Volgens de VK hoef ik me er geen zorgen om te maken tenzij ik er pijn bij heb. Zoals de pijn van afgelopen weekquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:05 schreef Lemijn het volgende:
Ik wil wel nog even bestrijden dat harde buiken altijd betekenen dat je teveel doet. Het kan ook niks betekenen nog harde groei of een blaasontsteking. Of, nogmaals, niks.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:20 schreef Flav het volgende:
Dankjewel allen!![]()
We maken het goed, hij heeft al 2x goed aan de borst gedronken maar is nu wat misselijk.Wat een plaatje flavSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd! Hoe vinden de grote broers het?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ja, dat klopt wel, dat was misschien iets te kort door de bocht van mij!quote:Op woensdag 21 juli 2021 17:05 schreef Lemijn het volgende:
Ik wil wel nog even bestrijden dat harde buiken altijd betekenen dat je teveel doet. Het kan ook niks betekenen of harde groei of een blaasontsteking. Of, nogmaals, niks.
Geen zorgenquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:14 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik merk trouwens met deze termijn (36+1) dat ik wat onzeker begin te worden over het fenomeen 'gebroken vliezen'. Ik ben bang dat ik het niet zal opmerken als het druppelsgewijs gaat lopen en dat ik dan straks een dag zo rondloop voordat ik het me een keer besef en de verloskundige bel (met nadelige gevolgen van dien), vooral omdat ik nu nog gelijk zou moeten bellen i.v.m. 36 weken. Is dit herkenbaar?
Baby was afgelopen vrijdag trouwens iets naar boven gekropen weer? Op m'n controle van 01-07 staat vibi (hoofd vast in bekkeningang) en 16-07 werd er bibi geschreven (hoofd beweeglijk in bekkeningang). Ook daarom ben ik een soort van 'bang' voor gebroken vliezen weer, dat het hoofdje nog niet helemaal vastligt en dat de navelstreng er tussen kan schuiven.
De oudste is super trotsquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wat een plaatje flavgefeliciteerd! Hoe vinden de grote broers het?
Haha ahwquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:17 schreef Flav het volgende:
[..]
De oudste is super trots![]()
Hij wilde meteen de baby mee naar huis nemen haha.
Onze jongste heeft even gevoeld en was er toen klaar mee
Dank je wel, dat stelt wat gerust.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Geen zorgenje let nu waarschijnlijk zo scherp op je lijf dat je dat evt druppelen ook echt wel opmerkt, plus, als je vliezen gaan breken komt er meestal ook een hoop andere actie op gang. Maak je geen zorgen, je lijf weet wat te doen
![]()
Van de week schreef ik het ook op; het gewicht zelf maakt de geboorte niet per se zwaarder. Het vet glibbert namelijk gewoon naar buiten. Sterker nog, wat extra gewicht van de baby heeft als voordeel dat het de ontsluiting helpt (meer druk naar beneden) en dat je baby vaak wat sterker is waardoor hij over het algemeen al wat steviger aan de borst kan zuigen als je borstvoeding wilt geven.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:24 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Dank je wel, dat stelt wat gerust.Ach, sowieso al een hele mijlpaal als ik dinsdag de 37 weken aan ga tikken!
Ja hij doet het echt goedquote:Op donderdag 22 juli 2021 17:06 schreef Rebubbled het volgende:
Ah Flav gefeliciteerd! Wat een mooie baby joh! Alsof hij er al dagen uit is. Fijn dat de oudste goed reageren. Hoe is het nu met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |