Leeftijd dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar was leeftijd in deze context gerelateerd aan medische indicatie.
Ik zou 'leeftijd' niet kiezen als reden voor mijn vaccinatie, dat is de reden niet. Ik heb geen medische indicatie. Voor mijn oproep was leeftijd slechts relevant voor het moment waarop ik de brief zou krijgen.
Opeens zie je ze weer als paddenstoelen in de herfst uit de grond schieten doemscenario's te spuien.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:39 schreef _serial_ het volgende:
Waar de media/RIVM/OMT (al dan niet op persoonlijke titel) nu allemaal mee bezig zijn is vooral (voeren van) angst.
Ik heb momenteel niet het idee dat we uit de crisis willen komen.
De comfortabelste reactie is (meer) maatregelen nemen, want in het verleden "werkte" dat goed.
Maar in deze fase met deze vaccinatiegraad moet je een keer een keuze maken om ander beleid te gaan voeren.
De gok van 2 weken geleden liep niet goed af om diversen redenen, maar het naar mijn idee ook geen vrijbrief om de maatregelen nu maar weer 5-10-20 weken actief te houden, en allerlei oude maatregelen weer te activeren
Maar ik heb voorlopig even geen hoop op snelle verandering van gedachten, dit gaat maanden duren.
Dat betekent jaar in Jaar uit 120.000 prikken zetten per dag. Is nogal wat.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:05 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n probleem. Het probleem is dat veel mensen die prikken niet willen laten zetten.
Als ik die grafieken mentaal over elkaar leg zie ik nauwelijks verschillen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:07 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Interessante preprint. De virale lading is vaak eerdere hoger in speeksel dan in een neus swab.
Beter dus om zo'n tester in de bek te spugen dan 1 neusgat dicht te drukken en keihard uit te blazen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:07 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Interessante preprint. De virale lading is vaak eerdere hoger in speeksel dan in een neus swab.
Nee en dat vind ik echt een hele schokkende ontwikkeling, maar dat heb ik al vaker aangegeven hier.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je krijgt wel erg snel het idee dat het momenteel enkel draait om Corona voorkomen ja. Al 1.5 jaar. Ja; af en toe een ''we erkennen dat het zwaar is!'' op een persconferentie, en wat ''hou vol'' berichten, maar dat is het dan ook wel. Gaat ook niet veranderen met hoe er nu op veel plekken al weer om maatregelen gesmeekt wordt.
Nou euhm, beter. Kunnen we in ieder geval af van die neusstokken die tegen je voorste hersenkwab aan zitten te schrapen. Tenmiste, zoals dat voelt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als ik die grafieken mentaal over elkaar leg zie ik nauwelijks verschillen.
Ja ik snap het volkomen hoor. Zit er tussenin. 42 jaar, lekker met gezin op vakantie is leuk, maar ben ook nog niet te oud voor (sommige) festivals. Geef de voorkeur aan vakantie, maar als je 20 bent en je stapvakantie gaat niet door en ook de festivals/nachtleven kan niet dan heb je een hele andere situatie.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:07 schreef Simmertje het volgende:
Vandaag zo'n collega van in de begin 60 tegen mij toen ik mijn teleurstelling liet blijken over de afgelaste festivals:
"Feesten is niet het belangrijkste in het leven he."
Ondertussen zelf wel lekker 3 weken naar Frankrijk geweest deze maand.
Goede tip. Ik zal dit de volgende keer overwegenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beter dus om zo'n tester in de bek te spugen dan 1 neusgat dicht te drukken en keihard uit te blazen.
Ja daar kan ik ook wel lichtelijk pissig op worden ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:07 schreef Simmertje het volgende:
Vandaag zo'n collega van in de begin 60 tegen mij toen ik mijn teleurstelling liet blijken over de afgelaste festivals:
Joh, niet zo zeuren, na Woodstock is er geen festival meer geweest wat de naam waard isquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:10 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja daar kan ik ook wel lichtelijk pissig op worden ja.
1e of 2e?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:07 schreef josja het volgende:
Kom op met die cijfers, maak me blij vandaag, voel me al beroerd zat van mijn vaccinatie.
De eeuwige dooddoener.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:07 schreef Simmertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |