Ik ben benieuwd wat zij te zeggen hebben.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:57 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Gedaan. 4 werkdagen onderzoek dus uiterlijk vrijdag maar bekend
Tip aan TS. Europese Comissie inschakelen als ze niks doen voor TS. Heeft mij heel goed geholpen.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat zij te zeggen hebben.
Misschien even uitleggen hoe TS dat moet doen?quote:Op maandag 19 juli 2021 23:03 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Tip aan TS. Europese Comissie inschakelen als ze niks doen voor TS. Heeft mij heel goed geholpen.
Goede!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 07:35 schreef 111210 het volgende:
Misschien een beetje laat maar is er niemand in je straat of bij de buren die een deurbel camera hebben? Hier ook gehad dat postnl aangaf dat het bezorgd was, maar op de camera beelden in de straat was geen bezorger te zien rond het aangegeven tijdstip.
Hebben ze beide niet. Zijn oudjes en niet van deze tijd technischquote:Op dinsdag 20 juli 2021 07:35 schreef 111210 het volgende:
Misschien een beetje laat maar is er niemand in je straat of bij de buren die een deurbel camera hebben? Hier ook gehad dat postnl aangaf dat het bezorgd was, maar op de camera beelden in de straat was geen bezorger te zien rond het aangegeven tijdstip.
Bij bol wel echt WERKdagen, weet ik uit ervaring. Bij mij was een retour (a 220 euro, dus niet zo'n groot bedrag) kwijt en dat hebben ze na 11 werkdagen maar handmatig overgemaakt. Ik ben gewoon na werkdag 4 elke dag gaan zeiken op de chat.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:30 schreef Newone82 het volgende:
En TS, al update? Meestal is een onderzoek 4 dagen, niet 4 werkdagen. Zou eens vragen om een update
Wat was je kwijt dan? Retour niet aangekomen of wat?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Bij bol wel echt WERKdagen, weet ik uit ervaring. Bij mij was een retour (a 220 euro, dus niet zo'n groot bedrag) kwijt en dat hebben ze na 11 werkdagen maar handmatig overgemaakt. Ik ben gewoon na werkdag 4 elke dag gaan zeiken op de chat.
Zodat vervolgens allemaal mensen gaan bellen dat ze helemaal geen pakketje hebben gehad? Dat valt toch op en dan vlieg je er toch uit mag ik hopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 06:31 schreef BadderAapje het volgende:
Als een bezorger het niet haalt om jou pakketje af te leveren, wil die hem nog wel eens op bezorgd zetten om administratief van het pakketje af te zijn.
Zodat hij er al voor betaald krijgt en een bepaalde hoeveelheid pakketen per dag aflevert.
Smartwatch kapot na paar weken gebruik en moest het retour sturen. Maar redelijk snel opgelost dus.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:56 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Wat was je kwijt dan? Retour niet aangekomen of wat?
Dankje.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:04 schreef Newby6781 het volgende:
Denk wel dat deze case goed komt. Hoop het voor je ts.
Geschillencommissie inschakelen. Nu.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef Bottomleftone het volgende:
Wat een ongelofelijk gefaal van Bol. Woedend!
Beste meneer Bottomleftone,
Bedankt dat je hebt laten weten dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik ben voor je aan de slag gegaan om dit op te lossen.
Ondertussen heb ik meer nieuws van de bezorgdienst. Omdat ik je zo snel mogelijk op de hoogte wil brengen, stuur ik je deze mail. Als je liever belt, kun je me natuurlijk terugbellen wanneer het uitkomt.
De bezorgdienst heeft gesproken met de bezorger van je pakket. Die heeft je bestelling ondertussen bezorgd, op je bezorgadres. Klopt dat? Als het niet klopt, hebben je buren het misschien voor jou aangenomen.
Ik hoor graag van je.
Voor nu wens ik je een prettige dag toe!
Met vriendelijke groet,
bol.com klantenservice
www.bol.com
Wat ik dus al niet gehoopt had wordd werkelijkheid. En nu
Helemaal niet. Er is nog helemaal niet gezegd dat ze je niet meer willen helpen. In tegenstelling tot jouw casus.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:56 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Geschillencommissie inschakelen. Nu.
NIET BELLEN! Dan heb je geen enkel bewijs.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef Bottomleftone het volgende:
Als je liever belt, kun je me natuurlijk terugbellen wanneer het uitkomt.
Wel een extra wrange opmerking van bol richting TS, ze weten dondersgoed dat hij geen telefoon heeft.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:00 schreef DX11 het volgende:
[..]
NIET BELLEN! Dan heb je geen enkel bewijs.
goede tipquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:00 schreef DX11 het volgende:
[..]
NIET BELLEN! Dan heb je geen enkel bewijs.
Ja, snap ook de bewoording niet in de mail. Kan iemand me helpen de mail op te stellen? Ben hier helemaal niet goed inquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:58 schreef Serinde het volgende:
Het woord “ondertussen” verbaast me. Bedoelen ze dat het niet bezorgd is op het tijdstip dat jij aangeeft maar “ondertussen” wel? Ik zou vriendelijk antwoorden dat het antwoord van de bezorger je niet verbaast, die baseert zich waarschijnlijk op dezelfde informatie als jij (verwijs naar aflevertijdstip ) gezien het feit dat hij niet weet of het pakket op jouw adres is bezorgd of misschien toch bij de buren. In het laatste geval had hij trouwens een briefje in de bus moeten doen. Het is niet jouw verantwoordelijkheid noch jouw probleem dus verzoek bol om dit op te lossen door jou schadeloos te stellen: geld terug of nieuwe telefoon opsturen. Dan mag bol het met PostNL uitvechten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |