SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ja het zijn vaak wel plekken die met een zekere regelmaat onder water staan. Vrienden van mij woonden ook in zo'n dorp, was elke paar jaar raak. Huizen waren daar ook vrij goedkoop..quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:06 schreef Flory het volgende: [..] Vreselijk! Ik heb het ook een keer gezien bij mensen vlak erna, ik zou keihard janken maar ze waren wel wat gewend
![]()
Elke keer weer die ellende, ik zou verhuizenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het zijn vaak wel plekken die met een zekere regelmaat onder water staan. Vrienden van mij woonden ook in zo'n dorp, was elke paar jaar raak. Huizen waren daar ook vrij goedkoop..
Gewoon een gracht om je huis graven.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Elke keer weer die ellende, ik zou verhuizen
Of je huis op palen bouwenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Elke keer weer die ellende, ik zou verhuizen
Familie van mij had pech in 93 en 95. Heb je net weer alles een beetje op orde en dan loopt de zooi weer onder.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het zijn vaak wel plekken die met een zekere regelmaat onder water staan. Vrienden van mij woonden ook in zo'n dorp, was elke paar jaar raak. Huizen waren daar ook vrij goedkoop..
Terpenquote:
Nijswiller, maar het is nu langs die hele provinciale weg. gulpen-wittem0wahlwiller-nijswiller hommeles.quote:
Wel vervelend dat het zo lang duurtquote:
Daar reed ik 3 weken geleden nog in het zonnetje overheen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nijswiller, maar het is nu langs die hele provinciale weg. gulpen-wittem0wahlwiller-nijswiller hommeles.
Of je wacht 3 maanden of je bekijkt het in de biosquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:18 schreef Ama het volgende:
Nieuwe Black Widow film op Disney+, je moet alleen wel even 22 euro betalen.
Hij is matig. Bespaar je geld.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:18 schreef Ama het volgende:
Nieuwe Black Widow film op Disney+, je moet alleen wel even 22 euro betalen.
Ik ga voor optie 1.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of je wacht 3 maanden of je bekijkt het in de bios
Ik wacht sowieso wel gewoon.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is matig. Bespaar je geld.
Is ook zo voorbijquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon een gracht om je huis graven.
Hmm, dat is ook niet overal en voor iedereen mogelijkquote:
In de bios gezien of thuis?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik 22 euro betaal voor een film dan kijk ik hem wel in de bioscoop.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thuis.
Ga echt nooit naar de bios.
Ik kijk liever in de bios. Thuis zijn bijna alle films kut.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thuis.
Ga echt nooit naar de bios.
Oh vind ik niet, ik kan thuis ook genieten van een film.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk liever in de bios. Thuis zijn bijna alle films kut.
Zo vaak zijn er natuurlijk ook geen overstromingen. Die van 95 kan ik me nauwelijks nog herinneren.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:20 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dat is ook niet overal en voor iedereen mogelijk![]()
Echt begrijp niet dat mensen daar nog een huis kopen, de stress elke keer
Gewoon piratenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik 22 euro betaal voor een film dan kijk ik hem wel in de bioscoop.
In het buikjequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef LTVDK het volgende:
*burp* hele pizza op, waar laten mensen dat zeg
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
R&P / Relatie moeder bemoeilijkt door geldzaken
Godver
Daar is sinds 93/95 wel echt keihard aan gewerkt hoor, maak je niet druk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dit doet me denken aan Frankrijk in WO2, dachten veilig te zijn met de Maginotlinie, maar de Duitsers kwamen over de Ardennen...Nederland heeft de Deltawerken en daar al het geld in gestopt, maar laat de dijken bij de rivieren maar een beetje aan hun lot over met alle gevolgen van dien /overstromingen.
En Yelena is leuker dan black widow zelfquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kom echt nooit in R&Pquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Godver
Zo even lezen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Godver
Had wel een pizza waar de gemiddelde Italiaan mij op het dorpsplein voor zou stenigen denk ik. Pizza döner zonder kaas en met een bakje satésaus ernaastquote:
De laatste jaren valt het gelukkig mee inderdaad.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo vaak zijn er natuurlijk ook geen overstromingen. Die van 95 kan ik me nauwelijks nog herinneren.
en ananas?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had wel een pizza waar de gemiddelde Italiaan mij op het dorpsplein voor zou stenigen denk ik. Pizza döner zonder kaas en met een bakje satésaus ernaast
en m'n toetsenbord loshalen zekerquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je af en toe eens moeten doen met een snack en biertje erbij. Prima vermaak.
Nee gewoon paprika, ui en champignons, dat dan weer welquote:
Dan worden er maatregelen genomen, maar heb je nu weer nieuw extreem weer. Ik merkte het hier laatst in de stad al. Water kan gewoon neregns naartoe in bepaalde gevallen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:31 schreef Flory het volgende:
[..]
De laatste jaren valt het gelukkig mee inderdaad.
Ik bestelde vorige week pizza hawaii terwijl ik naast m'n italiaanse collega zat...quote:
Volgende keer pizza met banaan bestellen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bestelde vorige week pizza hawaii terwijl ik naast m'n italiaanse collega zat...Kreeg zo'n afkeurende blik
I love pizza hawaii, hahahaquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bestelde vorige week pizza hawaii terwijl ik naast m'n italiaanse collega zat...Kreeg zo'n afkeurende blik
en Nutella!quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgende keer pizza met banaan bestellen.
R&P / 4 jaar relatie, maar sinds kort aan het chatten met iemandquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Godver
Hier in de stad is het bij regen geloof ik ook vrij normaal dat de brandweer weer moet aanrukken om te pompen, maarja dat rioolsysteem hier op sommige plekkenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan worden er maatregelen genomen, maar heb je nu weer nieuw extreem weer. Ik merkte het hier laatst in de stad al. Water kan gewoon neregns naartoe in bepaalde gevallen.
Klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had wel een pizza waar de gemiddelde Italiaan mij op het dorpsplein voor zou stenigen denk ik. Pizza döner zonder kaas en met een bakje satésaus ernaast
Waar zou je geen satesaus bij eten?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:37 schreef LTVDK het volgende:
Zo'n bakje satésaus naast de pizza is trouwens best ideaal, kun je lekker de randjes korst waar niks opzit in dippen
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:37 schreef LTVDK het volgende:
Zo'n bakje satésaus naast de pizza is trouwens best ideaal, kun je lekker de randjes korst waar niks opzit in dippen
Je houdt niet van satésaus? 🤔quote:
Denk dat het bij een ijsje ofzo niet heel lekker isquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar zou je geen satesaus bij eten?
Pasta.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vis.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht al, wie houdt er nou niet vanquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sowieso is het pindasaus![]()
En jawel hoor![]()
![]()
Mensen zonder smaakquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dacht al, wie houdt er nou niet van![]()
Nou, tot 2 jaar geleden was het ondenkbaar dat ik het zou eten hoor, weet ook niet waarom ik er tegenwoordig wel zo gek op benquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dacht al, wie houdt er nou niet van![]()
Verkapte kijk-mij-eens-elektrisch-rijden-postquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op 3 plekken geweest om mijn auto op te laden; overal vol. Weer te merken dat er een voetbalwedstrijd gespeeld wordt.
Oh wat grappig ! En waarom at je het daarvoor echt nooit en was het zo ondenkbaar ?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, tot 2 jaar geleden was het ondenkbaar dat ik het zou eten hoor, weet ook niet waarom ik er tegenwoordig wel zo gek op ben
Idd ja !!!quote:
En nu ? Hahahaquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op 3 plekken geweest om mijn auto op te laden; overal vol. Weer te merken dat er een voetbalwedstrijd gespeeld wordt.
Goed voor de bijtelling CO2-uitstoot.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-elektrisch-rijden-post
Ja weet ik het, moest er gewoon niks van hebben, bestelde bij de chinees zelf het vlees en de saus apart zodat ik het vlees zonder saus kon etenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh wat grappig ! En waarom at je het daarvoor echt nooit en was het zo ondenkbaar ?
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik het, moest er gewoon niks van hebben, bestelde bij de chinees zelf het vlees en de saus apart zodat ik het vlees zonder saus kon eten
Nu maar hopen dat ze in Oktober weer open mogen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
TUI: Canarische eilanden en Balearen naar oranje
Het reisadvies voor de Balearen en de Canarische eilanden verandert vrijdag van geel naar oranje, meldt reisorganisatie TUI. Dat betekent dat reizen naar onder meer de eilanden Mallorca, Menorca, Ibiza, Gran Canaria en Tenerife wordt afgeraden. Aanleiding is het toegenomen aantal besmettingen op een aantal van die eilanden.
Vanaf zondag is een negatieve coronatest verplicht voor terugkerende reizigers die niet volledig zijn gevaccineerd of geen coronabewijs hebben.
Er wordt een "enorm aantal" reizigers getroffen, schrijft TUI. De reisorganisatie annuleert alle vakantiereizen naar de eilanden met vertrek van 16 juli tot en met 2 augustus. TUI-reizigers die er nu verblijven kunnen hun vakantie afmaken en op de geplande terugvlucht naar huis komen.
Ook Engeland zet de eilandengroep per maandag op oranje. Dat betekent dat reizigers bij thuiskomst tien dagen in quarantaine moeten.
Heb je al wat geboekt?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze in Oktober weer open mogen.
Hahaha grappig! Ik heb dat een beetje met mayonaise denk ik, had ooit toen ik klein was voor de eerste keer friet met mayo op een verjaardagsfeestje bij een zwembad , en was zooo fucking zuur dat ik gelijk een afkeer had voor de rest van mn leven..tot een aantal jaar geleden, en nu vind ik het echt lekkerrrrrquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik het, moest er gewoon niks van hebben, bestelde bij de chinees zelf het vlees en de saus apart zodat ik het vlees zonder saus kon eten
Denk dat vooral die 2 maanden aan ziekenhuisvoer een hoop hebben geholpen, het kan namelijk onmogelijk zo slecht zijn als dat dus dan zijn opeens een hoop dingen lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die klap heeft je ook een hoop goeds gedaan eigenlijk
Hahaha..mooi kut wel..niet alsof je een jerrycan met elektriciteit kan vullenquote:
Deze zomer wordt echt een dramaquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
TUI: Canarische eilanden en Balearen naar oranje
Het reisadvies voor de Balearen en de Canarische eilanden verandert vrijdag van geel naar oranje, meldt reisorganisatie TUI. Dat betekent dat reizen naar onder meer de eilanden Mallorca, Menorca, Ibiza, Gran Canaria en Tenerife wordt afgeraden. Aanleiding is het toegenomen aantal besmettingen op een aantal van die eilanden.
Vanaf zondag is een negatieve coronatest verplicht voor terugkerende reizigers die niet volledig zijn gevaccineerd of geen coronabewijs hebben.
Er wordt een "enorm aantal" reizigers getroffen, schrijft TUI. De reisorganisatie annuleert alle vakantiereizen naar de eilanden met vertrek van 16 juli tot en met 2 augustus. TUI-reizigers die er nu verblijven kunnen hun vakantie afmaken en op de geplande terugvlucht naar huis komen.
Ook Engeland zet de eilandengroep per maandag op oranje. Dat betekent dat reizigers bij thuiskomst tien dagen in quarantaine moeten.
Oké Bal van Dissel.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
ik vind dat als je gevaccineerd bent volledig je gewoon moet kunnen gaan
Ik red het morgen wel tot waar ik moet zijn; daar maar even laden dan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha..mooi kut wel..niet alsof je een jerrycan met elektriciteit kan vullen
Mayo vind ik nog steeds walgelijk, het zaad van de duivelquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha grappig! Ik heb dat een beetje met mayonaise denk ik, had ooit toen ik klein was voor de eerste keer friet met mayo op een verjaardagsfeestje bij een zwembad , en was zooo fucking zuur dat ik gelijk een afkeer had voor de rest van mn leven..tot een aantal jaar geleden, en nu vind ik het echt lekkerrrrr
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mayo vind ik nog steeds walgelijk, het zaad van de duivelligt niet eens aan de smaak maar aan de structuur en dat vettige
Eigen schuld, mensen moesten gewoon persé op vakantie, had gewoon nog een jaar gewacht, maar nee hoorquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze zomer wordt echt een drama
Zaad van de duivelquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mayo vind ik nog steeds walgelijk, het zaad van de duivelligt niet eens aan de smaak maar aan de structuur en dat vettige
Gelukkig heb ik (bewust) geen plannen deze zomer.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze zomer wordt echt een drama
Ik wil ook op vakantie. Dat is nou juist het dramaquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Eigen schuld, mensen moesten gewoon persé op vakantie, had gewoon nog een jaar gewacht, maar nee hoor
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ook op vakantie. Dat is nou juist het drama
Daar zat toch zo'n turbosaurus in het voorwiel?quote:
Mja. Ik wil mijn vrienden in Boedapest weer eens kunnen zien. En we hebben een huis daar wat er al twee jaar onbewoond bij staat.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Eigen schuld, mensen moesten gewoon persé op vakantie, had gewoon nog een jaar gewacht, maar nee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |