abonnement Unibet Coolblue
pi_200448031
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:57 schreef Bottomleftone het volgende:

[..]

Gedaan. 4 werkdagen onderzoek dus uiterlijk vrijdag maar bekend
Ik ben benieuwd wat zij te zeggen hebben. :)
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_200448324
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 22:46 schreef HSG het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat zij te zeggen hebben. :)
Tip aan TS. Europese Comissie inschakelen als ze niks doen voor TS. Heeft mij heel goed geholpen.
pi_200448335
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 23:03 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Tip aan TS. Europese Comissie inschakelen als ze niks doen voor TS. Heeft mij heel goed geholpen.
Misschien even uitleggen hoe TS dat moet doen?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_200450406
Misschien een beetje laat maar is er niemand in je straat of bij de buren die een deurbel camera hebben? Hier ook gehad dat postnl aangaf dat het bezorgd was, maar op de camera beelden in de straat was geen bezorger te zien rond het aangegeven tijdstip.
pi_200451313
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 07:35 schreef 111210 het volgende:
Misschien een beetje laat maar is er niemand in je straat of bij de buren die een deurbel camera hebben? Hier ook gehad dat postnl aangaf dat het bezorgd was, maar op de camera beelden in de straat was geen bezorger te zien rond het aangegeven tijdstip.
Goede!

Trouwens dit vind ik dan weer hilarisch. Ze willen dat je kan chatten met je bezorger bij Postnl. Zorg eerst eens dat je basis namelijk pakketjes afleveren klopt

https://www.droidapp.nl/n(...)hatten-met-bezorger/
pi_200451338
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 07:35 schreef 111210 het volgende:
Misschien een beetje laat maar is er niemand in je straat of bij de buren die een deurbel camera hebben? Hier ook gehad dat postnl aangaf dat het bezorgd was, maar op de camera beelden in de straat was geen bezorger te zien rond het aangegeven tijdstip.
Hebben ze beide niet. Zijn oudjes en niet van deze tijd technisch :(
pi_200454542
En TS, al update? Meestal is een onderzoek 4 dagen, niet 4 werkdagen. Zou eens vragen om een update :)
pi_200454751
Hoe lang duurt zo een onderzoek gemiddeld @DaneV ?

Jij zal er wel eens mee te maken hebben denk ik.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 16:03:41 #159
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200456984
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:30 schreef Newone82 het volgende:
En TS, al update? Meestal is een onderzoek 4 dagen, niet 4 werkdagen. Zou eens vragen om een update :)
Bij bol wel echt WERKdagen, weet ik uit ervaring. Bij mij was een retour (a 220 euro, dus niet zo'n groot bedrag) kwijt en dat hebben ze na 11 werkdagen maar handmatig overgemaakt. Ik ben gewoon na werkdag 4 elke dag gaan zeiken op de chat.
pi_200457692
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:03 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Bij bol wel echt WERKdagen, weet ik uit ervaring. Bij mij was een retour (a 220 euro, dus niet zo'n groot bedrag) kwijt en dat hebben ze na 11 werkdagen maar handmatig overgemaakt. Ik ben gewoon na werkdag 4 elke dag gaan zeiken op de chat.
Wat was je kwijt dan? Retour niet aangekomen of wat?
pi_200458494
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 06:31 schreef BadderAapje het volgende:
Als een bezorger het niet haalt om jou pakketje af te leveren, wil die hem nog wel eens op bezorgd zetten om administratief van het pakketje af te zijn.

Zodat hij er al voor betaald krijgt en een bepaalde hoeveelheid pakketen per dag aflevert.
Zodat vervolgens allemaal mensen gaan bellen dat ze helemaal geen pakketje hebben gehad? Dat valt toch op en dan vlieg je er toch uit mag ik hopen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:09:45 #162
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200459360
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:56 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Wat was je kwijt dan? Retour niet aangekomen of wat?
Smartwatch kapot na paar weken gebruik en moest het retour sturen. Maar redelijk snel opgelost dus.

Het ligt er echt maar net aan wie er aan de andere kant van de chat zit. Na elke dag op de chat was er op werkdag 11 opeens een medewerker die zei 'oh, maak ik wel even handmatig over' terwijl de andere hier allemaal lastig over deden.
pi_200466490
Updatte:

Goedemorgen, je chat met ( naam weggehaald) We hebben helaas nog geen terugkoppeling gehad van PostNL over waar jouw smartphone zich bevind. Ik ga er vanuit dat we uiterlijk vrijdag terugkoppeling hierover hebben voor je en dan krijg je dit gelijk te horen via de mail. Houd je mailbox dus nog even in de gaten hiervoor.


Vrijdag dus d-day :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Bottomleftone op 21-07-2021 09:06:22 ]
pi_200466533
Hou ons op de hoogte. Tot nu toe gaat het sneller dan mijn wehkamp case ;)

[ Bericht 76% gewijzigd door Johannes788 op 21-07-2021 09:07:24 ]
pi_200466782
Denk wel dat deze case goed komt. Hoop het voor je ts.
pi_200466789
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:04 schreef Newby6781 het volgende:
Denk wel dat deze case goed komt. Hoop het voor je ts.
Dankje.
pi_200483724
Wat een ongelofelijk gefaal van Bol. Woedend!

Beste meneer Bottomleftone,

Bedankt dat je hebt laten weten dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik ben voor je aan de slag gegaan om dit op te lossen.

Ondertussen heb ik meer nieuws van de bezorgdienst. Omdat ik je zo snel mogelijk op de hoogte wil brengen, stuur ik je deze mail. Als je liever belt, kun je me natuurlijk terugbellen wanneer het uitkomt.

De bezorgdienst heeft gesproken met de bezorger van je pakket. Die heeft je bestelling ondertussen bezorgd, op je bezorgadres. Klopt dat? Als het niet klopt, hebben je buren het misschien voor jou aangenomen.

Ik hoor graag van je.

Voor nu wens ik je een prettige dag toe!

Met vriendelijke groet,


bol.com klantenservice
www.bol.com


Wat ik dus al niet gehoopt had wordd werkelijkheid. En nu :(
pi_200483778
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef Bottomleftone het volgende:
Wat een ongelofelijk gefaal van Bol. Woedend!

Beste meneer Bottomleftone,

Bedankt dat je hebt laten weten dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik ben voor je aan de slag gegaan om dit op te lossen.

Ondertussen heb ik meer nieuws van de bezorgdienst. Omdat ik je zo snel mogelijk op de hoogte wil brengen, stuur ik je deze mail. Als je liever belt, kun je me natuurlijk terugbellen wanneer het uitkomt.

De bezorgdienst heeft gesproken met de bezorger van je pakket. Die heeft je bestelling ondertussen bezorgd, op je bezorgadres. Klopt dat? Als het niet klopt, hebben je buren het misschien voor jou aangenomen.

Ik hoor graag van je.

Voor nu wens ik je een prettige dag toe!

Met vriendelijke groet,


bol.com klantenservice
www.bol.com


Wat ik dus al niet gehoopt had wordd werkelijkheid. En nu :(
Geschillencommissie inschakelen. Nu.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.selfTest
pi_200483805
Het woord “ondertussen” verbaast me. Bedoelen ze dat het niet bezorgd is op het tijdstip dat jij aangeeft maar “ondertussen” wel? Ik zou vriendelijk antwoorden dat het antwoord van de bezorger je niet verbaast, die baseert zich waarschijnlijk op dezelfde informatie als jij (verwijs naar aflevertijdstip ) gezien het feit dat hij niet weet of het pakket op jouw adres is bezorgd of misschien toch bij de buren. In het laatste geval had hij trouwens een briefje in de bus moeten doen. Het is niet jouw verantwoordelijkheid noch jouw probleem dus verzoek bol om dit op te lossen door jou schadeloos te stellen: geld terug of nieuwe telefoon opsturen. Dan mag bol het met PostNL uitvechten.
  donderdag 22 juli 2021 @ 10:58:35 #170
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_200483814
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:56 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Geschillencommissie inschakelen. Nu.
Helemaal niet. Er is nog helemaal niet gezegd dat ze je niet meer willen helpen. In tegenstelling tot jouw casus.
Zet deze TS niet op het verkeerde been aub. nu al met een geschillencommissie aankomen is echt veel en veel te vroeg. Je moet ze wel de kans geven om het op te lossen.
pi_200483837
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef Bottomleftone het volgende:
Als je liever belt, kun je me natuurlijk terugbellen wanneer het uitkomt.
NIET BELLEN! Dan heb je geen enkel bewijs.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:05:57 #172
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200483938
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:00 schreef DX11 het volgende:

[..]

NIET BELLEN! Dan heb je geen enkel bewijs.
Wel een extra wrange opmerking van bol richting TS, ze weten dondersgoed dat hij geen telefoon heeft.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_200483973
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:00 schreef DX11 het volgende:

[..]

NIET BELLEN! Dan heb je geen enkel bewijs.
goede tip
pi_200483984
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:58 schreef Serinde het volgende:
Het woord “ondertussen” verbaast me. Bedoelen ze dat het niet bezorgd is op het tijdstip dat jij aangeeft maar “ondertussen” wel? Ik zou vriendelijk antwoorden dat het antwoord van de bezorger je niet verbaast, die baseert zich waarschijnlijk op dezelfde informatie als jij (verwijs naar aflevertijdstip ) gezien het feit dat hij niet weet of het pakket op jouw adres is bezorgd of misschien toch bij de buren. In het laatste geval had hij trouwens een briefje in de bus moeten doen. Het is niet jouw verantwoordelijkheid noch jouw probleem dus verzoek bol om dit op te lossen door jou schadeloos te stellen: geld terug of nieuwe telefoon opsturen. Dan mag bol het met PostNL uitvechten.
Ja, snap ook de bewoording niet in de mail. Kan iemand me helpen de mail op te stellen? Ben hier helemaal niet goed in :(
pi_200484083
Duidelijk dat Bol geen enkele zin heeft dit op te lossen. Wat een klantenservice. En dit is dan de grootste webwinkel van NL. Ze mogen zich kapot schamen. Niet eens een handtekening voor ontvangst…
pi_200484117
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef Bottomleftone het volgende:
Wat een ongelofelijk gefaal van Bol. Woedend!

Beste meneer Bottomleftone,

Bedankt dat je hebt laten weten dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik ben voor je aan de slag gegaan om dit op te lossen.

Ondertussen heb ik meer nieuws van de bezorgdienst. Omdat ik je zo snel mogelijk op de hoogte wil brengen, stuur ik je deze mail. Als je liever belt, kun je me natuurlijk terugbellen wanneer het uitkomt.

De bezorgdienst heeft gesproken met de bezorger van je pakket. Die heeft je bestelling ondertussen bezorgd, op je bezorgadres. Klopt dat? Als het niet klopt, hebben je buren het misschien voor jou aangenomen.

Ik hoor graag van je.

Voor nu wens ik je een prettige dag toe!

Met vriendelijke groet,

bol.com klantenservice
www.bol.com

Wat ik dus al niet gehoopt had wordd werkelijkheid. En nu :(
Maak je nog niet al te druk; Bol.com vraagt enkel of de telefoon inmiddels is bezorgd. En dat is dus niet het geval.

Concept:
quote:
Beste Bol.com,

Bedankt voor jullie bericht.

De bestelling is nog steeds niet bezorgd, ook niet bij de buren. Ik kan de opmerking van de bezorger dus niet plaatsen. Graag verneem ik op korte termijn van jullie hoe jullie dit gaan oplossen.

Met vriendelijke groet,
Bottomleftone
ofzoiets.

Ik vraag me af of gedreig met de geschillencommissie in dit stadium voor een betere afloop zorgt.
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:15:02 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200484134
De klantenservice stelt je nu een vraag. Daar ga je kort en krachtig op antwoorden dat het pakket nog altijd niet bij jou is bezorgd en ook niet bij de buren, waar je nog een keer extra navraag hebt gedaan.

Dan is Bol weer aan zet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200484178
Dankje Waterdrinker en Lienekien.

Mail gestuurd in trend waterdrinker
pi_200484449
Nou daar is de update dan van Bol.com.

Knap dat een bezorger dat minimaal 50 pakketjes moet bezorgen per dag weet dat hij het zeker heeft bezorgt. Kansloos
pi_200484478
Geloof me, ben ook klantenservice medewerker: als ik van iemand een mail krijg, geschreven in hoofdletters en 100 uitroeptekens, meteen gevolgd door "als ik m'n zin niet krijg dan gaat dit meteen naar opgelicht, radar, geschillencomissie enz", dan wordt mijn zin om die persoon te helpen een stuk minder.
Je vangt nog altijd meer vliegen met honing dan met azijn.
Zoals ik het hier lees is Bol nog steeds genegen dit voor je op te lossen. Je kunt echter niet van ze verwachten dat ze bij iedere klant die zegt iets niet ontvangen te hebben, meteen het bedrag terug overmaken, zonder dit eerst uit te zoeken.
pi_200484485
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:12 schreef Newone82 het volgende:
Duidelijk dat Bol geen enkele zin heeft dit op te lossen. Wat een klantenservice. En dit is dan de grootste webwinkel van NL. Ze mogen zich kapot schamen. Niet eens een handtekening voor ontvangst…
Ja dat gaf ts al aan dat het als een gewoon pakket verzonden is en niet als aangetekend. Daarom dure dingen altijd naar een pakketpunt, daar moet je legitimeren en tekenen en hangen camera’s.

Heeft ts nu niks aan maargoed.
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:38:28 #182
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200484490
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:08 schreef Bottomleftone het volgende:

[..]

Ja, snap ook de bewoording niet in de mail. Kan iemand me helpen de mail op te stellen? Ben hier helemaal niet goed in :(
Waarom niet gewoon de chat opgaan? daar blijft ook gewoon de geschiedenis van.
Gewoon net als ik, iedere dag tot geld terug.
pi_200484507
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:37 schreef Kaza het volgende:
Geloof me, ben ook klantenservice medewerker: als ik van iemand een mail krijg, geschreven in hoofdletters en 100 uitroeptekens, meteen gevolgd door "als ik m'n zin niet krijg dan gaat dit meteen naar opgelicht, radar, geschillencomissie enz", dan wordt mijn zin om die persoon te helpen een stuk minder.
Je vangt nog altijd meer vliegen met honing dan met azijn.
Zoals ik het hier lees is Bol nog steeds genegen dit voor je op te lossen. Je kunt echter niet van ze verwachten dat ze bij iedere klant die zegt iets niet ontvangen te hebben, meteen het bedrag terug overmaken, zonder dit eerst uit te zoeken.
Dan nog. Hoe kan een bezorger nu weten dat hij dat daar heeft bezorgt een week na datum? Knap hoor. Ze praten poep bij bol/postnl
pi_200484516
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:17 schreef Bottomleftone het volgende:
Dankje Waterdrinker en Lienekien.

Mail gestuurd in trend waterdrinker
Dan blijf je netjes. Knap.
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:39:49 #185
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200484517
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:35 schreef Newby6781 het volgende:
Nou daar is de update dan van Bol.com.

Knap dat een bezorger die minimaal 50 pakketjes moet bezorgen per dag weet dat hij het zeker heeft bezorgd.
Kansloos
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_200484524
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:35 schreef Newby6781 het volgende:
Nou daar is de update dan van Bol.com.

Knap dat een bezorger dat minimaal 50 pakketjes moet bezorgen per dag weet dat hij het zeker heeft bezorgt. Kansloos
Nja als ik iedere dag 50 pakketjes heb en ze iedere dag allemaal netjes bezorg (bij het juiste adres of het adres van de buren) dan hoef ik niet ieder pakketje individueel te onthouden, want dan weet ik bij voorbaat al dat alles bezorgd moet zijn.
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:42:01 #187
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200484551
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:39 schreef Newby6781 het volgende:

[..]

Dan blijf je netjes. Knap.
Hoezo is dat knap?

Het zijn ook maar gewoon medewerkers daar en die willen heus wel helpen.
Maar ze kunnen ook maar zoveel en volgens een eerst dit, dan dat schema.

Ik heb niet veel problemen met webwinkels, maar als ik wel eens iets lees in WGR kan ik mij er zelden in vinden, alles lossen ze altijd wel redelijk snel op, maar ik blijf dan ook gewoon aardig, beleefd en begripvol. Al dan niet iedere dag op de chat |:)
pi_200484674
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:40 schreef 111210 het volgende:

[..]

Nja als ik iedere dag 50 pakketjes heb en ze iedere dag allemaal netjes bezorg (bij het juiste adres of het adres van de buren) dan hoef ik niet ieder pakketje individueel te onthouden, want dan weet ik bij voorbaat al dat alles bezorgd moet zijn.
Die zitten onder gigantische tijddruk. Het is een week geleden. Dan weet je toch als bezorger niet meer hoe of wat. Kom nou ;)
pi_200484735
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:49 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Die zitten onder gigantische tijddruk. Het is een week geleden. Dan weet je toch als bezorger niet meer hoe of wat. Kom nou ;)
Als je weet dat je de afgelopen week al je pakketten bezorgd hebt en je bus iedere dag leeg is einde dag, dan spreekt het toch voorzich dat een bezorger zegt dat alles is bezorgd.

Zo moeilijk is dat niet om te onthouden lijkt me?
pi_200484858
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:52 schreef 111210 het volgende:

[..]

Als je weet dat je de afgelopen week al je pakketten bezorgd hebt en je bus iedere dag leeg is einde dag, dan spreekt het toch voorzich dat een bezorger zegt dat alles is bezorgd.

Zo moeilijk is dat niet om te onthouden lijkt me?
Check eens aflevering https://www.bnnvara.nl/ar(...)uk-gezet-door-postnl

Weet je genoeg ;)


Het zijn zo'n 140 tot 200 pakketten

Dus minimaal 700 pakketjes verder weet je dat echt niet meer hoor
pi_200485021
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:39 schreef Newby6781 het volgende:

[..]

Dan blijf je netjes. Knap.
Nou, alsof je er wat mee bereikt om nu te gaan roeptoeteren over geschillencommissies en weet ik wat. Misschien dat die je uiteindelijk ook prima kunnen helpen, maar de kortste klap is als Bol.com dit zelf oplost. En dan helpt het totaal niet als je nu een grote muil trekt.

Bovendien vragen ze gewoon of het pakketje inmiddels bezorgd is, omdat de bezorger hun heeft verteld dat dat het geval is. Waarom zou je daar niet gewoon netjes op antwoorden? Die medewerkers doen ook gewoon hun werk. Alsof ze bij de eerste melding dat iets niet is bezorgd meteen maar het aankoopbedrag moeten terugstorten...
pi_200485645
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:37 schreef Kaza het volgende:
Geloof me, ben ook klantenservice medewerker: als ik van iemand een mail krijg, geschreven in hoofdletters en 100 uitroeptekens, meteen gevolgd door "als ik m'n zin niet krijg dan gaat dit meteen naar opgelicht, radar, geschillencomissie enz", dan wordt mijn zin om die persoon te helpen een stuk minder.
Je vangt nog altijd meer vliegen met honing dan met azijn.
Zoals ik het hier lees is Bol nog steeds genegen dit voor je op te lossen. Je kunt echter niet van ze verwachten dat ze bij iedere klant die zegt iets niet ontvangen te hebben, meteen het bedrag terug overmaken, zonder dit eerst uit te zoeken.
Dit.

Rustig blijven. Ik heb dezelfde situatie door de jaren heen ook gehad bij diverse webshops, van Bol tot Fonq tot Coolblue. Gewoon vriendelijk en beleefd blijven, maar blijf erop terugkomen als het nog niet opgelost is. Ze gaan echt wel voor je kijken of ze al dan niet direct iets kunnen betekenen voor je, maar dat doen ze over het algemeen een stuk sneller als je vriendelijk blijft dan als je gaat dreigen.

Rechtsbijstand/geschillencommissie e.d. is altijd nog een optie, maar zoals Kaza ook zegt: met honing vang je meer vliegen.
pi_200485677
quote:
6s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:55 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Dit.

Rustig blijven. Ik heb dezelfde situatie door de jaren heen ook gehad bij diverse webshops, van Bol tot Fonq tot Coolblue. Gewoon vriendelijk en beleefd blijven, maar blijf erop terugkomen als het nog niet opgelost is. Ze gaan echt wel voor je kijken of ze al dan niet direct iets kunnen betekenen voor je, maar dat doen ze over het algemeen een stuk sneller als je vriendelijk blijft dan als je gaat dreigen.

Rechtsbijstand/geschillencommissie e.d. is altijd nog een optie, maar zoals Kaza ook zegt: met honing vang je meer vliegen.
Ik ga rustig blijven ;)
pi_200485941
Reactie concept mail van WaterDrinker al terug


Beste,

Ik heb even een collega gevraagd en ik ga je vraag even doorzetten naar onze andere afdeling. Uit het onderzoek naar je pakket is gekomen dat hij bezorgd zou zijn. Heel vreemd dat hij niet is aangekomen. Onze andere afdeling gaat even kijken wat het handigste is om te doen.

Met vriendelijke groet,

Bol.com
pi_200485986
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:16 schreef Bottomleftone het volgende:
Reactie concept mail van WaterDrinker al terug


Beste,

Ik heb even een collega gevraagd en ik ga je vraag even doorzetten naar onze andere afdeling. Uit het onderzoek naar je pakket is gekomen dat hij bezorgd zou zijn. Heel vreemd dat hij niet is aangekomen. Onze andere afdeling gaat even kijken wat het handigste is om te doen.

Met vriendelijke groet,

Bol.com
Wat een reactie. Klantje aan het lijntje houden optima forma.
Wordt welles/nietes spelletje.
pi_200486141
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:16 schreef Bottomleftone het volgende:
Reactie concept mail van WaterDrinker al terug


Beste,

Ik heb even een collega gevraagd en ik ga je vraag even doorzetten naar onze andere afdeling. Uit het onderzoek naar je pakket is gekomen dat hij bezorgd zou zijn. Heel vreemd dat hij niet is aangekomen. Onze andere afdeling gaat even kijken wat het handigste is om te doen.

Met vriendelijke groet,

Bol.com
Toch klantje pesten weer nogmaals dat die bezorgd is terwijl ze geen enkel bewijs hebben. Slordig van Bol.
  donderdag 22 juli 2021 @ 13:31:03 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200486164
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:16 schreef Bottomleftone het volgende:
Reactie concept mail van WaterDrinker al terug


Beste,

Ik heb even een collega gevraagd en ik ga je vraag even doorzetten naar onze andere afdeling. Uit het onderzoek naar je pakket is gekomen dat hij bezorgd zou zijn. Heel vreemd dat hij niet is aangekomen. Onze andere afdeling gaat even kijken wat het handigste is om te doen.

Met vriendelijke groet,

Bol.com
Nou, prima. Afwachten wat die dan melden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200486678
Opgelost!

Bedankt iedereen :) :) :) :)

Beste meneer,

Bedankt voor je reactie.


Ik wil graag een nieuw artikel naar je opsturen. Het eerste bezorgadres wordt hierbij aangehouden.

Mocht je geen vervangend artikel willen ontvangen, dan kan ik jouw bestelling annuleren. Je wordt voor het artikel terugbetaald.

Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat.

Voor nu wens ik je een prettige dag toe!

Met vriendelijke groet,

Bol.com
pi_200486703
Mooi! ^O^
pi_200486711
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:09 schreef Bottomleftone het volgende:
Opgelost!

Bedankt iedereen :) :) :) :)

Beste meneer,

Bedankt voor je reactie.


Ik wil graag een nieuw artikel naar je opsturen. Het eerste bezorgadres wordt hierbij aangehouden.

Mocht je geen vervangend artikel willen ontvangen, dan kan ik jouw bestelling annuleren. Je wordt voor het artikel terugbetaald.

Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat.

Voor nu wens ik je een prettige dag toe!

Met vriendelijke groet,

Bol.com
Mooi. Super.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')