geen kater?quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
Dat moment heb ik dik vet feest gevierd in Gelredome
neehoor gewoon ff terug op partymemorylane!!!quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:45 schreef ToT het volgende:
Gaan we ook nog rampeneren, of gaat dat te ver?
o wacht had verkeerd gelezenquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
Dat moment heb ik dik vet feest gevierd in Gelredome
Nee als je de hele nacht door feest viert en de trein neemt smorgens om thuis te komen is de kater al gevluchtquote:
de bob hoort er ook bijquote:
lifehackquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee als je de hele nacht door feest viert en de trein neemt smorgens om thuis te komen is de kater al gevlucht
Zeer gewaardeerd altijdquote:
De trein nemen is dan soms al een behoorlijke katerquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee als je de hele nacht door feest viert en de trein neemt smorgens om thuis te komen is de kater al gevlucht
Niet als je een uur moet lopen om er te komenquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:53 schreef engine het volgende:
[..]
De trein nemen is dan soms al een behoorlijke kater
Die is best leukquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik doe nog een bijdrage voor de goede PARTYVIBES
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
’Cause we came here to do this tonight
We don't wanna fight
We don't want no one feelin' uptight
’Til the morning light
Hope that everyone's feelin' all right
We don't wanna fight
We don't want no one feelin' uptight
’Til the morning light
Hope that everyone's feelin' all right
Ik kende dit nummer ook nog niet. Zie nu dat er een album is.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja toch! Voordat Eminem heel groot werd
Ik vind een goed album qua productie is het geluid wat minder met de beats maar vond het desondanks een goed album!quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kende dit nummer ook nog niet. Zie nu dat er een album is.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steek je ze wel waar ze moeten??
Ja dat het allemaal niet perfect klinkt heeft ook wel wat.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind een goed album qua productie is het geluid wat minder met de beats maar vond het desondanks een goed album!
Een andere sound van Eminem zoals we hem kennen en ik vind wel beter, echter ofzo (op dit album).
precies...quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat het allemaal niet perfect klinkt heeft ook wel wat.
hoe is het glitterchick?quote:
ja goed lekker geslapen.. heb vakantiequote:
Die is ook leukquote:
slecht geslapen, nog geen vakantie, in afwachting van het resultaat van een coronatest van een vriend van me waar ik maandag mee heb staan ouwehoeren, kind is ziek, het is baggerweer, heb nieuwe schoenen binnen, dus alles bij elkaar zit het net in het negatievequote:Op donderdag 15 juli 2021 11:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja goed lekker geslapen.. heb vakantie
met jou?
Ben je ziek dan ??quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
slecht geslapen, nog geen vakantie, in afwachting van het resultaat van een coronatest van een vriend van me waar ik maandag mee heb staan ouwehoeren, kind is ziek, het is baggerweer, heb nieuwe schoenen binnen, dus alles bij elkaar zit het net in het negatieve
Ja dat is minderquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
slecht geslapen, nog geen vakantie, in afwachting van het resultaat van een coronatest van een vriend van me waar ik maandag mee heb staan ouwehoeren, kind is ziek, het is baggerweer, heb nieuwe schoenen binnen, dus alles bij elkaar zit het net in het negatieve
nee ik niet. zelftest was negatief. Maar heb dinsdag gezellig op gepaste afstand wel staan ouwehoeren met een vriend van me, die kreeg gisteren klachten en de melding dat hij met 2 besmette mensen in aanraking is geweest afgelopen zaterdag. Dus er is een mogelijkheid dat hij ook besmet is en dan zou het kunnen dat ik dus ook de lul benquote:
Laten we het hopen. Ben in ieder geval blij met m'n 3 paar nieuwe schoenenquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is minder![]()
maar kleine verlichting misschien.. er komt beter weer aan zonneschijn 25 graden komende week een weinig tot geen regen. Maar vervelend joh voor je nu hopelijk is het dan morgen een betere dag met betere vooruitzichten (niet positief testen kind beter beter weer en beter uitgerust)
helemaal fresh weerquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ben in ieder geval blij met m'n 3 paar nieuwe schoenen
quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang je niet ziek wordt niet te druk om maken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik niet. zelftest was negatief. Maar heb dinsdag gezellig op gepaste afstand wel staan ouwehoeren met een vriend van me, die kreeg gisteren klachten en de melding dat hij met 2 besmette mensen in aanraking is geweest afgelopen zaterdag. Dus er is een mogelijkheid dat hij ook besmet is en dan zou het kunnen dat ik dus ook de lul ben
Ow dat is nieuw voor me?quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang je niet ziek wordt niet te druk om maken.
Delta variant wordt je sowieso minder ziek van vaak alleen een snotneus
Jaquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat is nieuw voor me?
Dus de regering is in dikke paniek om wat snotneuzen?
quote:
Hippe papa Dudorquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.vans.nl/shop/(...)gId=11257&langId=-24
Deze allemaal nieuw
van die onderste 2 kan ik het plaatje niet linken
vans zitten lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze allemaal nieuw
van die onderste 2 kan ik het plaatje niet linken
er staat een etentje dinsdag op de planning, dus ik wil me daarvoor wel even zorgen maken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang je niet ziek wordt niet te druk om maken.
Delta variant wordt je sowieso minder ziek van vaak alleen een snotneus
Net zoals alle kledingquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
je kan nooit teveel schoenen hebben
lekker variëren netzoals tassen
ik heb nu 5 paar vans, 2 paar nette schoenen voor kantoor, afgetrapte schoenen voor het stappen en een paar schoenen om op te trainen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
je kan nooit teveel schoenen hebben
lekker variëren netzoals tassen
meer als 1 paar dat is al goed tochquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nu 5 paar vans, 2 paar nette schoenen voor kantoor, afgetrapte schoenen voor het stappen en een paar schoenen om op te trainen.
ja maar ik vind het wel een beetje veel worden nuquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
meer als 1 paar dat is al goed toch
In NRC heeft daar een interessant artikel over gestaan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Delta variant is veel besmettelijker maar ook veel
Minder heftig .
Des te besmettelijker een variant wordt , hoe minder de kans op heftige griep
Kloptquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:23 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
In NRC heeft daar een interessant artikel over gestaan.
ja zonde vinden om ze te dragen maar je hebt ze tochquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar ik vind het wel een beetje veel worden nu
maar m'n zwart roze vans waren echt aan vervanging toe en m'n neon roze draag ik te weinig omdat ik bang ben dat ze vies worden![]()
ik draag ze als ik zeker weet dat het droog blijft en ik niet het bos ofzo in hoefquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja zonde vinden om ze te dragen maar je hebt ze toch![]()
gewoon afentoe dragen
zuinig mode aanquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik draag ze als ik zeker weet dat het droog blijft en ik niet het bos ofzo in hoef
yup, de eigenaar van de magic winkel waar ik veel kom heeft dezelfde gekocht nadat hij de mijne zag maar die is er laatst de hond mee wezen uitlaten in het bos. Helemaal naar de klote gelijkquote:
dat is ook niet erg slim om te doen als het kutweer isquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup, de eigenaar van de magic winkel waar ik veel kom heeft dezelfde gekocht nadat hij de mijne zag maar die is er laatst de hond mee wezen uitlaten in het bos. Helemaal naar de klote gelijk
nice!!quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:28 schreef greysbones het volgende:
Krijg als het goed is vandaag
Witte Nikes met goud![]()
nee het was wel droog die dag maar het hard s nachts geregend. dus het bos was nog wel nat, daar had hij even niet over nagedachtquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is ook niet erg slim om te doen als het kutweer is
nee nikequote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee het was wel droog die dag maar het hard s nachts geregend. dus het bos was nog wel nat, daar had hij even niet over nagedacht
quote:
eet smakelijk en succes met opruimen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok doei
ik ga ff eten en opruimen laterss fijne dag allemaal!
quote:
Die laatste is van cars tochquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb ook addidas
Björn borg
En Alexander Mc queen
Ik denk dat ze ook op zoek zijn naar wat zonquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:40 schreef dud0r het volgende:
meestal zijn ze wel stiller als het regent maar vandaag waren ze boos op de regen denk ik
dan kunnen ze nog lang zoeken vandaagquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook op zoek zijn naar wat zon
Morgen meer kansquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan kunnen ze nog lang zoeken vandaag
vanavond nog een beetje zon als ik het zo zie in de voorspellingquote:
Dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
vanavond nog een beetje zon als ik het zo zie in de voorspelling
dat gaat me wat ver, heb gewoon een t-shirt aan. en heb het raam op een kiertje staanquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn
Heb nu toch maar een trui aan gedaan
Srsly?quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn
Heb nu toch maar een trui aan gedaan
Picaquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Srsly?Ik zit al een paar maand met m'n blote bast in huis!
Al gezienquote:Op donderdag 15 juli 2021 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]zijn wel pics van te vinden op m'n Smoelenboek!
Thuiswerken… @Wereldgozer zit het eerste uur in zijn boxer, maar daarna kleed hij zich toch als een nette jongeman aan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
maar ik snap tot wel, als het warm is dan gaat het shirt hier ook uit. Wel binnen handbereik voor het geval ik een videobelletje tussendoor krijg
Daar zorg jij wel voor dat hij dat netjes doet he.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Thuiswerken… @:Wereldgozer zit het eerste uur in zijn boxer, maar daarna kleed hij zich toch als een nette jongeman aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |