Gert doet dat toch tegenwoordig?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gisteren bij Langs de Lijn werd Kelderman behoorlijk bewierookt en werd er gelachen met Quintana wegens zijn aanvallen die niet al te droegen. Gelukkig ging Clement daar wel tegenin.
Voorlopig meer plannen dan hotels volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hebben ze veel hotels in België eigenlijk?
Het was ook niet Langs de Lijn bedenk ik me nu, maar Radio Tour de France.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gert doet dat toch tegenwoordig?
[..]
Voorlopig meer plannen dan hotels volgens mij.
https://www.tijd.be/onder(...)belgie/10071820.html
Eens. Heeft Vandegoor nou flaporen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis vooral goede gasten.
Flapuit, flaporen, flapdrol.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Eens. Heeft Vandegoor nou flaporen?
Tis wel een relaxte gast met grappige verhalen, mooi dit.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het blijft wel apart dat een roeier harder kan fietsen dan een wielrenner
En nog eenquote:
Ik kan er uren over vertellen, zegt ie. Dat is geen overdrijvingquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:28 schreef Szura het volgende:
[..]
En nog een
Wat een doodvermoeiende kerel
Wordt hij in België ook afgezeken zoals we hier bijvoorbeeld kotsen op Joris vd Berg?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:31 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik kan er uren over vertellen, zegt ie. Dat is geen overdrijving
Hij geniet vooral weinig bekendheid. Maar bij de volgers is hij alleszins niet populair, al wordt er op alle commentatoren (buiten Renaat) wel gekapt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Wordt hij in België ook afgezeken zoals we hier bijvoorbeeld kotsen op Joris vd Berg?
Of wat meer het wielernieuws volgen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bram Bram Bram, wat minder zuipen
Zoveel mensen lopen erin, Frank Hoste maakte dezelfde fout op de radio.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:56 schreef The_Undertone het volgende:
Ja Bram, lekker hoor, Alaphilippe dikke favoriet voor OS
Zo voelt het wel.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:47 schreef Felagund het volgende:
Ze doen net alsof dat van Dumoulin jaren geleden is.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand Patlef.gif met ik ben de baas en niemand anders?
Zat dat aan het begin?quote:
Morgen? Daar ga ik voor zitten.quote:
Als hij hem kan winnen dan wordt het een beetje op de Wiggins/Indurain manier. Niet echt iets om heel enthousiast van te worden.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik word beetje moe van dat gepush van Wout richting Tourambities. Dat moet ie vooral niet doen. Lekker ritten kapen en verder mooie voorjaarsklassiekers rijden
De toekomstig UCI voorzitter wordt de mond gesnoerdquote:Op zondag 18 juli 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Jan voelt de druk van het UCI-trollenleger.
Jasper Stuyven, dat wordt de piekuitzending voor dit forum.quote:Na een intense sportzomer is het uitkijken naar het Wereldkampioenschap wielrennen, dat dit jaar in ons eigen land plaatsvindt. Het is bovendien het honderdste WK wielrennen: geen betere gelegenheid om de Vive le vélo-tafel opnieuw boven te halen.
Gastheer Karl Vannieuwkerke en de Vive le vélo-ploeg trekken vanaf zaterdag 18 september rond in Vlaanderen, in het spoor van het WK. Elke avond nemen drie sportieve gasten plaats aan tafel en zorgt de band The great Belgian songbook samen met een gastzanger voor de muzikale noot. Sammy Neyrinck en Ine Beyen duiken opnieuw in de sfeer van het WK voor dagelijkse reportages.
Vive le vélo trekt door Vlaanderen en plant zijn tafel neer op verschillende locaties waar het WK doorkomt. Op zaterdag 18 september wordt het startshot van het WK gegeven, en van zondag tot en met woensdag worden de tijdritten gereden. Vanaf donderdag tot en met zondag is het de beurt aan de wegritten. Karl Vannieuwkerke en de Vive le vélo-ploeg volgen de wedstrijden op de voet.
De gasten
Elke avond ontvangt Karl drie sportieve gasten aan zijn tafel. Onder andere Jasper Stuyven en zijn vriendin Elke Bleyaert, Sven Vanthourenhout, Eline Berings, Johan Museeuw, Dirk De Wolf, Marcel Kittel, Nathan Van Hooydonck, Sven Nys, Eddy Planckaert, Patsy Maegerman en Jan Bakelants komen langs.
Belgische muziek
Naar goede gewoonte kan ook een streepje Belgische muziek niet ontbreken bij Vive le vélo. De band The great Belgian songbook brengt samen met enkele gastzangers heerlijke Belgische songs. Onder andere Ruben Block, Billie Leyers, Meskerem Mees, Daan, Milo Meskens, Willem Ardui, Mauro en Yong Yello zijn erbij.
Kunstwerk voor Kom op tegen Kanker
Trialbiker Kenny Belaey, die zich negen keer tot wereldkampioen kon kronen, maakt als 'action painter' speciaal voor Vive le vélo een kunstwerk met zijn fiets, dat meereist met de Vive le vélo-karavaan. Tijdens de uitzendingen kan je meedoen met een sms-actie om het werk te winnen, de opbrengst hiervan gaat naar Kom op tegen Kanker.
Vive le vélo: vanaf zaterdag 18 september rond 21.25 uur op Eén en VRT NU.
Wat mij betreft voegt die bejaarde basketballer net zoveel toe als Ferrari en Marijnquote:Op maandag 28 maart 2022 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willy voegt helemaal niets toe
Laat die man stil zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |