Straks kennen elkaar nog 😛quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben HSI/SI/KI op de .50, MAG, Colt en Glock.![]()
En vroegah nog op de FAL en UZI...
En oh ja, ook nog Stinger en 35MM...
Dat komt redelijk in de buurt dan... Nou zat ik niet in Garderen maar de Lua was natuurlijk niet zo groot.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:33 schreef Emmerdeur het volgende:
Straks kennen elkaar nog 😛
Heb ook t hele rijtje gedaan + dimaco c7/c8 en nog n tijdje 40L70(onderhoud + inschieten) ook 😄
Met wapens op elkaar richten voor een 'grappige' foto.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat doet? Zo'n foto maken? Schieten op een silhouet van een mens? Er naast staan en een grapje over 'schieten op Mark Rutte' maken?
Geen lua hier,wel vaak geweest. ik was een gezegend Klu’erquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat komt redelijk in de buurt dan... Nou zat ik niet in Garderen maar de Lua was natuurlijk niet zo groot.
Jezus Christus te paard, wat een idioten op die foto. Ik zou ze stante pede de baan af schoppen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goeie targets op de achtergrond!![]()
Anyway, "het zonder noodzaak richten op personeel" etc. etc. is gewoon onderdeel van de "rode bladzijden/ veiligheidsregels" bij defensie. Als je dat doet kun je ook een stevige uitbrander verwachten en terecht.
Ja, die hadden ook de 40L70's plus FLC's idd. Ik heb het laatste schot van ze nog gezien in Den Helder/ LUASK.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:39 schreef Emmerdeur het volgende:
Geen lua hier,wel vaak geweest. ik was een gezegend Klu’er
Zelfontbrander kan gebeuren.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:39 schreef nixxx het volgende:
Jezus Christus te paard, wat een idioten op die foto. Ik zou ze stante pede de baan af schoppen.
Heb zelf nog een keer bijna de laars van de HSI in mijn reet gehad toen er nog een schot van mijn wapen af ging, geloof dat het een minimi was, na staakt-het-vuren. Gelukkig had de soldaat die me begeleidde gezien dat mijn vinger echt van de trekker was.
Daar was ik ook toen volgens mij. 1997 of 98 toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, die hadden ook de 40L70's plus FLC's idd. Ik heb het laatste schot van ze nog gezien in Den Helder/ LUASK.
En dan haalt de grapjas van de groep de trekker over en blijkt dat er toch nog een kogel inzit. Supergrappig en dwars door de ballen van Kevin die daarna Kelly genoemd werd door de rest van de groep. Topfeest behalve voor Kevin/Kelly.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:10 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
En zie je vervolgens op de site van de schietbaan waar ze zijn geweest foto's staan van vermoedelijk vrijgezellenfeestjes.
[ afbeelding ]
Ik kon er niet om lachen in elk geval![]()
Als je dit doet in Nederland, dan kan je je vereniging wel sluiten. En terecht.
Volgens mij '99 of 2000...quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:52 schreef Emmerdeur het volgende:
Daar was ik ook toen volgens mij. 1997 of 98 toch?
Roger.quote:Je dm antwoord ik nog mag ik nog niet nu na week pas
Meestal bij happeningen als een laatste schot etc. wordt het 's avonds al vrij snel vaag.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:56 schreef Emmerdeur het volgende:
kan ook ja , ben sinds 2002 weg bij def allemaal vage herinneringen
Eigenlijk elke aanleiding of happening wel 🤣quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Meestal bij happeningen als een laatste schot etc. wordt het 's avonds al vrij snel vaag.
En ook de vingers aan de trekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:35 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Met wapens op elkaar richten voor een 'grappige' foto.
Klopt, maar ook dat zou onterecht zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:35 schreef KINGIEE het volgende:
Al die mensen die het relativeren![]()
Als het iemand van Denk was geweest, dan waren de woorden 'terroristen' en 'gevaar voor het land' direct te horen.
Dat is waar. Zeker ook de mensen die het nu een storm in een glas water vinden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:35 schreef KINGIEE het volgende:
Al die mensen die het relativeren![]()
Als het iemand van Denk was geweest, dan waren de woorden 'terroristen' en 'gevaar voor het land' direct te horen.
Nou voor mij dus niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is waar. Zeker ook de mensen die het nu een storm in een glas water vinden.
Haha, als iemand dan moord en brand had staan schreeuwen was jij het wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:38 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nou voor mij dus niet.
Als enkele DENK adepten in hun eigen tijd een aantal jaar geleden target practice hadden, waarbij iemand anders ''grapt'' dat er nu op Rutte ''aangelegd'' werd, dan had ik dat ook een beetje flauw gevonden, en niet meer dan dat.
Dus ook dan; stormpje in een glaasje met water.
Jeetje, jij bent echt heel erg gefrustreerd ofnie?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:47 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Haha, als iemand dan moord en brand had staan schreeuwen was jij het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |