Op de uitzonderlijke situatie in Limburg na is het anders een prima zomer dit jaar.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meest kutte lente. Meest kutte zomer.
We richten onze pijlen dan maar op een geweldige herfst nazomer.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op de uitzonderlijke situatie in Limburg na is het anders een prima zomer dit jaar.
Rijn is sowieso in het voorjaar linker met al het smeltwater.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:15 schreef INViCTuS het volgende:
Rijn en IJssel zullen hoog worden, maar niet zo kritiek als de Maas
Oei.quote:
Herfst.quote:
Hebben we eigenlijk nog bericht gehad van @Djeez?quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meest kutte lente. Meest kutte zomer.
We richten onze pijlen dan maar op een geweldige herfst nazomer.
Ik dobber nog altijd rond hier op de camping in Luxemburg. En het regent nog steeds. Bizar, ontvlucht ik het altijd regenachtige Assen naar de zuidelijke Nederlanden, is het in Assen goed weer en hier al een dag of vier dramaquote:Op donderdag 15 juli 2021 17:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk nog bericht gehad van @:djeez?
Triest is het welquote:Op donderdag 15 juli 2021 16:55 schreef Dven het volgende:
[..]
1400-1450 gaat het worden[quote]Op donderdag 15 juli 2021 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Herfst.
Waar kun je deze kaart terugvinden?quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tegelen? Zorg dat je niet in het rode gebied zit![]()
[ afbeelding ]
https://www.klimaateffectatlas.nl/nl/quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar kun je deze kaart terugvinden?
Volgens mij klopt er niks van dit plaatje en gaat het er gewoon van uit dat het water overal langs de Maas even hard stijgt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tegelen? Zorg dat je niet in het rode gebied zit![]()
[ afbeelding ]
Ga je je spullen pakken of blijf je?quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:36 schreef Sfancta het volgende:
Heb het advies om te evacueren gekregen.
Reele kans op water in huis? Snap ook wel dat je bij de spullen wil blijven maar het moet ook niet gevaarlijk worden.quote:
Kans is er wel, maar acht die kans wel klein. Heb ook nog een bovenverdieping in nood. Heb een oude hond, die trekt een verhuizing niet meer ben ik bang.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Reele kans op water in huis? Snap ook wel dat je bij de spullen wil blijven maar het moet ook niet gevaarlijk worden.
Ik had iets te veel opties tegelijk aangevinkt, maar je kunt ervoor kiezen om bijvoorbeeld de kleinste kans te nemen die nu waarheid lijkt te worden:quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er niks van dit plaatje en gaat het er gewoon van uit dat het water overal langs de Maas even hard stijgt.
Is dat niet hetzelfde kaartje?quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had iets te veel opties tegelijk aangevinkt, maar je kunt ervoor kiezen om bijvoorbeeld de kleinste kans te nemen die nu waarheid lijkt te worden:
[ afbeelding ]
Zelfde site, maar ik heb iets zuidelijker geprojecteerd en alleen de bovenste optie aangevinkt.quote:
Ok, precies waar ik dus woonquote:Op donderdag 15 juli 2021 18:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had iets te veel opties tegelijk aangevinkt, maar je kunt ervoor kiezen om bijvoorbeeld de kleinste kans te nemen die nu waarheid lijkt te worden:
[ afbeelding ]
Hoeveel (centi)meter staat je te wachten?quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ok, precies waar ik dus woon![]()
Juni hebben we 3 weken mooi weer gehad, maar sinds ongeveer de 22e van die maand is het niet bepaald zomers. Veelal bewolkt, grijs, nat en vochtig met enkele spaarzame mooie momenten tussendoor.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op de uitzonderlijke situatie in Limburg na is het anders een prima zomer dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |