Nee, ik ga ermee stoppen, maar het heeft meer te maken dat ik het geestelijk niet meer trek. Op een gegeven moment gaf het me gewoon stres.quote:Op maandag 29 november 2021 21:13 schreef Snolkelderij het volgende:
Zijn jullie allemaal afgehaakt?
Ik doe echt mijn best elke dag genoeg punten te halen. Het maakt wel dat ik toch steeds even de deur uit ga voor een blokje om of een stukkie fietsen. Ik ben echt een sucker voor gratis geld.
Nee, dat lijkt me nou net niet de bedoeling...quote:Op maandag 29 november 2021 21:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Nee, ik ga ermee stoppen, maar het heeft meer te maken dat ik het geestelijk niet meer trek. Op een gegeven moment gaf het me gewoon stres.
Ik was nooit van plan over te stappen, dit is leuk om voor 1 jaar te doen maar verder zit ik goedquote:Op maandag 29 november 2021 21:33 schreef Snolkelderij het volgende:
Blijven jullie bij je huidige verzekeraar vanwege vitality?
Mijn app stopte ook elke keer bij het opstarten vandaag ja. Heb toen het cachegeheugen gewist en kon gewoon weer inloggen en de app gebruikenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Hebben jullie ook problemen met de app? Eerst sloot hij bij opstarten steeds af, dus opnieuw geïnstalleerd. Maar inloggen lukt niet meer en bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord ontvang ik steeds geen mail. Ik hoop maar dat mijn stappen van gisteren en vandaag wel worden geregistreerd.
Ik kan de app niet meer starten. Zal wel een buggy update zijn denk ik. Morgen of overmorgen gefikst lijkt me. Hopelijk komen de punten wel door.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Hebben jullie ook problemen met de app? Eerst sloot hij bij opstarten steeds af, dus opnieuw geïnstalleerd. Maar inloggen lukt niet meer en bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord ontvang ik steeds geen mail. Ik hoop maar dat mijn stappen van gisteren en vandaag wel worden geregistreerd.
Bij mij doet hij het ondertussen weer. Wel heb ik het opnieuw geïnstalleerd en de cache leeggehaald, dus wat precies de oplossing was weet ik niet.quote:Op maandag 20 december 2021 09:19 schreef Sarabi het volgende:
App doet het nog steeds niet. Heel benieuwd hoe het met de punten van vorige week gaat.
Ik doe nog steeds mee, probeer doordeweeks iedere dag 150 punten te pakken door 30 min 70% hartslag te halen.quote:Op maandag 29 november 2021 21:13 schreef Snolkelderij het volgende:
Zijn jullie allemaal afgehaakt?
Ik doe echt mijn best elke dag genoeg punten te halen. Het maakt wel dat ik toch steeds even de deur uit ga voor een blokje om of een stukkie fietsen. Ik ben echt een sucker voor gratis geld.
Thanksquote:Op maandag 20 december 2021 09:47 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het ondertussen weer. Wel heb ik het opnieuw geïnstalleerd en de cache leeggehaald, dus wat precies de oplossing was weet ik niet.
Als je al doet sporten dan is het juist interessant, kijk wat de doelstellingen zijn om punten te behalen en hoeveel je er nu al zou halen zonder iets aan te passen, kom je op 800 uit dan zou ik het doen, ookal krijg je nu minder dan voorheen is het nog steeds een voordeel dat je behaalt.quote:Op maandag 20 december 2021 11:33 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer, zat er over te denken om me dit jaar eens aan te melden. Zie nu dat alles is aangescherpt? En dat er minder te verdienen is, en het ook nog eens moeilijker gemaakt is om iets te verdienen? Ik zit bij Ditzo, maar dan kan ik waarschijnlijk beter gewoon blijven sporten zonder me hiervoor aan te melden.
Ik gebruik een Fitbit Charge 4, er zijn alweer nieuwe modellen uit, maar deze werkt primaquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:03 schreef maily het volgende:
Hoi, ik kom hier net binnen en heb interesse om mee te doen ....
Wat heb ik ervoor nodig? Een fitbit? Wat voor één?
Heb geen smartwatch oid, en mobiel ervoor gebruiken is geen optie; veel te groot .....
Oke, dank je!quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:59 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik gebruik een Fitbit Charge 4, er zijn alweer nieuwe modellen uit, maar deze werkt primaZe zijn ook niet zo duur meer tegenwoordig. Mocht je willen overstappen in den toekomste dan kun je ook een Fitbit via ASR aanschaffen, dan krijg je 2 jaar lang cashback en verdien je hem zo terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |