Ik was toen 33 en geëvacueerd van Bommel naar Den Bosch.quote:
Ik begon met Lauda, Hunt en Fittipaldi.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik keek vroeger veel F1, met Coulthard, Villeneuve, Hakinnenn.
Kibbeling met saus en makreel.quote:
Ha ha haquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was toen 33 en geëvacueerd van Bommel naar Den Bosch.
Twee helden. Straks eens kijken.quote:
Serieus? Dat is wel heel sneuquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:02 schreef Zipportal het volgende:
Zelfs de post van @:lenny_leonard wordt weggeflikkerd uit COR. Weg verhaal weg likes.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was toen 33 en geëvacueerd van Bommel naar Den Bosch.
User @Coco en ik hebben hier ook wel een pittige mening over.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel heel sneu
@:trein2000 @:tijger_m graag tekst en uitleg
Waarom ga je niet op zwart? Bevalt het FOK!pluche zo goed?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:coco en ik hebben hier ook wel een pittige mening over.
deze week geen enkele training die lekker ging gehad, allemaal moeizaam, dat komt niet vaak voorquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens
@:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:tijger_m
Even dat bovenlichaampje gesloopt
Verhaal niet gezien.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:coco en ik hebben hier ook wel een pittige mening over.
Ja, blijkbaar was het zo heftig dat er moest worden ingegrepen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een groot dramatisch verhaal nam Lenny afscheid van COR
Was wel even heftig
Nou ja, het was ook niet superhandigquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar was het zo heftig dat er moest worden ingegrepen.
Je maakt wat mee op de vrijdag.
Maar je komt dus niet meer in COR?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wanneer is het functioneringsgesprek met @Nattekat?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, het was ook niet superhandig
Maar ik ben team dit bespreek ik niet voor de schermen
@:zipportal
Wanneer hebben jullie beide tijd?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wanneer is het functioneringsgesprek met @:nattekat?
Hier gaat het wel lekker eigenlijk, al wil ik nu weer wat aankomen en dat vind ik toch een stuk moeilijker als je dat relatief schoon wil doenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
deze week geen enkele training die lekker ging gehad, allemaal moeizaam, dat komt niet vaak voor
maar was je ook mod in COR?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In 't crematorium.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kunnen wij wel alvast beginnen.
Waar zie je nattekat over 5 jaar?
Doe je het voor de tijd maar.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:01 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg vanavond een uurtje te sporten, ondanks dat het wel heel laat wordt dan.
Hopelijk is er geen haxball om me in de verleiding te brengen![]()
@:coco @:oriente
als zure ex-modquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kunnen wij wel alvast beginnen.
Waar zie je nattekat over 5 jaar?
Oneens. Ik heb het meest plezier met haxball als @GGMM aanwezig isquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee hoor zonder GGMM is het toch gezelliger
Toto vindt het vooral gezellig als hij geen kritiek krijgtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oneens. Ik heb het meest plezier met haxball als @:GGMM aanwezig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaat hij lekker in TDF postenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
Als @:maxi-mus al dat haxball gelul hier ziet is ie WOEST!
Laten we snel dit topic volposten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |