Volgens mij ben je iets op het spoor.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef GGMM het volgende:
Er is iets raars met het lettertype aan de hand
Niets aan de hand hier. Ligt aan jou!quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef GGMM het volgende:
Er is iets raars met het lettertype aan de hand
Al besproken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets aan de hand hier. Ligt aan jou!
Maak eens een screenshot?
Je bent te laat.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets aan de hand hier. Ligt aan jou!
Maak eens een screenshot?
Nee, dat klopt. Dat is Times (de bold variant). Maar hier doet alles het wel, dus niet mijn probleem.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet het normale lettertype
Je bent zelf de bold variantquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Dat is Times (de bold variant). Maar hier doet alles het wel, dus niet mijn probleem.
Angst is een slechte raadgever.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde eigenlijk 'Pfizer/Moderna?' posten.
Maar ik was bang voor een 'Ja' reactie van @:GGMM met vervolgens een tag naar @:Coco
Ik heb ook geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee. Maar volgens mij Pfizer ja.
Ik hoop dat het gesmaakt heeft!quote:
Dit lijkt me geen goede reclame voor McDonaldsquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gesmaakt heeft!
Dit was overigens de laatste tweet van Andy Fordham:
[ afbeelding ]
Komt erg dichtbij zo.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gesmaakt heeft!
Dit was overigens de laatste tweet van Andy Fordham:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |