abonnement Unibet Coolblue
pi_200884096
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:26 schreef Viv het volgende:

[..]

Ja, dit. }:|

Groen licht!!! *G* Mits je bij de gelukkige tweederde hoort

Ik heb duinkaarten dus ik zie de bui al hangen. :(
Terwijl je daar het meeste ruimte kunt bewaren tussen jezelf en anderen....

2/3 is heel kansloos. Zelfs buiten!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_200884121
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:35 schreef Viv het volgende:

[..]

Probleem is vooral dat niemand vooralsnog weet of ze tot de gelukkige tweederde behoren of niet. Nul communicatie hierover vanuit DutchGP, ook niet per mail aan de tickethouders.
Ben je ook mooi klaar mee als je afhankelijk bent van verblijf in de buurt
pi_200884297
In België mogen ook maar slechts 75.000 bezoekers per dag zijn bij Spa Francorchamps, op last van de Belgische overheid. Dit was al veel eerder bekend, net als covid maatregelen aldaar.

Je kunt het kwalijk noemen dat Nederland 3 weken voor het evenement nog voorwaarden bekend maakt en dat DutchGP tot op de dag van vandaag mooi weer speelt. Dat je alleen binnen komt met een testuitslag of vaccinatiebewijs had al maanden op de site kunnen staan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Sport donderdag 12 augustus 2021 @ 22:36:18 #204
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200884702
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Belachelijke reactie.

Zandvoort gaat een week op slot. Geen auto in of uit en alleen de racers rijden welke een fractie van de normale uitstoot is in een weekend.
Nee hoor, gewoon een logische reactie als je ziet hoeveel kleinere evenementen er wél afgelast worden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200884770
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
In België mogen ook maar slechts 75.000 bezoekers per dag zijn bij Spa Francorchamps, op last van de Belgische overheid. Dit was al veel eerder bekend, net als covid maatregelen aldaar.

Je kunt het kwalijk noemen dat Nederland 3 weken voor het evenement nog voorwaarden bekend maakt en dat DutchGP tot op de dag van vandaag mooi weer speelt. Dat je alleen binnen komt met een testuitslag of vaccinatiebewijs had al maanden op de site kunnen staan.
Maakt het uit?
pi_200884861
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, dat zal veel uitmaken. Of je met 10.000 m/v in een trein boven op elkaar zit of met 7.000 m/v. :')
Dit maakt op de kop (m/v) af 3000 uit. Best veel, vind ik
pi_200885078
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Maakt het uit?
Ja, dat denk ik wel. Door duidelijkheid te geven voorkom je verwarring bij personeel en bezoekers, mogelijke toestanden bij de entree.

Kans dat er nog zaken geregeld moeten worden in de vorm van testlocaties.
Door niets te vermelden wekt men de suggestie dat het allemaal niet nodig zal zijn, het is immers toch een buiten-event en er komen zo veel mensen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200885095
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:53 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik wel. Door duidelijkheid te geven voorkom je verwarring bij personeel en bezoekers, mogelijke toestanden bij de entree.

Kans dat er nog zaken geregeld moeten worden in de vorm van testlocaties.
Door niets te vermelden wekt men de suggestie dat het allemaal niet nodig zal zijn, het is immers toch een buiten-event en er komen zo veel mensen.
Als jij vandaag de dag nog denkt dat je er zonder testje binnenkomt vind ik je vrij naief.
pi_200885471
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo duidelijk is dat nou ook weer niet. Er moet nog even 35 tot 55 duizend man worden verteld dat ze niet naar het circuit hoeven te komen, terwijl ze al wel voor een kaartje hebben betaald.
Ik denk dat dit echt wel een issue gaat worden. De hele business case is gebaseerd op 100.000 man publiek per dag, dus naar 70.000 per dag terugvallen zal financieel gezien al problemen kunnen geven. En dan nog de grootste uitdaging, welke 2/3 van het publiek ga je toelaten?

Van vrijwel iedereen waarvan ik weet dat ze kaarten hebben weet ik dat ze met een hele groep gaan. Denk dat weinig groepen mensen gaan accepteren dat wellicht 2/3 van die groep binnenkomt en 1/3 niet. Dus ik ben echt heel benieuwd hoe ze die schifting gaan maken.
pi_200885763
Even na 17:10 vloog er een plaatje voorbij van een persoon die aankondigde om op zondag voor de auto's te gaan liggen uit protest. Zie deze oproep nu niet meer staan.

Een ding is mij zeker, protest malloten komen er niet in, de boel zal hermetisch dicht zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 13 augustus 2021 @ 00:02:25 #211
269689 crew  Viv
pi_200885999
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Als jij vandaag de dag nog denkt dat je er zonder testje binnenkomt vind ik je vrij naief.
En als je volledig gevaccineerd bent dan? :) Feit blijft dat er nul communicatie over is vooralsnog.

Ik ben dit jaar naar een juryshow van het Eurovisie Songfestival geweest, dat was wel het andere uiterste. Vanaf het moment dat we de kaartjes gekocht hadden werden we werkelijk doodgegooid met informatie over corona. :D De e-ticket zat verpakt in een app, die daarna steeds een pushbericht gaf over bijvoorbeeld het downloaden van CoronaCheck (en CoronaMelder, en nog een andere app specifiek voor FieldLabs), over het maken van een afspraak voor de coronatest (hoelang van tevoren, welke testlocaties), etc.
pi_200886087
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon een logische reactie als je ziet hoeveel kleinere evenementen er wél afgelast worden
Selectief en deels onware verontwaardigheid.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 13 augustus 2021 @ 00:39:20 #213
408813 crew  trein2000
pi_200886226
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:16 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Ik denk dat dit echt wel een issue gaat worden. De hele business case is gebaseerd op 100.000 man publiek per dag, dus naar 70.000 per dag terugvallen zal financieel gezien al problemen kunnen geven. En dan nog de grootste uitdaging, welke 2/3 van het publiek ga je toelaten?

Van vrijwel iedereen waarvan ik weet dat ze kaarten hebben weet ik dat ze met een hele groep gaan. Denk dat weinig groepen mensen gaan accepteren dat wellicht 2/3 van die groep binnenkomt en 1/3 niet. Dus ik ben echt heel benieuwd hoe ze die schifting gaan maken.
Ik gok eerder op creatief boekhouden. Duinkaarten bij de capaciteit tellen bijvoorbeeld. Of extra tribunes neerzetten en die vervolgens leeg houden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 01:48:33 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_200886424
Denk dat er een vergunning verleend is voor een event van een bepaalde omvang.
Dan kun je niet opeens plekken erbij gaan fabriceren... :P maar dat van die duinkaarten zou in principe kunnen allicht.

Ik ga enkel naar de Super Friday, beetje sfeer proeven, F1 geluidje horen, na 36 jaar weer een GP in NL, toch een beetje een speciaal moment. Op de DGP site het ticket ruim een maand geleden op naam gezet (Arena Grandstand 1). Wat me wel opvalt nu ik er nu nog eens kijk is dat het lijkt alsof er nu 2 stoelnummers bij staan? Misschien betekenen die 2 4-cijfer toewijzingen wat anders, maar dat leek me het meest logische, dat elke boeking een stoel naast zich vrij heeft misschien (zijn natuurlijk weinig mensen die alleen gaan op een boeking en aardig wat die met een heel clubske gaan?), maar dan is het idd een interessante vraag wie er dan niet hoeft te komen opdagen... (misschien is het ook niet uitverkocht die vrijdag, maar lijkt me ergens ook weer sterk).

-- :P misschien houden ze de gouden/silver tickethouders en dumpen ze de bronzezitters? :X

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 13-08-2021 02:00:02 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_200886474
Hoeveel man waren er ook alweer op Silverstone? Heeft dat geleid tot een besmettingenexplosie?

Zal wel niet, want de media zwijgt.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:05:14 #216
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_200887100
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:10 schreef beantherio het volgende:

[..]

Typisch hoe de NOS enthousiast een artikel met deze titel inkopt om dat dan vervolgens met een opmerking over het toelaten van slechts 2/3e van het publiek in een van de laatste zinnen weer volledig onderuit te trekken. :')
Precies dit dacht ik ook. Lammers heeft altijd gezegd: volle bak of niet. In dat kader bezien zou het dus feitelijk niet moeten doorgaan. En dan brengt de NOS alsof het nu door mag gaan. Ja, zonder publiek mocht het sowieso ook al doorgaan. Maar dat past helemaal niet in het business model.
Rini dankjewel.
pi_200888175
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 02:06 schreef MoreDakka het volgende:
Hoeveel man waren er ook alweer op Silverstone? Heeft dat geleid tot een besmettingenexplosie?

Zal wel niet, want de media zwijgt.
Er zouden 140.000 bezoekers per dag, 350.000 in totaal over 3 dagen zijn op Silverstone.
Echter, wat zegt dit dan. Je kunt landen moeizaam met elkaar vergelijken als het gaat om covid.

Maar als dat dan per se moet, in België zijn ook maar 75.000 mensen toegelaten in het publiek tijdens Spa-Francorchamps.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200888212
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 07:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Precies dit dacht ik ook. Lammers heeft altijd gezegd: volle bak of niet. In dat kader bezien zou het dus feitelijk niet moeten doorgaan. En dan brengt de NOS alsof het nu door mag gaan. Ja, zonder publiek mocht het sowieso ook al doorgaan. Maar dat past helemaal niet in het business model.
Je weet dat Jan Lammers puur naar voren geschoven is nadat adviseurs de prins met klem geadviseerd te hebben om op de achtergrond te blijven? Bernhard had heel graag zelf de rol van Jan Lammers willen hebben maar vanwege zijn imago als huisjesmelker leek dat onverstandig.

Uit marketingsperspectief kan ik mij voorstellen dat Lammers tegen alle media roept dat ze graag een volle bak willen. Goed voor de kaartverkoop.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200888261
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk.

Vergelijkbare evenementen gaan niet door, maar deze milieuvervuiling moet en zal doorgaan!
Hier zit een stukje afgunst bij. "Omdat de evenementen die ik leuk vind niet door gaan, moet jouw evenement ook niet doorgaan."
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Sport vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:20:23 #220
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200888298
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:18 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Hier zit een stukje afgunst bij. "Omdat de evenementen die ik leuk vind niet door gaan, moet jouw evenement ook niet doorgaan."
Hier zit een stukje onredelijkheid in, dat dit door moet gaan omdat er een Prins bij betrokken is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200888357
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hier zit een stukje onredelijkheid in, dat dit door moet gaan omdat er een Prins bij betrokken is.
Dat heb ik nergens als argument gelezen. Jij wel?
pi_200888363
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hier zit een stukje onredelijkheid in, dat dit door moet gaan omdat er een Prins bij betrokken is.
Dus als er geen Prins betrokken bij was, dan was het wel redelijk?
Er was al langer sprake van mogelijke versoepelingen vanaf 1 september. Evengoed zullen er dertig- tot veertigduizend mensen teleurgesteld moeten worden. Wanneer is het volgens jou dan wel goed.
Voetbalstadions zijn ook al voor 2/3de gevuld, zelfs vandaag de dag al.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Sport vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:24:58 #223
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200888390
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:23 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens als argument gelezen. Jij wel?
Heb jij dan een betere verklaring? Als vergelijkbare evenementen nou ook door zouden gaan prima, maar dit is gewoon een heel vreemde sprong vanuit de politiek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:26:23 #224
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_200888414
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:14 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Je weet dat Jan Lammers puur naar voren geschoven is nadat adviseurs de prins met klem geadviseerd te hebben om op de achtergrond te blijven? Bernhard had heel graag zelf de rol van Jan Lammers willen hebben maar vanwege zijn imago als huisjesmelker leek dat onverstandig.

Uit marketingsperspectief kan ik mij voorstellen dat Lammers tegen alle media roept dat ze graag een volle bak willen. Goed voor de kaartverkoop.
Het zal ook wel doorgaan, maar feit is gewoonweg wel dat ze een business case hebben die gebaseerd is op 0 subsidie en maximale kaartverkoop. Het nieuws wordt nu gebracht alsof niks een doorgang nog in de weg staat. Typisch #werkenbijdeNOS
Rini dankjewel.
pi_200888611
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Heb jij dan een betere verklaring? Als vergelijkbare evenementen nou ook door zouden gaan prima, maar dit is gewoon een heel vreemde sprong vanuit de politiek.
Ik weet niet of ik een vergelijkbaar evenement ken eigenlijk. Of doel je dan op lowlands ofzo? Dat is natuurlijk van volledig andere aard.

Het EK is misschien nog wel het beste vergelijkingsmateriaal en dat ging op dezelfde manier door.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2021 09:37:40 ]
pi_200888625
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Het zal ook wel doorgaan, maar feit is gewoonweg wel dat ze een business case hebben die gebaseerd is op 0 subsidie en maximale kaartverkoop. Het nieuws wordt nu gebracht alsof niks een doorgang nog in de weg staat. Typisch #werkenbijdeNOS
Als ze het afblazen dan volgt er een enorme boete vanuit de FIA begrijp ik van anderen hier.
Het is inderdaad zonder subsidie van de landelijke overheid georganiseerd, best knap geregeld. Slechts de gemeente Zandvoort zit er voor 4 miljoen in. wisselgeld, in vergelijking met de andere bedragen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Sport vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:38:47 #227
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200888632
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik een vergelijkbaar evenement ken eigenlijk. Of doel je dan op lowlands ofzo? Dat is natuurlijk van volledig andere aard.

Het EK is misschien nog wel het beste vergelijkingsmateriaal en dat ging op dezelfde manier door.
Meerdaagse evenementen in Nederland in het algemeen en dan op kleinere schaal.

Of zou het door mogen gaan omdat het grotere exposure heeft? Dat lijkt me ook niet echt verkoopbaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200888651
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik een vergelijkbaar evenement ken eigenlijk. Of doel je dan op lowlands ofzo? Dat is natuurlijk van volledig andere aard.

Het EK is misschien nog wel het beste vergelijkingsmateriaal en dat ging op dezelfde manier door.
Dan zou je de vraag moeten stellen of het EK na 1 september georganiseerd had kunnen worden.
Vanaf september is iedereen die open stond voor vaccinatie, volledig gevaccineerd. Een paar maanden terug was de situatie nogal anders.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200888719
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:39 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Dan zou je de vraag moeten stellen of het EK na 1 september georganiseerd had kunnen worden.
Vanaf september is iedereen die open stond voor vaccinatie, volledig gevaccineerd. Een paar maanden terug was de situatie nogal anders.
Inderdaad. Het antwoord is dan wat mij betreft zonder meer'Ja'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2021 09:46:01 ]
pi_200888753
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Meerdaagse evenementen in Nederland in het algemeen en dan op kleinere schaal.

Of zou het door mogen gaan omdat het grotere exposure heeft? Dat lijkt me ook niet echt verkoopbaar.
Exposure zou een rol kunnen spelen, maar mag idd niet doorslaggevend zijn. Ik denk echt dat men inziet dat dit veilig kan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:18:31 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200889198
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hier zit een stukje onredelijkheid in, dat dit door moet gaan omdat er een Prins bij betrokken is.
Godver, ik dacht dat je sarcastisch was ;(

*schudt hoofd teleurgesteld*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Sport vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:27:55 #232
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200889353
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Godver, ik dacht dat je sarcastisch was ;(

*schudt hoofd teleurgesteld*
Ik ben in het algemeen serieus, deze specifieke post was wel expres goedkoop scoren. Als ze alle vergelijkbare kleinere evenementen door laten gaan, vooruit
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:30:05 #233
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_200889389
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Heb jij dan een betere verklaring? Als vergelijkbare evenementen nou ook door zouden gaan prima, maar dit is gewoon een heel vreemde sprong vanuit de politiek.
Er is niet echt een vergelijkbaar evenement op te noemen. Het valt onder sport en stadions mogen ook gewoon voor tweederde gevuld zijn. Het EK komt een beetje in de buurt maar was nog van voor de versoepeling op 26 juni
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:41:38 #234
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_200889591
Wat ook helpt is dat de gemeente Zandvoort er veel aan gelegen is om het door te laten gaan. Het meeste wat wordt afgeblazen is omdat er geen vergunning wordt afgegeven. Vaak kon het wel binnen de regelgeving, maar is het de gemeente die er angstig instaat.

Andere evenementen hebben andere uitdagingen
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_200889678
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:41 schreef zalkc het volgende:
Wat ook helpt is dat de gemeente Zandvoort er veel aan gelegen is om het door te laten gaan. Het meeste wat wordt afgeblazen is omdat er geen vergunning wordt afgegeven. Vaak kon het wel binnen de regelgeving, maar is het de gemeente die er angstig instaat.

Andere evenementen hebben andere uitdagingen
Klopt. In Alkmaar was begin augustus een meerdaags festival voor 750 man waarbij de vergunning voor de laatste dag werd ingetrokken. Als reden gaf de gemeente dat er onvoldoende afstand werd gehouden en andere corona maatregelen niet werden nageleefd. Er waren verplichte staan- en zitplaatsen maar daar werd geen gebruik van gemaakt.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)k-geen-afstand-houdt
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Sport vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:54:18 #236
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200889759
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:48 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Klopt. In Alkmaar was begin augustus een meerdaags festival voor 750 man waarbij de vergunning voor de laatste dag werd ingetrokken. Als reden gaf de gemeente dat er onvoldoende afstand werd gehouden en andere corona maatregelen niet werden nageleefd. Er waren verplichte staan- en zitplaatsen maar daar werd geen gebruik van gemaakt.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)k-geen-afstand-houdt
Denk maar niet dat hier iets gebeurt als op de eerste dag de maatregelen niet worden nageleefd. Dat is wat je krijgt bij veel exposure. Het is eigenlijk ook niet gek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:09:20 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200889983
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Denk maar niet dat hier iets gebeurt als op de eerste dag de maatregelen niet worden nageleefd. Dat is wat je krijgt bij veel exposure. Het is eigenlijk ook niet gek.
is toch ook niet te handhaven als de mensen eenmaal binnen zijn, zie Feyenoord gisteren
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:09:26 #238
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200889986
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Meerdaagse evenementen in Nederland in het algemeen en dan op kleinere schaal.

Of zou het door mogen gaan omdat het grotere exposure heeft? Dat lijkt me ook niet echt verkoopbaar.
Zonder vaste zitplaatsen en met overnachtingen?
Nog steeds niet vergelijkbaar.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Redactie Sport vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:11:36 #239
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200890026
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:09 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Zonder vaste zitplaatsen en net overnachtingen?
Nog steeds niet vergelijkbaar.
Dit is nog groter dan dat alles over het algemeen. Dan zou je zeggen dat dat ook allemaal moet kunnen. Hoewel hier natuurlijk ook wel een scherpere organisatie achter zit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200890185
benieuwd wanneer we te horen krijgen wie er wel en niet mag gaan. En als ik niet kan hoe ik dan me geld ga terug krijgen voor tickets/hotel(geboekt via dutchgp promotie) en treinkaartjes. :s)
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_200890367
Wij gaan fietsen vanaf Bloemendaal.
Zit wat te kijken op de site wat andere mogelijkheden zijn voor de bezoekers.

• Mensen die met de auto naar Zandvoort willen dienen de auto te parkeren op P+R Beverwijk.
vanaf daar gaat een trein en pendelbus (35 euro per persoon!!)

• Er gaan bussen naar het circuit van Zandvoort vanaf Haarlem en Amstelland Meerlanden.

• Een taxi kan niet dichterbij komen dan een plek waarbij je nog 1,5 uur moet lopen naar het circuit.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:46:02 #242
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200890476
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Heb jij dan een betere verklaring? Als vergelijkbare evenementen nou ook door zouden gaan prima, maar dit is gewoon een heel vreemde sprong vanuit de politiek.
Voetbalwedstrijden gaan toch ook door met 2/3 capaciteit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:01:30 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_200890726
Ik heb voor 1.000 euro per nacht nog een kamertje te huur in Bloemendaal. (zonder ontbijt) *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_200890998
De NS reisplanner is bijgewerkt. 12 treinen per uur van Haarlem naar Zandvoort aan Zee, zonder stop te Overveen.
Rit duurt 9 of 10 minuten. Elke 5 minuten een trein. Hallelujah.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:19:20 #245
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200891069
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hier zit een stukje onredelijkheid in, dat dit door moet gaan omdat er een Prins bij betrokken is.
Hoeveel prinsen zijn er betrokken bij het betaald voetbal wat doorgaat met toeschouwers en 2/3 bezetting van de stadions?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200892278
Hier is een mafklapper die het er niet mee eens is.
twitter

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200892333
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hier is een mafklapper die het er niet mee eens is.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Succes met op het circuit liggen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:44:26 #248
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_200892511
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hier is een mafklapper die het er niet mee eens is.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Gewoon d'r overheen rijden.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_200892517
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Succes met op het circuit liggen
Graag voor die Mercedes met nummer 44 gaan liggen dan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:51:02 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200892650
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een taxi kan niet dichterbij komen dan een plek waarbij je nog 1,5 uur moet lopen naar het circuit.
Of een kwartiertje fietsen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')