abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 juli 2021 @ 17:14:38 #26
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_200457915
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik met Thrustmaster T300 en dus cockpit en 0 assists. Aardig moeilijk met de nieuwe handeling van de auto toch wel
Een maatje van mij heeft ook een T300 met die eerste F1 Ferarri Add on. Hij had ook dezelfde issues met handeling, maar ik denk dat dat gewoon gewenning is.

Wat ik wel mis bij de cockpit view is de info die je ziet als je de tv camera gebruikt. Het lijkt mij wel leuker om die cockpit view te gaan gebruiken maar dan wel icm een stuurtje die je de info geeft ofzo. Zoals die nieuwe Ferarri SF1000
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_200457931
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:10 schreef leeroy het volgende:

[..]

Klinkt heel dope man! Aardige rig ook zeg, merkte je veel vooruitgang toen je bent gaan rijden met deze spullen?
Vooral de pedalen hebben effect gehad, met load cell rem je meer op de druk dan op de stand van het pedaal en dat is veel "natuurlijker" waardoor je consistenter aan kan remmen.

Het stuur en de base zijn verder heel prima en nauwkeurig maar op zich denk ik niet dat daar de grootste winst zit. De ergonomie is wel fijn, wat meer knoppen, extra flippers die naar wens in te stellen zijn.

Als je budget beperkt is zou ik dus altijd eerst de pedalen upgraden.
pi_200458067
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Vooral de pedalen hebben effect gehad, met load cell rem je meer op de druk dan op de stand van het pedaal en dat is veel "natuurlijker" waardoor je consistenter aan kan remmen.

Het stuur en de base zijn verder heel prima en nauwkeurig maar op zich denk ik niet dat daar de grootste winst zit. De ergonomie is wel fijn, wat meer knoppen, extra flippers die naar wens in te stellen zijn.

Als je budget beperkt is zou ik dus altijd eerst de pedalen upgraden.
Een load cell rem is voor performance zo'n beetje de beste upgrade die je kan doen inderdaad.

Natuurlijker, consistenter en daardoor ben je gewoon veel eerder op race snelheid ook. Met een potentiometer rem kan je ook hard gaan maar dan kost het gewoon veel meer oefening.

Ik rij zelf met de CSL Elite LC pedalen.
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 17:37:51 #29
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200458162
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 17:42:57 #30
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200458221
Ik vind niet echt dat gear moet uitmaken, er zijn veel goede (snelle) spelers met controller of een budget stuur/pedalen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  dinsdag 20 juli 2021 @ 17:51:01 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_200458337
:Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 12:19 schreef shiz het volgende:
Ik kocht de G29 eigenlijk alleen omdat toen de lockdown begon Stoffel Vandoorne daarmee the simscene opschudde. Waar iedereen een raceseatje met Fanatec e.d. setup gebruikte. Zat hij gewoon in een bureaustoel met een G29 voor z'n snuffert en kon het daarmee gewoon prima bijhouden. :D Uiteindelijk ook wel wezen upgraden naarmate dat circus wat serieuzer werd kreeg 'ie vast het nodige toegestuurd.



Ook in Australië reden de Supercars jonges ermee...


Mijn conclusie 'als het goed genoeg is voor hen, is het ruimschoots genoeg voor een beetje lol'.
Ik ben toch geen tiendenchaser, gaat me meer om lol dan rondetijden, er zijn toch altijd snellere lui.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_200458495
Oh eens hoor.

De snelle jongens zullen met elke gear wel snel gaan. Andersom als je niet snel bent kun je de duurste spullen kopen die je kan krijgen maar dat gaat je zeker niet ineens snel maken.

Ik heb ook jaren geraced met een G27 set en kon daarmee prima meekomen op hoog niveau.

Wie er achter het stuur (of controller) zit heeft nog altijd verreweg de grootste invloed.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjemmert op 20-07-2021 18:08:11 ]
pi_200463935
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik speel Braking Point op Hard maar ik vind het behoorlijk moeilijk. Heb nu het eerste deel gespeeld in formule 2, wat ik al best lastig vond omdat je bijna geen fouten kan maken. Het uitremmen van AI is dan weer makkelijker.

Echter heb ik vrij veel moeite op Melbourne, waarbij het toch al lastig inhalen is. Handeling is ook vrij moeilijk
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 00:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach ja ik speel natuurlijk ook in cockpit view en met elite assists, dat is sowieso al veel moeilijker
Ik heb hem ook op hard gespeeld met gemiddelde assists en dus op controller.
En vrijwel alle targets vrij gemakkelijk gehaald en wel boven de target. Alleen Zandvoort niet, dat is gewoon een schijt baan xD.

En als ik online zie dan zie ik het eigenlijk bij iedereen dat ze er gewoon heel gemakkelijk door heen gaan.

Controller vs geen assists heft elkaar wel beetje op. Maar het helpt voor mij wel in zoverre dat ik geen fouten maak. Ik rij niet op top snelheid, maar ik maak gewoon nooit echt fouten. Daardoor rij je gewoon standaard al een seconde per ronde minstens sneller dan de AI die je moet verslaan.
Alleen een Hamilton en Verstappen rijden ongeveer dezelfde tijden.
pi_200463978
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:35 schreef leeroy het volgende:
Hoe rijdt iedereen hier? Ik ben sinds vrijdag aan het racen met vrienden en ik heb er veel plezier in maar je ziet dat gasten met een stuurtje zoveel beter zijn. Ik rij nu zonder tractie control waardoor je soms wel eens crasht en dan kan je mee kijken bij andere spelers. Het verschil hoe hun insturen als je kijkt naar de handen van je poppetje is zo groot.
Helaas een controller rijder hier.
Er zit wel echt een verschil in inderdaad. Alle top rijders zijn simpelweg met stuur.
Logisch ook want je kunt met controller gewoon veel minder alles onder controle houden.
Het soepel sturen, gas geven en remmen zit er gewoon niet in.

Je joystick op een hele soepele manier besturen is een hele kunst. Het lukt mij nog wel, maar het is lastig om dat een hele race vol te houden. Je hand gaat er ook snel net wat vanaf. Dus dan heb je een heerlijke bocht en net op het eind schiet je net wat door.

En al heb je het sturen op orde dan is het geklungel met heel precies kunnen gas geven en remmen.

Het gaat prima met controller, maar wil je echt wat dan moet je toch een stuur met setup hebben.
En verstand hebben van het maken van setups, wat ik gewoon 0,0 heb. Ik neem altijd wat over, maar dat is gewoon niet ideaal.
pi_200464073
Vanmiddag op me vrije dag Braking Point uitgespeeld.
Laatste hoofdstukken waren allemaal gewoon hele korte.

Tja wat moet ik zeggen? Leuke poging dat zeker.
Zitten ook echt wel goede momenten in.

Moeilijkheid blijft voor mij wel echt een grote faal.
En het verhaal zelf blijft ook zeker niet steken. Het eindigt ook best wel matig, beetje flauw.
Het gaat ook gewoon heel erg van het ene naar het andere. Je wordt overal maar middenin gezet. Je krijgt weinig mee. Je wint paar wedstrijden en alsnog strijd je om lage plekken, dus schijnbaar win je bij wijze van alles wat je zelf rijdt en alle andere wedstrijden laatste?
Verhaal stopt wel vrij open, dus wellicht een vervolg in F1 2022? Of door een update met wat geluk?

Al met al als je het spel hebt gewoon doen. Maar is geen must do optie wat mij betreft.
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 23:14:21 #36
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200464099
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:04 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]

Ik heb hem ook op hard gespeeld met gemiddelde assists en dus op controller.
En vrijwel alle targets vrij gemakkelijk gehaald en wel boven de target. Alleen Zandvoort niet, dat is gewoon een schijt baan xD.

En als ik online zie dan zie ik het eigenlijk bij iedereen dat ze er gewoon heel gemakkelijk door heen gaan.

Controller vs geen assists heft elkaar wel beetje op. Maar het helpt voor mij wel in zoverre dat ik geen fouten maak. Ik rij niet op top snelheid, maar ik maak gewoon nooit echt fouten. Daardoor rij je gewoon standaard al een seconde per ronde minstens sneller dan de AI die je moet verslaan.
Alleen een Hamilton en Verstappen rijden ongeveer dezelfde tijden.
Klopt, ik lees zelf ook dat de "hard" moeilijkheidsgraad voor sommigen nog te makkelijk is. Geen fouten maken is inderdaad belangrijk, en je moet er ook vanaf het begin goed op zitten. Was zelf sinds zaterdag met het tweede deel in Melbourne bezig en heb hem vanavond eindelijk gehaald.

Auto is gewoon veel moeilijker te besturen tov 2020, maar het gaat wel steeds beter. Vooral de ingrijpendere werking van het differentieel merk ik erg, en de rembalans.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200466270
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:

Klopt, ik lees zelf ook dat de "hard" moeilijkheidsgraad voor sommigen nog te makkelijk is. Geen fouten maken is inderdaad belangrijk, en je moet er ook vanaf het begin goed op zitten. Was zelf sinds zaterdag met het tweede deel in Melbourne bezig en heb hem vanavond eindelijk gehaald.

Auto is gewoon veel moeilijker te besturen tov 2020, maar het gaat wel steeds beter. Vooral de ingrijpendere werking van het differentieel merk ik erg, en de rembalans.
Ik denk dan inderdaad dat een beetje aan assists wat ik wel aan heb wel goed helpt daarbij.
Misschien is dat ook wel gewoon mijn dommigheid haha, maar ik duik er al vanaf het begin vol in.
Heel laat remmen pak je al heel erg veel mee, en als je dan gewoon relatief soepel rijdt dan is het echt geen probleem.

Ik merk eigenlijk weinig dat nu anders is. Ik merk inderdaad wel dat als je soms de auto instuurt dat die soms gewoon totaal niet mee wil sturen en de draaicirkel echt flink hoog is.
Dat voelt gewoon wel echt anders.
En de curbs. Die straffen wel echt een stuk meer. Ik ben echter nooit iemand geweest die wist hoe je die goed kon gebruiken voor snelheid, dus ik mis er eigenlijk weinig aan.
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:17:12 #38
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_200467728
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Helaas een controller rijder hier.
Er zit wel echt een verschil in inderdaad. Alle top rijders zijn simpelweg met stuur.
Logisch ook want je kunt met controller gewoon veel minder alles onder controle houden.
Het soepel sturen, gas geven en remmen zit er gewoon niet in.

Je joystick op een hele soepele manier besturen is een hele kunst. Het lukt mij nog wel, maar het is lastig om dat een hele race vol te houden. Je hand gaat er ook snel net wat vanaf. Dus dan heb je een heerlijke bocht en net op het eind schiet je net wat door.

En al heb je het sturen op orde dan is het geklungel met heel precies kunnen gas geven en remmen.

Het gaat prima met controller, maar wil je echt wat dan moet je toch een stuur met setup hebben.
En verstand hebben van het maken van setups, wat ik gewoon 0,0 heb. Ik neem altijd wat over, maar dat is gewoon niet ideaal.
Wil je wel upgraden naar een stuurtje? Zo ja, welke setup overweeg je?

Ik zie in die video hierboven ook dat hij door omlaag te schakelen ook veel tijd wint. Het schakelen op een controller is ook vrij lastig. Een goede preset van je auto scheelt idd ook veel tijd, ik had er op Oostenrijk eentje van internet geplukt en kon in de kwali met de bovenste meekomen. Werd er alleen na een goede start afgereden door een medespeler
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_200475503
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:17 schreef leeroy het volgende:

Wil je wel upgraden naar een stuurtje? Zo ja, welke setup overweeg je?

Ik zie in die video hierboven ook dat hij door omlaag te schakelen ook veel tijd wint. Het schakelen op een controller is ook vrij lastig. Een goede preset van je auto scheelt idd ook veel tijd, ik had er op Oostenrijk eentje van internet geplukt en kon in de kwali met de bovenste meekomen. Werd er alleen na een goede start afgereden door een medespeler
Ik zou het wel willen ja, maar gaat niet gebeuren denk ik.
Niet per se financieel maar is voor mij gewoon geen doen in de woonkamer.
En ik zie voorlopig ook niet dat ik ergens een mancave ga hebben waar ik het goed kan hebben.

Ik game ook gewoon te weinig om een setup te gaan maken ergens, is het niet waard ook al zou ik het graag willen.

Schakelen is niet te doen op controller. Ik doe ook automatisch. Zelfde met de MFD die tegenwoordig op R1 zit, man wat een gedoe is dat soms. Zit je midden in een chicane en dan moet je strategie wijzing doorgeven met R1. Waar je dus geen vinger vrij hebt aan die kant.
Zelfde eigenlijk met dus schakelen en ik vergeet nog wel meer.

Het kan allemaal best, en als je er je baan van gaat maken ga je het ongetwijfeld wel leren.
Maar niet als je casual speelt.
pi_200505310
Vanmiddag ook eindelijk tijd gehad om te beginnen aan My Team.
Heb het maar voorzicht ingesteld met AI op 100. Hulpmiddelen een beetje aan.

Maar het ziet er weer super strak uit hoor. Qua instellingen kun je ook echt weer van alles doen.
Je kunt meer SCs instellen. Ook of je elk onderdeel van je eigen team wel wil besturen en welk deel niet.
Schade en het effect daarvan. Lengte van de race en daarmee ook quali en training.

Zelf doe ik altijd 50% races. Nadeel is dat de training dan 60 minuten is. Dat is heel lang. Kun je natuurlijk wel grotendeels skippen. De trainingsprogramma's zijn ook flink aangepakt en nu heb je binnen 1 training meerdere targets (bv een quali sim waarbij je ook een clean lap moet rijden en een gemiddelde snelheid).
Allemaal makkelijk te doen binnen 1 training.
Haal je het niet of heb je er geen zin in dan kun je nu ook snelle training doen. Dan doet de computer de training voor je.

De keuzes die je hebt voor je team zijn ook dikke prima. Stuk of 8 coureurs kun je direct uit kiezen. De 4 motorleveranciers. Sponsor. Livery, looks, logo.
Het upgraden van apparatuur is wel even wennen vergeleken met het vorige systeem, maar ziet er wel echt strak uit hoor.

Blijft voor mij toch echt het mooiste onderdeel van de F1 game. Het blijft draaien om het racen, het managen neemt niet teveel tijd in. Je kunt hele traject prachtig volgen, trainingen uitvoeren en daardoor je team laten groeien. Veel daarin rijden en constant gewoon racen.
Maar daarnaast ook naast de baan wat betekenen voor het team en van het slechtste team naar de top gaan.
Maakt het toch net even net iets meer dan alleen racen.
pi_200523815
1e race My Team gedaan en gewonnen :')
Kwam van plek 21 (yup waardeloze quali).

Echt bijzondere race in Bahrain. Niveau 100 AI is toch niet echt bijzonder.
Stuk of 6 DNF's, allemaal door crashes. Tsunoda reed in de chicane bij mij achterop en was controle kwijt en knalde tegen ander op.

Ook de haarspeldbocht zijn de AI totaal niet dol op. Daar willen ze je buitenom inhalen en vliegen dan compleet buiten de baan. Max Verstappen had kleine off momentje en parkeerde toen buiten de baan om pas helemaal achterin het veld weer in te voegen.

Zo waren er wel meer gekke momenten. Ook wel door flink verdedigen van mij haha.
3x een SC in totaal. Bij de 1e was ik al van medium naar hards gegaan ipv wat ze voorstelden soft en dan nog eens stoppen. Moest nog wel 21 ronden op hards, die kwamen net boven de 50% dus dat was prima.
Omdat de AI allemaal 3 of 4 stops deden kwam ik op die manier flink naar voren.
Bij de start al op P11 gekomen en daardoor uiteindelijk op P1.

De berichten zijn ook wel anders. Je krijgt nu ook geel voor rommel op de weg, of even een melding van Jeff dat de stewards ermee bezig zijn. Er kan een VSC voor komen, gwn voor rotzooi op de weg.

1 probleem had ik niet voorzien en dat was dat de fuel natuurlijk helemaal anders is nu xD.
Ik dacht ik doe voorzichting met -1 lap. WOOPS. Ik wou al bijna rage quitten omdat ik constant op -0,9 bleef zitten. En toen kwam er een SC en dan gaat het hard met fuel saven.
Je kunt engine mode eigenlijk constant aanpassen, dus hard er niet meer over nagedacht.
Tijdens de SC kan je die wel weer omlaag zetten om nog extra te sparen.

Eerste race dus binnen. De jaar doelstelling voor sponsor ook alweer gehaald haha.
Ontwikkeling van auto gaat ook razendsnel.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 17:30:13 #42
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_200523937
Mijn kneuzen MyTeam weet het te presteren om echt elke update te failen :(. Maar toch al 3 hele punten gepakt. 10e plek op Bahrein waarbij ik na de pitsstops de hele 2 stint Stroll achter me wist te houden. Hij kwam me elke keer op het rechte stuk voorbij maar ik kon elke keer buitenom of binnendoor terugkomen in turn 4 (??). Daarna vrij kansloos (niet eens Q2 gehaald) in de andere GPs en ver buiten de punten tot de 10e plek in Baku in de regen. Hele race op intermediates gereden op een opdrogende baan. Ik had geluk met een vroege safetycar in full wet en veel van de AI-rijders waren zo slim om 2 ronden na de safety car te stoppen voor intermediates. Tegen het einde stopten er nog een boel voor droge banden en alleen ik (10e), Ocon (8e) en Tsunoda (2e) zijn niet geswitched. Ferrari/Mercedes allemaal 3 stops dus dat is wel realistisch.

Monaco is wel klote, zelfs met stuur lukt het me totaal niet. Ik heb die race gesimuleerd. Wel zonde aangezien dat altijd mijn favoriete baan was in GP2 (is ook gelijk de laatste F1 game die ik met een stuur heb gespeeld.

[ Bericht 6% gewijzigd door PirE op 24-07-2021 17:59:55 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 24 juli 2021 @ 22:18:14 #43
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_200528619
Montreal blijft een heerlijke baan als je eenmaal in de flow zit. P8 en mijn snelste raceronde was sneller dan mijn kwalificatietijd :'). En nee, de kwalificatie was net als de race droog.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_200537041
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 17:30 schreef PirE het volgende:
Mijn kneuzen MyTeam weet het te presteren om echt elke update te failen :(. Maar toch al 3 hele punten gepakt.
Haha dat is echt pech. Bij mij van de 6 ofzo (1 race nog maar gehad) is er maar 1 gefaald (bougies).
Ik denk dat Bahrain voor mij ook echt net goed viel, volgende races gaat ook allemaal bagger worden.

Welke AI niveau past voor jou goed?
Hopelijk vallen de gekkigheden bij de AI er snel een beetje uit bij wat hoger niveau.

Dat is voor My Team natuurlijk wel erg belangrijk te hebben.
  zondag 25 juli 2021 @ 13:11:40 #45
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_200538115
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 12:04 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Haha dat is echt pech. Bij mij van de 6 ofzo (1 race nog maar gehad) is er maar 1 gefaald (bougies).
Ik denk dat Bahrain voor mij ook echt net goed viel, volgende races gaat ook allemaal bagger worden.

Welke AI niveau past voor jou goed?
Hopelijk vallen de gekkigheden bij de AI er snel een beetje uit bij wat hoger niveau.

Dat is voor My Team natuurlijk wel erg belangrijk te hebben.
Begonnen op 80 en nu op 87 (als ik eind S1 op 100 zit ben ik tevreden). Ik verhoog hem met 2 als ik Q2 haal en na Frankrijk heb ik er 3 bijgedaan omdat ik daar Q3 haalde en P8 in de race pakte. Het ging iets te makkelijk daar en wil het een beetje realistisch te houden, ik vecht liever om P13 dan dat ik makkelijk top 10 rij met deze auto. P1 komt later wel als ik een seizoen met Red Bull ga rijden.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_200538757
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:11 schreef PirE het volgende:

Begonnen op 80 en nu op 87 (als ik eind S1 op 100 zit ben ik tevreden). Ik verhoog hem met 2 als ik Q2 haal en na Frankrijk heb ik er 3 bijgedaan omdat ik daar Q3 haalde en P8 in de race pakte. Het ging iets te makkelijk daar en wil het een beetje realistisch te houden, ik vecht liever om P13 dan dat ik makkelijk top 10 rij met deze auto. P1 komt later wel als ik een seizoen met Red Bull ga rijden.
87?

Heb je alle assists uit?

Ik snap echt niets van het niveau dat anderen aanhouden.
Sure ik heb tractie en sturen een beetje aan staan als assist omdat dat voor controller toch wel echt fijn is.
Maar ik zie zoveel die op een veel lager niveau rijden.

Ik zie de AI op 100 al ontzettend klungelen en in mijn allereerste race met My Team win ik.
Terwijl ik 1x per week eens een race doe. Op controller rij. En dus echt niet zo goed ben.
Als ik mijn tijden vergelijk en bv time trial doe dan sta ik ook echt niet zo hoog ofzo (meestal halverwege de lijst ergens op PS, soms iets hoger).
Maar op niveau 87 zou ik de nummer 2 nog een ronde inhalen in My Team.

Snap der niets van :{ :{ :{
  Moderator zondag 25 juli 2021 @ 14:09:06 #47
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200538910
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]

87?

Heb je alle assists uit?

Ik snap echt niets van het niveau dat anderen aanhouden.
Sure ik heb tractie en sturen een beetje aan staan als assist omdat dat voor controller toch wel echt fijn is.
Maar ik zie zoveel die op een veel lager niveau rijden.

Ik zie de AI op 100 al ontzettend klungelen en in mijn allereerste race met My Team win ik.
Terwijl ik 1x per week eens een race doe. Op controller rij. En dus echt niet zo goed ben.
Als ik mijn tijden vergelijk en bv time trial doe dan sta ik ook echt niet zo hoog ofzo (meestal halverwege de lijst ergens op PS, soms iets hoger).
Maar op niveau 87 zou ik de nummer 2 nog een ronde inhalen in My Team.

Snap der niets van :{ :{ :{
Logisch toch dat iedereen zijn eigen niveau aanhoudt
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200540203
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Logisch toch dat iedereen zijn eigen niveau aanhoudt
Ja, dat snap ik.
Maar ik ben best wel bagger in het spel. Kan helemaal niet consistent ronde tijden rijden en ook helemaal niet top tijden in mijn snelste rondes.

100 AI is voor mij echter al echt te laag. Vandaar dat ik ook wel benieuwd was hoe dat voor anderen valt.
Ik begin elke F1 spel minimaal al op 100 en kijk vanuit daar of ik hoger moet zetten.
Daarom vind ik het verbazingwekkend dat sommigen zo ontzettend laag het niveau hebben staan.

Of ik schat mijzelf veel te laag in (weet wel zeker van niet), of assists doen meer dan het lijkt (lijkt mij ook niet), of een onbekende reden.
  zondag 25 juli 2021 @ 15:26:01 #49
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_200540214
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]

87?

Heb je alle assists uit?

Ik snap echt niets van het niveau dat anderen aanhouden.
Sure ik heb tractie en sturen een beetje aan staan als assist omdat dat voor controller toch wel echt fijn is.
Maar ik zie zoveel die op een veel lager niveau rijden.

Ik zie de AI op 100 al ontzettend klungelen en in mijn allereerste race met My Team win ik.
Terwijl ik 1x per week eens een race doe. Op controller rij. En dus echt niet zo goed ben.
Als ik mijn tijden vergelijk en bv time trial doe dan sta ik ook echt niet zo hoog ofzo (meestal halverwege de lijst ergens op PS, soms iets hoger).
Maar op niveau 87 zou ik de nummer 2 nog een ronde inhalen in My Team.

Snap der niets van :{ :{ :{
Ik rij zonder assists omdat dat het snelste is volgens Jarno Opmeer. Probleem is dat ik nog teveel fouten maak en niet heel bekend ben met een aantal banen. Ik kan hem op 100 zetten en dan flashbacks gebruiken of wat lager en gewoon accepteren dat ik weleens een bocht mis of een voorvleugel moet wisselen. Vooral in de 1e stint maak ik echt veel te veel fouten, 2e stint zit ik wel in een ritme en dan maak ik terrein goed.

En de AI maakt hier niet heel veel fouten. 1x een safety car gezien in de regen en de enige die uitvallen zijn Mick Schumacher of Latifi...
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator zondag 25 juli 2021 @ 15:33:07 #50
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200540364
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 15:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik.
Maar ik ben best wel bagger in het spel. Kan helemaal niet consistent ronde tijden rijden en ook helemaal niet top tijden in mijn snelste rondes.

100 AI is voor mij echter al echt te laag. Vandaar dat ik ook wel benieuwd was hoe dat voor anderen valt.
Ik begin elke F1 spel minimaal al op 100 en kijk vanuit daar of ik hoger moet zetten.
Daarom vind ik het verbazingwekkend dat sommigen zo ontzettend laag het niveau hebben staan.

Of ik schat mijzelf veel te laag in (weet wel zeker van niet), of assists doen meer dan het lijkt (lijkt mij ook niet), of een onbekende reden.
Misschien moet jij het maar opnemen tegen e-sporters, want je bent echt BIZAR goed!!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')