de mail. Kan iemand me helpen de mail op te stellen? Ben hier helemaal niet goed in :(
pi_200484083
Duidelijk dat Bol geen enkele zin heeft dit op te lossen. Wat een klantenservice. En dit is dan de grootste webwinkel van NL. Ze mogen zich kapot schamen. Niet eens een handtekening voor ontvangst…
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')