Haha, meestal wel hè. Maar hier is het veel droger dan in die rampgebieden. Die zijn nog 70 km hier vandaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Onzin, bij @:bloodymary1 schijnt altijd de zon
Er komt wel een regengebied aan uit het oosten, maar het dikste deel daarvan lijkt inderdaad weer in de richting van Zuip-Limburg te gaan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 07:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Hier gaat dus echt amper een druppel vallen in NO Brabant. RIP Limburg
Gruwelijk nat.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:24 schreef INViCTuS het volgende:
Djeez, jij krijgt echt nog veel water de komende 2 dagen.
Zelfs voor de grens met Duitsland kan het over de 150 gaan.quote:Op woensdag 14 juli 2021 07:47 schreef Perrin het volgende:
Vlak over de grens in Duitsland kan vandaag meer dan 100mm vallen.
Zwembandjes mee?quote:Op woensdag 14 juli 2021 08:45 schreef lily het volgende:
Ik werk in Heerlen. Het is hier weer bar en boos. Pikkedonker en ladingen regen.
+10 voor de woordspelingquote:Op woensdag 14 juli 2021 07:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Er komt wel een regengebied aan uit het oosten, maar het dikste deel daarvan lijkt inderdaad weer in de richting van Zuip-Limburg te gaan.
Blij dat het schild weer actief is.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:10 schreef Nattekat het volgende:
Het lijkt wel februari hier.
Ondertussen is het zuiden het neerslagtekort aan het inlopen
Ik vind het nog steeds klam.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Blij dat het schild weer actief is.
Ik vind het een stuk lekkerder zo met de wind in plaats van de klamme bende van de afgelopen dagen.
Zie niks op hun website hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
In Belgique heeft het KMI code rood gegeven voor de zondvloed.
https://www.meteo.be/nl/w(...)erzichtskaart-belgiequote:Op woensdag 14 juli 2021 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zie niks op hun website hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |