Maar er is geen halve finale?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:51 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Niet als je Duitsland wilt vermijden in de halve finale
Ik krijg al pijn in mijn knieën alleen al door daar aan te denken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Te laat op de 11 gegooid.
Hadden de Honchar vanaf de start erop moeten zetten.
1-8quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:51 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ah okay, ik dacht dat het top-4 tegen elkaar was in halve.
Wiki zegt:quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar er is geen halve finale?
Twee snelste winnaars van de heats gaat naar de finale, andere twee winnaars strijden om brons.
16:50 Izu Velodromequote:Op maandag 2 augustus 2021 08:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar er is geen halve finale?
Twee snelste winnaars van de heats gaat naar de finale, andere twee winnaars strijden om brons.
Badloe-achtige taferelen: je hoeft alleen maar te finishen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
er doen er maar 8 mee , "makkelijk" diploma
quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Wiki zegt:
The tournament consists of an initial qualifying round that seeds the teams. The first round comprises head-to-head races based on seeding (1st vs. 8th, 2nd vs. 7th, etc.). The winners of those four heats advance to the medal round, with the two fastest winners competing in the gold medal final and the two slower winners facing off for bronze.
Dat is toch wat ik zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
16:50 Izu Velodrome
Women's Team Sprint First Round - Heat 1
16:53 Izu Velodrome
Women's Team Sprint First Round - Heat 2
16:56 Izu Velodrome
Women's Team Sprint First Round - Heat 3
16:59 Izu Velodrome
Women's Team Sprint First Round - Heat 4
Op basis van tijd goud - brons - 5e-6e en 7e-8e
Duitsland-ROC vs Nederland-China volgens Renaatquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duitsland - China en Nederland - ROC zal het worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |