abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200493867
Volgende week 20 weken echo! Hartfilmpje was weer in orde :)

Qua namen weten wij al 10 jaar welke naam het gaat worden en de naam is voor zowel jongen als meisje hetzelfde en we waren er binnen 10 seconden aan uit welke het moest worden :)
pi_200493891
quote:
9s.gif Op donderdag 22 juli 2021 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
Volgende week 20 weken echo! Hartfilmpje was weer in orde :)

Qua namen weten wij al 10 jaar welke naam het gaat worden en de naam is voor zowel jongen als meisje hetzelfde en we waren er binnen 10 seconden aan uit welke het moest worden :)
:o

Hier ook volgende week 20-weken echo.
pi_200493920
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 21:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:o

Hier ook volgende week 20-weken echo.
Heb je al een naam ouwe dibbes.
pi_200493973
quote:
9s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Heb je al een naam ouwe dibbes.
Ja, 90 procent zeker.

Was hier ook redelijk snel geregeld. Vriendin kwam een week lang met "leuke" namen. Dit was de enige die ik ook leuk vond.

Niks meer aan doen.
pi_200493984
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ja, 90 procent zeker.

Was hier ook redelijk snel geregeld. Vriendin kwam een week lang met "leuke" namen. Dit was de enige die ik ook leuk vond.

Niks meer aan doen.
Lekker :) Wij hadden 1 naam beide dezelfde GENOT.
pi_200494080
Vorige keer hadden wij de naam een uurtje nadat we het geslacht wisten. Deze keer wordt het wel een uitdaging denk ik, en dan vooral als het een meisje blijkt te zijn. Daarmee zitten we niet echt op één lijn heb ik al gemerkt... Nog 3 weken tot de 20-weken echo, dus ben benieuwd!

Vanmiddag controle gehad bij de verloskundige, sticker gekregen *).
Vandaag was degene er die vorige keer de bevalling heeft begeleid totdat ik medisch werd :). Was leuk om haar weer even te zien en het nog even over "de vorige keer" te hebben. Heb haar ook voorgelegd wat mijn (onze) wensen zijn met betrekking tot de bevalling van baby2. Sowieso ben ik medisch, maar haar "jullie hebben gelijk" was toch wel fijn ook al heb ik niet het idee dat ik die bevestiging nodig had.
pi_200494116
quote:
9s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Lekker :) Wij hadden 1 naam beide dezelfde GENOT.
Weet je het geslacht ook al? Of pas bij 20-weken echo?
pi_200494127
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Weet je het geslacht ook al? Of pas bij 20-weken echo?
Pas bij de bevalling ;) VERRASSING GENOT.
pi_200494164
quote:
9s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Pas bij de bevalling ;) VERRASSING GENOT.
Erg spannend. Maar als je meekijkt bij de echo dan zie je het zelf ook wel.

Vooral als je weet waar je op moet letten, maar dat zal ik je dan maar niet vertellen. :)
pi_200494176
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Erg spannend. Maar als je meekijkt bij de echo dan zie je het zelf ook wel.

Vooral als je weet waar je op moet letten, maar dat zal ik je dan maar niet vertellen. :)
Dan ook niet, want wij geven vooraf aan dat we het niet willen weten, dan dekken ze dat af en/of laten ze dat stuk niet zien zeg maar.
pi_200496654
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:00 schreef Flav het volgende:

[..]

Ja hij doet het echt goed O+
Ik herstel ook redelijk, tis toch even andere koek dan een vaginale bevalling maar mag niet klagen.
Zijn sinds vanmiddag thuis en de jongens zijn ook weer blij thuis te zijn.
De oudste is zo lief met zijn nieuwe broertje, echt heel aandoenlijk *;
Wat fijn Flav! Gefeliciteerd
  vrijdag 23 juli 2021 @ 07:56:40 #237
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200497191
Een klik met de naam wilde ik ook wel, maar tot 2x toe kozen we met 8 maanden een naam ‘die het dan maar moest worden’ voor een jongen. Bij een meisje meer overtuiging, maar ook niet de naam die licht geeft, zeg maar. En elke keer kwam het goed. Zeker nu na een paar weken klopt het gewoon en ben ik heel blij met de naam. Maar vooral met het jongetje, en zijn naam wordt daar deel van.

Ik had wel een aantal namen al jaren in mijn hoofd en ook een nummer 1. Die werd het dus niet. Ik kan daar wel vrede mee hebben: dat is de naam voor een droomkind dat nooit kwam. Dit zijn onze gezamenlijke kinderen, daar hoort iets bij dat we beiden willen en hij vond mijn eerste lijstje niks. Beide keren zei ik wel, als de tijd een beetje begin te dringen, ‘laten we deze doen van de lijst’ en dan hij een paar dagen later ‘oké’.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_200497309
Gefeliciteerd flav O+
pi_200499083
Mijn lijf en hoofd besloten vannacht dat slaap maar gewoon helemaal niet nodig was. Elke keer als ik bijna in slaap viel: kriebelhoestbui. |:(
pi_200499413
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:20 schreef Flav het volgende:
Dankjewel allen! O+
We maken het goed, hij heeft al 2x goed aan de borst gedronken maar is nu wat misselijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooooooh smelt.

Veel geluk met deze kanjer.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_200515185
Ik vind het maar lastig met die baby schopjes. Weet niet hoe ik het moet interpreteren. Vandaag 27+1

Sowieso voel ik m al heel weinig en zacht, wsch door de voorliggende placenta. Altijd zo geweest. Tot nu toe was het zo dat het niet meer dan tikjes tegen mijn hand zijn, af en toe een kleine buikbeweging. Partner kan het nauwelijks voelen. Wel elke dag.

Toen ik de weeen had pasgeleden was hij veel onrustiger en schopte veel harder. Nu is m’n buik weer rustig en hij ook.
Ik heb gister en vandaag tot nu toe niet meer gevoeld dan een klein kriebeltje en toen ik een hele tijd ging liggen een paar kleine tikjes tegen mijn hand.

Dus hij is er wel maar wat moet ik ermee? Moet ik me zorgen maken? Wat is normaal bij deze termijn? Wil best VK bellen maar we zijn een weekend weg en niet in de buurt
  zaterdag 24 juli 2021 @ 09:48:34 #242
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_200516112
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:06 schreef Cygne het volgende:
Mijn lijf en hoofd besloten vannacht dat slaap maar gewoon helemaal niet nodig was. Elke keer als ik bijna in slaap viel: kriebelhoestbui. |:(
Is afgelopen nacht beter gegaan?
Slecht slapen is zo klote, helemaal tegen t einde.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_200516481
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 09:05 schreef _Lily_ het volgende:
Ik vind het maar lastig met die baby schopjes. Weet niet hoe ik het moet interpreteren. Vandaag 27+1

Sowieso voel ik m al heel weinig en zacht, wsch door de voorliggende placenta. Altijd zo geweest. Tot nu toe was het zo dat het niet meer dan tikjes tegen mijn hand zijn, af en toe een kleine buikbeweging. Partner kan het nauwelijks voelen. Wel elke dag.

Toen ik de weeen had pasgeleden was hij veel onrustiger en schopte veel harder. Nu is m’n buik weer rustig en hij ook.
Ik heb gister en vandaag tot nu toe niet meer gevoeld dan een klein kriebeltje en toen ik een hele tijd ging liggen een paar kleine tikjes tegen mijn hand.

Dus hij is er wel maar wat moet ik ermee? Moet ik me zorgen maken? Wat is normaal bij deze termijn? Wil best VK bellen maar we zijn een weekend weg en niet in de buurt
Ik heb hetzelfde en ben al 30 weken. Ook hier ligt de placenta aan de voorkant. Ze is echt heel rustig en ik voel haar heel lichtjes. Bij twijfel kan je toch even langs gaan?
pi_200516532
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Is afgelopen nacht beter gegaan?
Slecht slapen is zo klote, helemaal tegen t einde.
Ja de verloskundige adviseerde de huisarts te bellen voor een slaappil om de cyclus te doorbreken maar die adviseerde dat ik mezelf maar moe moest maken omdat er niks meer veilig voor te schrijven was op het einde. Wel iets beter kunnen slapen vannacht maar verkouden, warm en benauwd door buik werkt ook niet mee.
pi_200517562
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 10:05 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja de verloskundige adviseerde de huisarts te bellen voor een slaappil om de cyclus te doorbreken maar die adviseerde dat ik mezelf maar moe moest maken omdat er niks meer veilig voor te schrijven was op het einde. Wel iets beter kunnen slapen vannacht maar verkouden, warm en benauwd door buik werkt ook niet mee.
Ik kreeg de nacht voor de inleiding een temazepam in het ziekenhuis. Wilde hem eigenlijk niet pakken maar toch gedaan, het waren 2 heerlijke uurtjes slaap :')

Ben heel benieuwd wanneer jullie jongetje zich meldt O+
pi_200518149
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 10:48 schreef Flav het volgende:

[..]

Ik kreeg de nacht voor de inleiding een temazepam in het ziekenhuis. Wilde hem eigenlijk niet pakken maar toch gedaan, het waren 2 heerlijke uurtjes slaap :')

Ben heel benieuwd wanneer jullie jongetje zich meldt O+
Oeh, twee uur slaap. O+
Merk echt dat ik er klaar mee ben. Dat ik m'n baby wil en daarna nooit meer zwanger wil zijn, nooit meer trajecten. Mijn hoofd is geloof ik een hoop aan het verwerken deze dagen. Gelukkig voelt Wolfje me goed aan. Die is extra lief, speelt fijn zelf en zegt bij elke emo bui 'geen zorgen mama!' O+
pi_200519205
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 11:25 schreef Cygne het volgende:

[..]

Oeh, twee uur slaap. O+
Merk echt dat ik er klaar mee ben. Dat ik m'n baby wil en daarna nooit meer zwanger wil zijn, nooit meer trajecten. Mijn hoofd is geloof ik een hoop aan het verwerken deze dagen. Gelukkig voelt Wolfje me goed aan. Die is extra lief, speelt fijn zelf en zegt bij elke emo bui 'geen zorgen mama!' O+
Wat een lief wolfje O+
Kan ik me helemaal voorstellen, je hebt veel moeten doorstaan voor je jongens.
Nog heel even en hij is er, en wat zal wolfje trots zijn.

Ik heb nu voor het eerst ook geen heimwee meer naar de buik en het getrappel, vorige keren direct na de bevalling wel erg gehad.
Het voelt nu echt compleet met onze 3 jongens.
En het idee dat ik nooit meer hoef te bevallen geeft gek genoeg rust. Het is niet niks wat ik heb meegemaakt en ben heel blij dat het nu nog als een roes voelt.
Heb het verslag van de bevalling gevraagd en gekregen van het ziekenhuis zodat ik het kan terug lezen zodra ik daar klaar voor ben.
pi_200519305
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 12:30 schreef Flav het volgende:

[..]

Wat een lief wolfje O+
Kan ik me helemaal voorstellen, je hebt veel moeten doorstaan voor je jongens.
Nog heel even en hij is er, en wat zal wolfje trots zijn.

Ik heb nu voor het eerst ook geen heimwee meer naar de buik en het getrappel, vorige keren direct na de bevalling wel erg gehad.
Het voelt nu echt compleet met onze 3 jongens.
En het idee dat ik nooit meer hoef te bevallen geeft gek genoeg rust. Het is niet niks wat ik heb meegemaakt en ben heel blij dat het nu nog als een roes voelt.
Heb het verslag van de bevalling gevraagd en gekregen van het ziekenhuis zodat ik het kan terug lezen zodra ik daar klaar voor ben.
Wat een fijn gevoel, dat het zo af voelt. Jezelf rustig de tijd geven om eea te verwerken. :*
pi_200520111
quote:

Gewoon even de verloskundige bellen voor overleg. Daar zijn ze voor. Als zij zich zorgen maakt adhv je verhaal kan ze je altijd ff langs het ziekenhuis in daar in buurt sturen.
pi_200520703
quote:

Bellen als je je zorgen maakt. Waarschijnlijk heeft hij weer wat meer ruimte gekregen om rond te spartelen en voel je 'm daarom wat minder goed weer. Maar rond de 28 weken en daarboven moet je het kindje wel iedere dag regelmatig voelen (mijn VK's hanteren in ieder geval 10 bewegingen per dag). Misschien kun je telefonisch al weer meer gerustgesteld worden en anders sturen ze je voor een CTG naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis. 😘
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')