quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:03 schreef bianconeri het volgende:
F1 2021 over iets meer dan een week
Ben van plan de Deluxe edition toch gewoon te bestellen, pre-order.
Wat ik wel opvallend vind is dat de braking point verhaallijn een soort van dlc lijkt te zijn?
Die krijg je er nu als bonus bij als je pre-order plaatst? Tja dat is toch voer voor de EA haters.
Maar het ziet er toch wel super mooi uit hoor dat verhaal. Lijkt mij echt wel mooie toevoeging.
Alleen die gezichten zijn wel echt matig.
MyTeam gelukkig ook terug. Meer opties voor split-screen.
Meerdere circuits erbij dus top.
Wel een hoge prijs dit jaar. Al verschilt dat niet zo vergeleken met andere games.
Lijkt gewoon een prima game te worden die het door de nieuwe toevoegingen wel waard is om ook te halen is t.o.v. F1 2020. Soms heb je zo'n jaarlijkse editie waarvan je denkt nou ja goed dit is weinig extra's, maar deze lijkt wel prima te zijn aan extra's.
Ik koop dit spel om te racen, niet in de eerste plaats om een verhaallijn te volgen, of überhaupt in carrière modus te spelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:24 schreef King_Merc het volgende:
Heb de deluxe edition ook op preorder, dus kan hem volgende week dinsdag lekker spelen , ben eigenlijk wel benieuwd naar Braking point (ga ik zeker ook spelen ) , blij dat myteam/career wat lastiger gemaakt kunnen worden (diverse sliders die rd punten omhoog /omlaag kunnen halen , geld dat je binnenkrijgt , dan is het niet zo dat je even in je 2de seizoen de dominante auto hebt , (mag van mij minstens 4 seizoenen duren ) (al zijn flinke shuffles ook wel lekker (na regelveranderingen bijv Williams de beste auto etc (beetje zoals tussen 2008 en 9 is gebeurd )
Hopelijk is de FOM auto een beetje aangepast (smallere neus ) (of je kan verschillende designs kiezen (met elk voor of nadeel )
F1 is natuurlijk niet zo zeer een verhaallijn spel. Maar goed toch leuk om te kunnen doen vind ik dan.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik koop dit spel om te racen, niet in de eerste plaats om een verhaallijn te volgen, of überhaupt in carrière modus te spelen.
Het rijden is wel wat aangepakt heb ik gezien, dat is wel fijn. Niet meer iedereen laf op 50% rembalans.
My Team trekt me niet echt, het is me een beetje te veel gekloot in menu's, en heb ook ooit een carrière modus gedaan in F1 2017, daarbij kon je ook al zorgen voor R&D uitgaven en nieuwe aandrijflijn componenten kiezen. Dat vond ik dan nog wel ok, maar het liefst ben ik gewoon op de baan.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
F1 is natuurlijk niet zo zeer een verhaallijn spel. Maar goed toch leuk om te kunnen doen vind ik dan.
Carrière niet? MyTeam of coureurs carrière ook niet? Zeker MyTeam vind ik echt een super mooie toevoeging sinds vorig jaar, echt geweldig om je team zo te managen en het doet helemaal niets af aan het racen.
Wil je puur een race starten dan moet je een losse carrière doen (alsnog carrière), maar dat extra team en ook wat managen vind ik mooi om te doen.
Wat ik wel mis overigens is een boxed Deluxe edition
Ik zie de standard edition wel boxed maar de Deluxe edition kan je blijkbaar niet boxed krijgen.
Ik heb echt precies het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
My Team trekt me niet echt, het is me een beetje te veel gekloot in menu's, en heb ook ooit een carrière modus gedaan in F1 2017, daarbij kon je ook al zorgen voor R&D uitgaven en nieuwe aandrijflijn componenten kiezen. Dat vond ik dan nog wel ok, maar het liefst ben ik gewoon op de baan.
Tegen AI racen kan wel leuk zijn maar ik ben sowieso meer online te vinden, en in league races.
Had het idee dat je tussen elke race wel even bij die afdelingen langs moest zodat je alle potentie eruit zou halen wat erin zit. Volgens jou valt dat dus wel mee? Oké interessant, misschien dan maar eens heroverwegen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb echt precies het tegenovergestelde.
Online racen vind ik echt geen zak aan. Altijd gezeik en rare vogels en geeft toch geen extra uitdaging en is altijd weer hetzelfde.
Een gewone carrière is al erg leuk, gewoon de groei gaan maken van bv een Williams en een matige coureur naar steeds betere teams. Het voor jezelf ook qua moeilijkheidsgraad verhogen meer en meer.
My Team vind ik nog weer veel mooier. Ik vind het aantal menu's eigenlijk maar heel beperkt hoor?
In het begin moet je even je auto livery en personage doen en dan kom je daar ook nooit weer aan.
Wat voor menu's kom je verder nog? Eens in de zoveel tijd (vele vele races zitten daar tussen) kom je eens op de fabriek om je afdelingen te verbeteren. En na elke week koop je even een nieuwe update voor op je auto.
Daarnaast is het laatste menu waar je wel komt de onderdelen, dat je na elke race (al hoeft dat de 1e 5 a 6 ronden ook niet) even van bak gaat wisselen.
Ik vind dat opbouwen en echt groeien en die uitdaging veel leuker dan elke keer weer een compleet losstaande race online doen waar niets aan vast zit. Je niets met groei of onderdelen hoeft te doen en alleen op start doet om te racen en daarna end en alles is klaar.
Ik moet zeggen dat ik dat met alle spellen heb hoor. Is de singleplayer niet in orde dan kom ik niet aan een spel.
Misschien in F1 2021 wel, maar in 2020 niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had het idee dat je tussen elke race wel even bij die afdelingen langs moest zodat je alle potentie eruit zou halen wat erin zit. Volgens jou valt dat dus wel mee? Oké interessant, misschien dan maar eens heroverwegen.
Gebruik jij hulpsystemen en flashback?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Misschien in F1 2021 wel, maar in 2020 niet.
Langs de afdelingen hoefde je alleen maar om updates voor de fabrieken te kopen. En dat kost 5 miljoen, 10 miljoen, 15 miljoen of wel meer.
Dus het is niet dat je daar elke week ruimte voor hebt, verre van. En zelfs al heb je een keer 10 miljoen over dan druk je 1x op kopen en ben je binnen halve minuut weer klaar.
Motoronderdelen moet je wel regelmatig controleren als je aantal racen in het seizoen bent.
Tijdens trainingen (die overigens aangepast zijn begreep ik, er zijn minder programma's) wil je oudere onderdelen gebruiken en je hebt maar gelimiteerd aantal onderdelen per seizoen anders krijg je gridstraf.
En je resourcepunten kijk je eigenlijk wel na elke race. En dan 1 of 2 onderdelen die je kan kopen.
En dan bedenk je alleen even of je durability, motor, chassis of vleugels wilt aanpassen en dan is dat ook wel klaar.
Trouwens is dit ook aangepast en krijg je mooiere plaatjes te zien van de onderdelen en is de tech tree wat anders geworden (weet ik ook niet precies hoe).
Je moet af en toe even een sponsor vernieuwen en je teamgenoot, maar dat is ook maar heel af en toe.
Dus nee het is meestal gewoon van race in het seizoen na het andere seizoen.
Tussen races heb je paar vrije dagen en daar kun je activiteiten inplannen (wat je geld kan opleveren, resourcepunten, of afdelingsmoraal) maar daar zie je niets van en is binnen halve minuut ingepland.
En als je niet wil hoef je niets in te plannen.
Dus je gaat in principe gewoon van race naar race en je kunt je eigen team compleet opbouwen en van back marker naar top team maken. En je teamgenoot kiezen.
Ik vind het echt super leuk om te doen. Het zal niet voor iedereen zijn natuurlijk.
Ik ken de instellingen van F1 2021 nog niet, moet die nog gaan proberen. Nog geen vrij uurtje gehad.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gebruik jij hulpsystemen en flashback?
Assists zijn grotendeels hetzelfde als in 2020. Ik speel zelf op elite assists, dus alles uit. Is het meest uitdagende vind ik En met stuur. Is veel meer beleving dan met alleen een controller. Krijg persoonlijk zelfs kramp in mijn vingers als ik een controller gebruik (maar dat zal aan mijzelf liggen )quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ken de instellingen van F1 2021 nog niet, moet die nog gaan proberen. Nog geen vrij uurtje gehad.
Maar F1 2020 speelde ik tussen 100-105 AI, met controller en lichte assists aan. Niet volledig.
Flashbacks heb ik wel aanstaan en gebruik ik zo af en toe omdat ik toch te perfectionistisch ben om net even dat goede rondje eruit te persen haha. Maar dat doe ik ook niet altijd, zeker in de race niet omdat je dat toch niet kan voorkomen.
Is wel nadeel van met controller spelen hoor, is toch veel minder gevoelig en dus mis je wel sneller de goede lijnen enzo.
Ik zou ook veel liever met stuur spelen hoor. Maar ik speel op PS en in de woonkamer, dus is niet echt te doen om daar een opstelling te zetten helaas.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Assists zijn grotendeels hetzelfde als in 2020. Ik speel zelf op elite assists, dus alles uit. Is het meest uitdagende vind ik En met stuur. Is veel meer beleving dan met alleen een controller. Krijg persoonlijk zelfs kramp in mijn vingers als ik een controller gebruik (maar dat zal aan mijzelf liggen )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de looks van die Aiden Jackson, hoe dat afgewerkt is en de hele mimiek daarbij is ook zo slecht.
De echte coureurs dat gaat dan nog wel, maar die Aiden Jackson (die je zelf speelt) dat ziet er echt niet uit.
Zitten ook wat foutjes nog in. Graphics vallen soms weg. Bv het uniform dat dan een geblurde hoop ellende is terwijl de rest nog helemaal strak is. Ondertiteling zit ook nog wel eens een foutje in.
Het spel ziet er verder wel echt heel strak uit. Werkt top. Racen werkt ook top.
Achterblijvers reageren wel beetje gek. 1-tje ging gewoon helemaal niet aan de kant en bleef mij compleet in de weg rijden en de andere ging op een recht stuk heen en weer bewegen.
DRS vind ik ook beetje onopvallend, maar lijkt wel heel strak.
Goed. Beetje dingen die wat minder opvallen. Blijft top spel natuurlijk.
[ Bericht 11% gewijzigd door bianconeri op 16-07-2021 13:34:18 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeilijkheidsgraad van Braking Point hebben ze denk ik echt heel erg verkeerd ingeschat.
Ik ben echt geen ster in de game, ik speel op een controller wat nou ook niet bepaald de beste optie is.
Ik speel ook echt niet vaak, dus het is ook niet dat ik ervaring echt opbouw en daardoor beter ben.
Zelfs voor mij is op hard zetten gewoon super simpel.
Dacht dat dat altijd onbeperkt isquote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:18 schreef Zwoerd het volgende:
Kun je bij carrière of Myteam een maximum flashbacks instellen? Of is het altijd onbeperkt als je flashbacks aan zet?
Klinkt heel dope man! Aardige rig ook zeg, merkte je veel vooruitgang toen je bent gaan rijden met deze spullen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik rij met een Fanatec setje.
- ClubSport Wheel Base V2.5
- ClubSport pedalen V3
- ClubSport Formula V2 stuurtje met de Podium Advanced Paddle Module uitbreiding.
Ben natuurlijk een "pro" maar vermaak me er wel goed mee, rij tegen ex-collega's het hele seizoen (100% races), ongeveer iedere 3 weken een race.
Assists voor traction control en brake assist / ABS staan uit en zelf schakelen natuurlijk.
Een maatje van mij heeft ook een T300 met die eerste F1 Ferarri Add on. Hij had ook dezelfde issues met handeling, maar ik denk dat dat gewoon gewenning is.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik met Thrustmaster T300 en dus cockpit en 0 assists. Aardig moeilijk met de nieuwe handeling van de auto toch wel
Vooral de pedalen hebben effect gehad, met load cell rem je meer op de druk dan op de stand van het pedaal en dat is veel "natuurlijker" waardoor je consistenter aan kan remmen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:10 schreef leeroy het volgende:
[..]
Klinkt heel dope man! Aardige rig ook zeg, merkte je veel vooruitgang toen je bent gaan rijden met deze spullen?
Een load cell rem is voor performance zo'n beetje de beste upgrade die je kan doen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vooral de pedalen hebben effect gehad, met load cell rem je meer op de druk dan op de stand van het pedaal en dat is veel "natuurlijker" waardoor je consistenter aan kan remmen.
Het stuur en de base zijn verder heel prima en nauwkeurig maar op zich denk ik niet dat daar de grootste winst zit. De ergonomie is wel fijn, wat meer knoppen, extra flippers die naar wens in te stellen zijn.
Als je budget beperkt is zou ik dus altijd eerst de pedalen upgraden.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:19 schreef shiz het volgende:
Ik kocht de G29 eigenlijk alleen omdat toen de lockdown begon Stoffel Vandoorne daarmee the simscene opschudde. Waar iedereen een raceseatje met Fanatec e.d. setup gebruikte. Zat hij gewoon in een bureaustoel met een G29 voor z'n snuffert en kon het daarmee gewoon prima bijhouden. Uiteindelijk ook wel wezen upgraden naarmate dat circus wat serieuzer werd kreeg 'ie vast het nodige toegestuurd.
Ook in Australië reden de Supercars jonges ermee...
Mijn conclusie 'als het goed genoeg is voor hen, is het ruimschoots genoeg voor een beetje lol'.
Ik ben toch geen tiendenchaser, gaat me meer om lol dan rondetijden, er zijn toch altijd snellere lui.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik speel Braking Point op Hard maar ik vind het behoorlijk moeilijk. Heb nu het eerste deel gespeeld in formule 2, wat ik al best lastig vond omdat je bijna geen fouten kan maken. Het uitremmen van AI is dan weer makkelijker.
Echter heb ik vrij veel moeite op Melbourne, waarbij het toch al lastig inhalen is. Handeling is ook vrij moeilijk
Ik heb hem ook op hard gespeeld met gemiddelde assists en dus op controller.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 00:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach ja ik speel natuurlijk ook in cockpit view en met elite assists, dat is sowieso al veel moeilijker
Helaas een controller rijder hier.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:35 schreef leeroy het volgende:
Hoe rijdt iedereen hier? Ik ben sinds vrijdag aan het racen met vrienden en ik heb er veel plezier in maar je ziet dat gasten met een stuurtje zoveel beter zijn. Ik rij nu zonder tractie control waardoor je soms wel eens crasht en dan kan je mee kijken bij andere spelers. Het verschil hoe hun insturen als je kijkt naar de handen van je poppetje is zo groot.
Klopt, ik lees zelf ook dat de "hard" moeilijkheidsgraad voor sommigen nog te makkelijk is. Geen fouten maken is inderdaad belangrijk, en je moet er ook vanaf het begin goed op zitten. Was zelf sinds zaterdag met het tweede deel in Melbourne bezig en heb hem vanavond eindelijk gehaald.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem ook op hard gespeeld met gemiddelde assists en dus op controller.
En vrijwel alle targets vrij gemakkelijk gehaald en wel boven de target. Alleen Zandvoort niet, dat is gewoon een schijt baan xD.
En als ik online zie dan zie ik het eigenlijk bij iedereen dat ze er gewoon heel gemakkelijk door heen gaan.
Controller vs geen assists heft elkaar wel beetje op. Maar het helpt voor mij wel in zoverre dat ik geen fouten maak. Ik rij niet op top snelheid, maar ik maak gewoon nooit echt fouten. Daardoor rij je gewoon standaard al een seconde per ronde minstens sneller dan de AI die je moet verslaan.
Alleen een Hamilton en Verstappen rijden ongeveer dezelfde tijden.
Ik denk dan inderdaad dat een beetje aan assists wat ik wel aan heb wel goed helpt daarbij.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Klopt, ik lees zelf ook dat de "hard" moeilijkheidsgraad voor sommigen nog te makkelijk is. Geen fouten maken is inderdaad belangrijk, en je moet er ook vanaf het begin goed op zitten. Was zelf sinds zaterdag met het tweede deel in Melbourne bezig en heb hem vanavond eindelijk gehaald.
Auto is gewoon veel moeilijker te besturen tov 2020, maar het gaat wel steeds beter. Vooral de ingrijpendere werking van het differentieel merk ik erg, en de rembalans.
Wil je wel upgraden naar een stuurtje? Zo ja, welke setup overweeg je?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Helaas een controller rijder hier.
Er zit wel echt een verschil in inderdaad. Alle top rijders zijn simpelweg met stuur.
Logisch ook want je kunt met controller gewoon veel minder alles onder controle houden.
Het soepel sturen, gas geven en remmen zit er gewoon niet in.
Je joystick op een hele soepele manier besturen is een hele kunst. Het lukt mij nog wel, maar het is lastig om dat een hele race vol te houden. Je hand gaat er ook snel net wat vanaf. Dus dan heb je een heerlijke bocht en net op het eind schiet je net wat door.
En al heb je het sturen op orde dan is het geklungel met heel precies kunnen gas geven en remmen.
Het gaat prima met controller, maar wil je echt wat dan moet je toch een stuur met setup hebben.
En verstand hebben van het maken van setups, wat ik gewoon 0,0 heb. Ik neem altijd wat over, maar dat is gewoon niet ideaal.
Ik zou het wel willen ja, maar gaat niet gebeuren denk ik.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:17 schreef leeroy het volgende:
Wil je wel upgraden naar een stuurtje? Zo ja, welke setup overweeg je?
Ik zie in die video hierboven ook dat hij door omlaag te schakelen ook veel tijd wint. Het schakelen op een controller is ook vrij lastig. Een goede preset van je auto scheelt idd ook veel tijd, ik had er op Oostenrijk eentje van internet geplukt en kon in de kwali met de bovenste meekomen. Werd er alleen na een goede start afgereden door een medespeler
Haha dat is echt pech. Bij mij van de 6 ofzo (1 race nog maar gehad) is er maar 1 gefaald (bougies).quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:30 schreef PirE het volgende:
Mijn kneuzen MyTeam weet het te presteren om echt elke update te failen . Maar toch al 3 hele punten gepakt.
Begonnen op 80 en nu op 87 (als ik eind S1 op 100 zit ben ik tevreden). Ik verhoog hem met 2 als ik Q2 haal en na Frankrijk heb ik er 3 bijgedaan omdat ik daar Q3 haalde en P8 in de race pakte. Het ging iets te makkelijk daar en wil het een beetje realistisch te houden, ik vecht liever om P13 dan dat ik makkelijk top 10 rij met deze auto. P1 komt later wel als ik een seizoen met Red Bull ga rijden.quote:Op zondag 25 juli 2021 12:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha dat is echt pech. Bij mij van de 6 ofzo (1 race nog maar gehad) is er maar 1 gefaald (bougies).
Ik denk dat Bahrain voor mij ook echt net goed viel, volgende races gaat ook allemaal bagger worden.
Welke AI niveau past voor jou goed?
Hopelijk vallen de gekkigheden bij de AI er snel een beetje uit bij wat hoger niveau.
Dat is voor My Team natuurlijk wel erg belangrijk te hebben.
87?quote:Op zondag 25 juli 2021 13:11 schreef PirE het volgende:
Begonnen op 80 en nu op 87 (als ik eind S1 op 100 zit ben ik tevreden). Ik verhoog hem met 2 als ik Q2 haal en na Frankrijk heb ik er 3 bijgedaan omdat ik daar Q3 haalde en P8 in de race pakte. Het ging iets te makkelijk daar en wil het een beetje realistisch te houden, ik vecht liever om P13 dan dat ik makkelijk top 10 rij met deze auto. P1 komt later wel als ik een seizoen met Red Bull ga rijden.
Logisch toch dat iedereen zijn eigen niveau aanhoudtquote:Op zondag 25 juli 2021 13:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
87?
Heb je alle assists uit?
Ik snap echt niets van het niveau dat anderen aanhouden.
Sure ik heb tractie en sturen een beetje aan staan als assist omdat dat voor controller toch wel echt fijn is.
Maar ik zie zoveel die op een veel lager niveau rijden.
Ik zie de AI op 100 al ontzettend klungelen en in mijn allereerste race met My Team win ik.
Terwijl ik 1x per week eens een race doe. Op controller rij. En dus echt niet zo goed ben.
Als ik mijn tijden vergelijk en bv time trial doe dan sta ik ook echt niet zo hoog ofzo (meestal halverwege de lijst ergens op PS, soms iets hoger).
Maar op niveau 87 zou ik de nummer 2 nog een ronde inhalen in My Team.
Snap der niets van
Ja, dat snap ik.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Logisch toch dat iedereen zijn eigen niveau aanhoudt
Ik rij zonder assists omdat dat het snelste is volgens Jarno Opmeer. Probleem is dat ik nog teveel fouten maak en niet heel bekend ben met een aantal banen. Ik kan hem op 100 zetten en dan flashbacks gebruiken of wat lager en gewoon accepteren dat ik weleens een bocht mis of een voorvleugel moet wisselen. Vooral in de 1e stint maak ik echt veel te veel fouten, 2e stint zit ik wel in een ritme en dan maak ik terrein goed.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
87?
Heb je alle assists uit?
Ik snap echt niets van het niveau dat anderen aanhouden.
Sure ik heb tractie en sturen een beetje aan staan als assist omdat dat voor controller toch wel echt fijn is.
Maar ik zie zoveel die op een veel lager niveau rijden.
Ik zie de AI op 100 al ontzettend klungelen en in mijn allereerste race met My Team win ik.
Terwijl ik 1x per week eens een race doe. Op controller rij. En dus echt niet zo goed ben.
Als ik mijn tijden vergelijk en bv time trial doe dan sta ik ook echt niet zo hoog ofzo (meestal halverwege de lijst ergens op PS, soms iets hoger).
Maar op niveau 87 zou ik de nummer 2 nog een ronde inhalen in My Team.
Snap der niets van
Misschien moet jij het maar opnemen tegen e-sporters, want je bent echt BIZAR goed!!quote:Op zondag 25 juli 2021 15:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
Maar ik ben best wel bagger in het spel. Kan helemaal niet consistent ronde tijden rijden en ook helemaal niet top tijden in mijn snelste rondes.
100 AI is voor mij echter al echt te laag. Vandaar dat ik ook wel benieuwd was hoe dat voor anderen valt.
Ik begin elke F1 spel minimaal al op 100 en kijk vanuit daar of ik hoger moet zetten.
Daarom vind ik het verbazingwekkend dat sommigen zo ontzettend laag het niveau hebben staan.
Of ik schat mijzelf veel te laag in (weet wel zeker van niet), of assists doen meer dan het lijkt (lijkt mij ook niet), of een onbekende reden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |