Heb hem even bij topic gezet @Lavenderrquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
Heb een vraagje aan @:Dotteke en iedereen die hier leest. Heb een aantal borduurwerken die nog in de verpakking zitten. Van Thea Gouverneur. Dus Dot,als je iemand weet die hier wel belangstelling voor heeft, wil je het me dan laten weten? Of men kan hier natuurlijk ook zelf op reageren. Ik hoor het wel.;)
Ik wacht wel af. Heb een aantal hele mooie van Thea Gouverneur. Bedankt voor het overplaatsen naar het juiste topic;)quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem even bij topic gezet @:Lavenderr
Ik zou zo niemand weten maar misschien een van de borduurdames hier
Heb je zelf geen zin meer in borduren?quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wacht wel af. Heb een aantal hele mooie van Thea Gouverneur. Bedankt voor het overplaatsen naar het juiste topic;)
Welke van Thea gouverneur heb je? Ik weet dat er verschillende zijn en sommige zijn echt wel tof, andere zijn wat oubolligquote:Op dinsdag 23 november 2021 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wacht wel af. Heb een aantal hele mooie van Thea Gouverneur. Bedankt voor het overplaatsen naar het juiste topic;)
Niet zoveel zin meer idd. Alhoewel als ik de onafgemaakte borduurwerk zie zoals bijv de hyacinten gaat het wel kriebelen. Hoef er nog maar 1.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je zelf geen zin meer in borduren?
Als het gaat kriebelen gewoon proberen. Ik heb ook wel eens geborduurd. Heb van de week ook iets zitten zoeken op internet.quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zoveel zin meer idd. Alhoewel als ik de onafgemaakte borduurwerk zie zoals bijv de hyacinten gaat het wel kriebelen. Hoef er nog maar 1.
Heb veel borduurwerken met bloemen. En ik hoef er niks voor te hebben hoor. Als ik iemand er een plezier mee kan doen is het wat mij betreft goedquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Welke van Thea gouverneur heb je? Ik weet dat er verschillende zijn en sommige zijn echt wel tof, andere zijn wat oubollig![]()
En heb je een richtprijs?
Dan is het zonde om hem niet af te maken! Vind bloemen altijd wel leuk om te maken. Sommige zijn misschien wat ‘ ouderwets’ om te zien, maar vind dat sfeertje wel iets gezelligs hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zoveel zin meer idd. Alhoewel als ik de onafgemaakte borduurwerk zie zoals bijv de hyacinten gaat het wel kriebelen. Hoef er nog maar 1.
Ik ook! Juist dat ouderwetse vind ik zo mooi. Alhoewel bloemen zélf natuurlijk nooit ouderwets zullen wordenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:42 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Dan is het zonde om hem niet af te maken! Vind bloemen altijd wel leuk om te maken. Sommige zijn misschien wat ‘ ouderwets’ om te zien, maar vind dat sfeertje wel iets gezelligs hebben.
Daar heb ik zelf dan weer niks meequote:Op woensdag 24 november 2021 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb veel borduurwerken met bloemen. En ik hoef er niks voor te hebben hoor. Als ik iemand er een plezier mee kan doen is het wat mij betreft goed.
Ieder zijn meug toch?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf dan weer niks meemaar over het algemeen zijn de pakketjes van Thea gouverneur erg populair
Heb je toevallig foto of linkjes? Ik denk dat ik mijn mams hier misschien nog wel een plezier mee kan doen.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb veel borduurwerken met bloemen. En ik hoef er niks voor te hebben hoor. Als ik iemand er een plezier mee kan doen is het wat mij betreft goed.
Ik zal een foto maken van mijn onafgemaakte borduurwerk van de hyacinthenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:05 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Heb je toevallig foto of linkjes? Ik denk dat ik mijn mams hier misschien nog wel een plezier mee kan doen.
Wauw, mooi. Wat een werk is dat geweestquote:Op donderdag 23 december 2021 13:28 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb een finish!![]()
[ afbeelding ]
Het begon als een "zomaar tussendoor frutselwerkje" - met name om eens een andere borduurstof uit te proberen -, en het werd uiteindelijk een hartstikke leuk, verfijnd borduurwerkje ❤️☯️
Het kostte stiekem ook iets meer tijd dan ik verwacht had trouwens, die 13.743 steekjes waren wel heel priegelig op 40ct evenweave, zelfs bij 1 over 2. En vanwege de soepele stof heb ik deze ook in de Q-snap gemaakt, wat natuurlijk ook al wat trager werkt.
Conclusie, deze stof gaat het niet worden voor een groot full-coverage werk zoals m'n HAEDs.Sowieso maakt het bij full-coverage niet uit welke stof eronder verborgen zit, en dan werkt aida toch wat makkelijker dan evenweave. Ik vind evenweave wel echt mooier als er stof zichtbaar blijft
Nu nog even wassen en strijken, en een mooie borduurring zien te vinden om 'm in 'in te lijsten'. Ik had er laatst één cadeau gekregen in een Secret Santa actie, maar die is een maatje te groot... een 5 cm stofrand vind ik niet zo mooi.
En dan op naar de volgende!
Ik vooral van Etsy of via shops die ik gevonden heb op Instagram ofzo.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:41 schreef Cue_ het volgende:
Waar halen jullie je (grote) werken vandaan. hEAD ken ik, maar zijn er meer van dat soort sites?
Ja dit haha!quote:Op donderdag 30 december 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vooral van Etsy of via shops die ik gevonden heb op Instagram ofzo.
quote:Op zondag 21 november 2021 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Mijn butterflies gaat best hard![]()
[ afbeelding ]
Zo mooi deze!!quote:Op maandag 10 januari 2022 19:26 schreef Cue_ het volgende:
Mijn voortgang met de butterflies
[ afbeelding ]
Mijn vorige update was in november
[..]
Mooi, en wat een werk zegquote:Op maandag 10 januari 2022 19:26 schreef Cue_ het volgende:
Mijn voortgang met de butterflies
[ afbeelding ]
Mijn vorige update was in november
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |