je zal het wel verdiend hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:01 schreef Caland het volgende:
Bergharen ligt vlakbij Nijmegen/Wijchen
Een keer goede tikken gehad daar met carnaval toen ik een jaar of 16 was
Dit even ter info
Als de zeespiegel stijgt en de deltawerken falen, zit je daar wel goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Noord-Limburg hè.
Ik heb nooit begrepen waarom je in Roermond, Itteren of Bergharen of zo zou gaan wonen met alle risico's van dien. Is toch vragen om problemen?
1 keer in mijn leven op vakantie geweest met ouders. Dat was ook daar. Komt dichtbij zo.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:13 schreef Coco het volgende:
Vaak op schoolreisje geweest in Valkenburg.
Ook door de grotten gefietst.
Krijg je met dat gesport van jequote:Op donderdag 15 juli 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
In ander nieuws: ik heb een bloeduitstorting in mijn oog
Ik hou jullie op de hoogte
[..]
Ja oke dat is wel een debiel ja
Hier wordt overigens niet geroddeld.
@:poepz0r
Tennis is geen sport.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Sporten
Daarom kun je beter gaan tennissen.
Jammer dit.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:01 schreef GGMM het volgende:
Na een geslaagd EK hebben we @:r-woud93 gevraagd om te blijven, en hij heeft ja gezegd
Hij gaat samen met @:nattekat en @:zoem het F1-forum modden
Heel veel succes en plezier!
@R-woud93 heeft toch helemaal niks met F1? (hoop ik)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dit.
Ik had @:R-woud93 veel liever op VBL zien modden.
Uiteraard als vervanger van @:onlogisch.
Klopt ik heb gewoon random een forum gekozenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:22 schreef Coco het volgende:
[..]
@:R-woud93 heeft toch helemaal niks met F1? (hoop ik)
Autorijden is een sportquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:22 schreef Coco het volgende:
[..]
@:R-woud93 heeft toch helemaal niks met F1? (hoop ik)
Sinds wanneer heeft het je interesse?quote:
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dit.
Ik had @:R-woud93 veel liever op VBL zien modden.
Uiteraard als vervanger van @:onlogisch.
Eind jaren 90quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft het je interesse?
Dan is het goed. Als je maar geen gloryhunter, vlaggetjeszieke idioot of randdebiel bent die 'Max' liefkozend gebruikt.quote:
Oké n00b.quote:
Dat is wel heel erg toevallig. Toen was er ook een overstroming in Limburg.quote:
Respect dat je niet een andere user kiestquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:27 schreef Coco het volgende:
Mijn plan is om samen met @:bluedisplay volgend jaar WK te modden.
Ben wel een beetje fan van Max hoor, maar probeer het wel altijd objectief te bekijkenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan is het goed. Als je maar geen gloryhunter, vlaggetjeszieke idioot of randdebiel bent die 'Max' liefkozend gebruikt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg toevallig. Toen was er ook een overstroming in Limburg.
ik al sinds de tijd van Jacky Ickx en Jackie Stewart, Max is echt wel bijzonder al ben ik ook niet zo van dat oranjevolkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan is het goed. Als je maar geen gloryhunter, vlaggetjeszieke idioot of randdebiel bent die 'Max' liefkozend gebruikt.
Er waren toch ook ooit overstromingen rond Tegelen/Venlo?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg toevallig. Toen was er ook een overstroming in Limburg.
Ik kijk het af en toe met mijn vader mee. Die kijkt er ook al sinds mensenheugenis naar. Het is wel van 2008 dat ik het voor het laatst intensief volgde, met de Hamilton-Massa ontknoping. Tegenwoordig heb ik er de tijd niet voor, tenzij zoals nu in de zomer.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik al sinds de tijd van Jacky Ickx en Jackie Stewart, Max is echt wel bijzonder al ben ik ook niet zo van dat oranjevolk
ik vind de auto's nu wat minder ook al zijn ze sneller, in de tijd van de V10 en V8 leken ze sneller en was het ook een geweldige ervaring ze live te zien, dat geluid was overweldigend.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk het af en toe met mijn vader mee. Die kijkt er ook al sinds mensenheugenis naar. Het is wel van 2008 dat ik het voor het laatst intensief volgde, met de Hamilton-Massa ontknoping. Tegenwoordig heb ik er de tijd niet voor, tenzij zoals nu in de zomer.
Toen was ik nog niet geboren.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Er waren toch ook ooit overstromingen rond Tegelen/Venlo?
Overweeg je naar Zandvoort te gaan?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind de auto's nu wat minder ook al zijn ze sneller, in de tijd van de V10 en V8 leken ze sneller en was het ook een geweldige ervaring ze live te zien, dat geluid was overweldigend.
Ik keek vroeger veel F1, met Coulthard, Villeneuve, Hakinnenn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik al sinds de tijd van Jacky Ickx en Jackie Stewart, Max is echt wel bijzonder al ben ik ook niet zo van dat oranjevolk
nee dat wordt een drama qua mensenmassa, kan eigenlijk niet met zulke toegangswegen zoveel mensenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overweeg je naar Zandvoort te gaan?
Ze gokken op het openbaar vervoer maar ik geloof daar niet zo in, mensen gaan toch wel met de autoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dat wordt een drama qua mensenmassa, kan eigenlijk niet met zulke toegangswegen zoveel mensen
Sowieso een vrij waardeloze plek om de boel qua verkeersstromen goed te managen lijkt mequote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gokken op het openbaar vervoer maar ik geloof daar niet zo in, mensen gaan toch wel met de auto
Dat sowieso ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een vrij waardeloze plek om de boel qua verkeersstromen goed te managen lijkt me
Je had dit om 12:00:00 willen plaatsen, hé?quote:
Nee dit is puur toeval!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je had dit om 12:00:00 willen plaatsen, hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |