Deze formule komt uit een calculus boek.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik geloof dat je hiermee een aardig eind komt om ieders verjaardag te achterhalen![]()
[ afbeelding ]
als ik de posts net goed begreep iig.
ik zou best ind e zomer jarig willen zijnquote:Op donderdag 15 juli 2021 16:13 schreef zorro28 het volgende:
Conclusie: de halve SC is in de zomer jarig.
Allemaal getraumatiseerden die nooit in het zonnetje hebben mogen staan op schoolquote:Op donderdag 15 juli 2021 16:13 schreef zorro28 het volgende:
Conclusie: de halve SC is in de zomer jarig.
jarig zijn in de zomer is heerlijkquote:Op donderdag 15 juli 2021 16:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou best ind e zomer jarig willen zijn
Jawel hoorquote:Op donderdag 15 juli 2021 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Allemaal getraumatiseerden die nooit in het zonnetje hebben mogen staan op school
Ah ja dat vond ik altijd zo lullig, dat het voor of na de vakantie moest.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Allemaal getraumatiseerden die nooit in het zonnetje hebben mogen staan op school
Jaquote:Op donderdag 15 juli 2021 16:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ja dat vond ik altijd zo lullig, dat het voor of na de vakantie moest.
Ach november is wél de enige maand met de letter v erin. Dus daar ben je dan wel weer uniek inquote:
al leuke cadeautjes gehad?quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:25 schreef Momo het volgende:
Bedankt iedereen voor de lieve felicitaties
Niet al op hoop ik?quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:31 schreef Momo het volgende:
[..]
De gaming pc die ik mijzelf gafVerder 2 flessen likeur 43 gehad al
dat dacht ik ook van de rum die ik laatst kreeg met vaderdagquote:
Rum jagen wij hier er altijd wel snel doorheenquote:Op donderdag 15 juli 2021 16:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook van de rum die ik laatst kreeg met vaderdag
Yes, zag het! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:33 schreef Momo het volgende:
Anneke van Giersbergen trouwens in nieuwe seizoen Beste Zangers
Oh WAUW. Hou me op de hoogte.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:36 schreef Evenstar het volgende:
Trouwens ............. totally random, maaaaaaaaaaaar paar dagen geleden hebben wij besloten om heel heel heel serieus te gaan kijken naar de mogelijkheden om te emigreren naar Zweden![]()
![]()
![]()
Ga ik wel een keer bij Melodifestivalen zitten met een FOK! spandoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |