SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja mee eens hoor maar het is die bazinnen hun tent, toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:24 schreef bitterbal het volgende:
Maar als je echt alleen maar negatieve dingen kan zeggen dan gun je toch geen wijn als je het zelf omgooienhij zat nog niet eens of hij begon al
Nee management maar het is er maar 1. Ze neemt fe hele tijd het woord. De bedrijfsleidster zat er ook ij en zij is meer zoals kquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja mee eens hoor maar het is die bazinnen hun tent, toch?
Ik zou echt juichen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn teleurgesteld ook dat we pepsi hebben
Zo klinkt ze ook al wel jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:31 schreef bitterbal het volgende:
Die gene die het woord nam is een muts. Heb k wel al door
Definieer muts.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:31 schreef bitterbal het volgende:
Die gene die het woord nam is een muts. Heb k wel al door
Dat ben je niet nee?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu behoor je te zeggen dat ik helemaal niet stijf huehue en saai ben, Los.
Volgens mij niet echtquote:
Niet !!!quote:
Maar je kunt ook best saaie interesses en/of passies hebben. Ik ben gek van geschiedenis bijvoorbeeld. Dat is niet bepaald heel sexyquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:44 schreef theSlowRush het volgende:
voor mij zijn mensen zonder interesses en passies al snel saaie mensen, de meeste mensen hebben normaal gesproken wel iets dat ze een beetje interessant maakt
Zie je wel! Van wat ik een beetje heb gelezen de afgelopen maanden ben je niet saaiquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk vind ik het wel meevallen
Maar wel super interessant, wat is dan wel een "sexy" interesse? Hahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je kunt ook best saaie interesses en/of passies hebben. Ik ben gek van geschiedenis bijvoorbeeld. Dat is niet bepaald heel sexy
Dat is gewoon sexy as fuck hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je kunt ook best saaie interesses en/of passies hebben. Ik ben gek van geschiedenis bijvoorbeeld. Dat is niet bepaald heel sexy
Als surfen je passie is. Of je speelt een supercool instrument of zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar wel super interessant, wat is dan wel een "sexy" interesse? Hahaha
I agreequote:
Ja ok..very true..quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als surfen je passie is. Of je speelt een supercool instrument of zo.
geschiedenis is nog steeds vrij breed natuurlijk, maar als je het als interesse hebt dan is het toch interessant. Kun je in ieder geval een avondje over praten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een avondje ja..hahaha..op zn minst dusquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
geschiedenis is nog steeds vrij breed natuurlijk, maar als je het als interesse hebt dan is het toch interessant. Kun je in ieder geval een avondje over praten.
Wel voor @EttovanBelgiequote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O zekerquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
geschiedenis is nog steeds vrij breed natuurlijk, maar als je het als interesse hebt dan is het toch interessant. Kun je in ieder geval een avondje over praten.
Stijve grapjesquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee jij bent grappig en niet stijf. Heb haar bv ook nog nooit een grapje zien maken
Mensen zonder humor zijn redelijk vervelend.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee jij bent grappig en niet stijf. Heb haar bv ook nog nooit een grapje zien maken
Onbegrijpelijk saaiquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen zonder humor zijn redelijk vervelend.
Ik las smurfen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als surfen je passie is. Of je speelt een supercool instrument of zo.
ik heb ooit eens een date gehad met iemand waarbij ik binnen een avond al uitgepraat was, wil juist eindeloos met mensen kunnen pratenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een avondje ja..hahaha..op zn minst dus
Begint me langzaam te dagen waarom Rusland niet gestraft werd door de Geallieerden na 17 september.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O zekerUS en ik praten daar regelmatig over op een bankje in Foqueville. Glaasje wijn erbij.
Ja, ik heb mensen waarbij ik net een muurbloempje lijk, omdat ik totaal niks met ze heb, of ik lul iemand de oren van zn lijfquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:53 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik heb ooit eens een date gehad met iemand waarbij ik binnen een avond al uitgepraat was, wil juist eindeloos met mensen kunnen praten
Ik hou het erop dat Rusland voor hen niet direct een bedreiging wasquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint me langzaam te dagen waarom Rusland niet gestraft werd door de Geallieerden na 17 september.
Wat dan ????quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint me langzaam te dagen waarom Rusland niet gestraft werd door de Geallieerden na 17 september.
dat kan ook natuurlijk, op een gegeven moment heb ik het ook maar opgegeven.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ik heb mensen waarbij ik net een muurbloempje lijk, omdat ik totaal niks met ze heb, of ik lul iemand de oren van zn lijf
Ja had ik ook gedaan, als die klik er niet gelijk is houdt het gewoon op.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:56 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijk, op een gegeven moment heb ik het ook maar opgegeven.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou het erop dat Rusland voor hen niet direct een bedreiging was
De Triple Entente had stiekem nog zoveel macht, zeker gezien het succesvolle bondgenootschap in de Eerste Wereldoorlog, plus was vooral GB sterk afhankelijk van de import van Russisch graan maar het is hem toch vooral het oude bondgenootschap, ondanks het Molotov-Ribbentroppact.quote:
Spontaan knoopje los om het ijs te breken of juist alles maar weer dichtknopen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:56 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijk, op een gegeven moment heb ik het ook maar opgegeven.
Op zich logisch en plausibel jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
De Triple Entente had stiekem nog zoveel macht, zeker gezien het succesvolle bondgenootschap in de Eerste Wereldoorlog, plus was vooral GB sterk afhankelijk van de import van Russisch graan maar het is hem toch vooral het oude bondgenootschap, ondanks het Molotov-Ribbentroppact.
Aanwinsten voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
Wat een hoop lief Nederland lees ik toch weer![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)eept-kapot-geschoten
"Beide verdachten hebben zelf ook kinderen. Giërmo zelfs zes. De eerste werd geboren toen hij zelf 16 jaar oud was"
"Beide mannen hebben een verstandelijke beperking (een IQ van 74)"
"Moreno B. kreeg jarenlang ten onrechte een Wajonguitkering, die hij nog moet terugbetalen"
"Beide mannen reden veelvuldig rond in auto’s, maar haalden nooit een rijbewijs. „Nooit aan gedacht”, zei Giërmo B"
in dit geval had dat ook niet geholpen, kan wel effectief zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spontaan knoopje los om het ijs te breken of juist alles maar weer dichtknopen?
Wat mag je testen dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo naar de stad. Ik mag weer iets testen, waarvoor ik betaald krijg![]()
![]()
![]()
Mwah valt tegen haha.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Altijd fijn als je koelkast en kasten weer vol hebt met eten en drinken
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik heb het echt zo naar m'n zin in die nieuwe baan héNiet meer die 'ik ben de beter dan jou' macho consultancy cultuur, maar gewoon echt een team cultuur. Was een beetje risky om juist nu naar de luchtvaartindustrie over te stappen, maar denk dat het allemaal wel goed komt
Maar heb wel ovenpatatquote:
Lekker zeg ovenpatatquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar heb wel ovenpataten koekjes en drinken dus ik ben voor vanavond een gelukkig mens.
geen worteltjes ofzo erbij?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar heb wel ovenpataten koekjes en drinken dus ik ben voor vanavond een gelukkig mens.
Nee maar heb net nog een banaan gehad, worteltjes heb ik toevallig wel voor morgen.quote:
bijna weer gaypridequote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
Drie uur bij de kapper gezeten, nagels laten doen en benen gewaxt.![]()
Terras maar overgeslagen met dit benauwde weer.
niks voor jou?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker hysterisch dansen en giechelen en aan elkaars geslachtdeel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |