Ik ben benieuwd wat zij te zeggen hebben.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:57 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Gedaan. 4 werkdagen onderzoek dus uiterlijk vrijdag maar bekend
Tip aan TS. Europese Comissie inschakelen als ze niks doen voor TS. Heeft mij heel goed geholpen.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat zij te zeggen hebben.
Misschien even uitleggen hoe TS dat moet doen?quote:Op maandag 19 juli 2021 23:03 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Tip aan TS. Europese Comissie inschakelen als ze niks doen voor TS. Heeft mij heel goed geholpen.
Goede!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 07:35 schreef 111210 het volgende:
Misschien een beetje laat maar is er niemand in je straat of bij de buren die een deurbel camera hebben? Hier ook gehad dat postnl aangaf dat het bezorgd was, maar op de camera beelden in de straat was geen bezorger te zien rond het aangegeven tijdstip.
Hebben ze beide niet. Zijn oudjes en niet van deze tijd technischquote:Op dinsdag 20 juli 2021 07:35 schreef 111210 het volgende:
Misschien een beetje laat maar is er niemand in je straat of bij de buren die een deurbel camera hebben? Hier ook gehad dat postnl aangaf dat het bezorgd was, maar op de camera beelden in de straat was geen bezorger te zien rond het aangegeven tijdstip.
Bij bol wel echt WERKdagen, weet ik uit ervaring. Bij mij was een retour (a 220 euro, dus niet zo'n groot bedrag) kwijt en dat hebben ze na 11 werkdagen maar handmatig overgemaakt. Ik ben gewoon na werkdag 4 elke dag gaan zeiken op de chat.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:30 schreef Newone82 het volgende:
En TS, al update? Meestal is een onderzoek 4 dagen, niet 4 werkdagen. Zou eens vragen om een update
Wat was je kwijt dan? Retour niet aangekomen of wat?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Bij bol wel echt WERKdagen, weet ik uit ervaring. Bij mij was een retour (a 220 euro, dus niet zo'n groot bedrag) kwijt en dat hebben ze na 11 werkdagen maar handmatig overgemaakt. Ik ben gewoon na werkdag 4 elke dag gaan zeiken op de chat.
Zodat vervolgens allemaal mensen gaan bellen dat ze helemaal geen pakketje hebben gehad? Dat valt toch op en dan vlieg je er toch uit mag ik hopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 06:31 schreef BadderAapje het volgende:
Als een bezorger het niet haalt om jou pakketje af te leveren, wil die hem nog wel eens op bezorgd zetten om administratief van het pakketje af te zijn.
Zodat hij er al voor betaald krijgt en een bepaalde hoeveelheid pakketen per dag aflevert.
Smartwatch kapot na paar weken gebruik en moest het retour sturen. Maar redelijk snel opgelost dus.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:56 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Wat was je kwijt dan? Retour niet aangekomen of wat?
Dankje.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:04 schreef Newby6781 het volgende:
Denk wel dat deze case goed komt. Hoop het voor je ts.
Geschillencommissie inschakelen. Nu.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef Bottomleftone het volgende:
Wat een ongelofelijk gefaal van Bol. Woedend!
Beste meneer Bottomleftone,
Bedankt dat je hebt laten weten dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik ben voor je aan de slag gegaan om dit op te lossen.
Ondertussen heb ik meer nieuws van de bezorgdienst. Omdat ik je zo snel mogelijk op de hoogte wil brengen, stuur ik je deze mail. Als je liever belt, kun je me natuurlijk terugbellen wanneer het uitkomt.
De bezorgdienst heeft gesproken met de bezorger van je pakket. Die heeft je bestelling ondertussen bezorgd, op je bezorgadres. Klopt dat? Als het niet klopt, hebben je buren het misschien voor jou aangenomen.
Ik hoor graag van je.
Voor nu wens ik je een prettige dag toe!
Met vriendelijke groet,
bol.com klantenservice
www.bol.com
Wat ik dus al niet gehoopt had wordd werkelijkheid. En nu
Helemaal niet. Er is nog helemaal niet gezegd dat ze je niet meer willen helpen. In tegenstelling tot jouw casus.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:56 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Geschillencommissie inschakelen. Nu.
NIET BELLEN! Dan heb je geen enkel bewijs.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef Bottomleftone het volgende:
Als je liever belt, kun je me natuurlijk terugbellen wanneer het uitkomt.
Wel een extra wrange opmerking van bol richting TS, ze weten dondersgoed dat hij geen telefoon heeft.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:00 schreef DX11 het volgende:
[..]
NIET BELLEN! Dan heb je geen enkel bewijs.
goede tipquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:00 schreef DX11 het volgende:
[..]
NIET BELLEN! Dan heb je geen enkel bewijs.
Ja, snap ook de bewoording niet in de mail. Kan iemand me helpen de mail op te stellen? Ben hier helemaal niet goed inquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:58 schreef Serinde het volgende:
Het woord “ondertussen” verbaast me. Bedoelen ze dat het niet bezorgd is op het tijdstip dat jij aangeeft maar “ondertussen” wel? Ik zou vriendelijk antwoorden dat het antwoord van de bezorger je niet verbaast, die baseert zich waarschijnlijk op dezelfde informatie als jij (verwijs naar aflevertijdstip ) gezien het feit dat hij niet weet of het pakket op jouw adres is bezorgd of misschien toch bij de buren. In het laatste geval had hij trouwens een briefje in de bus moeten doen. Het is niet jouw verantwoordelijkheid noch jouw probleem dus verzoek bol om dit op te lossen door jou schadeloos te stellen: geld terug of nieuwe telefoon opsturen. Dan mag bol het met PostNL uitvechten.
Maak je nog niet al te druk; Bol.com vraagt enkel of de telefoon inmiddels is bezorgd. En dat is dus niet het geval.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef Bottomleftone het volgende:
Wat een ongelofelijk gefaal van Bol. Woedend!
Beste meneer Bottomleftone,
Bedankt dat je hebt laten weten dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik ben voor je aan de slag gegaan om dit op te lossen.
Ondertussen heb ik meer nieuws van de bezorgdienst. Omdat ik je zo snel mogelijk op de hoogte wil brengen, stuur ik je deze mail. Als je liever belt, kun je me natuurlijk terugbellen wanneer het uitkomt.
De bezorgdienst heeft gesproken met de bezorger van je pakket. Die heeft je bestelling ondertussen bezorgd, op je bezorgadres. Klopt dat? Als het niet klopt, hebben je buren het misschien voor jou aangenomen.
Ik hoor graag van je.
Voor nu wens ik je een prettige dag toe!
Met vriendelijke groet,
bol.com klantenservice
www.bol.com
Wat ik dus al niet gehoopt had wordd werkelijkheid. En nu
ofzoiets.quote:Beste Bol.com,
Bedankt voor jullie bericht.
De bestelling is nog steeds niet bezorgd, ook niet bij de buren. Ik kan de opmerking van de bezorger dus niet plaatsen. Graag verneem ik op korte termijn van jullie hoe jullie dit gaan oplossen.
Met vriendelijke groet,
Bottomleftone
Ja dat gaf ts al aan dat het als een gewoon pakket verzonden is en niet als aangetekend. Daarom dure dingen altijd naar een pakketpunt, daar moet je legitimeren en tekenen en hangen camera’s.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:12 schreef Newone82 het volgende:
Duidelijk dat Bol geen enkele zin heeft dit op te lossen. Wat een klantenservice. En dit is dan de grootste webwinkel van NL. Ze mogen zich kapot schamen. Niet eens een handtekening voor ontvangst…
Waarom niet gewoon de chat opgaan? daar blijft ook gewoon de geschiedenis van.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:08 schreef Bottomleftone het volgende:
[..]
Ja, snap ook de bewoording niet in de mail. Kan iemand me helpen de mail op te stellen? Ben hier helemaal niet goed in
Dan nog. Hoe kan een bezorger nu weten dat hij dat daar heeft bezorgt een week na datum? Knap hoor. Ze praten poep bij bol/postnlquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:37 schreef Kaza het volgende:
Geloof me, ben ook klantenservice medewerker: als ik van iemand een mail krijg, geschreven in hoofdletters en 100 uitroeptekens, meteen gevolgd door "als ik m'n zin niet krijg dan gaat dit meteen naar opgelicht, radar, geschillencomissie enz", dan wordt mijn zin om die persoon te helpen een stuk minder.
Je vangt nog altijd meer vliegen met honing dan met azijn.
Zoals ik het hier lees is Bol nog steeds genegen dit voor je op te lossen. Je kunt echter niet van ze verwachten dat ze bij iedere klant die zegt iets niet ontvangen te hebben, meteen het bedrag terug overmaken, zonder dit eerst uit te zoeken.
Dan blijf je netjes. Knap.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:17 schreef Bottomleftone het volgende:
Dankje Waterdrinker en Lienekien.
Mail gestuurd in trend waterdrinker
Kansloosquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:35 schreef Newby6781 het volgende:
Nou daar is de update dan van Bol.com.
Knap dat een bezorger die minimaal 50 pakketjes moet bezorgen per dag weet dat hij het zeker heeft bezorgd.
Nja als ik iedere dag 50 pakketjes heb en ze iedere dag allemaal netjes bezorg (bij het juiste adres of het adres van de buren) dan hoef ik niet ieder pakketje individueel te onthouden, want dan weet ik bij voorbaat al dat alles bezorgd moet zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:35 schreef Newby6781 het volgende:
Nou daar is de update dan van Bol.com.
Knap dat een bezorger dat minimaal 50 pakketjes moet bezorgen per dag weet dat hij het zeker heeft bezorgt. Kansloos
Hoezo is dat knap?quote:
Die zitten onder gigantische tijddruk. Het is een week geleden. Dan weet je toch als bezorger niet meer hoe of wat. Kom nouquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:40 schreef 111210 het volgende:
[..]
Nja als ik iedere dag 50 pakketjes heb en ze iedere dag allemaal netjes bezorg (bij het juiste adres of het adres van de buren) dan hoef ik niet ieder pakketje individueel te onthouden, want dan weet ik bij voorbaat al dat alles bezorgd moet zijn.
Als je weet dat je de afgelopen week al je pakketten bezorgd hebt en je bus iedere dag leeg is einde dag, dan spreekt het toch voorzich dat een bezorger zegt dat alles is bezorgd.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:49 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Die zitten onder gigantische tijddruk. Het is een week geleden. Dan weet je toch als bezorger niet meer hoe of wat. Kom nou
Check eens aflevering https://www.bnnvara.nl/ar(...)uk-gezet-door-postnlquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:52 schreef 111210 het volgende:
[..]
Als je weet dat je de afgelopen week al je pakketten bezorgd hebt en je bus iedere dag leeg is einde dag, dan spreekt het toch voorzich dat een bezorger zegt dat alles is bezorgd.
Zo moeilijk is dat niet om te onthouden lijkt me?
Nou, alsof je er wat mee bereikt om nu te gaan roeptoeteren over geschillencommissies en weet ik wat. Misschien dat die je uiteindelijk ook prima kunnen helpen, maar de kortste klap is als Bol.com dit zelf oplost. En dan helpt het totaal niet als je nu een grote muil trekt.quote:
Dit.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:37 schreef Kaza het volgende:
Geloof me, ben ook klantenservice medewerker: als ik van iemand een mail krijg, geschreven in hoofdletters en 100 uitroeptekens, meteen gevolgd door "als ik m'n zin niet krijg dan gaat dit meteen naar opgelicht, radar, geschillencomissie enz", dan wordt mijn zin om die persoon te helpen een stuk minder.
Je vangt nog altijd meer vliegen met honing dan met azijn.
Zoals ik het hier lees is Bol nog steeds genegen dit voor je op te lossen. Je kunt echter niet van ze verwachten dat ze bij iedere klant die zegt iets niet ontvangen te hebben, meteen het bedrag terug overmaken, zonder dit eerst uit te zoeken.
Ik ga rustig blijvenquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:55 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Dit.
Rustig blijven. Ik heb dezelfde situatie door de jaren heen ook gehad bij diverse webshops, van Bol tot Fonq tot Coolblue. Gewoon vriendelijk en beleefd blijven, maar blijf erop terugkomen als het nog niet opgelost is. Ze gaan echt wel voor je kijken of ze al dan niet direct iets kunnen betekenen voor je, maar dat doen ze over het algemeen een stuk sneller als je vriendelijk blijft dan als je gaat dreigen.
Rechtsbijstand/geschillencommissie e.d. is altijd nog een optie, maar zoals Kaza ook zegt: met honing vang je meer vliegen.
Wat een reactie. Klantje aan het lijntje houden optima forma.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:16 schreef Bottomleftone het volgende:
Reactie concept mail van WaterDrinker al terug
Beste,
Ik heb even een collega gevraagd en ik ga je vraag even doorzetten naar onze andere afdeling. Uit het onderzoek naar je pakket is gekomen dat hij bezorgd zou zijn. Heel vreemd dat hij niet is aangekomen. Onze andere afdeling gaat even kijken wat het handigste is om te doen.
Met vriendelijke groet,
Bol.com
Toch klantje pesten weer nogmaals dat die bezorgd is terwijl ze geen enkel bewijs hebben. Slordig van Bol.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:16 schreef Bottomleftone het volgende:
Reactie concept mail van WaterDrinker al terug
Beste,
Ik heb even een collega gevraagd en ik ga je vraag even doorzetten naar onze andere afdeling. Uit het onderzoek naar je pakket is gekomen dat hij bezorgd zou zijn. Heel vreemd dat hij niet is aangekomen. Onze andere afdeling gaat even kijken wat het handigste is om te doen.
Met vriendelijke groet,
Bol.com
Nou, prima. Afwachten wat die dan melden.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:16 schreef Bottomleftone het volgende:
Reactie concept mail van WaterDrinker al terug
Beste,
Ik heb even een collega gevraagd en ik ga je vraag even doorzetten naar onze andere afdeling. Uit het onderzoek naar je pakket is gekomen dat hij bezorgd zou zijn. Heel vreemd dat hij niet is aangekomen. Onze andere afdeling gaat even kijken wat het handigste is om te doen.
Met vriendelijke groet,
Bol.com
Mooi. Super.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:09 schreef Bottomleftone het volgende:
Opgelost!
Bedankt iedereen
Beste meneer,
Bedankt voor je reactie.
Ik wil graag een nieuw artikel naar je opsturen. Het eerste bezorgadres wordt hierbij aangehouden.
Mocht je geen vervangend artikel willen ontvangen, dan kan ik jouw bestelling annuleren. Je wordt voor het artikel terugbetaald.
Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat.
Voor nu wens ik je een prettige dag toe!
Met vriendelijke groet,
Bol.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |