SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ja het zijn vaak wel plekken die met een zekere regelmaat onder water staan. Vrienden van mij woonden ook in zo'n dorp, was elke paar jaar raak. Huizen waren daar ook vrij goedkoop..quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:06 schreef Flory het volgende: [..] Vreselijk! Ik heb het ook een keer gezien bij mensen vlak erna, ik zou keihard janken maar ze waren wel wat gewend
![]()
Elke keer weer die ellende, ik zou verhuizenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het zijn vaak wel plekken die met een zekere regelmaat onder water staan. Vrienden van mij woonden ook in zo'n dorp, was elke paar jaar raak. Huizen waren daar ook vrij goedkoop..
Gewoon een gracht om je huis graven.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Elke keer weer die ellende, ik zou verhuizen
Of je huis op palen bouwenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Elke keer weer die ellende, ik zou verhuizen
Familie van mij had pech in 93 en 95. Heb je net weer alles een beetje op orde en dan loopt de zooi weer onder.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het zijn vaak wel plekken die met een zekere regelmaat onder water staan. Vrienden van mij woonden ook in zo'n dorp, was elke paar jaar raak. Huizen waren daar ook vrij goedkoop..
Terpenquote:
Nijswiller, maar het is nu langs die hele provinciale weg. gulpen-wittem0wahlwiller-nijswiller hommeles.quote:
Wel vervelend dat het zo lang duurtquote:
Daar reed ik 3 weken geleden nog in het zonnetje overheen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nijswiller, maar het is nu langs die hele provinciale weg. gulpen-wittem0wahlwiller-nijswiller hommeles.
Of je wacht 3 maanden of je bekijkt het in de biosquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:18 schreef Ama het volgende:
Nieuwe Black Widow film op Disney+, je moet alleen wel even 22 euro betalen.
Hij is matig. Bespaar je geld.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:18 schreef Ama het volgende:
Nieuwe Black Widow film op Disney+, je moet alleen wel even 22 euro betalen.
Ik ga voor optie 1.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of je wacht 3 maanden of je bekijkt het in de bios
Ik wacht sowieso wel gewoon.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is matig. Bespaar je geld.
Is ook zo voorbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |