SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ja het zijn vaak wel plekken die met een zekere regelmaat onder water staan. Vrienden van mij woonden ook in zo'n dorp, was elke paar jaar raak. Huizen waren daar ook vrij goedkoop..quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:06 schreef Flory het volgende: [..] Vreselijk! Ik heb het ook een keer gezien bij mensen vlak erna, ik zou keihard janken maar ze waren wel wat gewend
![]()
Elke keer weer die ellende, ik zou verhuizenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het zijn vaak wel plekken die met een zekere regelmaat onder water staan. Vrienden van mij woonden ook in zo'n dorp, was elke paar jaar raak. Huizen waren daar ook vrij goedkoop..
Gewoon een gracht om je huis graven.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Elke keer weer die ellende, ik zou verhuizen
Of je huis op palen bouwenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Elke keer weer die ellende, ik zou verhuizen
Familie van mij had pech in 93 en 95. Heb je net weer alles een beetje op orde en dan loopt de zooi weer onder.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het zijn vaak wel plekken die met een zekere regelmaat onder water staan. Vrienden van mij woonden ook in zo'n dorp, was elke paar jaar raak. Huizen waren daar ook vrij goedkoop..
Terpenquote:
Nijswiller, maar het is nu langs die hele provinciale weg. gulpen-wittem0wahlwiller-nijswiller hommeles.quote:
Wel vervelend dat het zo lang duurtquote:
Daar reed ik 3 weken geleden nog in het zonnetje overheen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nijswiller, maar het is nu langs die hele provinciale weg. gulpen-wittem0wahlwiller-nijswiller hommeles.
Of je wacht 3 maanden of je bekijkt het in de biosquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:18 schreef Ama het volgende:
Nieuwe Black Widow film op Disney+, je moet alleen wel even 22 euro betalen.
Hij is matig. Bespaar je geld.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:18 schreef Ama het volgende:
Nieuwe Black Widow film op Disney+, je moet alleen wel even 22 euro betalen.
Ik ga voor optie 1.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of je wacht 3 maanden of je bekijkt het in de bios
Ik wacht sowieso wel gewoon.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is matig. Bespaar je geld.
Is ook zo voorbijquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een gracht om je huis graven.
Hmm, dat is ook niet overal en voor iedereen mogelijkquote:
In de bios gezien of thuis?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik 22 euro betaal voor een film dan kijk ik hem wel in de bioscoop.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thuis.
Ga echt nooit naar de bios.
Ik kijk liever in de bios. Thuis zijn bijna alle films kut.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thuis.
Ga echt nooit naar de bios.
Oh vind ik niet, ik kan thuis ook genieten van een film.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk liever in de bios. Thuis zijn bijna alle films kut.
Zo vaak zijn er natuurlijk ook geen overstromingen. Die van 95 kan ik me nauwelijks nog herinneren.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:20 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dat is ook niet overal en voor iedereen mogelijk![]()
Echt begrijp niet dat mensen daar nog een huis kopen, de stress elke keer
Gewoon piratenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik 22 euro betaal voor een film dan kijk ik hem wel in de bioscoop.
In het buikjequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef LTVDK het volgende:
*burp* hele pizza op, waar laten mensen dat zeg
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
R&P / Relatie moeder bemoeilijkt door geldzaken
Godver
Daar is sinds 93/95 wel echt keihard aan gewerkt hoor, maak je niet druk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dit doet me denken aan Frankrijk in WO2, dachten veilig te zijn met de Maginotlinie, maar de Duitsers kwamen over de Ardennen...Nederland heeft de Deltawerken en daar al het geld in gestopt, maar laat de dijken bij de rivieren maar een beetje aan hun lot over met alle gevolgen van dien /overstromingen.
En Yelena is leuker dan black widow zelfquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kom echt nooit in R&Pquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Godver
Zo even lezen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Godver
Had wel een pizza waar de gemiddelde Italiaan mij op het dorpsplein voor zou stenigen denk ik. Pizza döner zonder kaas en met een bakje satésaus ernaastquote:
De laatste jaren valt het gelukkig mee inderdaad.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo vaak zijn er natuurlijk ook geen overstromingen. Die van 95 kan ik me nauwelijks nog herinneren.
en ananas?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had wel een pizza waar de gemiddelde Italiaan mij op het dorpsplein voor zou stenigen denk ik. Pizza döner zonder kaas en met een bakje satésaus ernaast
en m'n toetsenbord loshalen zekerquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je af en toe eens moeten doen met een snack en biertje erbij. Prima vermaak.
Nee gewoon paprika, ui en champignons, dat dan weer welquote:
Dan worden er maatregelen genomen, maar heb je nu weer nieuw extreem weer. Ik merkte het hier laatst in de stad al. Water kan gewoon neregns naartoe in bepaalde gevallen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:31 schreef Flory het volgende:
[..]
De laatste jaren valt het gelukkig mee inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |