SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja mee eens hoor maar het is die bazinnen hun tent, toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:24 schreef bitterbal het volgende:
Maar als je echt alleen maar negatieve dingen kan zeggen dan gun je toch geen wijn als je het zelf omgooienhij zat nog niet eens of hij begon al
Nee management maar het is er maar 1. Ze neemt fe hele tijd het woord. De bedrijfsleidster zat er ook ij en zij is meer zoals kquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja mee eens hoor maar het is die bazinnen hun tent, toch?
Ik zou echt juichen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn teleurgesteld ook dat we pepsi hebben
Zo klinkt ze ook al wel jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:31 schreef bitterbal het volgende:
Die gene die het woord nam is een muts. Heb k wel al door
Definieer muts.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:31 schreef bitterbal het volgende:
Die gene die het woord nam is een muts. Heb k wel al door
Dat ben je niet nee?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu behoor je te zeggen dat ik helemaal niet stijf huehue en saai ben, Los.
Volgens mij niet echtquote:
Niet !!!quote:
Maar je kunt ook best saaie interesses en/of passies hebben. Ik ben gek van geschiedenis bijvoorbeeld. Dat is niet bepaald heel sexyquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:44 schreef theSlowRush het volgende:
voor mij zijn mensen zonder interesses en passies al snel saaie mensen, de meeste mensen hebben normaal gesproken wel iets dat ze een beetje interessant maakt
Zie je wel! Van wat ik een beetje heb gelezen de afgelopen maanden ben je niet saaiquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk vind ik het wel meevallen
Maar wel super interessant, wat is dan wel een "sexy" interesse? Hahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je kunt ook best saaie interesses en/of passies hebben. Ik ben gek van geschiedenis bijvoorbeeld. Dat is niet bepaald heel sexy
Dat is gewoon sexy as fuck hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je kunt ook best saaie interesses en/of passies hebben. Ik ben gek van geschiedenis bijvoorbeeld. Dat is niet bepaald heel sexy
Als surfen je passie is. Of je speelt een supercool instrument of zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar wel super interessant, wat is dan wel een "sexy" interesse? Hahaha
I agreequote:
Ja ok..very true..quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als surfen je passie is. Of je speelt een supercool instrument of zo.
geschiedenis is nog steeds vrij breed natuurlijk, maar als je het als interesse hebt dan is het toch interessant. Kun je in ieder geval een avondje over praten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een avondje ja..hahaha..op zn minst dusquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
geschiedenis is nog steeds vrij breed natuurlijk, maar als je het als interesse hebt dan is het toch interessant. Kun je in ieder geval een avondje over praten.
Wel voor @EttovanBelgiequote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O zekerquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
geschiedenis is nog steeds vrij breed natuurlijk, maar als je het als interesse hebt dan is het toch interessant. Kun je in ieder geval een avondje over praten.
Stijve grapjesquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee jij bent grappig en niet stijf. Heb haar bv ook nog nooit een grapje zien maken
Mensen zonder humor zijn redelijk vervelend.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee jij bent grappig en niet stijf. Heb haar bv ook nog nooit een grapje zien maken
Onbegrijpelijk saaiquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen zonder humor zijn redelijk vervelend.
Ik las smurfen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als surfen je passie is. Of je speelt een supercool instrument of zo.
ik heb ooit eens een date gehad met iemand waarbij ik binnen een avond al uitgepraat was, wil juist eindeloos met mensen kunnen pratenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een avondje ja..hahaha..op zn minst dus
Begint me langzaam te dagen waarom Rusland niet gestraft werd door de Geallieerden na 17 september.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O zekerUS en ik praten daar regelmatig over op een bankje in Foqueville. Glaasje wijn erbij.
Ja, ik heb mensen waarbij ik net een muurbloempje lijk, omdat ik totaal niks met ze heb, of ik lul iemand de oren van zn lijfquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:53 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik heb ooit eens een date gehad met iemand waarbij ik binnen een avond al uitgepraat was, wil juist eindeloos met mensen kunnen praten
Ik hou het erop dat Rusland voor hen niet direct een bedreiging wasquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint me langzaam te dagen waarom Rusland niet gestraft werd door de Geallieerden na 17 september.
Wat dan ????quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint me langzaam te dagen waarom Rusland niet gestraft werd door de Geallieerden na 17 september.
dat kan ook natuurlijk, op een gegeven moment heb ik het ook maar opgegeven.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ik heb mensen waarbij ik net een muurbloempje lijk, omdat ik totaal niks met ze heb, of ik lul iemand de oren van zn lijf
Ja had ik ook gedaan, als die klik er niet gelijk is houdt het gewoon op.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:56 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijk, op een gegeven moment heb ik het ook maar opgegeven.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou het erop dat Rusland voor hen niet direct een bedreiging was
De Triple Entente had stiekem nog zoveel macht, zeker gezien het succesvolle bondgenootschap in de Eerste Wereldoorlog, plus was vooral GB sterk afhankelijk van de import van Russisch graan maar het is hem toch vooral het oude bondgenootschap, ondanks het Molotov-Ribbentroppact.quote:
Spontaan knoopje los om het ijs te breken of juist alles maar weer dichtknopen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:56 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijk, op een gegeven moment heb ik het ook maar opgegeven.
Op zich logisch en plausibel jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
De Triple Entente had stiekem nog zoveel macht, zeker gezien het succesvolle bondgenootschap in de Eerste Wereldoorlog, plus was vooral GB sterk afhankelijk van de import van Russisch graan maar het is hem toch vooral het oude bondgenootschap, ondanks het Molotov-Ribbentroppact.
Aanwinsten voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
Wat een hoop lief Nederland lees ik toch weer![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)eept-kapot-geschoten
"Beide verdachten hebben zelf ook kinderen. Giërmo zelfs zes. De eerste werd geboren toen hij zelf 16 jaar oud was"
"Beide mannen hebben een verstandelijke beperking (een IQ van 74)"
"Moreno B. kreeg jarenlang ten onrechte een Wajonguitkering, die hij nog moet terugbetalen"
"Beide mannen reden veelvuldig rond in auto’s, maar haalden nooit een rijbewijs. „Nooit aan gedacht”, zei Giërmo B"
in dit geval had dat ook niet geholpen, kan wel effectief zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spontaan knoopje los om het ijs te breken of juist alles maar weer dichtknopen?
Wat mag je testen dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo naar de stad. Ik mag weer iets testen, waarvoor ik betaald krijg![]()
![]()
![]()
Mwah valt tegen haha.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Altijd fijn als je koelkast en kasten weer vol hebt met eten en drinken
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik heb het echt zo naar m'n zin in die nieuwe baan héNiet meer die 'ik ben de beter dan jou' macho consultancy cultuur, maar gewoon echt een team cultuur. Was een beetje risky om juist nu naar de luchtvaartindustrie over te stappen, maar denk dat het allemaal wel goed komt
Maar heb wel ovenpatatquote:
Lekker zeg ovenpatatquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar heb wel ovenpataten koekjes en drinken dus ik ben voor vanavond een gelukkig mens.
geen worteltjes ofzo erbij?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar heb wel ovenpataten koekjes en drinken dus ik ben voor vanavond een gelukkig mens.
Nee maar heb net nog een banaan gehad, worteltjes heb ik toevallig wel voor morgen.quote:
bijna weer gaypridequote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
Drie uur bij de kapper gezeten, nagels laten doen en benen gewaxt.![]()
Terras maar overgeslagen met dit benauwde weer.
niks voor jou?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker hysterisch dansen en giechelen en aan elkaars geslachtdeel zitten.
ik moet ook weer eens naar de kapper toequote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
Drie uur bij de kapper gezeten, nagels laten doen en benen gewaxt.![]()
Terras maar overgeslagen met dit benauwde weer.
Ik gooi mijzelf nog liever in een houtversnipperaar dan dat ik met mijn halve kont open en een verenboa op zo'n boot gekke dansjes ga staan doenquote:
Het mag weer zonder bekpamperquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:13 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik moet ook weer eens naar de kapper toe
bekpamper 🤣quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het mag weer zonder bekpamper
Wees maar niet bang, ze flikkeren je nog eerder in je harige blote kont de gracht in dat dat je mee mag dansen met de gevaccineerden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik gooi mijzelf nog liever in een houtversnipperaar dan dat ik met mijn halve kont open en een verenboa op zo'n boot gekke dansjes ga staan doen
Ieder zn ding toch? Hou wel van mensen die lekker losgaan op die botenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik gooi mijzelf nog liever in een houtversnipperaar dan dat ik met mijn halve kont open en een verenboa op zo'n boot gekke dansjes ga staan doen
Beter gewoon je oren amputeren inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:25 schreef theSlowRush het volgende:
wat zijn veel oorbellen toch lelijk, weer klaar met zoeken
Ieder zijn ding. Ik vind het ordi.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ieder zn ding toch? Hou wel van mensen die lekker losgaan op die boten
kan ook wel zonder oorbellen rondlopen andersquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter gewoon je oren amputeren inderdaad
Had meestal gewoon zilveren hoops, en had jaren terug het geniale idee om mn oorlellen te stretchen, maar stopte bij 8mm, wilde eigenlijk groter maar dan zou het niet meer vanzelf dicht kunnen groeien, en zo'n operatie ooit om het dicht te naaien leek me niksquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:25 schreef theSlowRush het volgende:
Ik heb wel een zwak voor ordiquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik vind het ordi.
Heb je op deze site al gekeken, staan ook wel leuke tussen althans vind ikquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:28 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
kan ook wel zonder oorbellen rondlopen anders
Hier, https://www.lottgioielli.com/nl/sieraden/oorbellenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:25 schreef theSlowRush het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier, https://www.lottgioielli.com/nl/sieraden/oorbellen
Nopes maar is hier een tijdje erg hip geweest om cadeau te doen aan iedereen omdat Maxima, Madonna en zo ermee rondhuppelden.quote:
Oh gelukkig, ik dacht ff dat je een slechte smaak hadquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes maar is hier een tijdje er hip geweest om cadeau te doen aan iedereen omdat Maxima, Madonna en zo ermee rondhuppelden.
Ik heb veel verschillende oorbellen, en uiteindelijk draag ik alleen m'n hele simpele met een parel.. de rest ligt al jaren in de kastquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:25 schreef theSlowRush het volgende:
ik zoek ook heel simpele oorbellen, maar dat is blijkbaar erg lastigquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb veel verschillende oorbellen, en uiteindelijk draag ik alleen m'n hele simpele met een parel.. de rest ligt al jaren in de kast
Ik zit er nu. 2 van de 4 gehipstquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah lekker denk ik, ben je al heen geweest?
Nice, hoe heten die drankjes of mag je dat niet vertellenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit er nu. 2 van de 4 gehipst
Ja daar hou ik ook van. Je zou eens op "Skagen oorbellen Sea Glass" kunnen googelen, heb ooit simpele maar mooie oorbellen cadeau gekregen die van dat merk waren.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:45 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik zoek ook heel simpele oorbellen, maar dat is blijkbaar erg lastig
Oh dat heb ik echt al heel lang niet meer gegetenquote:
Ja die neem ik steeds mee uit NLquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Pindakaas met nootjes van Calvé is toch wel het lekkerste
Skagen ken ik wel als merk, dat is wel de richting waarin ik zoekquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar hou ik ook van. Je zou eens op "Skagen oorbellen Sea Glass" kunnen googelen, heb ooit simpele maar mooie oorbellen cadeau gekregen die van dat merk waren.
Nee.. alleen soms gewone Calvé in Duitsland bij de Edeka. Maar die met stukjes daar nog niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah waar jij woont hebben ze dat niet?
Ok, zonde is ook wel lekker die had ik vroeg altijd.. maar toen die met nootjes geprobeerd die is toch wel 10 x lekkerderquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee.. alleen soms gewone Calvé in Duitsland bij de Edeka. Maar die met stukjes daar nog niet kunnen vinden.
De 100% pindakaas van de appiequote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Pindakaas met nootjes van Calvé is toch wel het lekkerste
Die heb ik geprobeerd maar vond het niet echt lekkerquote:
Die vind ik nog lekkerder dan de Calvéquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd maar vond het niet echt lekker
Dat kan smaken verschillenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die vind ik nog lekkerder dan de Calvé
nulquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
Hoeveel gaatjes hebben jullie in je oren?
In elke oor eenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
Saai zegquote:
Had er ooit 4 in elk oor, denk nu nog 2 per oor open, maar er gebruik de 2e gaatjes niet meer.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
Gaatjes of piercings?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
Oh dat laatste weet ik niet maar die heeft inderdaad vast gaatjesquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
US heeft wel gaatjes lijkt me. Die stel ik me altijd voor als zo'n valse Duitse nicht uit 1989 met massa's vrouwen om hem heen.
Ja maar dat ik saai ben wist je alquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Saai zeg![]()
Ik had ook even mijn beeld aan moeten passen als je nou '2 in mijn linker' gezegd had
5quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
Tepelpiercings en een Prins Albertquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
US heeft wel gaatjes lijkt me. Die stel ik me altijd voor als zo'n valse Duitse nicht uit 1989 met massa's vrouwen om hem heen.
5 (2 aan elke kant en dan 1 boven in rechteroor), maar ik gebruik er al 15 jaar maar 2 zeg maar. De rest is nooit echt dichtgegroeid.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
Oh what de hell alles magquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaatjes of piercings?
Ik heb alleen oorbellen en een helix.
Of heel jaren 80/90quote:
Oh ja wel in m'n clit. Zes.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh what de hell alles magneus/tepel/clit/prince alberts ik wil alles weten
Wat is een helix? Waar in je lichaam zit dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaatjes of piercings?
Ik heb alleen oorbellen en een helix.
Alleen nog de gaten waarmee ik hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
Heb verder alleen een tongpiercing, en ooit tepelpiercings overwogen maar toch van afgezienquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh what de hell alles magneus/tepel/clit/prince alberts ik wil alles weten
Ahhhhh om te gierenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:23 schreef kwiwi het volgende:
Zag laatst ook zo'n 'backstreetboy' foto van Gergi uit de jaren 90, met langer haar en 2 oorbellen![]()
De eerste ooit overwogen, de tweede nooitquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb verder alleen een tongpiercing, en ooit tepelpiercings overwogen maar toch van afgezien
Dat is dat kraakbeen binnenklepje van je oor zegmaar. Tegenover je schelp.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is een helix? Waar in je lichaam zit dat?![]()
Dat is een tragusquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dat kraakbeen binnenklepje van je oor zegmaar. Tegenover je schelp.
Ja misschien ook wel..toch leek het me ergens wel mooi, maar ook weer te stoer/butch ofzo, of je bij een tribe hoort ofzo, hahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De eerste ooit overwogen, de tweede nooitLijkt mij ook echt zo lekker obvious in een strak shirt
Oh nou. Ik dacht altijd dat dat een helix wasquote:
Hoog in je oor.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaagquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. Ik dacht altijd dat dat een helix was
Ik heb er nog wat meer overwogenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb verder alleen een tongpiercing, en ooit tepelpiercings overwogen maar toch van afgezien
Maar je hebt er dus zelf 1quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo weet zelfs jij dit. Nu voel ik me echt alsof ik onder een steen geleefd heb
Oh dat is als je 1 gaatje boven in je oor hebt?quote:
Ja, ik snap 'm, leek me altijd net iets te awkward om daar te liggen in zo'n piercingshopquote:
ja maar in je clit kun je hem moeilijk "gaatje in je oor" noemenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is als je 1 gaatje boven in je oor hebt?Jezus wat ingewikkeld jongens. Noem het gewoon "gaatje in je oor"
Oh die had ik echt wel gedaan als ik hem had gewildquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ik snap 'm, leek me altijd net iets te awkward om daar te liggen in zo'n piercingshophahaha
Bovenin je oorquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen geheimhoudingsverklaring oid moeten ondertekenen. Het was iets van Desperados. Ik zou het niet kopen als ik het in de winkel zou tegen komenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nice, hoe heten die drankjes of mag je dat niet vertellen
Dat wil ikquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoog in je oor.
Ik vind (eigenlijk 3) forward helixen wel tof
Ik heb sowieso wel plek voor 2, maar eigenlijk zou ik drie en dan van die mooie fijne wel cool vinden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wil ik![]()
Maar heb te weinig ruimte
Ja ik wel, tieten ok , hahaha,plus zie verder de voordelen ervan niet zo, Ja, dat mannen het makkelijker kunnen vinden?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh die had ik echt wel gedaan als ik hem had gewildI do not give fucks zeg maar
![]()
Dat de vrouw meteen in de huwelijksnacht al de baas is. "Kijk tot hier moeten je sokken!" gaat goedquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Sta een beetje ouderwets tegenover tatoes. Maar als ik er een neem dan deze, wat die man heeft.
[ afbeelding ]
Zodat je weet tot hoe ver je je sok moet optrekken?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Sta een beetje ouderwets tegenover tatoes. Maar als ik er een neem dan deze, wat die man heeft.
[ afbeelding ]
Beetje alsof je enkelband omhoog geschoven is.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
krijg je die vrouw er dan bij?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik wel, tieten ok , hahaha,plus zie verder de voordelen ervan niet zo, Ja, dat mannen het makkelijker kunnen vinden?hahaha
Is dat een Franse camping?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja beetje een slecht excuus voor een tatoo.
Dus iets voor mij.
Wel het nieuwe uniek tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen tattoo, geen gaatjes, geen piercings.
Of bij heel donkere mensen, zie je ook alleen wat zwarte vlekken.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik snap trouwens die compleet zwarte vlakken tattoo's ook niet... ja misschien als je relatie uit is en je graag het portret/naam o.i.d. wil verbergen. Of als je een huge fuck up tattoo hebt gedaan wat werkelijk waar nergens op lijkt. Maar anders, waarom zou je een compleet zwart getatoeëerde arm willen?
BLM supporters?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik snap trouwens die compleet zwarte vlakken tattoo's ook niet... ja misschien als je relatie uit is en je graag het portret/naam o.i.d. wil verbergen. Of als je een huge fuck up tattoo hebt gedaan wat werkelijk waar nergens op lijkt. Maar anders, waarom zou je een compleet zwart getatoeëerde arm willen?
Het viel dus niet zo in de smaak?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb geen geheimhoudingsverklaring oid moeten ondertekenen. Het was iets van Desperados. Ik zou het niet kopen als ik het in de winkel zou tegen komen
Oh maar eigenlijk vind ik dat juist wel tof omdat het contrast niet zo groot is. Mega zwart tegen extreem wit vind ik eigenlijk nog minder mooi.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of bij heel donkere mensen, zie je ook alleen wat zwarte vlekken.
Nou Frankrijk heeft wel veel kloven waar mensen graag naakt recreëren in de natuur, beetje in de rivier enzo. Maar ze nemen dan oma ook meequote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Frans binnenland heeft ook dit soort stranden overigens
Nee. het was gewoon spa rood met alchohol en een smaakje (vier verschillende overigens)quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het viel dus niet zo in de smaak?
Ah ok wel jammerquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. het was gewoon spa rood met alchohol en een smaakje (vier verschillende overigens)
Ach ik krijg er een tientje voor, dus mij hoor je niet klagenquote:
Damn.. je hebt oogaids opgelopen daar?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou Frankrijk heeft wel veel kloven waar mensen graag naakt recreëren in de natuur, beetje in de rivier enzo. Maar ze nemen dan oma ook mee
Even boeken dan maar.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Frans binnenland heeft ook dit soort stranden overigens
hele arm is beetje overdreven welquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Dan wil je vast wel vaker dat soort drankjes drinkenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ach ik krijg er een tientje voor, dus mij hoor je niet klagen
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/HIM
Emo’squote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je goth/emo periode overgeslagen?
Ik denk hetquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je goth/emo periode overgeslagen?
zou even wat geld bijleggen en de bus kopenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
Jezus.. lees net van iemand in Zurich die een verhuisbus had gehuurd, per ongeluk het dak van een tunnel had geraakt, geen verzekering af had gesloten omdat ze dacht via creditcard verzekerd te zijn.. En nu mag ze 16.000 euro betalen omdat de creditcard verhuisbussen uitsluitoeps.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:16 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
zou even wat geld bijleggen en de bus kopen
Misschien. Ik test sowieso regelmatig producten. Van koffie tot dit soort drankjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan wil je vast wel vaker dat soort drankjes drinken
De spannende leven.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Vandaag in een Noga(nougat) fabriek en museum geweest.
Dat is wel leuk, behalve als het toch een beetje tegen valtquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien. Ik test sowieso regelmatig producten. Van koffie tot dit soort drankjes.
Dan zijn we dus vriendjesquote:
Hahaha, maar wel een dirty mindquote:
Was een uurtje, daarna geshopt in een mooie stad, goed spul gescoord. Goed gegeten, nu even naar een live bandjequote:
Yepquote:
Fijn album vond ik dat. Was ook het eerste album wat ik van ze hoordequote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zag als eerste gewoon an album cover en dacht aan het Black Album van metallica...
Zo'n bescheten bejaardenbandje of een alternatief bandje, daar stikt het nl van in Frankrijk?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was een uurtje, daarna geshopt in een mooie stad, goed spul gescoord. Goed gegeten, nu even naar een live bandje
lekker wel hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was een uurtje, daarna geshopt in een mooie stad, goed spul gescoord. Goed gegeten, nu even naar een live bandje
Ik kocht And Justice for all als eerste metallica album, al was dat tentijde van Reload...quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fijn album vond ik dat. Was ook het eerste album wat ik van ze hoorde
Ik moest googlen want ik herkende het niet. Niet vreemd want ik heb nooit veel van Slipknot begrepen...quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:42 schreef Ama het volgende:
So if you love me let me go
And run away before I know
My heart is just too dark to care
I can't destroy what isn't there
❤️
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:42 schreef Ama het volgende:
So if you love me let me go
And run away before I know
My heart is just too dark to care
I can't destroy what isn't there
❤️
Ik heb vroeger veel tranen gelaten bij dit liedje.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest googlen want ik herkende het niet. Niet vreemd want ik heb nooit veel van Slipknot begrepen...
Ik ken het nummer dus niet. Straks maar even luisteren, misschien dat ik het nu wel snap. Eerst de slimste kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel tranen gelaten bij dit liedje.
Was het liedje dat ik hierboven posttequote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken het nummer dus niet. Straks maar even luisteren, misschien dat ik het nu wel snap. Eerst de slimste kijken
Slipknot versie kan ik ook aanraden. Fucked up clip wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken het nummer dus niet. Straks maar even luisteren, misschien dat ik het nu wel snap. Eerst de slimste kijken
Hier ook, zit nu op ijsblokjes te kauwenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Kak ik dacht nog een waterijsje te hebben maar helaas
Ik ga zo even kijken.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nog.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Tebbie geshopt?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
T'is maar goed dat ik zo'n ding heb dat alles meet anders was ik nu al vet gedemotiveerd geweestquote:
Ja ben ook nog snel even een rondje geweestquote:
Doe je dat elke ochtend?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ben ook nog snel even een rondje geweest![]()
Vanochtend verslapen dus geen ochtendwandelingetje kunnen maken
Goeie animatiequote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Even een stukje bijknippen Mien.
https://www.rijksmuseum.n(...)operatie-nachtwacht/
Zo even opzetten. Op standje Bonje met de Buren natuurlijk..quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fijn album vond ik dat. Was ook het eerste album wat ik van ze hoorde
Welke?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Restaurant waar ik wilde eten zit volgeboekt
Dus nu honger lijden?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Restaurant waar ik wilde eten zit volgeboekt
Van die meisjes ala elizee stuk of 4.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n bescheten bejaardenbandje of een alternatief bandje, daar stikt het nl van in Frankrijk?
Moetik hem wel vinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo even opzetten. Op standje Bonje met de Buren natuurlijk..
Komt meestal weinig van terecht hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je dat elke ochtend?![]()
Ik heb die tijd hard nodig om koffie te lurken en wakker te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |