quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bericht van Fr12 noemt Ajax niet eens bij de naam
Dat is echt heel zielig.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bericht van Fr12 noemt Ajax niet eens bij de naam
Reacties als krijgt hij er daar ook een inwendig defribilatortje bij?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:48 schreef GGMM het volgende:
Die reacties onder die Tweet zijn wel sneu
Daar mogen jullie je best voor schamen.
Ik vind het al knap dat diegene zulke moeilijke woorden kan typen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Reacties als krijgt hij er daar ook een inwendig defribilatortje bij?
En dan hopen op Alireza die er he-le-maal niets van kan. Brighton reject.quote:
Is dat beter of slechter dan een Watford reject?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En dan hopen op Alireza die er he-le-maal niets van kan. Brighton reject.
Ik las op FR12 iets dat ze hem op de open dag met de trauma-helikopter gingen presenteren, die vond ik wel goed gevonden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
Hmm, die stond er niet eens tussen
Dan moet ik het zelf maar weer doen
Spelers presenteren met een helikopter is voor debielen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik las op FR12 iets dat ze hem op de open dag met de trauma-helikopter gingen presenteren, die vond ik wel goed gevonden.
Maar goed ANNOUNCE JAHANBAKHSHS
Spelers van het veld afvliegen met een helikopter ookquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spelers presenteren met een helikopter is voor debielen.
Uhm, goeie? Je probeer wel heel opzichtig je leed te verzachten met wat stoere grapjes hier hé. Een beetje wat kinderen op de basisschool ook doen. Het zit diep. Misschien kun je wederom een grapje maken over iemand zijn hart, of een jood of een slang hahahah?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers van het veld afvliegen met een helikopter ook
Rustig maat, denk aan je hartquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm, goeie? Je probeer wel heel opzichtig je leed te verzachten met wat stoere grapjes hier hé. Een beetje wat kinderen op de basisschool ook doen. Het zit diep. Misschien kun je wederom een grapje maken over iemand zijn hart, of een jood of een slang hahahah?
Ik maak mij er verder niet druk om (nou ja behalve deze posts), ik wil je wel op het hart drukken om wat creatiever te worden want dit is om te huilen.quote:
Laat maar even weten als je een like hebtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:51 schreef Caland het volgende:
Hmm, die stond er niet eens tussen
Dan moet ik het zelf maar weer doen
Ik vind dat een vrij leuke traditiequote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spelers presenteren met een helikopter is voor debielen.
Jammer, ik had graag meer van jou gehoord over helikopters.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot zo ver mijn mening over helikopters.
En vrijwel iedereen hier heeft graag dat je je matige @Boussaadia -act in dit topic stopzet maar hé, je kan niet alles hebben.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, ik had graag meer van jou gehoord over helikopters.
Hadden ze voor Kelly een kinderstoeltje? (waar hangt die jongen eigenlijk uit, staat die nog onder contract bij Feyenoord?)quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:06 schreef Caland het volgende:
Met Senesi was het maar goed ook dat hij niet in die helikopter hoefde te zitten
Zo’n jongen kan dan toch opeens rare dingen gaan doen
Wel genot als daar dan een kutspeler en een 3e keeper uitkomt ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat een vrij leuke traditie
Enige jammere is dat we rond de open dag vrijwel nooit al een fatsoenlijke aankoop hebben gedaan waardoor er meestal een hoop meuk uit die helikoptertjes komt, maar ik vind het wel wat hebben.
Tot zo ver mijn mening over helikopters.
Ja die schijnt dus nog onder contract te staanquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hadden ze voor Kelly een kinderstoeltje? (waar hangt die jongen eigenlijk uit, staat die nog onder contract bij Feyenoord?)
Kelly staat onder contract bij Feyenoord maar is niet meer welkom op het trainingsveld. Hij is nog niet ontbonden, ik verwacht dat hij bij iedere club mag tekenen en dat Feyenoord het restant van zijn salaris komend jaar betaalt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hadden ze voor Kelly een kinderstoeltje? (waar hangt die jongen eigenlijk uit, staat die nog onder contract bij Feyenoord?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |