Ik vind een goed album qua productie is het geluid wat minder met de beats maar vond het desondanks een goed album!quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer ook nog niet. Zie nu dat er een album is.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steek je ze wel waar ze moeten??
Ja dat het allemaal niet perfect klinkt heeft ook wel wat.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind een goed album qua productie is het geluid wat minder met de beats maar vond het desondanks een goed album!
Een andere sound van Eminem zoals we hem kennen en ik vind wel beter, echter ofzo (op dit album).
precies...quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat het allemaal niet perfect klinkt heeft ook wel wat.
hoe is het glitterchick?quote:
ja goed lekker geslapen.. heb vakantiequote:
Die is ook leukquote:
slecht geslapen, nog geen vakantie, in afwachting van het resultaat van een coronatest van een vriend van me waar ik maandag mee heb staan ouwehoeren, kind is ziek, het is baggerweer, heb nieuwe schoenen binnen, dus alles bij elkaar zit het net in het negatievequote:Op donderdag 15 juli 2021 11:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja goed lekker geslapen.. heb vakantie
met jou?
Ben je ziek dan ??quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
slecht geslapen, nog geen vakantie, in afwachting van het resultaat van een coronatest van een vriend van me waar ik maandag mee heb staan ouwehoeren, kind is ziek, het is baggerweer, heb nieuwe schoenen binnen, dus alles bij elkaar zit het net in het negatieve
Ja dat is minderquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
slecht geslapen, nog geen vakantie, in afwachting van het resultaat van een coronatest van een vriend van me waar ik maandag mee heb staan ouwehoeren, kind is ziek, het is baggerweer, heb nieuwe schoenen binnen, dus alles bij elkaar zit het net in het negatieve
nee ik niet. zelftest was negatief. Maar heb dinsdag gezellig op gepaste afstand wel staan ouwehoeren met een vriend van me, die kreeg gisteren klachten en de melding dat hij met 2 besmette mensen in aanraking is geweest afgelopen zaterdag. Dus er is een mogelijkheid dat hij ook besmet is en dan zou het kunnen dat ik dus ook de lul benquote:
Laten we het hopen. Ben in ieder geval blij met m'n 3 paar nieuwe schoenenquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is minder![]()
maar kleine verlichting misschien.. er komt beter weer aan zonneschijn 25 graden komende week een weinig tot geen regen. Maar vervelend joh voor je nu hopelijk is het dan morgen een betere dag met betere vooruitzichten (niet positief testen kind beter beter weer en beter uitgerust)
helemaal fresh weerquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ben in ieder geval blij met m'n 3 paar nieuwe schoenen
quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang je niet ziek wordt niet te druk om maken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik niet. zelftest was negatief. Maar heb dinsdag gezellig op gepaste afstand wel staan ouwehoeren met een vriend van me, die kreeg gisteren klachten en de melding dat hij met 2 besmette mensen in aanraking is geweest afgelopen zaterdag. Dus er is een mogelijkheid dat hij ook besmet is en dan zou het kunnen dat ik dus ook de lul ben
Ow dat is nieuw voor me?quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang je niet ziek wordt niet te druk om maken.
Delta variant wordt je sowieso minder ziek van vaak alleen een snotneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |