SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja mee eens hoor maar het is die bazinnen hun tent, toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:24 schreef bitterbal het volgende:
Maar als je echt alleen maar negatieve dingen kan zeggen dan gun je toch geen wijn als je het zelf omgooienhij zat nog niet eens of hij begon al
Nee management maar het is er maar 1. Ze neemt fe hele tijd het woord. De bedrijfsleidster zat er ook ij en zij is meer zoals kquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja mee eens hoor maar het is die bazinnen hun tent, toch?
Ik zou echt juichen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn teleurgesteld ook dat we pepsi hebben
Zo klinkt ze ook al wel jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:31 schreef bitterbal het volgende:
Die gene die het woord nam is een muts. Heb k wel al door
Definieer muts.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:31 schreef bitterbal het volgende:
Die gene die het woord nam is een muts. Heb k wel al door
Dat ben je niet nee?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu behoor je te zeggen dat ik helemaal niet stijf huehue en saai ben, Los.
Volgens mij niet echtquote:
Niet !!!quote:
Maar je kunt ook best saaie interesses en/of passies hebben. Ik ben gek van geschiedenis bijvoorbeeld. Dat is niet bepaald heel sexyquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:44 schreef theSlowRush het volgende:
voor mij zijn mensen zonder interesses en passies al snel saaie mensen, de meeste mensen hebben normaal gesproken wel iets dat ze een beetje interessant maakt
Zie je wel! Van wat ik een beetje heb gelezen de afgelopen maanden ben je niet saaiquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk vind ik het wel meevallen
Maar wel super interessant, wat is dan wel een "sexy" interesse? Hahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je kunt ook best saaie interesses en/of passies hebben. Ik ben gek van geschiedenis bijvoorbeeld. Dat is niet bepaald heel sexy
Dat is gewoon sexy as fuck hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je kunt ook best saaie interesses en/of passies hebben. Ik ben gek van geschiedenis bijvoorbeeld. Dat is niet bepaald heel sexy
Als surfen je passie is. Of je speelt een supercool instrument of zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar wel super interessant, wat is dan wel een "sexy" interesse? Hahaha
I agreequote:
Ja ok..very true..quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als surfen je passie is. Of je speelt een supercool instrument of zo.
geschiedenis is nog steeds vrij breed natuurlijk, maar als je het als interesse hebt dan is het toch interessant. Kun je in ieder geval een avondje over praten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een avondje ja..hahaha..op zn minst dusquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
geschiedenis is nog steeds vrij breed natuurlijk, maar als je het als interesse hebt dan is het toch interessant. Kun je in ieder geval een avondje over praten.
Wel voor @EttovanBelgiequote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O zekerquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
geschiedenis is nog steeds vrij breed natuurlijk, maar als je het als interesse hebt dan is het toch interessant. Kun je in ieder geval een avondje over praten.
Stijve grapjesquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee jij bent grappig en niet stijf. Heb haar bv ook nog nooit een grapje zien maken
Mensen zonder humor zijn redelijk vervelend.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee jij bent grappig en niet stijf. Heb haar bv ook nog nooit een grapje zien maken
Onbegrijpelijk saaiquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen zonder humor zijn redelijk vervelend.
Ik las smurfen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als surfen je passie is. Of je speelt een supercool instrument of zo.
ik heb ooit eens een date gehad met iemand waarbij ik binnen een avond al uitgepraat was, wil juist eindeloos met mensen kunnen pratenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Een avondje ja..hahaha..op zn minst dus
Begint me langzaam te dagen waarom Rusland niet gestraft werd door de Geallieerden na 17 september.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O zekerUS en ik praten daar regelmatig over op een bankje in Foqueville. Glaasje wijn erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |