Zonder Klaas was dit forum allang kapoet, KAPOET!quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog geen post van hem gelezen, maar ik heb nu al het idee dat het forum naar een hoger niveau is getild.
@:Danny @:Yvonne bedankt voor deze goede daad!
Krijg er altijd maagpijn van, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd de neiging heb om drie borden op te scheppen.quote:
Hij reageert op Poepz0r.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:41 schreef GGMM het volgende:
Wel een like uitgedeeld overigens want hij heeft volledig gelijk
Ja oke dat is wel een debiel jaquote:
Met de huidige userbase met zuigertjes in elk topic kan zijn genialiteit een verademing zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:43 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk weet hij zijn wachtwoord niet meer
Maar dat zal wel niet, want hij weet alles.
Makker genot.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:45 schreef onlogisch het volgende:
user @:poepz0r is het stront van FOK!
Oei en dat met floaters.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
In ander nieuws: ik heb een bloeduitstorting in mijn oog
Ik hou jullie op de hoogte
Jammer dat het alleen in je oog is.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja oke dat is wel een debiel ja
Hier wordt overigens niet geroddeld.
@:poepz0r
wtfquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah wat leuk, een nieuwe act in VBL.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:38 schreef pareesa het volgende:
Eeeh ja zielig, treurig, onrecht.
Maar hij koos zelf voor dat risicovolle werk.
Wanneer wordt mijn Louis aangekondigd als bondscoach?
Goeiemorgen. Zo naar huisarts. Met versice taxi, lopen lukt niet.quote:
Noord-Limburg hè.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
jouw voeten nog droog of ook al tot je knieën onder water?
Ik heb nooit begrepen waarom je in Limburg zou gaan wonenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Noord-Limburg hè.
Ik heb nooit begrepen waarom je in Roermond, Itteren of Bergharen of zo zou gaan wonen met alle risico's van dien. Is toch vragen om problemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |