abonnement Unibet Coolblue
pi_200336888
Mijn vriend heeft een flink invasieve spierziekte die de afgelopen 2 maanden zo erg is geworden dat hij zijn armen niet meer goed kan gebruiken. Ook heeft hij constant erge pijn, en slikt nu spierverslappers, dopamine en pijnstillers. Sinds de dopamine is het al helemaal heftig. Hij kan bijna niks meer door vermoeidheid en depressie en ik heb hem nu 2 weken niet gezien. Hij heeft gewoon niet eens de puf om naar het station te lopen. Ik ga hem hopelijk dit weekend zien, 1.5 uur reizen om hem 5 minuten te knuffelen, ik doe het voor hem.


Ook huurt hij nu tijdelijk een kamer bij zijn ex. De reden is dat hij ervoor 3x per week op de trein stapte om zijn kind te zien, dat kan hij nu ook niet. Hij is ook op zoek naar een woning vlakbij maar okdat hij zo uitgeput is duurt dat nog wel even. Ik stuur hem alles door wat ik op Funda zie, maar verhuizen zie ik hem nu echt niet.

Dus nu heb ik een vriend die ik amper zie, die depressief is, pijn heeft, waarvan de artsen ook niet goed weten wat ze ermee aanmoeten (dystonie) en ik weet niet hoe lang hij bij zijn ex blijft zitten (waardoor langsgaan lastig wordt).

Ik wol hem niet kwijt, we zijn nu een jaar samen, en hij is verder een hele lieve man. Maar ik lijd hier ook onder, niet zo erg als hij, maar toch ook wel. Ik begin binnenkort aan een nieuwe basn maar heb in mijn hoofd bijna geen ruimte naast alle angst en zorgen.

Tips?
pi_200337454
Hier verder aub.
  Spellchecker maandag 12 juli 2021 @ 22:48:51 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200337511
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 22:45 schreef Chai het volgende:
Hier verder aub.
Een mod heeft #2 in de TT gezet.
Degenen die in je vorig topic gepost hebben zien dit automatisch weer in hun actieve topics ;)
pi_200337882
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 22:48 schreef maily het volgende:

[..]

Een mod heeft #2 in de TT gezet.
Degenen die in je vorig topic gepost hebben zien dit automatisch weer in hun actieve topics ;)
Bedankt!
  Moderator dinsdag 13 juli 2021 @ 00:14:56 #5
441859 crew  Lenny77
pi_200338472
(Even nog vanuit deel 1)
NAH is niet aangeboren hersenletsel. Hoeft dus niets te maken te hebben met geheugen. Dit kunnen mensen zijn die een ongeval hebben gehad, een CVA of hersenbloeding bv.
Maar dus ook zuurstoftekort tijdens de geboorte. Je vriend heeft dus idd een NAH.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200341104
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 00:14 schreef Lenny77 het volgende:
(Even nog vanuit deel 1)
NAH is niet aangeboren hersenletsel. Hoeft dus niets te maken te hebben met geheugen. Dit kunnen mensen zijn die een ongeval hebben gehad, een CVA of hersenbloeding bv.
Maar dus ook zuurstoftekort tijdens de geboorte. Je vriend heeft dus idd een NAH.
Oh ok, wist ik niet.
pi_200343628
Ik vind het lastig dat vriend niet doordramt bij de arts. Afspraak over 3 weken? Prima. Ik ben totaal niet zo, ik betaal de hoogste verzekering dus ik verwacht snelle, goede zorg. Hij schikt er meer in. Misschien zou hij minder moe zijn ald hij had gebeld?

Frustrerend dat gekloot van NL artsen.
pi_200345310
Hij heeft ook nog geen huizen gezocht, ik zie niet veel online, ben bang dat hij daar nog maanden zit. Ben vandaag echt in paniekmodus
pi_200345644
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 13:08 schreef Chai het volgende:
Ik vind het lastig dat vriend niet doordramt bij de arts. Afspraak over 3 weken? Prima. Ik ben totaal niet zo, ik betaal de hoogste verzekering dus ik verwacht snelle, goede zorg. Hij schikt er meer in. Misschien zou hij minder moe zijn ald hij had gebeld?

Frustrerend dat gekloot van NL artsen.
Soms is het snelst en het best om iets de tijd te geven om te kijken in hoeverre het kan werken. Te snel iets afschrijven helpt niet en zou zonde zijn.
Niet alles is meetbaar en niet iedereen is gevoelsmatig even handig. Sommige mensen zijn gebaat om dit in een rustig(er) tempo te doorlopen, zodat ze beter bij hun gevoelens kunnen komen en blijven. Het kan heel waardevol zijn om mentaal ook echt te ervaren dat dit medicijn het niet is en dat duurt soms langer dan fysiek duidelijk is, om zich dan beter voor te kunnen bereiden op de volgende stap.

Ik raad jou aan om kritisch te blijven kijken waar jouw gevoelens vandaan komen, zodat je niet zijn proces probeert over te nemen vanuit je eigen angst. Of dokterswerk als kloten weg probeert te zetten vanuit jouw gevoel van onmacht. Naast dat het belastend kan zijn voor je partner, help je jezelf ook niet met projectie en onnodig moeilijker maken dan het al is..
pi_200346235
Je bent nog jong toch? Weet je zeker dat je dit wil? Wat levert deze relatie je op?
pi_200346368
Ik ben midden 30. Ik hou van hem om wie hij is, ik wil gewoon weer dat hij n eigen plek heeft en we vanuit daar samen de ziekte tackelen.
pi_200346579
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 16:09 schreef Chai het volgende:
Ik ben midden 30. Ik hou van hem om wie hij is, ik wil gewoon weer dat hij n eigen plek heeft en we vanuit daar samen de ziekte tackelen.
Logisch dat jij dat wil, maar is dat ook dezelfde volgorde die hij wil en nodig heeft? Is het heel moeilijk voor te stellen dat hij misschien meer gebaat is bij eerst deze medicijnen aankijken en zijn proeftijd doorkomen, voor hij een nieuwe woning aangaat?
Als je echt van hem houdt om wie hij is, dan zul je ook rekening moeten houden dat hij bepaalde dingen misschien anders aan zou willen pakken. Dat hoef je niet leuk te vinden, maar dat vindt hij wellicht ook niet als hij jou ook happy moet zien te houden op de een of andere manier en die huizenjacht de manier lijkt te moeten zijn, terwijl hij nog zoveel andere ballen ook in de lucht moet zien te houden.
pi_200346800
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 16:09 schreef Chai het volgende:
Ik ben midden 30. Ik hou van hem om wie hij is, ik wil gewoon weer dat hij n eigen plek heeft en we vanuit daar samen de ziekte tackelen.
Soms kan het in het leven niet zo zijn zoals je het wil helaas......
  Moderator dinsdag 13 juli 2021 @ 17:09:57 #14
441859 crew  Lenny77
pi_200347212
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 16:09 schreef Chai het volgende:
Ik ben midden 30. Ik hou van hem om wie hij is, ik wil gewoon weer dat hij n eigen plek heeft en we vanuit daar samen de ziekte tackelen.
Verbeter me als ik mis zit, maar je wou nog niet met m samenwonen, ook nog niet werken dichterbij m in de buurt. Je wou vooral terug slapen met hem, dat had je nodig.
Denk je niet dat hij nu VEEL meer nodig heeft dan nachtjes samen met zijn vriendin? Hij heeft pijn en is ziek: hij heeft zorg nodig en iemand die het huishouden van hem kan overnemen. Daarom zit ie nu ook bij zijn ex: zo kan hij zijn kind zien en rusten en tegelijk proberen zijn werk te behouden.
Als hij nu alleen zou wonen dan zou dat een catastrofe voor hem zijn.

Ik blijf het zeggen: jouw emoties vliegen alle kanten uit en drijven je naar waanzin toe. Als je jezelf niet onder controle gaat krijgen dan ga je EN gek worden EN dit niet volhouden EN gaat hij uiteindelijk deze relatie beëindigen, want hij krijgt jouw rollercoaster van emoties ook mee.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200347256
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Verbeter me als ik mis zit, maar je wou nog niet met m samenwonen, ook nog niet werken dichterbij m in de buurt. Je wou vooral terug slapen met hem, dat had je nodig.
Denk je niet dat hij nu VEEL meer nodig heeft dan nachtjes samen met zijn vriendin? Hij heeft pijn en is ziek: hij heeft zorg nodig en iemand die het huishouden van hem kan overnemen. Daarom zit ie nu ook bij zijn ex: zo kan hij zijn kind zien en rusten en tegelijk proberen zijn werk te behouden.
Als hij nu alleen zou wonen dan zou dat een catastrofe voor hem zijn.

Ik blijf het zeggen: jouw emoties vliegen alle kanten uit en drijven je naar waanzin toe. Als je jezelf niet onder controle gaat krijgen dan ga je EN gek worden EN dit niet volhouden EN gaat hij uiteindelijk deze relatie beëindigen, want hij krijgt jouw rollercoaster van emoties ook mee.
Ik wil wel samenwonen maar hij wil dat niet. Ik zou zo zijn hele huishouden doen. Voor hem gsat dat te snel. En je hebt gelijk, ik ben labiel.
pi_200347274
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 16:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Logisch dat jij dat wil, maar is dat ook dezelfde volgorde die hij wil en nodig heeft? Is het heel moeilijk voor te stellen dat hij misschien meer gebaat is bij eerst deze medicijnen aankijken en zijn proeftijd doorkomen, voor hij een nieuwe woning aangaat?
Als je echt van hem houdt om wie hij is, dan zul je ook rekening moeten houden dat hij bepaalde dingen misschien anders aan zou willen pakken. Dat hoef je niet leuk te vinden, maar dat vindt hij wellicht ook niet als hij jou ook happy moet zien te houden op de een of andere manier en die huizenjacht de manier lijkt te moeten zijn, terwijl hij nog zoveel andere ballen ook in de lucht moet zien te houden.
Je hebt gelijk, ik ben egoistisch. Dank voor de reality check, ik vind het gewoon moeilijk soms.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 17:23:24 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200347391
Ik begin wel te snappen waarom hij TS op afstand houdt.
Resistance is futile.
  Moderator dinsdag 13 juli 2021 @ 17:25:54 #18
441859 crew  Lenny77
pi_200347437
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik wil wel samenwonen maar hij wil dat niet. Ik zou zo zijn hele huishouden doen. Voor hem gsat dat te snel. En je hebt gelijk, ik ben labiel.
In de vorige reeks zei je dat je nog niet wou samenwonen en dat m maar eerst op zijn eigen moest gaan zitten?

Quote: Omdat ik niet bij hem ga wonen nog? Dat komt veel later pas, laat hem eerst maar eens wat zelf vinden. Ik wil niet samenwonen nog en hij ook niet.

En nee je bent niet labiel, je gedraagt je labiel: dit erkennen is de eerste stap. Leer hier controle over te krijgen.
Want dit begint wss heel klein met een gedachte dat iets niet zo lekker gaat en daar ga jij dan helemaal in mee totdat je in een plaats zit waar je geen grip meer over hebt en in paniek slaat.
Rem jezelf meteen al af bij de eerste gedachte die niet zo lekker gaat en zoek meteen afleiding! Maak desnoods een EHBO lijstje op een rustig moment met dingen die je leuk vindt zodat je al een noodplan klaar hebt als je je slecht begint te voelen en kies dan iets op de lijst.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200347485
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 16:09 schreef Chai het volgende:
Ik ben midden 30. Ik hou van hem om wie hij is, ik wil gewoon weer dat hij n eigen plek heeft en we vanuit daar samen de ziekte tackelen.
Vroeger was ik een heel dik jongetje. Ik hield heel erg van worstenbroodjes, maar wist ook dat dat niet het beste was voor mij. Wat ik ermee wil zeggen, soms moet je accepteren dat je beter iets kan loslaten ook al hou je er heel erg van. Wie weet komt het later op een geschikt moment wel weer terug en kan je er dan alsnog van genieten.
pi_200347557
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:15 schreef Chai het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik ben egoistisch. Dank voor de reality check, ik vind het gewoon moeilijk soms.
Ik weet dat het moeilijk is. Het egoïsme zit 'm denk ik niet zozeer in de gevoelens hebben, maar wat je ermee doet. En het is gewoon rete verleidelijk om voor hem en jullie de barricades op te gaan, daar waar je echt een verschil denkt te kunnen maken. Zeker als je onzeker bent en je zo eigenlijk ook je meerwaarde wil bewijzen. Of wegvlucht voor confronterende gedachten en/of angsten.

Maar ik heb ook iets teveel gezien dat het niet of zelfs averechts werkt. Het is dus niet om je extra kut te laten voelen dat ik dit zo benoem, maar hier ligt een focus waar je denk ik meer effect kan behalen dan je blind staren op die woning waarmee alles zoveel beter zou kunnen gaan.
pi_200347581
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

In de vorige reeks zei je dat je nog niet wou samenwonen en dat m maar eerst op zijn eigen moest gaan zitten?

Quote: Omdat ik niet bij hem ga wonen nog? Dat komt veel later pas, laat hem eerst maar eens wat zelf vinden. Ik wil niet samenwonen nog en hij ook niet.

En nee je bent niet labiel, je gedraagt je labiel: dit erkennen is de eerste stap. Leer hier controle over te krijgen.
Want dit begint wss heel klein met een gedachte dat iets niet zo lekker gaat en daar ga jij dan helemaal in mee totdat je in een plaats zit waar je geen grip meer over hebt en in paniek slaat.
Rem jezelf meteen al af bij de eerste gedachte die niet zo lekker gaat en zoek meteen afleiding! Maak desnoods een EHBO lijstje op een rustig moment met dingen die je leuk vindt zodat je al een noodplan klaar hebt als je je slecht begint te voelen en kies dan iets op de lijst.
Ik wil ook nog niet samenwonen maar er wel vaak zitten. Ik kan het moeilijk uitleggen.

Maar dat ehbolijstie is wel een goed idee!
pi_200347611
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:36 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik weet dat het moeilijk is. Het egoïsme zit 'm denk ik niet zozeer in de gevoelens hebben, maar wat je ermee doet. En het is gewoon rete verleidelijk om voor hem en jullie de barricades op te gaan, daar waar je echt een verschil denkt te kunnen maken. Zeker als je onzeker bent en je zo eigenlijk ook je meerwaarde wil bewijzen. Of wegvlucht voor confronterende gedachten en/of angsten.

Maar ik heb ook iets teveel gezien dat het niet of zelfs averechts werkt. Het is dus niet om je extra kut te laten voelen dat ik dit zo benoem, maar hier ligt een focus waar je denk ik meer effect kan behalen dan je blind staren op die woning waarmee alles zoveel beter zou kunnen gaan.
Je hebt gelijk, ik loop mezelf voorbij, alles gaat om hem en de relatie in mijn hoofd, ik vergeet mezelf.wat gezond is voor mij.
pi_200347699
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:28 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Vroeger was ik een heel dik jongetje. Ik hield heel erg van worstenbroodjes, maar wist ook dat dat niet het beste was voor mij. Wat ik ermee wil zeggen, soms moet je accepteren dat je beter iets kan loslaten ook al hou je er heel erg van. Wie weet komt het later op een geschikt moment wel weer terug en kan je er dan alsnog van genieten.
Ik wil geen ander of single zijn. Ik wil hem.
  Spellchecker dinsdag 13 juli 2021 @ 17:54:30 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200347813
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik wil geen ander of single zijn. Ik wil hem.
Jij wil dat. Heel erg graag.

Dat kan en dat mag.


Hou er rekening mee dat je wensen misschien niet uitkomen ...
pi_200347842
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:54 schreef maily het volgende:

[..]

Jij wil dat. Heel erg graag.

Dat kan en dat mag.


Hou er rekening mee dat je wensen misschien niet uitkomen ...
Dan is het niet mijn keus en heb ik er alles aan gedaan om het te redden. Ipv zelf dumpen en enorme spijt.
pi_200348185
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Dan is het niet mijn keus en heb ik er alles aan gedaan om het te redden. Ipv zelf dumpen en enorme spijt.
Je hoeft hem niet te dumpen, maar soms betekent houden van ook leren een stukje loslaten. Hij is net zo goed overvallen door deze ziekte én hij voelt deze pijn en oververmoeidheid. Gun hem zijn eigen proces om hier doorheen te komen of het misschien wel accepteren dat dit voor altijd zo blijft.....laat gerust weten dat je aan hem denkt, maar verwacht voorlopig nog even niks terug. Je ging toch logeren binnenkort? Maak er gebruik van om dit even van een afstand te bekijken en om uit die paniekmodus te komen zodat je er ook weer echt voor hem kan zijn als hij daar weer aan toe is....
pi_200348453
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 13:08 schreef Chai het volgende:
Ik vind het lastig dat vriend niet doordramt bij de arts. Afspraak over 3 weken? Prima. Ik ben totaal niet zo, ik betaal de hoogste verzekering dus ik verwacht snelle, goede zorg. Hij schikt er meer in. Misschien zou hij minder moe zijn ald hij had gebeld?

Frustrerend dat gekloot van NL artsen.
Wat heeft de betaling ermee te maken? De arts krijgt er niet meer voor.
Ik heb zelf een chronische ziekte (diabetes type 1) en vorig jaar nog een 2e auto-immuunziekte erbij gekregen. Ik ben tot de max aanvullend verzekerd (meer kan niet). Je hebt artsen en ziekenhuizen niet aan een touwtje omdat je meer betaald of zo.
Het is corona tijd, heb je in het nieuws niet gehoord over achterstanden in de zorg? Iemand die ik ken heeft een chronische darmziekte en heeft ineens weer klachten en moet een endoscopisch onderzoek, maar moet ook 4 weken wachten tot ze terecht kon en dan had de mdl-arts haar nog op zeer korte termijn ingepland.

Er zijn nu eenmaal wachtlijsten en soms moet je gewoon wachten op je beurt. Dat heeft niks te maken met het bedrag wat je betaalt of dat artsen maar wat aan het aankloten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door NedKelly op 13-07-2021 21:36:13 ]
pi_200348873
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 18:36 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Wat heeft de betaling ermee te maken? De arts krijgt er niet meer voor.
Ik heb zelf een chronische ziekte (diabetes type 1) en vorig jaar nog een 2e auto-immuunziekte erbij gekregen. Ik ben tot de max aanvullend verzekerd (meer kan niet). Je hebt artsen en ziekenhuizen niet aan een touwtje omdat je meer betaald of zo.
Het is corona tijd, heb je in het nieuws niet gehoord over achterstanden in de zorg? Iemand die ik ken heeft een chronische darmziekte en heeft ineens weer klachten en moet een endoscopisch onderzoek, maar moet ook 4 weken wachten tot ze terecht kon en dan had de mdl-arts haar nog op zeer korte termijn ingepland.

Er zijn nu eenmaal wachtlijsten en soms moet je gewoon wachten op je beurt. Dat heeft niks te maken met het bedrag wat je betaald of dat artsen maar wat aan het aankloten zijn.
Dan moet de zorg maar meer memsen aantrekken door beter te betalen. Dit moeten wij niet pikken. Er zijn zat mensen die voor de zorg zouden kiezen als ze meer betaald kregen. Het is een schande.
pi_200348880
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 18:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Je hoeft hem niet te dumpen, maar soms betekent houden van ook leren een stukje loslaten. Hij is net zo goed overvallen door deze ziekte én hij voelt deze pijn en oververmoeidheid. Gun hem zijn eigen proces om hier doorheen te komen of het misschien wel accepteren dat dit voor altijd zo blijft.....laat gerust weten dat je aan hem denkt, maar verwacht voorlopig nog even niks terug. Je ging toch logeren binnenkort? Maak er gebruik van om dit even van een afstand te bekijken en om uit die paniekmodus te komen zodat je er ook weer echt voor hem kan zijn als hij daar weer aan toe is....
Ja daar heb je gelijk in, dank je.
  Moderator dinsdag 13 juli 2021 @ 19:05:48 #30
441859 crew  Lenny77
pi_200348941
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 19:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Dan moet de zorg maar meer memsen aantrekken door beter te betalen. Dit moeten wij niet pikken. Er zijn zat mensen die voor de zorg zouden kiezen als ze meer betaald kregen. Het is een schande.
Zelfs dan hebben dingen tijd nodig. Het zenuwstelsel is één van de complexere zaken uit de medische wereld. Het geneest ook maar heel traag of zelfs niet. Misschien moeten er wel een aantal weken tussen zitten om te kijken of het aanslaat bij hem.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200349062
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 19:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zelfs dan hebben dingen tijd nodig. Het zenuwstelsel is één van de complexere zaken uit de medische wereld. Het geneest ook maar heel traag of zelfs niet. Misschien moeten er wel een aantal weken tussen zitten om te kijken of het aanslaat bij hem.
Klopt, ik heb gewoon nare ervaringen met incompetente artsen in het verleden.
pi_200349304
TS ben je altijd zo'n doorgeladen emokanon of komt dat nu door de omstandigheden?

Kom je nog toe aan je dagelijkse dingen? Even laten bezinken alles?
What's the name of the game?
  Vis een optie? dinsdag 13 juli 2021 @ 19:36:42 #33
70532 loveli
N
pi_200349412
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:15 schreef Chai het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik ben egoistisch. Dank voor de reality check, ik vind het gewoon moeilijk soms.
Verliefdheid = ik wil.
Houden van = wij willen.
crap in = crap out
pi_200350372
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 19:28 schreef -marz- het volgende:
TS ben je altijd zo'n doorgeladen emokanon of komt dat nu door de omstandigheden?

Kom je nog toe aan je dagelijkse dingen? Even laten bezinken alles?
Door nu, normaliter heb ik werk etc om me af te leiden maar dat begint pas in augustus.
pi_200350382
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 19:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Verliefdheid = ik wil.
Houden van = wij willen.
Dat is wel heeeel simpel. Ik ben ook een individu.
  Moderator dinsdag 13 juli 2021 @ 20:35:05 #36
441859 crew  Lenny77
pi_200350416
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 20:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat is wel heeeel simpel. Ik ben ook een individu.
Het is misschien simpel, maar dat maakt het niet minder waar.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200350458
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 20:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat is wel heeeel simpel. Ik ben ook een individu.
En soms moeten individuen een pas op de plaats maken. Hij heeft dit ook niet zien aankomen en hij heeft ook geen toverstaf om het weer ongedaan te maken.....
pi_200351253
Klopt, maar alleen in wij denken vind ik nogal anwb. Beiden zijn belanhrijk in een relatie. En nu draait het logischerwijs om hem, maar ik heb die gevoelens en deel ze hier anders word ik gek. Ik was net naar de kapper en hij zegt amper wat, omdat hij pijn heeft. Dan ben ik ook lief en begripvop maar het doet ook pijn, dus dat zeg ik dan hier.
pi_200351462
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 21:18 schreef Chai het volgende:
Klopt, maar alleen in wij denken vind ik nogal anwb. Beiden zijn belanhrijk in een relatie. En nu draait het logischerwijs om hem, maar ik heb die gevoelens en deel ze hier anders word ik gek. Ik was net naar de kapper en hij zegt amper wat, omdat hij pijn heeft. Dan ben ik ook lief en begripvop maar het doet ook pijn, dus dat zeg ik dan hier.
Maar je zal toch echt moeten gaan accepteren dat hij voorlopig niet meer diegene is zoals hij voor zijn ziekte was.....ik snap dat dit moeilijk is, maar deze situatie is voorlopig nog niet veranderlijk.....
pi_200351712
Ja en dat gaat geleidelijk aan ook gebeuren maar soms is dat gewoon moeilijk. Alsof ik rouw om iemand die er niet meer is.
pi_200351767
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 21:44 schreef Chai het volgende:
Ja en dat gaat geleidelijk aan ook gebeuren maar soms is dat gewoon moeilijk. Alsof ik rouw om iemand die er niet meer is.
Omdat deze situatie jullie overvallen heeft terwijl het juist zo goed ging tussen jullie......shit happens in life het gaat erom hoe je daar mee omgaat.....
pi_200351806
Klopt en dat ben ik nog aan het uitvogelen en ondertussen huil ik uit op dit forum...
  woensdag 14 juli 2021 @ 02:53:19 #43
131278 moemoe
#teampanda
pi_200354444
Hi TS,

Ik lees een beetje mee.

Heb je weleens gekeken op de site Spierziekten Nederland? Daar vind je misschien ook andere partners waarmee je in gesprek kunt treden.

Al is het alleen maar omdat het fijn kan zijn om met iemand te praten die een beetje begrijpt waar jij doorheen gaat als naaste.

Volgens mij hebben ze ook een on line community: https://community.spierziekten.nl/overview

Geen idee hoe dat er verder uitziet, ik ben niet lid geworden.

Sterkte :*.
  woensdag 14 juli 2021 @ 02:55:53 #44
131278 moemoe
#teampanda
pi_200354448
https://www.spierziekten.nl/contact/register/

Hier kun je meer informatie vinden over de verschillende vormen van een eventueel lidmaatschap.
  Moderator woensdag 14 juli 2021 @ 09:42:11 #45
441859 crew  Lenny77
pi_200355792
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 21:50 schreef Chai het volgende:
Klopt en dat ben ik nog aan het uitvogelen en ondertussen huil ik uit op dit forum...
Wat natuurlijk helemaal prima is!
Liever hier dan dat je dat allemaal op hem legt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 14 juli 2021 @ 11:05:51 #46
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_200356911
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 15:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je bent nog jong toch? Weet je zeker dat je dit wil? Wat levert deze relatie je op?
Ik hoop niet dat je ooit chronisch ziek wordt en in de steek gelaten wordt door je geliefde.

Zo makkelijk he? Je partner lijdt ergens aan en wat doen we? Gewoon stoppen ermee want de relatie levert jou niks op.

Wat is de mens toch lelijk geworden.
  woensdag 14 juli 2021 @ 11:23:20 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200357162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:05 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je ooit chronisch ziek wordt en in de steek gelaten wordt door je geliefde.

Zo makkelijk he? Je partner lijdt ergens aan en wat doen we? Gewoon stoppen ermee want de relatie levert jou niks op.

Wat is de mens toch lelijk geworden.
Je hebt blijkbaar het topic niet gelezen. Het is in dit geval namelijk eerder andersom. De vriend van TS is ziek geworden en is prompt bij zijn ex ingetrokken, hij kan wel gewoon werken maar hij heeft ondertussen geen energie meer om te bellen en appen, laat staan afspreken.

De patiënt in deze laat TS in de steek, en TS moet zich afvragen of ze dat wel wil accepteren van iemand met wie ze slechts een jaar samen is.
Resistance is futile.
pi_200357165
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:05 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je ooit chronisch ziek wordt en in de steek gelaten wordt door je geliefde.

Zo makkelijk he? Je partner lijdt ergens aan en wat doen we? Gewoon stoppen ermee want de relatie levert jou niks op.

Wat is de mens toch lelijk geworden.
De mens was altijd al lelijk hoor. Het is niet alsof iedereen zonder ziekte of de minst zieke wel maar met alles moet kunnen dealen. Dat kan gewoon niet iedereen en het is ook lelijk om mensen aan te praten alsof dat wel het geval zou moeten zijn. Als zieke ben je ook niet per se gebaat met een partner die het om wat voor reden dan ook niet aankan.

Beter doen we wat minder veroordelend, zodat dingen makkelijker bespreekbaar worden en blijven. Daar kunnen we elkaar beter leren ondersteunen. Werken met wat er is, niet hoe het zou moeten zijn. Laat staan wat buitenstaanders vinden hoe het zou moeten zijn.
  woensdag 14 juli 2021 @ 12:35:37 #49
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_200358299
quote:
13s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je hebt blijkbaar het topic niet gelezen. Het is in dit geval namelijk eerder andersom. De vriend van TS is ziek geworden en is prompt bij zijn ex ingetrokken, hij kan wel gewoon werken maar hij heeft ondertussen geen energie meer om te bellen en appen, laat staan afspreken.

De patiënt in deze laat TS in de steek, en TS moet zich afvragen of ze dat wel wil accepteren van iemand met wie ze slechts een jaar samen is.
Deze post werd voor de discussie al geplaatst. Het gaat mij meer om de mentaliteit van veel mensen tegenwoordig om maar bij de geringste tegenslag je wederhelft in de steek te laten. Dat zoiets de norm wordt/is zit mij vooral dwars.
  woensdag 14 juli 2021 @ 12:41:25 #50
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_200358404
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

De mens was altijd al lelijk hoor. Het is niet alsof iedereen zonder ziekte of de minst zieke wel maar met alles moet kunnen dealen. Dat kan gewoon niet iedereen en het is ook lelijk om mensen aan te praten alsof dat wel het geval zou moeten zijn. Als zieke ben je ook niet per se gebaat met een partner die het om wat voor reden dan ook niet aankan.

Beter doen we wat minder veroordelend, zodat dingen makkelijker bespreekbaar worden en blijven. Daar kunnen we elkaar beter leren ondersteunen. Werken met wat er is, niet hoe het zou moeten zijn. Laat staan wat buitenstaanders vinden hoe het zou moeten zijn.
Mijn ouders en vele oudere generaties binnen mijn familie zouden veel minder snel zijn/haar wederhelft in de steek laten bij bv ziekte. Zelfde gelft voor de oudere generaties autochtonen waar je veel koppels ziet die op hun 80e nog samen met elkaar zijn.

Ik veroordeel TS absoluut niet, maar meer mensen die zoiets als een breuk gelijk voorstellen puur met de info "mijn partner is chronisch ziek en dat brengt .... problemen met zich mee". Guess what? Iedereen gaat een keer ziek worden. Liefde is niet alleen mooi als je samen op reis gaat of intimiteit kent. Dat je in lastige periodes kunt vertrouwen op elkaar is juist het mooie aan liefde.
  Vis een optie? woensdag 14 juli 2021 @ 12:52:24 #51
70532 loveli
N
pi_200358622
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:41 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Mijn ouders en vele oudere generaties binnen mijn familie zouden veel minder snel zijn/haar wederhelft in de steek laten bij bv ziekte. Zelfde gelft voor de oudere generaties autochtonen waar je veel koppels ziet die op hun 80e nog samen met elkaar zijn.

Ik veroordeel TS absoluut niet, maar meer mensen die zoiets als een breuk gelijk voorstellen puur met de info "mijn partner is chronisch ziek en dat brengt .... problemen met zich mee". Guess what? Iedereen gaat een keer ziek worden. Liefde is niet alleen mooi als je samen op reis gaat of intimiteit kent. Dat je in lastige periodes kunt vertrouwen op elkaar is juist het mooie aan liefde.
Er is nogal een verschil tussen een wederhelft met wie je een gezin hebt of een wederhelft met wie je een relatie aan het opbouwen bent, om te kijken of er toekomst in zit. Als je trouwt, kies je ervoor om in goede en slechte dagen er voor elkaar te zijn. Als je een relatie hebt zoals die van TS, dan onderzoek je of dit de juiste persoon is met wie je je toekomst gaat delen. Ze zien elkaar nu eens in de 3 weken, dat is heel wat anders dan jouw of mijn ouders die voor de wet aan elkaar verbonden zijn.

In dat geval is er iets voor te zeggen om goed af te wegen welke impact de chronische ziekte gaat hebben op de relatie en of TS niet beter op zoek kan naar een geschikter exemplaar. Bij het kiezen van een partner mag je best selecteren op actuele gezondheid, ook al weet je dat iedereen een keer achteruit gaat.
(doet ze niet, want ze is verliefd)
crap in = crap out
pi_200359984
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 11:05 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je ooit chronisch ziek wordt en in de steek gelaten wordt door je geliefde.

Zo makkelijk he? Je partner lijdt ergens aan en wat doen we? Gewoon stoppen ermee want de relatie levert jou niks op.

Wat is de mens toch lelijk geworden.
Nou dit is wel een wat complexer verhaal dan ‘het was hallelujah en nu is er niets veranderd behalve dan dat ie ziek is’. Dat is ook bijna nooit wèl het geval. Gewoon door blijven gaan en ongelukkig worden is ook niet altijd de juiste keuze.
pi_200360411
Ik ga hem niet dumpen. Punt.
  woensdag 14 juli 2021 @ 15:20:15 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200360853
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:35 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Deze post werd voor de discussie al geplaatst. Het gaat mij meer om de mentaliteit van veel mensen tegenwoordig om maar bij de geringste tegenslag je wederhelft in de steek te laten. Dat zoiets de norm wordt/is zit mij vooral dwars.
Dit is deel 2.. MevrouwPuff reageert dus op de samenvatting zoals ik post. Niemand hier die beweert dat je je partner bij het minste geringste moet laten zitten.
Resistance is futile.
  woensdag 14 juli 2021 @ 19:00:07 #55
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_200364837
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 15:00 schreef Chai het volgende:
Ik ga hem niet dumpen. Punt.
Moet je ook niet doen. Jij bepaald.
soooo, da's mooi!
pi_200368832
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:41 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Mijn ouders en vele oudere generaties binnen mijn familie zouden veel minder snel zijn/haar wederhelft in de steek laten bij bv ziekte. Zelfde gelft voor de oudere generaties autochtonen waar je veel koppels ziet die op hun 80e nog samen met elkaar zijn.
Dat ligt niet alleen aan de mentaliteit, daar speelt nog veel meer aan factoren mee. En ook daar kun je duidelijk zien dat het niet voor iedereen even leuk en fijn was. Daar hoor ik ook echt meer dan genoeg leed dat ze wellicht ook anders hadden gekozen als ze de opties van de huidige tijden hadden gehad.

quote:
Ik veroordeel TS absoluut niet, maar meer mensen die zoiets als een breuk gelijk voorstellen puur met de info "mijn partner is chronisch ziek en dat brengt .... problemen met zich mee". Guess what? Iedereen gaat een keer ziek worden. Liefde is niet alleen mooi als je samen op reis gaat of intimiteit kent. Dat je in lastige periodes kunt vertrouwen op elkaar is juist het mooie aan liefde.
Het klinkt anders wel veroordelend en je zit in een persoonlijk topic, geen algemene discussie. Ts heeft aangegeven zelf bepaalde klachten te hebben, waar ze voor onder behandeling is. Dat zou ook een indicatie kunnen geven dat het niet puur gemakzucht zou hoeven zijn om te concluderen dat het gewoon geen goede match is. Misschien niet nu, misschien nooit.

Liefde kan ook loslaten zijn. Elkaar een beter passende partner gunnen. Eentje die vanwege ziekte niet een verlatingsangst triggert bijvoorbeeld. Zo een angst is ook belastend voor de zieke, zeker als je ergens wel weet dat de ziekte een flinke vinger in de pap heeft en zolang dat niet verbeterd, de angst met bijbehorend gedrag in stand gehouden wordt. Dat patroon is doorgaans niet de optimale ruimte om vertrouwen te kunnen (leren) hebben.
Soms kun je juist beter helpen door niet ook nog eens partners te zijn. Die Nederlandse Legomasterswinnaars zijn daar dacht ik een mooi voorbeeld van. Uit elkaar, maar nog steeds goede vrienden. Prima vertrouwen kennelijk, dus daar hoef je echt niet per se een liefdesrelatie krampachtig voor vol te hoeven houden..

Verder eens met wat loveli en Seven schrijven.
pi_200431992
Nog niks veranderd, morgen gaat hij naar de specialist. Zondag ga ik weer daar heen.

Hij vond me laatst drammerig omdat ik steeds naar huizen vraag, maar ik ben bang dat als hij wacht hij niks gaat vinden en daar blijft...
  zondag 18 juli 2021 @ 21:59:56 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200432235
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:50 schreef Chai het volgende:
Nog niks veranderd, morgen gaat hij naar de specialist. Zondag ga ik weer daar heen.

Hij vond me laatst drammerig omdat ik steeds naar huizen vraag, maar ik ben bang dat als hij wacht hij niks gaat vinden en daar blijft...
Vind je dat hij gelijk heeft? En stel dat hij niks vindt, blijf je dan 'drammen'?
Resistance is futile.
pi_200432759
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vind je dat hij gelijk heeft? En stel dat hij niks vindt, blijf je dan 'drammen'?
Als hij niks zoekt binnen 3 mnd ga ik hey heroverwegen want dat hij bij zijn ex woont wordt een steeds grotere dealbreaker.

Maar ja, nu dram ik wel veel. Ik heb ook mijn excuses aangeboden. Ik begon er elke dag wel over.
  Spellchecker zondag 18 juli 2021 @ 22:35:46 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200432934
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Als hij niks zoekt binnen 3 mnd ga ik hey heroverwegen want dat hij bij zijn ex woont wordt een steeds grotere dealbreaker.

Maar ja, nu dram ik wel veel. Ik heb ook mijn excuses aangeboden. Ik begon er elke dag wel over.
Hoe ga je dat "controleren"?
pi_200433038
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:35 schreef maily het volgende:

[..]

Hoe ga je dat "controleren"?
Vragen of hij wat gaat bezichtigen? Tot mu toe had hij altijd snel wat dus als hij niks doet dan moet ik nog eens goed nadenken. Ik wil veel opgeven zolang hij daar weggaat.
  zondag 18 juli 2021 @ 23:05:22 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200433373
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Als hij niks zoekt binnen 3 mnd ga ik hey heroverwegen want dat hij bij zijn ex woont wordt een steeds grotere dealbreaker.

Maar ja, nu dram ik wel veel. Ik heb ook mijn excuses aangeboden. Ik begon er elke dag wel over.
Sta jij wel stevig genoeg in je schoenen om met deze situatie te kunnen dealen?
Resistance is futile.
  zondag 18 juli 2021 @ 23:07:36 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200433402
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Vragen of hij wat gaat bezichtigen? Tot mu toe had hij altijd snel wat dus als hij niks doet dan moet ik nog eens goed nadenken. Ik wil veel opgeven zolang hij daar weggaat.
Hoe bedoel je dit? Wat zou jij nog meer op moeten geven opdat hij daar weggaat?
Resistance is futile.
pi_200434060
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Sta jij wel stevig genoeg in je schoenen om met deze situatie te kunnen dealen?
Nu wel, als ik last krijg kijk ik verder.
  maandag 19 juli 2021 @ 00:52:24 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200434420
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Nu wel, als ik last krijg kijk ik verder.
Maar je begint er elke dag over, je maakt je er dus elke dag opnieuw druk over. Dus afgezien wat prettig is in een relatie, de situatie zoals die is voedt jouw angsten. Wat vind je daar zelf van?
Resistance is futile.
pi_200435871
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:50 schreef Chai het volgende:
Nog niks veranderd, morgen gaat hij naar de specialist. Zondag ga ik weer daar heen.

Hij vond me laatst drammerig omdat ik steeds naar huizen vraag, maar ik ben bang dat als hij wacht hij niks gaat vinden en daar blijft...
Eerst maar eens afwachten wat de specialist zegt lijkt me......
pi_200442157
Hij heeft inderdaad dystonie en krijgt nu een ander medicijn. Uit de mri kwam niks, nu bloedprikken. Hopelijk wordt hij minder moe. Over 6 weken weer een afspraak, ik hoop dat het in de tussentijd verbetert. Huis komt binnenkort wel weer, eerst energie.
  maandag 19 juli 2021 @ 16:32:33 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200442496
quote:
17s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Eerst maar eens afwachten wat de specialist zegt lijkt me......
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 16:06 schreef Chai het volgende:
Hij heeft inderdaad dystonie en krijgt nu een ander medicijn. Uit de mri kwam niks, nu bloedprikken. Hopelijk wordt hij minder moe. Over 6 weken weer een afspraak, ik hoop dat het in de tussentijd verbetert. Huis komt binnenkort wel weer, eerst energie.
En nu?
Resistance is futile.
pi_200442576
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 16:06 schreef Chai het volgende:
Hij heeft inderdaad dystonie en krijgt nu een ander medicijn. Uit de mri kwam niks, nu bloedprikken. Hopelijk wordt hij minder moe. Over 6 weken weer een afspraak, ik hoop dat het in de tussentijd verbetert. Huis komt binnenkort wel weer, eerst energie.
Nieuwe medicatie duurt altijd even voor het aanslaat, zou ik wel rekening mee houden in elk geval. Benieuwd wat er uit dat bloed prikken zal komen.....Succes voor komende weken!
pi_200442701
Nu even afwachten. Hij moet wel energie hebben om te zoeken en verhuizen natuurlijk. Ik zie hem zondag weer, heb geappt of hij wil dat ik naar huizen kijk of even niet, hopelijk gaat het snel wat beter.
  maandag 19 juli 2021 @ 17:36:46 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200443321
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 16:46 schreef Chai het volgende:
Nu even afwachten. Hij moet wel energie hebben om te zoeken en verhuizen natuurlijk. Ik zie hem zondag weer, heb geappt of hij wil dat ik naar huizen kijk of even niet, hopelijk gaat het snel wat beter.
Waarom vraag je hem dat? Hij heeft toch al een stevig signaal gegeven dat hij niet wil dat je huizen zoekt voor hem? Hij noemt je drammerig als je hem aanspoort om op huizenjacht te gaan. Dus waarom blijf jij je dan opdringen? :@
Resistance is futile.
  Spellchecker maandag 19 juli 2021 @ 17:38:41 #72
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200443331
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 17:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom vraag je hem dat? Hij heeft toch al een stevig signaal gegeven dat hij niet wil dat je huizen zoekt voor hem? Hij noemt je drammerig als je hem aanspoort om op huizenjacht te gaan. Dus waarom blijf jij je dan opdringen? :@
We weten zijn antwoord nog niet ...
pi_200443383
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 17:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom vraag je hem dat? Hij heeft toch al een stevig signaal gegeven dat hij niet wil dat je huizen zoekt voor hem? Hij noemt je drammerig als je hem aanspoort om op huizenjacht te gaan. Dus waarom blijf jij je dan opdringen? :@
Hij zei niet elke dag erover beginnen.
pi_200443927
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 17:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Hij zei niet elke dag erover beginnen.
Gun hem nou eerst eens de tijd om aan nieuwe medicatie te wennen, om te proberen enigszins wat energie te vinden.....dit is echt niet in een paar weken opgelost.....
pi_200444456
Ja dat ga ik ook doen.
  Spellchecker maandag 19 juli 2021 @ 19:18:18 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200444556
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 19:08 schreef Chai het volgende:
Ja dat ga ik ook doen.
Tijd om je plannen bij te stellen ......
pi_200445327
Hij zegt dat hij over een paar weken gaat kijken, hij is nu net weer daar en voelt zich niet goed nog. Dus we zullen zien, ik ga hem over een maand weer vragen en tot due tijd laat ik hem even.
pi_200446450
Ik ben wel bang dat hij straks helemaal niet zoekt en daar blijft, het geeft me veel stress de gedachte dat hij ook teruggaat naar zijn ex. Ookal zei hij meermaals van niet.
pi_200446753
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:18 schreef Chai het volgende:
Ik ben wel bang dat hij straks helemaal niet zoekt en daar blijft, het geeft me veel stress de gedachte dat hij ook teruggaat naar zijn ex. Ookal zei hij meermaals van niet.
Ook al heeft hij dat al vaker tegen je gezegd.....dan zou je daar toch juist vertrouwen door moeten krijgen? Nu zit deze angst alleen maar in jouw hoofd en maak je het zelf steeds groter.....
pi_200446949
quote:
17s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ook al heeft hij dat al vaker tegen je gezegd.....dan zou je daar toch juist vertrouwen door moeten krijgen? Nu zit deze angst alleen maar in jouw hoofd en maak je het zelf steeds groter.....
Daden zeggen meer...
pi_200446969
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Daden zeggen meer...
Niet echt een basis voor een goede relatie hè als je hem niet volledig vertrouwt.....
  Vis een optie? maandag 19 juli 2021 @ 21:55:44 #82
70532 loveli
N
pi_200447087
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:18 schreef Chai het volgende:
Ik ben wel bang dat hij straks helemaal niet zoekt en daar blijft, het geeft me veel stress de gedachte dat hij ook teruggaat naar zijn ex. Ookal zei hij meermaals van niet.
Voor het gezin in zijn geheel zou dat misschien de beste optie zijn.
crap in = crap out
pi_200448063
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Daden zeggen meer...
In dat geval zou ik zelf ook even in de spiegel kijken, wat zegt jouw gedrag aan hem als je zo vaak over verhuizen begint denk je? Vanuit zo een wantrouwen gemotiveerd is een teamgevoel denk ik wat moeilijker te ervaren..

Je angst wordt denk ik ook niet zoveel minder van hem dat dagelijks vragen, dus misschien moet je bij jezelf eens wat anders gaan proberen dan by proxy het via hem op proberen te lossen. Laat het gevoel er gewoon eens zijn, zonder er wat aan te doen richting hem (soort vluchten eigenlijk). Ga eens na waar het allemaal vandaan komt, zodat je je bewuster wordt en niet hem verantwoordelijk maakt voor wat jij aan verleden meesleept naar deze situatie.

Edit misschien heb je iets aan dit liedje om even bij jezelf stil te blijven staan
En kijk eens naar andere dingen, die je ook geruster zouden kunnen stellen. Dingen die wat makkelijker te behalen zijn, zeker in deze omstandigheden. Zoals gewoon dagelijks contact onderhouden, wat misschien wel meer zegt over de haalbaarheid van jullie relatie dan het oervermoeiende huis bezichtigen en verhuizen.
pi_200450111
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor het gezin in zijn geheel zou dat misschien de beste optie zijn.
Bah wat eeb kutopmerking.
pi_200450113
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 22:48 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

In dat geval zou ik zelf ook even in de spiegel kijken, wat zegt jouw gedrag aan hem als je zo vaak over verhuizen begint denk je? Vanuit zo een wantrouwen gemotiveerd is een teamgevoel denk ik wat moeilijker te ervaren..

Je angst wordt denk ik ook niet zoveel minder van hem dat dagelijks vragen, dus misschien moet je bij jezelf eens wat anders gaan proberen dan by proxy het via hem op proberen te lossen. Laat het gevoel er gewoon eens zijn, zonder er wat aan te doen richting hem (soort vluchten eigenlijk). Ga eens na waar het allemaal vandaan komt, zodat je je bewuster wordt en niet hem verantwoordelijk maakt voor wat jij aan verleden meesleept naar deze situatie.

Edit misschien heb je iets aan dit liedje om even bij jezelf stil te blijven staan
En kijk eens naar andere dingen, die je ook geruster zouden kunnen stellen. Dingen die wat makkelijker te behalen zijn, zeker in deze omstandigheden. Zoals gewoon dagelijks contact onderhouden, wat misschien wel meer zegt over de haalbaarheid van jullie relatie dan het oervermoeiende huis bezichtigen en verhuizen.
Ja dat klopt ook, gisteren werd hij weer geirriteerd omdat ik angstig was, nu voel ik me schuldig erover.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 06:34:42 #86
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200450257
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 05:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Bah wat eeb kutopmerking.
Jij vindt het misschien niet fijn om te horen maar @loveli heeft wel een punt. Je bent angstig en labiel, wat maakt dat je constant (dagelijks) om bevestiging vraagt. Voor iemand die gezond is, is dat al een enorme belasting. Laat staan iemand die ziek is en in een onmogelijk complexe thuissituatie zit.
Resistance is futile.
pi_200450507
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 05:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Bah wat eeb kutopmerking.
Hoe oud is zijn kind eigenlijk en heb je hem/haar al eens ontmoet? Die zit er nu wel tussenin natuurlijk, ouders eerst uit elkaar en nu ineens een zieke papa thuis......
  Vis een optie? dinsdag 20 juli 2021 @ 08:44:35 #88
70532 loveli
N
pi_200450773
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 06:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jij vindt het misschien niet fijn om te horen maar @:loveli heeft wel een punt. Je bent angstig en labiel, wat maakt dat je constant (dagelijks) om bevestiging vraagt. Voor iemand die gezond is, is dat al een enorme belasting. Laat staan iemand die ziek is en in een onmogelijk complexe thuissituatie zit.
Als er sprake van geweld was, dan denk ik niet dat het gezin (zonder meer) beter af is als ze bij elkaar zijn. Maar een ex-gezin geeft altijd extra druk op een nieuwe relatie. Financieel en emotioneel. Een stiefkind is er fysiek misschien maar de helft van de week, maar hij blijft altijd tijd en energie van vader krijgen.

Redenen van de scheiding zijn nooit gemeld, dus dat kan de zaak veranderen. Maar gemiddeld is een gezin beter af zonder extra huizen, relaties, omgangsregelingen en stiefouders.
crap in = crap out
  Spellchecker dinsdag 20 juli 2021 @ 08:45:02 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200450777
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 07:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoe oud is zijn kind eigenlijk en heb je hem/haar al eens ontmoet? Die zit er nu wel tussenin natuurlijk, ouders eerst uit elkaar en nu ineens een zieke papa thuis......
Ook niet onbelangrijk ....
  Vis een optie? dinsdag 20 juli 2021 @ 08:47:06 #90
70532 loveli
N
pi_200450801
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 07:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoe oud is zijn kind eigenlijk en heb je hem/haar al eens ontmoet? Die zit er nu wel tussenin natuurlijk, ouders eerst uit elkaar en nu ineens een zieke papa thuis......
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:40 schreef Chai het volgende:
Zijn ex en kind nooit ontmoet dus dat zou raar zijn. Het plan is als hij een eigen woning heeft.

En ja, hij is een enorme binnenvetter. Ik moet alles uit hem trekken.
crap in = crap out
  Spellchecker dinsdag 20 juli 2021 @ 08:49:38 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200450830
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 08:47 schreef loveli het volgende:

[..]


[..]

Nou ... eerst zou hij per september een huis moeten hebben, nu moet hij eerst een paar weken kalm aan doen met zijn nieuwe medicatie ...


Ik zie deze relatie niet gebeuren ...

Helaas @Chai ...
pi_200451049
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 06:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jij vindt het misschien niet fijn om te horen maar @:loveli heeft wel een punt. Je bent angstig en labiel, wat maakt dat je constant (dagelijks) om bevestiging vraagt. Voor iemand die gezond is, is dat al een enorme belasting. Laat staan iemand die ziek is en in een onmogelijk complexe thuissituatie zit.
Dit. En je kan het een rotopmerking vinden, maar er zit wel een kind tussen. Die jij nog nooit hebt ontmoet.
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 09:44:12 #93
441859 crew  Lenny77
pi_200451439
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Daden zeggen meer...
Welke daden? Huizen zoeken terwijl ie ziek is? Afkomen naar jou met de trein in zijn toestand?
Wat moet die jongen in godsnaam doen om jou gerust te kunnen stellen?
Hij pikt al heel dit gedrag (waar ik knettergek van zou worden) terwijl ie echt rust aan zijn hoofd en lijf nodig heeft.
En jouw daden dan? Drammen om naar huizen te zoeken, hij geeft aan dat je daarmee moet stoppen want belastend en dan zeg jij de dag erna: zal ik huizen voor je zoeken? Dus je negeert zijn vraag compleet! Hij KAN nu niet verhuizen in zijn staat!

Kijk, de situatie is absoluut niet makkelijk, dat besef ik. Maar hij heeft een rots nodig, iemand waar ie op kan steunen. Op dit moment moet hij de godganse dag jouw rots zijn, terwijl ie amper voor zichzelf kan zorgen.

Dus ik denk dat het beslissingstijd is:
Is hij het waard? Dan pak jezelf bij elkaar, zoek een andere uitlaatklep buiten hem en wees er voor hem op een manier die hem kracht geeft (niet leeg trekt).
Is dit het niet waard? Stop er dan mee en geef hem de rust en ruimte om te genezen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200453277
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 09:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Welke daden? Huizen zoeken terwijl ie ziek is? Afkomen naar jou met de trein in zijn toestand?
Wat moet die jongen in godsnaam doen om jou gerust te kunnen stellen?
Hij pikt al heel dit gedrag (waar ik knettergek van zou worden) terwijl ie echt rust aan zijn hoofd en lijf nodig heeft.
En jouw daden dan? Drammen om naar huizen te zoeken, hij geeft aan dat je daarmee moet stoppen want belastend en dan zeg jij de dag erna: zal ik huizen voor je zoeken? Dus je negeert zijn vraag compleet! Hij KAN nu niet verhuizen in zijn staat!

Kijk, de situatie is absoluut niet makkelijk, dat besef ik. Maar hij heeft een rots nodig, iemand waar ie op kan steunen. Op dit moment moet hij de godganse dag jouw rots zijn, terwijl ie amper voor zichzelf kan zorgen.

Dus ik denk dat het beslissingstijd is:
Is hij het waard? Dan pak jezelf bij elkaar, zoek een andere uitlaatklep buiten hem en wees er voor hem op een manier die hem kracht geeft (niet leeg trekt).
Is dit het niet waard? Stop er dan mee en geef hem de rust en ruimte om te genezen.
Ja, je hebt gelijk. Ik ga hem niet meer lastigvallen.


En vanaf nu reageer ik alleen nog op constructieve posts, want rracties dat het geen zin heeft geven mij juist meer angst. Ik heb mijn keuze gemaakt.
pi_200453309
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 08:49 schreef maily het volgende:

[..]

Nou ... eerst zou hij per september een huis moeten hebben, nu moet hij eerst een paar weken kalm aan doen met zijn nieuwe medicatie ...


Ik zie deze relatie niet gebeuren ...

Helaas @:Chai ...
Per september ZOEKEN. Wie weet hoelang het duurt in deze kutmarkt.
pi_200453363
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 11:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Ik ga hem niet meer lastigvallen.


En vanaf nu reageer ik alleen nog op constructieve posts, want rracties dat het geen zin heeft geven mij juist meer angst. Ik heb mijn keuze gemaakt.
We willen je alleen maar duidelijk maken dat deze relatie niet gaat werken als het alleen maar op jouw manier moet. Hij is nou eenmaal chronisch ziek, is nog druk bezig met enigszins herstel en hij heeft nou eenmaal een kind en een ex.....dat kun je niet veranderen noch controle over uitoefenen....
pi_200453438
Ik heb genoeg mannen met kinderen gedate
  Spellchecker dinsdag 20 juli 2021 @ 12:09:06 #98
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200453532
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:00 schreef Chai het volgende:
Ik heb genoeg mannen met kinderen gedate
Daar gaat dit niet om ...

Het gaat erom dat jij vanalles wil, en dat mag, maar hij kan niet aan jouw wensen voldoen (in jouw tempo).
pi_200453617
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:09 schreef maily het volgende:

[..]

Daar gaat dit niet om ...

Het gaat erom dat jij vanalles wil, en dat mag, maar hij kan niet aan jouw wensen voldoen (in jouw tempo).
Ja en ik pas me nu ook steeds meer aan na inzichten hier. Snap niet wat ik nog .meer kan doen.
  Spellchecker dinsdag 20 juli 2021 @ 12:40:26 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200453951
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja en ik pas me nu ook steeds meer aan na inzichten hier. Snap niet wat ik nog meer kan doen.
Wachten.
pi_200456237
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:40 schreef maily het volgende:

[..]

Wachten.
En voorlopig even niks verwachten, als hij echt om je geeft laat hij dat op zijn manier echt wel weten/voelen
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 15:24:50 #102
441859 crew  Lenny77
pi_200456470
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:00 schreef Chai het volgende:
Ik heb genoeg mannen met kinderen gedate
En elke man met kinderen is hetzelfde?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 20 juli 2021 @ 15:30:47 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200456582
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja en ik pas me nu ook steeds meer aan na inzichten hier. Snap niet wat ik nog .meer kan doen.
Aan je angsten werken. En dan zonder dat je in een relatie zit. Zolang je met jezelf overhoop ligt, zul je relaties aangaan waarin jij eindeloos geeft zonder daar enige commitment voor terug te krijgen. Jouw huidige relatie leidt af want alle veranderingen staan in het teken van hem pleasen.

Herkenbaar wel, ik heb zelf ook de nodige onveilige relaties gehad. Maar als je eind 20/begin 30 bent wordt het wel tijd om je eigen schadelijke patronen te doorzien.
Resistance is futile.
pi_200456756
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En elke man met kinderen is hetzelfde?
Nee, maar er wordt gesteld dat dat een probleem is. Vind ik niet.
pi_200456768
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Aan je angsten werken. En dan zonder dat je in een relatie zit. Zolang je met jezelf overhoop ligt, zul je relaties aangaan waarin jij eindeloos geeft zonder daar enige commitment voor terug te krijgen. Jouw huidige relatie leidt af want alle veranderingen staan in het teken van hem pleasen.

Herkenbaar wel, ik heb zelf ook de nodige onveilige relaties gehad. Maar als je eind 20/begin 30 bent wordt het wel tijd om je eigen schadelijke patronen te doorzien.
Ik ga aan mijn angsten werken maar ík maak het nooit uit. Dat wil ik niet. Als het uitgaat is het door hem.
pi_200456849
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 05:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dat klopt ook, gisteren werd hij weer geirriteerd omdat ik angstig was, nu voel ik me schuldig erover.
Wanneer is je psych er weer?
pi_200456904
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ga aan mijn angsten werken maar ík maak het nooit uit. Dat wil ik niet. Als het uitgaat is het door hem.
Dat doe je nog niet? Als je meer constructieve reacties wil, zou je misschien beter daar eens wat meer over delen.
pi_200456922
Dat doe ik zeker wel,maar dat gaat ook niet over een nacht ijs.
pi_200456976
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:57 schreef Chai het volgende:
Dat doe ik zeker wel,maar dat gaat ook niet over een nacht ijs.
Waarom benoem je dat hier niet? Is het minder belangrijk dan wat je hier wel noemt of heeft het een andere reden?
  dinsdag 20 juli 2021 @ 16:04:29 #110
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200456994
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ga aan mijn angsten werken maar ík maak het nooit uit. Dat wil ik niet. Als het uitgaat is het door hem.
Wat mij nou opvalt is dat je zegt het nooit uit te zullen maken, maar waarom eigenlijk? Want om hemzelf is het je niet te doen. Hij voedt alleen maar jouw onzekerheid door zijn omstandigheden en uit dit hele topic heb ik nog niet op kunnen maken waarom je nou zo voor hem gaat. Hij geeft niets terug, je moet alles uit hem trekken, hij kost jou een hoop energie en hij vindt jou een doordrammer.

Als je probeert te bewijzen dat je loyaal bent: ik ben 100% overtuigd. Ook als jij nu wegloopt van deze relatie. Waar ik niet van overtuigd ben is hoe geweldig je deze kerel nou echt vindt. Ben je bang om alleen te zijn?
Resistance is futile.
pi_200457059
Nee want dan vond ik wel een ander.
pi_200457201
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:42 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee, maar er wordt gesteld dat dat een probleem is. Vind ik niet.
Niet? Hoe zijn die andere relaties afgelopen dan? Oh wacht.
In deze relatie heb je het kind nog niet eens ontmoet, wat de situatie nog complexer maakt. Iets in me zegt dat het niet gaat gebeuren ook, eerlijk gezegd.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:04 schreef Seven. het volgende:

Ben je bang om alleen te zijn?
Het antwoord is:

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:10 schreef Chai het volgende:
Nee want dan vond ik wel een ander.
Dit zegt echt meer dan genoeg. Ja dus, niet nee. Je spreekt jezelf zo enorm tegen de hele tijd.
Ik begin die man steeds beter te begrijpen.
pi_200457253
In andere relaties ontmoette ik het kind ook niet. Niet iedereen wil meteen stiefouders voorstellen.

Verder hou ik van hém om hem.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 16:31:24 #114
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200457299
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:26 schreef Chai het volgende:
In andere relaties ontmoette ik het kind ook niet. Niet iedereen wil meteen stiefouders voorstellen.

Verder hou ik van hém om hem.
Dan zou ik minder stellig zijn in weten wat het is om in een relatie te zijn met iemand die kinderen heeft.
Resistance is futile.
pi_200457515
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dan zou ik minder stellig zijn in weten wat het is om in een relatie te zijn met iemand die kinderen heeft.
Dat zeg ik nergens, ik zeg alleen dat het geen probleem is. Ik ontmoet dat kindje vast wep als hij zijn eigen plek heeft, dat is nu on hold.
pi_200457642
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens, ik zeg alleen dat het geen probleem is. Ik ontmoet dat kindje vast wep als hij zijn eigen plek heeft, dat is nu on hold.
Het gaat erom dat hij wel de zorg heeft voor zijn kind, al dan niet deels samen met zijn ex, dát komt op de eerste plaats. Daarna pas zijn gezondheid en dáárna pas jullie relatie.....
pi_200457674
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Het gaat erom dat hij wel de zorg heeft voor zijn kind, al dan niet deels samen met zijn ex, dát komt op de eerste plaats. Daarna pas zijn gezondheid en dáárna pas jullie relatie.....
Ja daarom woont hij daar nu.ook en accepteer ik dat omwille van kind.
  Spellchecker dinsdag 20 juli 2021 @ 17:10:38 #118
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200457863
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ga aan mijn angsten werken maar ík maak het nooit uit. Dat wil ik niet. Als het uitgaat is het door hem.
Nou sterkte dan maar ... 8)7
pi_200457969
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja daarom woont hij daar nu.ook en accepteer ik dat omwille van kind.
Probeer dan ook beetje bij beetje te accepteren dat dit misschien wel langer zal duren dan je nu denkt/hoopt. En zelfs al zou hij kunnen verhuizen blijft hij omwille van het contact houden met zijn ex, hoe summier misschien dan ook.
pi_200457978
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom benoem je dat hier niet? Is het minder belangrijk dan wat je hier wel noemt of heeft het een andere reden?
Het is iets wat al jaren speelt.
pi_200457991
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Probeer dan ook beetje bij beetje te accepteren dat dit misschien wel langer zal duren dan je nu denkt/hoopt. En zelfs al zou hij kunnen verhuizen blijft hij omwille van het contact houden met zijn ex, hoe summier misschien dan ook.
Ja dat accepteer ik ook, blijft moeder van zijn kind. Ik ben daar niet onredelijk over.
pi_200458017
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:19 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dat accepteer ik ook, blijft moeder van zijn kind. Ik ben daar niet onredelijk over.
Dat bedoelde ik ook niet, maar wel dat je snapt dat zijn kind/ex en zijn gezondheid nu prioriteit hebben en dat hij nu even in de hand wil houden hoe jullie relatie nu verloopt
pi_200458036
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook niet, maar wel dat je snapt dat zijn kind/ex en zijn gezondheid nu prioriteit hebben en dat hij nu even in de hand wil houden hoe jullie relatie nu verloopt
Ja dat snap ik
pi_200458148
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:19 schreef Chai het volgende:

[..]

Het is iets wat al jaren speelt.
Nietszeggend antwoord wat toch ook weer veel zegt..
pi_200458207
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:43 schreef Chai het volgende:
Ik ga aan mijn angsten werken maar ík maak het nooit uit. Dat wil ik niet. Als het uitgaat is het door hem.
Waar ligt de grens dan? Als hij geen huis zoekt is het voor jou wel klaar zei je. Nu zoekt hij geen huis en mag je pas volgende maand weer erover beginnen...

Je helpt jezelf de vernieling in met zo'n instelling. Jij moet jezelf op #1 leren te zetten. Je partner heeft niets aan jou als jij jezelf niet op de eerste plaats zet. En hij heeft daardoor ook geen respect voor jou. Hij voelt geen grenzen aan wat volgens jou toelaatbaar is want álles is bij jou toelaatbaar.

Jouw welzijn hoort boven alles te gaan, boven elke relatie, elke man. En jouw welzijn is momenteel crap. Wat als je straks je nieuwe baan opkloot?

Als hij jou straks ineens dumpt ben je gebroken en uitgeput. En dat weet jij ook, daarom ben je zo bang dat hij jou straks ineens dumpt. Maar door die angst en het vastklampen, drammen wat je doet, jaag je hem alleen maar weg. Waardoor je nu precies recht afstevent op hetgeen wat je niet wil. Je raakt deze man kwijt. Het gaat niet meer over liefde, dit is alleen nog maar angst die regeert.

Liefde is vrijlaten, liefde is elkaar telkens opnieuw ontmoeten. Jij hangt aan deze man als een drenkeling aan een reddingsvlot. Daar zijn mannen/mensen niet van gediend en ze verliezen alle respect voor je.

Is dit een patroon in je leven? Ik kan me niet voorstellen dat dit de eerste relatie is die hierop stuk loopt.
What's the name of the game?
pi_200458952
Hij moet wel zoeken binnen 3 maanden. Dat heb ik toch gezegd? Alleen dram ik er nu niet over elke dag. Maar hij weet het.
pi_200459459
Laatste keer dat ik keek was jouw eis dat het in augustus moest gebeuren met die woning anders kon ie de pleuris krijgen zei je. Nu is het 3 maanden.

Zo kan je steeds alles goedpraten en je grenzen oprekken maar je verliest jezelf. Echt, neem wat afstand en denk goed aan jezelf meid.
What's the name of the game?
pi_200459550
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:18 schreef -marz- het volgende:
Laatste keer dat ik keek was jouw eis dat het in augustus moest gebeuren met die woning anders kon ie de pleuris krijgen zei je. Nu is het 3 maanden.

Zo kan je steeds alles goedpraten en je grenzen oprekken maar je verliest jezelf. Echt, neem wat afstand en denk goed aan jezelf meid.
Ja omdat ik teveel vroeg maar hij is ook ziek nog. Dat werd me hier duidelijk dat ik teveel eiste, te snel.
pi_200459641
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 09:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Welke daden? Huizen zoeken terwijl ie ziek is? Afkomen naar jou met de trein in zijn toestand?
Wat moet die jongen in godsnaam doen om jou gerust te kunnen stellen?
Hij pikt al heel dit gedrag (waar ik knettergek van zou worden) terwijl ie echt rust aan zijn hoofd en lijf nodig heeft.
En jouw daden dan? Drammen om naar huizen te zoeken, hij geeft aan dat je daarmee moet stoppen want belastend en dan zeg jij de dag erna: zal ik huizen voor je zoeken? Dus je negeert zijn vraag compleet! Hij KAN nu niet verhuizen in zijn staat!

Kijk, de situatie is absoluut niet makkelijk, dat besef ik. Maar hij heeft een rots nodig, iemand waar ie op kan steunen. Op dit moment moet hij de godganse dag jouw rots zijn, terwijl ie amper voor zichzelf kan zorgen.

Dus ik denk dat het beslissingstijd is:
Is hij het waard? Dan pak jezelf bij elkaar, zoek een andere uitlaatklep buiten hem en wees er voor hem op een manier die hem kracht geeft (niet leeg trekt).
Is dit het niet waard? Stop er dan mee en geef hem de rust en ruimte om te genezen.
Dit.
pi_200473513
Vandaag steeds de angst dat hij met zijj ex blijft, maar heb hem er niet mee lastiggevallen. Toch blijft het spoken. Wanneer is het ok om weer naar huizen te vragen? Een maand? Meer?
pi_200473789
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:11 schreef Chai het volgende:
Vandaag steeds de angst dat hij met zijj ex blijft, maar heb hem er niet mee lastiggevallen. Toch blijft het spoken. Wanneer is het ok om weer naar huizen te vragen? Een maand? Meer?
Heeft hij al uitslag gehad van het bloedprikken? Heeft hij al enigszins meer energie? Eerst dat maar even afwachten lijkt me? Appt hij je wel regelmatig of krijg je die angst niet weg omdat hij je een beetje links laat liggen?
  Vis een optie? woensdag 21 juli 2021 @ 16:41:55 #132
70532 loveli
N
pi_200473898
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:11 schreef Chai het volgende:
Vandaag steeds de angst dat hij met zijj ex blijft, maar heb hem er niet mee lastiggevallen. Toch blijft het spoken. Wanneer is het ok om weer naar huizen te vragen? Een maand? Meer?
Voordat jij gek wordt en niet zo snel dat hij gek wordt.

(Zoek de oplossing die voor jullie beiden goed werkt. Niet dat het ten koste van 1 van beiden gaat.)
crap in = crap out
  Spellchecker woensdag 21 juli 2021 @ 17:00:09 #133
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200474094
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:11 schreef Chai het volgende:
Vandaag steeds de angst dat hij met zijj ex blijft, maar heb hem er niet mee lastiggevallen. Toch blijft het spoken. Wanneer is het ok om weer naar huizen te vragen? Een maand? Meer?
Probeer eens twee weken het er niet over te hebben.
Focus op zijn medicatie, herstel, welzijn.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 17:07:19 #134
441859 crew  Lenny77
pi_200474164
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:11 schreef Chai het volgende:
Vandaag steeds de angst dat hij met zijj ex blijft, maar heb hem er niet mee lastiggevallen. Toch blijft het spoken. Wanneer is het ok om weer naar huizen te vragen? Een maand? Meer?
Ik denk dat het hooooooog tijd is dat jij begint met je nieuwe baan. Dat gaat je afleiding geven en wat meer zelfvertrouwen.
Goed dat je hem niet lastig hebt gevallen! Volhouden he! Het is nu eenmaal zo, hij woont daar. Je kan er toch niets aan veranderen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200474852
quote:
17s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heeft hij al uitslag gehad van het bloedprikken? Heeft hij al enigszins meer energie? Eerst dat maar even afwachten lijkt me? Appt hij je wel regelmatig of krijg je die angst niet weg omdat hij je een beetje links laat liggen?
We appen elke dag de hele dag door. Hij heeft sinds 2 dagen iets meer energie maar het is nog even aanzien.
pi_200474867
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik denk dat het hooooooog tijd is dat jij begint met je nieuwe baan. Dat gaat je afleiding geven en wat meer zelfvertrouwen.
Goed dat je hem niet lastig hebt gevallen! Volhouden he! Het is nu eenmaal zo, hij woont daar. Je kan er toch niets aan veranderen!
Ja idd, ik heb nu buiten huishouden om niks te doen dat moet. Wel leuke dingen met vrienden maar dat is vrijblijvend.
pi_200474878
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:00 schreef maily het volgende:

[..]

Probeer eens twee weken het er niet over te hebben.
Focus op zijn medicatie, herstel, welzijn.
Goeie, zal dat proberen. En dan alleen vragen van goh, heb je al een idee wanneer? Ipv hem huizen sturen.
  Spellchecker woensdag 21 juli 2021 @ 18:00:13 #138
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200474888
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Goeie, zal dat proberen. En dan alleen vragen van goh, heb je al een idee wanneer? Ipv hem huizen sturen.
Vraag dat over twee weken nog eens ;)
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 18:07:12 #139
441859 crew  Lenny77
pi_200474990
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Goeie, zal dat proberen. En dan alleen vragen van goh, heb je al een idee wanneer? Ipv hem huizen sturen.
Neehee, ook dat niet! Niets meer vragen over huizen, verhuizen, datums, wat dan ook :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200475063
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:57 schreef Chai het volgende:

[..]

We appen elke dag de hele dag door. Hij heeft sinds 2 dagen iets meer energie maar het is nog even aanzien.
Nou dan hoef je je daar niet druk over te maken lijkt me.....en echt, het komt vast wel goed het vergt nu alleen even ( aantal maanden) gewoon wat extra geduld van je
pi_200475184
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Neehee, ook dat niet! Niets meer vragen over huizen, verhuizen, datums, wat dan ook :D
Ja ok maar dan word ik gek, ik moet wel vertrouwen hebben in dat hij wat zoekt.
pi_200475191
quote:
17s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou dan hoef je je daar niet druk over te maken lijkt me.....en echt, het komt vast wel goed het vergt nu alleen even ( aantal maanden) gewoon wat extra geduld van je
Hopelijk!
  Vis een optie? woensdag 21 juli 2021 @ 18:36:45 #143
70532 loveli
N
pi_200475246
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja ok maar dan word ik gek, ik moet wel vertrouwen hebben in dat hij wat zoekt.
Installeer een app, ga Pokémon vangen, leer breien, lees een boek, doe iets anders dan jezelf of hem gek maken.
crap in = crap out
pi_200475387
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Installeer een app, ga Pokémon vangen, leer breien, lees een boek, doe iets anders dan jezelf of hem gek maken.
Oh dat doe ik ook daarnaast wel, haha. Heb net nog gepokemongo't.
  Spellchecker woensdag 21 juli 2021 @ 19:05:40 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200475559
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja ok maar dan word ik gek, ik moet wel vertrouwen hebben in dat hij wat zoekt.
Jij wordt gek?

Kun je nagaan hoe het voor hem is.

Je kunt dit niet afdwingen.
pi_200475705
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja ok maar dan word ik gek, ik moet wel vertrouwen hebben in dat hij wat zoekt.
Niemand van jullie moet iets, vertrouwen zou ook gewoon vanzelfsprekend moeten zijn.....
pi_200476062
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:05 schreef maily het volgende:

[..]

Jij wordt gek?

Kun je nagaan hoe het voor hem is.

Je kunt dit niet afdwingen.
Ok maar dan zit ik me op te vreten, als ik hem 1x per maand vraag lijkt het me niet teveel toch.
  Vis een optie? woensdag 21 juli 2021 @ 19:56:57 #148
70532 loveli
N
pi_200476205
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Ok maar dan zit ik me op te vreten, als ik hem 1x per maand vraag lijkt het me niet teveel toch.
Even m'n glazen bol checken.
crap in = crap out
pi_200476814
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Ok maar dan zit ik me op te vreten, als ik hem 1x per maand vraag lijkt het me niet teveel toch.
Geef hem komende maanden als eerste het initiatief.....hij weet het beste hoe hij zich voelt, hij weet het beste waar hij als eerste prioriteit aan wil geven, hij weet voor zichzelf te bepalen waar hij wel of juist geen behoefte aan heeft en wat hij wel of niet aan kan.....
pi_200477442
quote:
17s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Geef hem komende maanden als eerste het initiatief.....hij weet het beste hoe hij zich voelt, hij weet het beste waar hij als eerste prioriteit aan wil geven, hij weet voor zichzelf te bepalen waar hij wel of juist geen behoefte aan heeft en wat hij wel of niet aan kan.....
Ok, rond september kijk ik wel weer dan. Dan heeft hij 2 maanden om bij te komen en dan vraag ik er weer naar.
pi_200477840
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Ok, rond september kijk ik wel weer dan. Dan heeft hij 2 maanden om bij te komen en dan vraag ik er weer naar.
Waarom steeds deze tijds limiet? Kijk nou eens eerst hoe zijn herstel verloopt....jij hebt nu even niks te willen of te eisen.....
  Spellchecker woensdag 21 juli 2021 @ 22:02:20 #152
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200478577
quote:
17s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Waarom steeds deze tijds limiet? Kijk nou eens eerst hoe zijn herstel verloopt....jij hebt nu even niks te willen of te eisen.....
Echt he ...
pi_200478670
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:02 schreef maily het volgende:

[..]

Echt he ...
:Y
  Spellchecker woensdag 21 juli 2021 @ 22:22:08 #154
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200479083
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Ok, rond september kijk ik wel weer dan. Dan heeft hij 2 maanden om bij te komen en dan vraag ik er weer naar.
  Vis een optie? woensdag 21 juli 2021 @ 22:31:53 #155
70532 loveli
N
pi_200479280
quote:
17s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Waarom steeds deze tijds limiet? Kijk nou eens eerst hoe zijn herstel verloopt....jij hebt nu even niks te willen of te eisen.....
Omdat een stip aan de horizon voor TS werkt.

Ze mag best wat willen of eisen, maar of het goed uitwerkt is een tweede. De enige onvoorwaardelijke liefde is die van een moeder voor haar kind. In een relatie is onvoorwaardelijke liefde ongezond. Aan TS en haar vriend welke voorwaarden dat in hun relatie zijn. Want een relatie die alleen kost en niet oplevert, wil niemand.
crap in = crap out
pi_200479554
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat een stip aan de horizon voor TS werkt.

Ze mag best wat willen of eisen, maar of het goed uitwerkt is een tweede. De enige onvoorwaardelijke liefde is die van een moeder voor haar kind. In een relatie is onvoorwaardelijke liefde ongezond. Aan TS en haar vriend welke voorwaarden dat in hun relatie zijn. Want een relatie die alleen kost en niet oplevert, wil niemand.
Dit dus... ik moet het gevoel hebben dat het eindig is.
pi_200481624
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Dit dus... ik moet het gevoel hebben dat het eindig is.
En toch denk ik dat je die stip nu nog even niet kunt krijgen, hoe moeilijk dat ook is......
pi_200485823
Als er iets is wat ik geleerd heb.

Controle en liefde staan lijnrecht tegenover elkaar. En je maakt zelf de keuze. Maar het is of-of, niet en-en.
What's the name of the game?
  donderdag 22 juli 2021 @ 21:30:07 #159
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_200493256
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Dit dus... ik moet het gevoel hebben dat het eindig is.
Eindig is het zeker! Ik hoop alleen voor jou dat het eindigt voordat je een driedubbele emotionele meltdown gehad hebt.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_200495453
Het gaat al ietsje beter met hem sinds de nieuwe meds. We zullen zien hoe lang dat aanhoudt en of hij weer eens nsar mij kan komen tot hij een woning heeft. De eerste stap is een stuk verder van zijn huis afspreken in het centrum, zo'n 20 min lopen. Nu loop ik naar hem.
pi_200497576
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 23:09 schreef Chai het volgende:
Het gaat al ietsje beter met hem sinds de nieuwe meds. We zullen zien hoe lang dat aanhoudt en of hij weer eens nsar mij kan komen tot hij een woning heeft. De eerste stap is een stuk verder van zijn huis afspreken in het centrum, zo'n 20 min lopen. Nu loop ik naar hem.
Dat is fijn, maar pas op dat je niet te hard van stapel gaat lopen hè
pi_200518271
Ik ben opeens geblokkeerd. Ik weet niet waarom. Ik ben vet overstuur.
pi_200518500
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 11:33 schreef Chai het volgende:
Ik ben opeens geblokkeerd. Ik weet niet waarom. Ik ben vet overstuur.
Huh?
pi_200518674
Ok zijn kind zat op zijn telefoon.
  Spellchecker zaterdag 24 juli 2021 @ 12:04:35 #165
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200518759
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 11:59 schreef Chai het volgende:
Ok zijn kind zat op zijn telefoon.
_O-
Hoe oud is zijn kind?
pi_200518779
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 11:59 schreef Chai het volgende:
Ok zijn kind zat op zijn telefoon.
Jeez...... :{
pi_200519540
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 12:04 schreef maily het volgende:

[..]

_O-
Hoe oud is zijn kind?
7
pi_200519545
Ik helemaal in paniek pffffff
pi_200519570
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 12:51 schreef Chai het volgende:
Ik helemaal in paniek pffffff
Ja snap ik!
  Moderator zaterdag 24 juli 2021 @ 13:09:57 #170
441859 crew  Lenny77
pi_200519926
20 extreme stress minuten :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200519964
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 12:50 schreef Chai het volgende:

[..]

7
Heeft hij/zij eigenlijk jullie appjes gelezen en weet hoe je dan iemand moet blokkeren? Heb geen idee in hoeverre deze leeftijd hier technisch mee is eigenlijk :o
  Moderator zaterdag 24 juli 2021 @ 13:14:30 #172
441859 crew  Lenny77
pi_200520018
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heeft hij/zij eigenlijk jullie appjes gelezen en weet hoe je dan iemand moet blokkeren? Heb geen idee in hoeverre deze leeftijd hier technisch mee is eigenlijk :o
Ik weet dat zelfs niet :D
Heb ook nog nooit iemand moeten blokkeren, vind dat wat kinderachtig :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200520072
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 13:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik weet dat zelfs niet :D
Heb ook nog nooit iemand moeten blokkeren, vind dat wat kinderachtig :P
Ja eens hoor, maar ik verdiep me altijd wel in alle instellingen dus vandaar dat ik het weet :)
  Spellchecker zaterdag 24 juli 2021 @ 13:23:46 #174
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200520186
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 13:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik weet dat zelfs niet :D
Heb ook nog nooit iemand moeten blokkeren, vind dat wat kinderachtig :P
Ik heb dat weleens gedaan. :@
En als je even zoekt bij instellingen is dat niet zo moeilijk
  Moderator zaterdag 24 juli 2021 @ 13:25:22 #175
441859 crew  Lenny77
pi_200520213
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 13:23 schreef maily het volgende:

[..]

Ik heb dat weleens gedaan. :@
En als je even zoekt bij instellingen is dat niet zo moeilijk
Ik kan me voorstellen als je een engerd hebt getroffen of een stalker dat je dat wel zal moeten ja!
Ja het zal vast niet moeilijk zijn, ik zal eerder blij mogen zijn dat het nog niet nodig was :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200522388
Hij heeft mij geblokkeerd zodat ik niks stuurde als kind erop zat. Heb hem gezegd hoe angstig mij dat gemaakt heegt en hij zal het niet meer doen.
pi_200522531
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 15:16 schreef Chai het volgende:
Hij heeft mij geblokkeerd zodat ik niks stuurde als kind erop zat. Heb hem gezegd hoe angstig mij dat gemaakt heegt en hij zal het niet meer doen.
Hij kan ook gewoon zijn telefoon niet aan zijn kind geven. Als dat kind alleen maar spelletjes wil spelen geef het dan een tablet ofzo....

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2021 15:27:13 ]
pi_200522577
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hij kan ook gewoon zijn telefoon niet aan zijn kind geven. Als dat kind alleen maar spelletjes wil spelen geef het dan een tablet ofzo....
Vind ik ook maarja. Hopelijk snapr hij de angst die ik had.
pi_200522596
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 15:28 schreef Chai het volgende:

[..]

Vind ik ook maarja. Hopelijk snapr hij de angst die ik had.
Ik mag hopen dat ie dat snapt inderdaad! Ga je hem nou morgen weer opzoeken?
pi_200522838
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 15:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ie dat snapt inderdaad! Ga je hem nou morgen weer opzoeken?
Ja dat is het plan.
pi_200522929
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 15:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dat is het plan.
Veel plezier!
pi_200536068
Hebben verzet naar volgende week ivm kutweer. Maar hij zegt dat hij zich heel down voelt, zal een side effect van de medicatie zijn denkt hij. Verklaart wel waarom hij kortaf deed steeds.
  Spellchecker zondag 25 juli 2021 @ 11:03:32 #183
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200536144
Kun je hem niet even bellen? Heb je elkaar toch even gesproken.
  Moderator zondag 25 juli 2021 @ 11:05:22 #184
441859 crew  Lenny77
pi_200536173
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 15:16 schreef Chai het volgende:
Hij heeft mij geblokkeerd zodat ik niks stuurde als kind erop zat. Heb hem gezegd hoe angstig mij dat gemaakt heegt en hij zal het niet meer doen.
Of gewoon even snel een berichtje op voorhand voor te melden dat je even niets kan sturen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200536702
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 10:58 schreef Chai het volgende:
Hebben verzet naar volgende week ivm kutweer. Maar hij zegt dat hij zich heel down voelt, zal een side effect van de medicatie zijn denkt hij. Verklaart wel waarom hij kortaf deed steeds.
Oh dat is wel even balen......en anders wat maily zegt: even (video)bellen?
pi_200537417
Ja dat hebben we al afgesproken dat we gaan bellen, dus dat komt goed. Het verzetten kwam van mij af, ik heb geen zin om in een storm terecht te komem haha.
pi_200537492
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 12:29 schreef Chai het volgende:
Ja dat hebben we al afgesproken dat we gaan bellen, dus dat komt goed. Het verzetten kwam van mij af, ik heb geen zin om in een storm terecht te komem haha.
Het is hier stralend zomerweer :) maar aangezien je wel een aardig stukje onderweg bent lijkt me dat wel een verstandige keuze
pi_200537781
quote:
17s.gif Op zondag 25 juli 2021 12:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Het is hier stralend zomerweer :) maar aangezien je wel een aardig stukje onderweg bent lijkt me dat wel een verstandige keuze
Ik woon in de buurt van Amsterdam en hier dondert het, in Culemborg gaat het zo stormen zegt buienradar.
pi_200537812
Zondag overal code geel vanwege hevig onweer, overstromingen in Friesland https://www.nu.nl/binnenl(...)en-in-friesland.html (via @nunl)
pi_200537837
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 12:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik woon in de buurt van Amsterdam en hier dondert het, in Culemborg gaat het zo stormen zegt buienradar.
Wat een verschil :o hoop dat het hier weg blijft....
pi_200537874
quote:
17s.gif Op zondag 25 juli 2021 12:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wat een verschil :o hoop dat het hier weg blijft....
Waar woon je? Die kaart laat overal storm zien.
pi_200537976
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 12:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Waar woon je? Die kaart laat overal storm zien.
Midden/zuid brabant
pi_200538158
quote:
17s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Midden/zuid brabant
Daar zou het ergst moeten worden, sterkte
pi_200538173
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Daar zou het ergst moeten worden, sterkte
:o :D

Komt wel goed :)
pi_200542898
Net lekker lang gebeld en hij zei dat hij echt gaat zoeken komemde maand dus dat was wel fijn. Verder is hij ook wat duizelig nu door de nieuwe meds maar de vermoeidheid is iig weg. Ik zie hem komende week.
pi_200543114
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:00 schreef Chai het volgende:
Net lekker lang gebeld en hij zei dat hij echt gaat zoeken komemde maand dus dat was wel fijn. Verder is hij ook wat duizelig nu door de nieuwe meds maar de vermoeidheid is iig weg. Ik zie hem komende week.
Dat klinkt op zich wel goed, fijn voor jullie! Tja, (nieuwe) medicatie is altijd ook even aanpassen maar hij is bezig aan zijn herstel.....hopelijk gaat het vanaf nu steeds een beetje beter!
pi_200544785
quote:
17s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat klinkt op zich wel goed, fijn voor jullie! Tja, (nieuwe) medicatie is altijd ook even aanpassen maar hij is bezig aan zijn herstel.....hopelijk gaat het vanaf nu steeds een beetje beter!
Ja ik hoop het zo!
pi_200583025
:{
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200583107
Ja?
pi_200600393
Blij dat de conspiracymeuk weg is.

Vriend voelt zich beter en gaat nu binnenkort wat zoeken. Parkinsonmedicijn slaat aan.
pi_200600856
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:19 schreef Chai het volgende:
Blij dat de conspiracymeuk weg is.

Vriend voelt zich beter en gaat nu binnenkort wat zoeken. Parkinsonmedicijn slaat aan.
Goed om te lezen. Parkinson is niet te onderschatten, maar als jullie samen deze strijd aangaan komt het vast wel goed.
pi_200600955
quote:
17s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Goed om te lezen. Parkinson is niet te onderschatten, maar als jullie samen deze strijd aangaan komt het vast wel goed.
Hij heeft dystonie maar daarbij krijg je de zelfde meds
pi_200601139
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 18:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Hij heeft dystonie maar daarbij krijg je de zelfde meds
Oh dan begreep ik je post verkeerd, maar bedoel hetzelfde :)
pi_200655210
Hij heeft morgen afgezegd ivm regen, wel begrijpelijk maar super kut. Ik hoop echt dat hij snel wat zoekt nu.
pi_200655431
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 13:40 schreef Chai het volgende:
Hij heeft morgen afgezegd ivm regen, wel begrijpelijk maar super kut. Ik hoop echt dat hij snel wat zoekt nu.
Dan ben ik bang dat je de komende weken inderdaad niet kunt afspreken, gezien dit weerbeeld ;(
pi_200655615
Teringzooi, dan maar veel bellen. Ik hoop dat hij snel wat vindt en we niet afhankelijk zijn van deze kloteregen.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:06:49 #207
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200655642
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 15:16 schreef Chai het volgende:
Hij heeft mij geblokkeerd zodat ik niks stuurde als kind erop zat. Heb hem gezegd hoe angstig mij dat gemaakt heegt en hij zal het niet meer doen.
Dit vind ik vrij weird. Jullie zijn toch al rond een jaar samen?
Ik neem aan dat zijn kind weet dat jij er bent?

Dat er door omstandigheden geen heel direct contact is kan ik begrijpen, maar af en toe gezien en iig weten van elkaars bestaan lijkt me heel erg normaal.
Dit lijkt op mag niet weten dat jij in zijn vaders leven bent en dat vind ik op z’n minst erg apart.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_200655676
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit vind ik vrij weird. Jullie zijn toch al rond een jaar samen?
Ik neem aan dat zijn kind weet dat jij er bent?

Dat er door omstandigheden geen heel direct contact is kan ik begrijpen, maar af en toe gezien en iig weten van elkaars bestaan lijkt me heel erg normaal.
Dit lijkt op mag niet weten dat jij in zijn vaders leven bent en dat vind ik op z’n minst erg apart.
Nee dat weet hij niet. Ik ga mijn vriend daar ook niet toe dwingen nu.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 14:15:43 #209
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200655782
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee dat weet hij niet. Ik ga mijn vriend daar ook niet toe dwingen nu.
Het zal vast zijn redenen hebben, maar ik vind het ontzettend raar dat na zo’n tijd zijn kind niets van jouw bestaan weet.
Dat alles zo ‘stiekem’ is eromheen.

Dat het nu in de huidige omstandigheden even niet handig is dat anders te doen kan ik wel begrijpen, maar dat het daarvoor al niet anders was zou ik persoonlijk niet erg prettig vinden.
Snap ook wel dat iemand niet binnen no time een nieuwe liefde aan zijn (of haar) kind voorstelt. Maar na bijna een jaar nog niets, zo geheim dat de telefoon zelfs geblokt wordt om te voorkomen dat het kind wat opmerkt?

Dat zou voor mij persoonlijk een reuze grote alarmbel zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_200655900
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het zal vast zijn redenen hebben, maar ik vind het ontzettend raar dat na zo’n tijd zijn kind niets van jouw bestaan weet.
Dat alles zo ‘stiekem’ is eromheen.

Dat het nu in de huidige omstandigheden even niet handig is dat anders te doen kan ik wel begrijpen, maar dat het daarvoor al niet anders was zou ik persoonlijk niet erg prettig vinden.
Snap ook wel dat iemand niet binnen no time een nieuwe liefde aan zijn (of haar) kind voorstelt. Maar na bijna een jaar nog niets, zo geheim dat de telefoon zelfs geblokt wordt om te voorkomen dat het kind wat opmerkt?

Dat zou voor mij persoonlijk een reuze grote alarmbel zijn.
Dat snap ik, ik vind het nu alleen niet een prioriteit. Als hij straks een woning heeft en ik ontmoet kind niet dan is het een ander verhaal. Ik baal nu meer dat we elkaar niet fysiek zien.
pi_200656417
Ik zit dit nu een tijdje te volgen, maar het hele topic (en de vorige) bestaat imo uit alarmbellen.
Hoezo voor morgen al afzeggen omdat het misschien op het afgesproken tijdstip wel regent?
En wat is er mis met vandaag afspreken dan? Grotendeels droog vandaag...
Wanneer hebben jullie elkaar voor het laatst gezien eigenlijk?
pi_200656544
We kunnen nu alleen buiten afspreken. Vandaag kan hij niet. Ik heb gevraagd of maandag kon.

Eerlijk gezegd ben ik vooral alleen nog moe. Niet eens overstuur oid. Gewoon moe, klaar met dit gedoe steeds. Ik geef hem tot september om te zoeken en daarna kijk ik verde. Ik slaap nu 12 uur per dag soms. Gelukkig binnenkort werk.
pi_200656612
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:46 schreef Chai het volgende:
We kunnen nu alleen buiten afspreken. Vandaag kan hij niet. Ik heb gevraagd of maandag kon.

Eerlijk gezegd ben ik vooral alleen nog moe. Niet eens overstuur oid. Gewoon moe, klaar met dit gedoe steeds. Ik geef hem tot september om te zoeken en daarna kijk ik verde. Ik slaap nu 12 uur per dag soms. Gelukkig binnenkort werk.
Maar waarom gaat die extra dan niet met dat kind ergens naar toe? Of weet zij ook nog niet van jou? Al kan ik me ook wel voorstellen dat je je in haar huis niet op je gemak zal voelen.......
pi_200656946
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar waarom gaat die extra dan niet met dat kind ergens naar toe? Of weet zij ook nog niet van jou? Al kan ik me ook wel voorstellen dat je je in haar huis niet op je gemak zal voelen.......
Zij is boos dat hij iemand heeft
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 15:01:03 #215
441859 crew  Lenny77
pi_200656956
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar waarom gaat die extra dan niet met dat kind ergens naar toe? Of weet zij ook nog niet van jou? Al kan ik me ook wel voorstellen dat je je in haar huis niet op je gemak zal voelen.......
Ja nou, dat zou ik ook niet zo zien zitten, ik er met mijn kleine vandoor gaan zodat mijn ex in mijn huis kan gaan vogelen :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200656999
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar waarom gaat die extra dan niet met dat kind ergens naar toe? Of weet zij ook nog niet van jou? Al kan ik me ook wel voorstellen dat je je in haar huis niet op je gemak zal voelen.......
Je bedoelt ex denk ik?
Vroeg ik me ook al af. Als zijn ex het op kan brengen om hem na een vechtscheiding in huis te nemen omwille van het kind (of hemzelf) waarom dan dat niet? En dan hij.... die zijn huis meteen opzegt zodra hij hoort dat hij een chronische ziekte heeft en dus meteen weer voor onbepaalde tijd bij haar intrekt.... :N

Maar los daarvan snap ik echt niet waarom ze elkaar weken niet zien als ze allebei in zo'n moeilijke situatie zitten. Er is toch altijd wel een plekje te vinden om elkaar even een knuffel te geven en even live bij te praten? Desnoods in een bushokkie. Het lijkt mij dat de wil bij (één van?) beiden ontbreekt....
pi_200657107
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:02 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Je bedoelt ex denk ik?
Vroeg ik me ook al af. Als zijn ex het op kan brengen om hem na een vechtscheiding in huis te nemen omwille van het kind (of hemzelf) waarom dan dat niet? En dan hij.... die zijn huis meteen opzegt zodra hij hoort dat hij een chronische ziekte heeft en dus meteen weer voor onbepaalde tijd bij haar intrekt.... :N

Maar los daarvan snap ik echt niet waarom ze elkaar weken niet zien als ze allebei in zo'n moeilijke situatie zitten. Er is toch altijd wel een plekje te vinden om elkaar even een knuffel te geven en even live bij te praten? Desnoods in een bushokkie. Het lijkt mij dat de wil bij (één van?) beiden ontbreekt....
Nou dat laatste voelt ook zo. Ik loop me suf voor hem en hij kan niet eens een andere oplossing zoeken. Of reageren als ik net 3x probeer te bellen. Ik heb er steeds minder energie voor zo. Weet echt even niet meer wat ik hiermee wil. Het voelt niet eens meer als een relatie, meer als een relatiepauze.
pi_200657131
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:02 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Je bedoelt ex denk ik?
Vroeg ik me ook al af. Als zijn ex het op kan brengen om hem na een vechtscheiding in huis te nemen omwille van het kind (of hemzelf) waarom dan dat niet? En dan hij.... die zijn huis meteen opzegt zodra hij hoort dat hij een chronische ziekte heeft en dus meteen weer voor onbepaalde tijd bij haar intrekt.... :N

Maar los daarvan snap ik echt niet waarom ze elkaar weken niet zien als ze allebei in zo'n moeilijke situatie zitten. Er is toch altijd wel een plekje te vinden om elkaar even een knuffel te geven en even live bij te praten? Desnoods in een bushokkie. Het lijkt mij dat de wil bij (één van?) beiden ontbreekt....
Ja ex inderdaad.......maar je snapt wat ik bedoelde te zeggen. Al snap ik Lenny ook wel enigszins al zouden ze ook duidelijke afspraken kunnen maken?


Waarom heeft hij zijn huis eigenlijk zo snel opgezegd Chai?
pi_200657297
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja ex inderdaad.......maar je snapt wat ik bedoelde te zeggen. Al snap ik Lenny ook wel enigszins al zouden ze ook duidelijke afspraken kunnen maken?


Waarom heeft hij zijn huis eigenlijk zo snel opgezegd Chai?
Omdat hij het 1. Niet fijn vond daar en 2. Ziek was. Ik weet het ook niet. Ik krijg steeds meer het idee dat hij daar wil blijven anders zocht hij nu wel. En zei hij niet af om regen.
pi_200657305
Ik heb niet eens energie om me druk te maken om die ex. Soms vraag ik me af of ik dit nog wel wil.
pi_200657339
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Omdat hij het 1. Niet fijn vond daar en 2. Ziek was. Ik weet het ook niet. Ik krijg steeds meer het idee dat hij daar wil blijven anders zocht hij nu wel. En zei hij niet af om regen.
Maar hij weet (wist) niet hoe lang dit gaat duren....ondanks dan misschien extra kosten had ik het nog achter de hand gehouden. Zeker omdat het ook nog steeds op een fikse ruzie met ex kan uitdraaien....
  zaterdag 31 juli 2021 @ 15:28:43 #222
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_200657360
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:46 schreef Chai het volgende:
We kunnen nu alleen buiten afspreken.
Zijn de restaurants in Culemborg dichtgebleven na de lockdown ofzo?

Je staat gewoon niet op zijn prioriteiten lijstje.
Hoewel je wel ontzettend drammerig overkomt op me. Kan een reden zijn om als een baksteen te zakken op dat lijstje.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_200657372
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar hij weet (wist) niet hoe lang dit gaat duren....ondanks dan misschien extra kosten had ik het nog achter de hand gehouden. Zeker omdat het ook nog steeds op een fikse ruzie met ex kan uitdraaien....
Ja dat zei ik ook maar blikkbaar zit hij daar wel goed... misschien komen ze weer bij elkaar, geen idee, hij doet geen moeite voor mij
  Spellchecker zaterdag 31 juli 2021 @ 15:30:14 #224
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200657390
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Omdat hij het 1. Niet fijn vond daar en 2. Ziek was. Ik weet het ook niet. Ik krijg steeds meer het idee dat hij daar wil blijven anders zocht hij nu wel. En zei hij niet af om regen.
Lekker makkelijk voor hem.
Onderdak en contact met zijn kind.
pi_200657403
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:29 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dat zei ik ook maar blikkbaar zit hij daar wel goed... misschien komen ze weer bij elkaar, geen idee, hij doet geen moeite voor mij
Ben er inderdaad nu ook steeds meer bang voor........waarvoor had hij dan nog meer afgezegd behalve de regen?
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 15:31:01 #226
441859 crew  Lenny77
pi_200657406
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:30 schreef maily het volgende:

[..]

Lekker makkelijk voor hem.
Onderdak en contact met zijn kind.
En hulp en verzorgd worden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200657408
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:28 schreef Elpis het volgende:

[..]

Zijn de restaurants in Culemborg dichtgebleven na de lockdown ofzo?

Je staat gewoon niet op zijn prioriteiten lijstje.
Hoewel je wel ontzettend drammerig overkomt op me. Kan een reden zijn om als een baksteen te zakken op dat lijstje.
Ja dat zei ik ook tegen hem dat we daae kunnen afspreken. Maar er is geeb ov op zondag dus dan moet hij een halfuur lopen.

En tsja als ik hem 3 weken niet zie word ik drammerig
pi_200657573
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dat zei ik ook tegen hem dat we daae kunnen afspreken. Maar er is geeb ov op zondag dus dan moet hij een halfuur lopen.

En tsja als ik hem 3 weken niet zie word ik drammerig
Maar je hoeft toch niet perse op zondag af te spreken?
pi_200657782
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar je hoeft toch niet perse op zondag af te spreken?
Zaterdag heeft kind allemaal clubjes enzo. Nouja, hij zegt nu komend weekend. Het zal wel. Ik weet toch al dat het dan regent dus er komt vast weer een smoes. Maar het uitmaken aan de telefoon is ook weer zoiets. Ben vandaag alles even zat.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 15:58:18 #230
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_200657822
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:31 schreef Chai het volgende:
Ja dat zei ik ook tegen hem dat we daae kunnen afspreken. Maar er is geeb ov op zondag dus dan moet hij een halfuur lopen.

En als het niet regent is dat ov er wel? :?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_200657843
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Zaterdag heeft kind allemaal clubjes enzo. Nouja, hij zegt nu komend weekend. Het zal wel. Ik weet toch al dat het dan regent dus er komt vast weer een smoes. Maar het uitmaken aan de telefoon is ook weer zoiets. Ben vandaag alles even zat.
Lekker even je telefoon wegleggen en iets leuks gaan doen :)


@Elpis er is geen ov op zondag
  zaterdag 31 juli 2021 @ 16:03:40 #232
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_200657918
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Lekker even je telefoon wegleggen en iets leuks gaan doen :)

@:Elpis er is geen ov op zondag
Maar is dan de regen de reden van het afzeggen of het gebrek aan ov?

Overigens rijdt er wel een bus op zondag volgens Arriva.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_200658103
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:03 schreef Elpis het volgende:

[..]

Maar is dan de regen de reden van het afzeggen of het gebrek aan ov?

Overigens rijdt er wel een bus op zondag volgens Arriva.
De regen is omdat ze buiten moeten afspreken
pi_200658135
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar je hoeft toch niet perse op zondag af te spreken?
Zaterdag heeft kind allemaal clubjes enzo. Nouja, hij zegt Op zaterdag 31 juli 2021 16:03 schreef Elpis het volgende:

[..]

Maar is dan de regen de reden van het afzeggen of het gebrek aan ov?

Overigens rijdt er wel een bus op zondag volgens Arriva.
[/quote]
Ja maar niet bij zijn huis.
pi_200658173
Ja hij zei net hopelijk heb ik snel een huis.en hij zegt dat hij volgend weekend wel in een restaurant afspreekt desnoods.
pi_200658261
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:15 schreef Chai het volgende:
Ja hij zei net hopelijk heb ik snel een huis.en hij zegt dat hij volgend weekend wel in een restaurant afspreekt desnoods.
Ben benieuwd......
  zaterdag 31 juli 2021 @ 16:22:48 #237
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200658361
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 14:46 schreef Chai het volgende:
We kunnen nu alleen buiten afspreken. Vandaag kan hij niet. Ik heb gevraagd of maandag kon.

Eerlijk gezegd ben ik vooral alleen nog moe. Niet eens overstuur oid. Gewoon moe, klaar met dit gedoe steeds. Ik geef hem tot september om te zoeken en daarna kijk ik verde. Ik slaap nu 12 uur per dag soms. Gelukkig binnenkort werk.
De horeca is open hè?
Je kan gewoon een paar uurtjes ergens zitten samen. Lekker kletsen en doen.

Ik heb een relatie naast jong volwassen kinderen aan beide kanten. Wij hebben ook besloten om niet te gaan samenwonen totdat het spul uit huis is. Het spul weet ervan, maar we komen niet echt bij elkaar over de vloer als het spul er is. Soms een beetje, maar geen blijven slapen Ed als de jongelingen er zijn.

Toch vinden we tijd om meerdere keren per week tijd aan elkaar te besteden. Van gewoon een bakje thee/koffie doen tot hotel, of bij elkaar zijn als het spul niet thuis is.

Maar nogmaals, iemand die na bijkans een jaar nog niet kan zeggen dit is mijn partner, hier wil ik verder mee zou me dat laten twijfelen. Als het daar al bij blijft.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_200658430
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

De horeca is open hè?
Je kan gewoon een paar uurtjes ergens zitten samen. Lekker kletsen en doen.

Ik heb een relatie naast jong volwassen kinderen aan beide kanten. Wij hebben ook besloten om niet te gaan samenwonen totdat het spul uit huis is. Het spul weet ervan, maar we komen niet echt bij elkaar over de vloer als het spul er is. Soms een beetje, maar geen blijven slapen Ed als de jongelingen er zijn.

Toch vinden we tijd om meerdere keren per week tijd aan elkaar te besteden. Van gewoon een bakje thee/koffie doen tot hotel, of bij elkaar zijn als het spul niet thuis is.

Maar nogmaals, iemand die na bijkans een jaar nog niet kan zeggen dit is mijn partner, hier wil ik verder mee zou me dat laten twijfelen. Als het daar al bij blijft.
Ze wonen niet echt bij elkaar in de buurt hè....
  Spellchecker zaterdag 31 juli 2021 @ 16:32:13 #239
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200658511
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:15 schreef Chai het volgende:
Ja hij zei net hopelijk heb ik snel een huis.en hij zegt dat hij volgend weekend wel in een restaurant afspreekt desnoods.
Tuurlijk ....
pi_200658704
Ik ga geen moeite meer doen tot hij die doet. Ik ben het zat.
  Spellchecker zaterdag 31 juli 2021 @ 16:51:34 #241
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200658765
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Zaterdag heeft kind allemaal clubjes enzo. Nouja, hij zegt nu komend weekend. Het zal wel. Ik weet toch al dat het dan regent dus er komt vast weer een smoes. Maar het uitmaken aan de telefoon is ook weer zoiets. Ben vandaag alles even zat.
Wat heeft hij met die clubjes van kind te doen? Hij is toch zo moe?
pi_200658783
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:51 schreef maily het volgende:

[..]

Wat heeft hij met die clubjes van kind te doen? Hij is toch zo moe?
Waarom helpt ex hier inderdaad niet aan mee....
  zaterdag 31 juli 2021 @ 16:59:01 #243
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_200658853
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Zaterdag heeft kind allemaal clubjes enzo. Nouja, hij zegt nu komend weekend. Het zal wel. Ik weet toch al dat het dan regent dus er komt vast weer een smoes. Maar het uitmaken aan de telefoon is ook weer zoiets. Ben vandaag alles even zat.
Meid, ga jezelf alvast voorbereiden op het leven als single want dit komt nooit meer goed.
pi_200658872
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Waarom helpt ex hier inderdaad niet aan mee....
Die zijn om de hoek.

Ach het zal wel, tot hij echt wat heeft zet ik het contact op een laag pitje
pi_200658904
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Die zijn om de hoek.

Ach het zal wel, tot hij echt wat heeft zet ik het contact op een laag pitje
Maar zijn ex kan hem vanwege zijn ziekte toch wel tegemoet komen?
pi_200658952
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Waarom helpt ex hier inderdaad niet aan mee....
Waarom zou ze?
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Die zijn om de hoek.

Ach het zal wel, tot hij echt wat heeft zet ik het contact op een laag pitje
Ja vást. Dit begint wel een beetje een soap te worden zo he?
pi_200659047
Daarom dat ik echt dichtbij uitmaken zit.
pi_200659076
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:06 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Waarom zou ze?


[..]

Ja vást. Dit begint wel een beetje een soap te worden zo he?
Ik bedoel die ex hè dus de moeder van dat kind
  zaterdag 31 juli 2021 @ 17:18:12 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200659089
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:15 schreef Chai het volgende:
Daarom dat ik echt dichtbij uitmaken zit.
Maar dat ga je nooit doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200659142
Geen idee ik gaf hem tot september dus als het daarna alleen energie kost...
  Spellchecker zaterdag 31 juli 2021 @ 17:24:37 #251
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200659163
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:22 schreef Chai het volgende:
Geen idee ik gaf hem tot september dus als het daarna alleen energie kost...
Dat is straks niet in een keer over hoor .... de verhuizing alleen al ...
  zaterdag 31 juli 2021 @ 17:25:52 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200659180
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:22 schreef Chai het volgende:
Geen idee ik gaf hem tot september dus als het daarna alleen energie kost...
Je leek een week of wat geleden nog 100% overtuigd dat jij er nooit zelf een punt achter zou zetten.

Begrijp me goed, ik vind het een stuk gezonder dat je je kennelijk realiseert dat er gewoon grenzen zijn, of hij nou chronisch ziek is of niet.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 17:40:08 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200659437
Ik zou nog een keer de bus pakken en hem op de stoep van het huis vertellen dat het over is. :Y
Dikke doei, zoek het maar uit met je moe en je weetikveel.
***
pi_200659508
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik bedoel die ex hè dus de moeder van dat kind
Ja, ik ook. Waarom zou ze? Zodat haar "ex" met z'n liefje af kan spreken? Natuurlijk gaat ze dat niet doen. Als het al haar ex is. En als dit al waar is.
Ik geloof er allemaal niet zo veel meer van.
pi_200659539
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:24 schreef maily het volgende:

[..]

Dat is straks niet in een keer over hoor .... de verhuizing alleen al ...
Mij energie kost
pi_200659590
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:44 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Waarom zou ze? Zodat haar "ex" met z'n liefje af kan spreken? Natuurlijk gaat ze dat niet doen. Als het al haar ex is. En als dit al waar is.
Ik geloof er allemaal niet zo veel meer van.
Nou trek je het wel heel erg uit z'n verband.....waarom moet hij, met deze momenteel kwetsbare gezondheid, zijn kind van en naar clubjes slepen en helpt zijn ex/de moeder van het kind hier niet aan mee??
pi_200659624
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:40 schreef BE het volgende:
Ik zou nog een keer de bus pakken en hem op de stoep van het huis vertellen dat het over is. :Y
Dikke doei, zoek het maar uit met je moe en je weetikveel.
Ik weet het adres niet...
pi_200659632
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou trek je het wel heel erg uit z'n verband.....waarom moet hij, met deze momenteel kwetsbare gezondheid, zijn kind van en naar clubjes slepen en helpt zijn ex/de moeder van het kind hier niet aan mee??
Zwembad is 5 min lopen, ik kom er langs. Dus dat kan wel
  zaterdag 31 juli 2021 @ 17:55:42 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200659654
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik weet het adres niet...
:o Srsly?
Ik snap dat je daar niet heen gaat, maar dit is toch ook wel een beetje gek? :?
***
  zaterdag 31 juli 2021 @ 17:58:47 #260
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200659689
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ze wonen niet echt bij elkaar in de buurt hè....
Ja euhm, wij wonen ook niet op elkaars lip. Daarnaast is werk voor beiden een zeer beperkende factor (ik werk regelmatig tot 10/11 uur in de avond of moet om 4.30 op mijn werk zijn, zijn werk vereist dat hij zo’n beetje 24/7 beschikbaar is).
Natuurlijk komt het voor dat ondanks de wil het soms gewoonweg even niet gaat. Maar omdat we beiden willen wordt er tijd gemaakt.
Ik hoef iig niet achter hem aan te leuren of het aub, heel alsjeblieft en misschien een keer kan. Wij beiden proberen tijd te maken voor elkaar, ondanks omstandigheden die niet altijd mee zitten.

Hier zie ik een ts die haar stinkende best doet. Die ook een verder leven en eigen dingen heeft, maar zo’n beetje de enige lijkt die vanalles probeert te schuiven en te doen om toch tijd te maken, ruimte te maken.
Wanneer komt er iets van hem uit? Het lijkt niet in evenwicht te zijn.
Dat het lastig is en te vaak niet gaat is 1 ding, dat het eenzijdig lijkt is een ander ding. In dit hele geheel zie ik de moeite vanuit hem gewoonweg niet. Zelfs zijn kind weet nog niet van wat zijn liefde zou moeten zijn, na bijkans een jaar nog niet. Regen is reden om af te zeggen…
Het lijkt erop dat als de ts alle moeite doet hij ok vooruit dan zegt, maar zelfs geen moeite doet. Ja hij is nu ziek en dat kost vast veel. Maar het lijkt erop dat dit ook daarvoor niet echt anders was en dat er amper tot geen inzet van zijn kant is waaruit blijkt dat hij het de moeite waard vindt. Lijkt het op zolang het makkelijk is voor hem is het wel best, maar niet meer dan dat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Spellchecker zaterdag 31 juli 2021 @ 18:00:30 #261
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200659711
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou trek je het wel heel erg uit z'n verband.....waarom moet hij, met deze momenteel kwetsbare gezondheid, zijn kind van en naar clubjes slepen en helpt zijn ex/de moeder van het kind hier niet aan mee??
Het ging er mij om dat hij vandaag niet met TS kon afspreken omdat het kind clubjes heeft. Maar omdat hij zo moe en ziek is vroeg ik me af wat hij daarmee te maken heeft.
pi_200659741
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja euhm, wij wonen ook niet op elkaars lip. Daarnaast is werk voor beiden een zeer beperkende factor (ik werk regelmatig tot 10/11 uur in de avond of moet om 4.30 op mijn werk zijn, zijn werk vereist dat hij zo’n beetje 24/7 beschikbaar is).
Natuurlijk komt het voor dat ondanks de wil het soms gewoonweg even niet gaat. Maar omdat we beiden willen wordt er tijd gemaakt.
Ik hoef iig niet achter hem aan te leuren of het aub, heel alsjeblieft en misschien een keer kan. Wij beiden proberen tijd te maken voor elkaar, ondanks omstandigheden die niet altijd mee zitten.

Hier zie ik een ts die haar stinkende best doet. Die ook een verder leven en eigen dingen heeft, maar zo’n beetje de enige lijkt die vanalles probeert te schuiven en te doen om toch tijd te maken, ruimte te maken.
Wanneer komt er iets van hem uit? Het lijkt niet in evenwicht te zijn.
Dat het lastig is en te vaak niet gaat is 1 ding, dat het eenzijdig lijkt is een ander ding. In dit hele geheel zie ik de moeite vanuit hem gewoonweg niet. Zelfs zijn kind weet nog niet van wat zijn liefde zou moeten zijn, na bijkans een jaar nog niet. Regen is reden om af te zeggen…
Het lijkt erop dat als de ts alle moeite doet hij ok vooruit dan zegt, maar zelfs geen moeite doet. Ja hij is nu ziek en dat kost vast veel. Maar het lijkt erop dat dit ook daarvoor niet echt anders was en dat er amper tot geen inzet van zijn kant is waaruit blijkt dat hij het de moeite waard vindt. Lijkt het op zolang het makkelijk is voor hem is het wel best, maar niet meer dan dat.
Ja okee, maar volgens mij is ts in elk geval afhankelijk van ov en als je dan twee uur alleen al héén onderweg bent worst plannen wel beperkt. Maar inderdaad, hij wil haar nog geen centimeter tegemoet komen....
pi_200659753
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:00 schreef maily het volgende:

[..]

Het ging er mij om dat hij vandaag niet met TS kon afspreken omdat het kind clubjes heeft. Maar omdat hij zo moe en ziek is vroeg ik me af wat hij daarmee te maken heeft.
Ja dat bedoelde ik dus ook, zijn ex kan haar kind ook naar clubjes brengen
pi_200659762
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik weet het adres niet...
Zoveel rode vlaggen… of het nu vanuit kwaadaardige motieven is of vanuit onzekerheid of iets anders….
- al een jaar een relatie, maar blijkbaar nog niet vast genoeg om zijn kind te ontmoeten
- hij schiet meteen naar zijn ex als het lichamelijk niet gaat, zegt ook zijn woning op
- kan daarna zelden afspreken want alleen elkaar buiten ontmoeten is mogelijk (waarom geen horeca? En kon hij dit niet bedenken voor hij zijn woning opzegde?)
- telkens zijn er redenen om niet met jou af te kunnen spreken. Ik ga ervan uit dat hij nu een stuk minder huur betaalt, dan kan er best een keer een taxi vanaf naar een ontmoetingsplek buiten, als lopen te ver is nu.
- geen afspraken met ex om het brengen en halen naar clubjes op zaterdag te verdelen (ze hebben toch samen dat kind, waarom moet hij dat blijkbaar altijd doen?) En dat lukt blijkbaar wel?
- je hebt geen adres van hem (waarom niet, vertrouwt hij je niet ermee?), blijkbaar alleen een telefoonnummer? Stel dat hij plots komt te overlijden, dan kom jij dat dus nooit te weten omdat hij zo weinig privé deelt. Na een jaar in een relatie, ik vind dat raar.

Zoals gewoonlijk op een forum is het een eenzijdig verhaal. Moeten wij ervan uitgaan dat hetgeen je hier post waar is. En is het wellicht ook het verhaal wat jij van hem hoort. Maar of het van zijn kant uit de hele waarheid is?

Je wel erg vast te houden aan deze ‘relatie’. Waarin je voor alle ontmoetingsmomenten afhankelijk lijkt te zijn van wanneer alle sterren aan zijn kant goed staan. Er hoeft maar iets tussen te komen en je staat onderaan. Goed om te lezen dat je je eigen grenzen ook aan het ontdekken bent.
En niet alle twijfel weer reset als hij je een brokje toegooit met een fijn telefoongesprek en beloften die later toch niet uitkomen.

Hij zit wellicht in een lastige situatie met zijn ziekte. Maar hoe hij er richting jou mee omgaat lijkt erg krampachtig en ongelijkwaardig. Als jullie een jaar een relatie hebben (waarbij ik ervan uitga dat hij jou ontmoette nadat zijn vorige relatie strandde) is het echt vreemd hoezeer hij jou uit zijn hele leven houdt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200659796
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Zwembad is 5 min lopen, ik kom er langs. Dus dat kan wel
Hoe bedoel je dit? Zwemt het kind op 5 minuten van jouw huis?
Woont kind dan zo dichtbij je? Of heeft het een grote reisafstand?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 31 juli 2021 @ 18:07:12 #266
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200659798
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik weet het adres niet...
Wtf?

Je kent zijn kind niet, moet stiekem. Zijn huidige adres ken je niet, moet stiekem. Zijn ‘ex’ mag het echt niet weten, moet stiekem.
Hij zegt af om vanalles en nog wat en doet geen moeite om toch op andere tijden en manieren af te spreken. Is te ‘moe’ om te bellen, blokt zijn telefoon, zelfs normaal contact is al teveel ofzo.

En jullie zijn bijkans een jaar bij elkaar… een jaar!!!
Zelfs met 3 maanden zou dit een beetje zo zo zijn. Alles bij elkaar iig. Alles lijkt enkel van jou uit te komen, hij vindt het wel best zolang het voor hem geen moeite kost.

Echt serieus, heb je een beetje trots in je donder? Laat hem dan eens tonen dat hij voor jou gaat.
Zeg gewoon eens ik ga voor jou, wil die moeite erin steken. Maar dat moet wel wederkerig zijn,
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 18:11:22 #267
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200659838
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zoveel rode vlaggen… of het nu vanuit kwaadaardige motieven is of vanuit onzekerheid of iets anders….
- al een jaar een relatie, maar blijkbaar nog niet vast genoeg om zijn kind te ontmoeten
- hij schiet meteen naar zijn ex als het lichamelijk niet gaat, zegt ook zijn woning op
- kan daarna zelden afspreken want alleen elkaar buiten ontmoeten is mogelijk (waarom geen horeca? En kon hij dit niet bedenken voor hij zijn woning opzegde?)
- telkens zijn er redenen om niet met jou af te kunnen spreken. Ik ga ervan uit dat hij nu een stuk minder huur betaalt, dan kan er best een keer een taxi vanaf naar een ontmoetingsplek buiten, als lopen te ver is nu.
- geen afspraken met ex om het brengen en halen naar clubjes op zaterdag te verdelen (ze hebben toch samen dat kind, waarom moet hij dat blijkbaar altijd doen?) En dat lukt blijkbaar wel?
- je hebt geen adres van hem (waarom niet, vertrouwt hij je niet ermee?), blijkbaar alleen een telefoonnummer? Stel dat hij plots komt te overlijden, dan kom jij dat dus nooit te weten omdat hij zo weinig privé deelt. Na een jaar in een relatie, ik vind dat raar.

Zoals gewoonlijk op een forum is het een eenzijdig verhaal. Moeten wij ervan uitgaan dat hetgeen je hier post waar is. En is het wellicht ook het verhaal wat jij van hem hoort. Maar of het van zijn kant uit de hele waarheid is?

Je wel erg vast te houden aan deze ‘relatie’. Waarin je voor alle ontmoetingsmomenten afhankelijk lijkt te zijn van wanneer alle sterren aan zijn kant goed staan. Er hoeft maar iets tussen te komen en je staat onderaan. Goed om te lezen dat je je eigen grenzen ook aan het ontdekken bent.
En niet alle twijfel weer reset als hij je een brokje toegooit met een fijn telefoongesprek en beloften die later toch niet uitkomen.

Hij zit wellicht in een lastige situatie met zijn ziekte. Maar hoe hij er richting jou mee omgaat lijkt erg krampachtig en ongelijkwaardig. Als jullie een jaar een relatie hebben (waarbij ik ervan uitga dat hij jou ontmoette nadat zijn vorige relatie strandde) is het echt vreemd hoezeer hij jou uit zijn hele leven houdt.
Nou ja dit idd
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_200659872
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:23 schreef Seven. het volgende:
Ik begin wel te snappen waarom hij TS op afstand houdt.
Hij wil haar beschermen misschien?
Als ze zelf al zegt dat ze labiel is door de hele situatie.... dat belooft niet veel goeds....

quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Als hij niks zoekt binnen 3 mnd ga ik hey heroverwegen want dat hij bij zijn ex woont wordt een steeds grotere dealbreaker.

Maar ja, nu dram ik wel veel. Ik heb ook mijn excuses aangeboden. Ik begon er elke dag wel over.
Als zijn ex goed voor heb zorgt, en dat ook zelf ook wil natuurlijk én hij kan dan zijn kinderen zien,
is hij dan niet beter af bij zijn ex?

Misschien wil hij helemaal niet weg daar.... als je je zo beroerd voelt kan je een verhuizing ook misschien
niet aan.
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200659893
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 17:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik weet het adres niet...
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wtf?

Je kent zijn kind niet, moet stiekem. Zijn huidige adres ken je niet, moet stiekem. Zijn ‘ex’ mag het echt niet weten, moet stiekem.
Hij zegt af om vanalles en nog wat en doet geen moeite om toch op andere tijden en manieren af te spreken. Is te ‘moe’ om te bellen, blokt zijn telefoon, zelfs normaal contact is al teveel ofzo.

En jullie zijn bijkans een jaar bij elkaar… een jaar!!!
Zelfs met 3 maanden zou dit een beetje zo zo zijn. Alles bij elkaar iig. Alles lijkt enkel van jou uit te komen, hij vindt het wel best zolang het voor hem geen moeite kost.

Echt serieus, heb je een beetje trots in je donder? Laat hem dan eens tonen dat hij voor jou gaat.
Zeg gewoon eens ik ga voor jou, wil die moeite erin steken. Maar dat moet wel wederkerig zijn,
Oh... hmmmmmmmm
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200659981
Het komt op mij over dat je heen en weer geslingerd wordt door angsten om hem kwijt te raken en boosheid doordat je verwachtingen hebt waaraan hij niet voldoet. Je bent in behandeling bij een psycholoog, je zou met haar een actieplan kunnen opstellen hoe je minder (impulsief) kunt reageren vanuit je emoties.

Het lijkt of je het jezelf erg moeilijk maakt door obsessief bezig te zijn met contact hebben en met de "relatie". Alsof je daar allerlei absolute waarheden aan hangt waardoor je jezelf of goed of ronduit slecht voelt. In hoeverre draait dit alles nu om je angst voor verlies en in hoeverre nog om liefde voor die man. Het lijkt of je jezelf niet gezien voelt behalve wanneer je in het contact gevalideerd wordt. En volgens mij is daar weinig sprake van op dit moment.

Wellicht ook een idee om de rode vlaggen die door velen benoemd worden serieus te nemen.
pi_200660240
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:25 schreef Spocke het volgende:
Het komt op mij over dat je heen en weer geslingerd wordt door angsten om hem kwijt te raken en boosheid doordat je verwachtingen hebt waaraan hij niet voldoet. Je bent in behandeling bij een psycholoog, je zou met haar een actieplan kunnen opstellen hoe je minder (impulsief) kunt reageren vanuit je emoties.

Het lijkt of je het jezelf erg moeilijk maakt door obsessief bezig te zijn met contact hebben en met de "relatie". Alsof je daar allerlei absolute waarheden aan hangt waardoor je jezelf of goed of ronduit slecht voelt. In hoeverre draait dit alles nu om je angst voor verlies en in hoeverre nog om liefde voor die man. Het lijkt of je jezelf niet gezien voelt behalve wanneer je in het contact gevalideerd wordt. En volgens mij is daar weinig sprake van op dit moment.

Wellicht ook een idee om de rode vlaggen die door velen benoemd worden serieus te nemen.
Eens met dit alles,maandag psycholoog dus zal dit aangeven.

Ik had zijn voorgaande adressen wel, alleen niet van ex. Snap ik ergens ook wel maarja.

Hij voelt zich vandaag blijkbaar heel slecht, moe. Hij heeft kind ook niet gebracht, hij slaapt veel.
  Spellchecker zaterdag 31 juli 2021 @ 18:50:07 #272
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200660310
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:45 schreef Chai het volgende:


Hij voelt zich vandaag blijkbaar heel slecht, moe. Hij heeft kind ook niet gebracht, hij slaapt veel.
Ik sta er niet van te kijken. :X
pi_200660312
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:25 schreef Spocke het volgende:
Het komt op mij over dat je heen en weer geslingerd wordt door angsten om hem kwijt te raken en boosheid doordat je verwachtingen hebt waaraan hij niet voldoet. Je bent in behandeling bij een psycholoog, je zou met haar een actieplan kunnen opstellen hoe je minder (impulsief) kunt reageren vanuit je emoties.

Het lijkt of je het jezelf erg moeilijk maakt door obsessief bezig te zijn met contact hebben en met de "relatie". Alsof je daar allerlei absolute waarheden aan hangt waardoor je jezelf of goed of ronduit slecht voelt. In hoeverre draait dit alles nu om je angst voor verlies en in hoeverre nog om liefde voor die man. Het lijkt of je jezelf niet gezien voelt behalve wanneer je in het contact gevalideerd wordt. En volgens mij is daar weinig sprake van op dit moment.

Wellicht ook een idee om de rode vlaggen die door velen benoemd worden serieus te nemen.
Dit.

Nabrander van mij na het nog eens doorlezen van dit topic:

Kan het zo zijn dat hij nu geen ruimte heeft voor deze relatie?
Sterker nog: dat hij dat weleens ter sprake heeft gebracht maar TS dat niet kon of wilde horen?
Want, uit hoe TS dacht en reageerde toen ze deze reeks startte, bleek dat deze relatie zo ontzettend belangrijk voor haar was dat ze er alles voor opzij zette, ook haar eigen mentale welzijn.

Wellicht heeft hij duidelijk aangegeven hoe weinig tijd en aandacht hij haar nu kan geven… en komt ze er nu achter dat dit ook klopt.
Of kreeg hij geen ruimte dat aan te geven omdat TS zo vasthield aan de relatie en hij daarin is meegegaan. Maar daarin wel de lead nemend qua (gebrek aan) contact.

En verandert deze realisatie langzaamaan haar perspectief.

Psychologie van de koude grond hoor, op basis van de info die TS hier geeft. Maar wel iets voor haar om over na te denken. Wat is er daadwerkelijk gezegd, en wat is er verwacht wederzijds.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200660329
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Eens met dit alles,maandag psycholoog dus zal dit aangeven.

Ik had zijn voorgaande adressen wel, alleen niet van ex. Snap ik ergens ook wel maarja.

Hij voelt zich vandaag blijkbaar heel slecht, moe. Hij heeft kind ook niet gebracht, hij slaapt veel.
Hoe is het opgelost met het kind? Was het een Heel Groot Probleem… of viel het mee en kon ex of zijn netwerk het opvangen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200660377
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dit.

Nabrander van mij na het nog eens doorlezen van dit topic:

Kan het zo zijn dat hij nu geen ruimte heeft voor deze relatie?
Sterker nog: dat hij dat weleens ter sprake heeft gebracht maar TS dat niet kon of wilde horen?
Want, uit hoe TS dacht en reageerde toen ze deze reeks startte, bleek dat deze relatie zo ontzettend belangrijk voor haar was dat ze er alles voor opzij zette, ook haar eigen mentale welzijn.

Wellicht heeft hij duidelijk aangegeven hoe weinig tijd en aandacht hij haar nu kan geven… en komt ze er nu achter dat dit ook klopt.
Of kreeg hij geen ruimte dat aan te geven omdat TS zo vasthield aan de relatie en hij daarin is meegegaan. Maar daarin wel de lead nemend qua (gebrek aan) contact.

En verandert deze realisatie langzaamaan haar perspectief.

Psychologie van de koude grond hoor, op basis van de info die TS hier geeft. Maar wel iets voor haar om over na te denken. Wat is er daadwerkelijk gezegd, en wat is er verwacht wederzijds.
Ze hadden een hele fijne relatie volgens mij tot hij onverwacht chronisch ziek werd.....sindsdien is het worstelen geweest hoe nu met hun relatie om te gaan. Dat hij weer bij zijn ex intrekt omwille van hun kind maakt het niet makkelijker en ook het feit dat het nog te onderzoeken is hoe zijn gezondheid verloopt....
pi_200660385
Ik zou alles goed overdenken Chai,dit is een baalmoment maar ik hoor je ook veel zeggen dat je veel om hem geeft, rust even goed uit dan kun je weer helder denken.

Niet te snel iets beslissen uit een emotie
pi_200660449
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ze hadden een hele fijne relatie volgens mij tot hij onverwacht chronisch ziek werd.....sindsdien is het worstelen geweest hoe nu met hun relatie om te gaan. Dat hij weer bij zijn ex intrekt omwille van hun kind maakt het niet makkelijker en ook het feit dat het nog te onderzoeken is hoe zijn gezondheid verloopt....
Hij is zijn leven lang al ziek. Alleen eerder een stuk minder beperkt erdoor.
En TS zegt in de OP dat het de laatste twee maanden moeilijk gaat. Misschien wilde vriend de relatie toen on hold zetten met alles wat gaande was, maar wilde TS dat niet. Waarna ze dit topic opende omdat de relatie niet loopt zoals zij wil, verwacht en nodig heeft.
Geen verwijt, dit laatste, maar een constatering obv wat ze hier zegt.

Edit: en misschien heeft hij niets uitgesproken. Kan ook.

Maar het menselijk geheugen is erg goed in het invullen van zaken die we graag horen, en zaken negeren die we niet willen horen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Cat-astrophe op 31-07-2021 20:01:14 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200660504
Klopt
pi_200660554
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:06 schreef Chai het volgende:
Klopt
Wat klopt? Er waren flink wat posts na je laatste reactie.

En dat mijn edit samenviel met jouw reactie hielp natuurlijk niet echt :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200660574
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat klopt? Er waren flink wat posts na je laatste reactie.

En dat mijn edit samenviel met jouw reactie hielp natuurlijk niet echt :@
Jouw post, dat hij het on hold wilde. En ik niet.
pi_200660647
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Jouw post, dat hij het on hold wilde. En ik niet.
Laat hem los....
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200660671
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Jouw post, dat hij het on hold wilde. En ik niet.
Aha. Zal lastig voor je zijn geweest om te horen.
Maar feitelijk kloppen zijn acties dan met zijn boodschap…
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200660906
@Cat-astrophe Goed aangevoeld, fijn ook dat we dit nu weten


@Chai Verdrietig voor je dat het zo is gelopen, ik hoop dat je in de toekomst keuze's maakt die jou recht doen.
pi_200660943
@Chai hadden jullie nou maar een moment gehad dat jullie echt dingen naar elkaar konden uitspreken. Nu heeft hij vooral op jouw 'klachten' gereageerd en geprobeerd om jou tegemoet te komen, maar dat gaat voor een echte relatie natuurlijk niet werken....
pi_200661097
Nou het is nog steeds aan,maar feitelijk zien we elkaar amper tot hij een woning vindt
pi_200661111
Hij zei toen dat hij nu even geen vriendje kan zijn tot het beter gaat en hij weer een huis heeft. Ik zei dat ik het niet wil uitmaken en liever op hem wacht.
pi_200661288
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:56 schreef Chai het volgende:
Hij zei toen dat hij nu even geen vriendje kan zijn tot het beter gaat en hij weer een huis heeft. Ik zei dat ik het niet wil uitmaken en liever op hem wacht.
Hij laat het dus aan jou over om het uit te maken.....
  Spellchecker zaterdag 31 juli 2021 @ 20:18:59 #288
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200661307
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hij laat het dus aan jou over om het uit te maken.....
Misschien in deel 17 ....
pi_200661357
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:18 schreef maily het volgende:

[..]

Misschien in deel 17 ....
to be continued....
pi_200661557
Dan zou hij het zelf doen, het was in het begin ook een maand uit tussen ons.
pi_200661701
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:45 schreef Chai het volgende:
Dan zou hij het zelf doen, het was in het begin ook een maand uit tussen ons.
Waarom afwachten wat hij doet? Jij bent ongelukkig nu toch en het lijkt er voorlopig niet op dat hij jou tegemoet zal komen??
  Moderator zaterdag 31 juli 2021 @ 21:02:15 #292
441859 crew  Lenny77
pi_200661776
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:45 schreef Chai het volgende:
Dan zou hij het zelf doen, het was in het begin ook een maand uit tussen ons.
Waarom was het toen uit?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Spellchecker zaterdag 31 juli 2021 @ 21:18:28 #293
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200662115
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:45 schreef Chai het volgende:
Dan zou hij het zelf doen, het was in het begin ook een maand uit tussen ons.
Waarom pijnig je jezelf zo? Daar knap je niet van op meis .......

Je kunt hem niet "redden" ......
pi_200662266
Dan zou hij het zelf doen, het was in het begin ook een maand uit tussen ons.
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waarom was het toen uit?
We hadden veel ruzie, toen het weer aan ging niet meer.
pi_200662352
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Waarom afwachten wat hij doet? Jij bent ongelukkig nu toch en het lijkt er voorlopig niet op dat hij jou tegemoet zal komen??
Omdat ik angstklachten heb. Als ik het uitmaak worden die zo erg dat het mijn werk gaat beinvloeden. Ik wil een eigen plek vinden en wil dus goed presteren op het werk zodat ik een werkgeversverklaring kan krijgen. Of anders een studio maar ik moet presreren wil ik er financieel stabiel genoeg voor zijn. Ik deel nu een woning met snderen die aardig zijn hoor, maar wil echt wat voor mezelf.

Daarom vind ik uitmaken dus een grote, enge stap. Ik wil mijn werk niet in gevaar brengen.
pi_200662381
Dat het uitging is ook waarom ik kind nog niet ken, hij wil nog wachten.
  Spellchecker zaterdag 31 juli 2021 @ 21:31:59 #297
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200662400
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:31 schreef Chai het volgende:
Dat het uitging is ook waarom ik kind nog niet ken, hij wil nog wachten.
Komt geen einde aan zo .....
pi_200662432
Er komt inderdaad geen einde aan

Ik denk echt Chai dat je ergens een keer alles op een rij moet zetten voor jezelf en moet kijken wat zwaarder weegt
pi_200662472
Ik durf het gewoon niet.
pi_200662511
En deel
pi_200662523
3.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')